Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

10kk seurustelua, mies ei ole suoraan sanonut rakastavansa

Vierailija
05.11.2019 |

Osoittaa sen kyllä ja käyttää kiertoilmaisuja. Rakastaako siis?

Kommentit (102)

Vierailija
81/102 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika kuulosti olennaiselta kun laitoit sen otsikkoonkin. Minä en pysty kuvittelemaan mitä kiertoilmaisuja olette keksineet yhdelle sanalle?

Vierailija
82/102 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoittaa rakas

Kun sä sanot sen?

Mitä tarkoittaa rakas, onks se vaan sana jolla pääsee läpi ahtaiden paikkojen?

Sitä varmaan arvuuttelisit seuraavaksi, jos mies sen sanallisen arkkunsa avaisi. Vaikuttaa siltä, ettei sinua vakuuta mikään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/102 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet alkanut seurustella miehen kanssa, jos et edes ole varma siitä rakastaako hän sinua vai ei?

Vierailija
84/102 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi olet alkanut seurustella miehen kanssa, jos et edes ole varma siitä rakastaako hän sinua vai ei?

Miten päin nämä asiat pitää tehdä?

Vierailija
85/102 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkäpä hän on estynyt eikä kehtaa sanoa suoraan, vaan kiertoteitse. Ihmiset on erilaisia. Oma mies sanoi rakastavansa jo parin viikon seurustelun jälkeen...

Mistä tiedät, että sanoi tosissaan? Nainen on helppo huijata avaamaan haaransa, kun sanoo rakastavansa.

En ymmärrä tätä. Miten se seksi muka liittyy rakastamiseen ja sen lupauksiin?

Vierailija
86/102 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkäpä hän on estynyt eikä kehtaa sanoa suoraan, vaan kiertoteitse. Ihmiset on erilaisia. Oma mies sanoi rakastavansa jo parin viikon seurustelun jälkeen...

Mistä tiedät, että sanoi tosissaan? Nainen on helppo huijata avaamaan haaransa, kun sanoo rakastavansa.

En ymmärrä tätä. Miten se seksi muka liittyy rakastamiseen ja sen lupauksiin?

Olen avannut ilman lupauksia

Vierailija
87/102 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska hän tietää että jos sanoisi, sinun kiinnostuksesi lopahtaisi. Naiset ovat kiinnostuneita miehistä, joiden tunteet ovat epäselviä. Tämä on tieteellinen fakta.

Sitten sinulla on varmaan antaa lähde?

Kyllä, kyllä on.

‘He Loves Me, He Loves Me Not…’: Women Are More Attracted to Men Whose Feelings Are Unclear

https://www.psychologicalscience.org/news/releases/he-loves-me-he-loves…

Luulin että tämä on yleistä tietoa, ettei tarvitsisi näin tunnettua tutkimusta edes antaa lähteeksi. Jokainen nainenhan tietää sydämessään tuon tutkimuksen totuudeksi.

On tuossa jotain perää. Se kyllä edellyttää, että nainen on jo kiinnostunut miehestä, mutta jos mies pitää naista epävarmuudessa, nainen ei pysty rentoutumaan ja rauhallisesti miettimään, onko hän todella niin ihastunut siihen mieheen. Sen vuoksi nainen helposti yliarvioi tunteensa sellaista miestä kohtaan, joka antaa ristiriitaisia signaaleja.

Vierailija
88/102 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö se ole vähän oma vika, jos aloittaa seurustelun tietämättä vielä rakastaako mies, ja sitten valittaa että "en tiedä rakastaako mies minua, vaikka seurustelemme".

Vierailija
89/102 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se nyt vaan on niin, että jos mies rakastuu naiseen, mies sanoo sen. Ei kukaan rakastunut mies pidättele niitä sanoja kymmentä kuukautta, jos on rakastunut. Tiedät itsekin sydämessä, että mies ei ole suhun rakastunut. Muuten asia ei häiritsisi sua. Varmasti tykkää susta ja välittää, voi pitää kivana ja kauniina, mutta ei kuitenkaan rakasta. Olen pahoillani puolestasi, molemminpuolinen rakastuminen on elämän suurimpia kokemuksia.

Jos oma puolisoni olisi alle vuoden seurustelulla sanonut rakastavansa, olisin miettinyt vakavissani kannattaako jatkaa ihmisen kanssa, jolle rakkaus on niin "kevyttä". Jossain parin vuoden kohdalla aloin itse olla varma siitä, että oma tunteeni on syvempää kuin ihastumista, ja siitä meni vielä toiset pari vuotta ennen kuin olin valmis ottamaan ratkaisevan askeleen ja muuttamaan yhteen.

Oman kokemukseni mukaan: Jos asiaa tarvitsee pohtia kauan, se tarkoittaa yleensä sitä, että kyse on pelkästä ihastuksesta. Todennäköisesti se henkilö haluaisi rakastaa eikä halua loukata toista, mutta ei kuitenkaan rakasta. Sitten voi ruveta ajattelemaan, että rakastanhan minä häntä TAVALLAAN ja tuskin löydän ketään parempaa, joten miksi en sanoisi että rakastan.

Vierailija
90/102 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensin pitää selvittää omat ja toisen osapuolen tunteet ja sitten voi tehdä päätöksen, että nyt ollaan pari.

Vierailija
91/102 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljonko olet lihonut 10ssä kuukaudessa?

Vierailija
92/102 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Savumerkkejäkö hän lähetti?

Vierailija
93/102 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Savumerkkejäkö hän lähetti?

Esitti sen nykytanssin keinoin.

Vierailija
94/102 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko hän on sanonut sen?

Vierailija
95/102 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

paljonko olet lihonut 10ssä kuukaudessa?

En yhtään, olen jopa kiinteytynyt ja laihtunut. Kun tutustuimme, olin ehkä lihavampi kuin koskaan aikuisiällä.

Vierailija
96/102 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joko hän on sanonut sen?

Ei ole, emme ole nähneet sunnuntain jälkeen.

Vierailija
97/102 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaatii, että miehen pitää osata puhua tunteista, niin miksi sitten pitää valita sellainen mies joka ei osaa.

Vierailija
98/102 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos vaatii, että miehen pitää osata puhua tunteista, niin miksi sitten pitää valita sellainen mies joka ei osaa.

Miehellä on erilainen ulosanti julkisesti, on mm. puhunut rakkaudesta, kuolemasta ja tunne-elämästä yleisöille.

Vierailija
99/102 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen kielessä "rakkaus" ja "rakastaa" ovat erittäin painavia ilmaisuja toisin kuin englannin kielen "love". Kuinka moni esimerkiksi sanoo rakastavansa omaa kotikaupunkiaan tyyliin "I love New York"?

Jos ei tunne noin vahvasti, voi puhua pitämisestä ja tykkäämisestä.

Vierailija
100/102 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomen kielessä "rakkaus" ja "rakastaa" ovat erittäin painavia ilmaisuja toisin kuin englannin kielen "love". Kuinka moni esimerkiksi sanoo rakastavansa omaa kotikaupunkiaan tyyliin "I love New York"?

Jos ei tunne noin vahvasti, voi puhua pitämisestä ja tykkäämisestä.

Olen sanonut rakastavani kotikaupunkiani. Olen myös sanonut vihaavani toista paikkakuntaa, jolla olen asunut.