Seksiä paljon saavana ihmisenä voitko kertoa, että onko se seksi niin hienoa ja maagista kuin puutteessa olevat ihmiset ajattelevat?
Onko se niin, että paljon seksiä saavana ihmisenä seksin hohto katoaa ja se ei olekaan niin hienoa kuin mitä puutteessa oleva ihminen mielessään kuvittelee ja pitää sitä maailman upeimpana asiana?
Eikö se ole vähän sama kuin karkkien syönnin suhteen. Ihminen joka haluaa vaikka laihtua ja ei voi syödä karkkia pitää karkkeja ja muita herkkuja maailman himoittavimpana asiana, kun taas joku toinen joka syö sohvalla karkkikasan ja muita herkkuja ei pidä niitä juurikaan arvossa herkkuähkyssä.
Onko asia himottava vain silloin, jos et saa sitä? Jos se on tavallista jokapäiväistä juttua, niin onko se edes arvokasta? Meneekö se seksinkin suhteen näin?
Kommentit (45)
Liian ohut penis, ei yhdyntä oikein tunnu miltään. Suihinotto on kyllä hyvän tuntuista.
Ei oo. Jatkuvaan höyläämiseenkin kyllästyy.
Nojaa, itse saan aina kun haluan ja vaikka kovasti siitä pidänkin, voisin myös olla ilman. Ei se niin ihmeellistä ole.
On parasta elämässäni. Säännöllisesti kahdesti viikossa kotona perusseksiä. Aina suunnilleen saman kaavan mukaan. Jos useammin niin kiihottuminen ei ole yhtä voimakasta. Jos harvemmin niin ei sen parempaa.
Ei ole mikään perustarve. Miedolla mielialalääkityksellä saa halut laantumaankin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on vielä paljon ihmeellisempää ja upeaa, kuin voisi kuvitella. Ja ei, ei siihen kyllästy. Seksi on elämää ja kuin olisi elossa. Ainakin minulle.
No sehän on sitten surullista kilteille miehille, jos asia todella näin on.
Niin on ... minäkin olen sellainen, mutta kohtalo toi minulle onneksi puolison. Paras asia elämässäni.
Saisin ”seksiä” eli mälliämpärinä olemista niin paljon kuin vaan jaksaisin, mutta ei kiinnosta. Hyvää seksiä ottaisin mielelläni päivittäinkin mutta sitä ei sitten olekaan tarjolla.
Kun laukeaa, niin harvemmin sitä enää tekee mieli. Halut poistuu. Mutta jos on tarkoituksella laukeamatta, niin siitä tulee hienoa mielessä.
Saisit ihan suosiolla mun seksielämän. En jäisi kaipaamaan.
Ei siihen kyllästy ja aina siitä tulee yhtä hyvä olo sen lisäksi, että on kivaa.
Vierailija kirjoitti:
Kun laukeaa, niin harvemmin sitä enää tekee mieli. Halut poistuu. Mutta jos on tarkoituksella laukeamatta, niin siitä tulee hienoa mielessä.
Joillain toimii ihan päin vastoin. Mitä useammin saa sitä enemmän haluaa ja sitä kovempaa tulee.
Harrastamme mieheni kanssa seksiä 4-12 kertaa kuussa. Eihän se joka kerta ole himon ilotulitusta, mutta aina kyllä nautinnollista. Välillä se on toki suorastaan villiä. Laukean aina, yleensä useamman kerran. Seksi tuntuu paranevan vuosi vuodelta. Olemme olleet yhdessä yli 15 vuotta.
Kyllä se seksi alkoi seurustellessa jo ärsyttääkin. Ei sitä jaksa 24/7 silloin kun nähdään vaikka toinen vonkaa
Onhan se ihanaa kun ters ka uppoaa anukseen ja pois vetäessä kuuluu plop ääni. Siemenet ryöpsähtelevät valtoimenaan kuuman kosteasta reiästä.
Vierailija kirjoitti:
Onhan se ihanaa kun ters ka uppoaa anukseen ja pois vetäessä kuuluu plop ääni. Siemenet ryöpsähtelevät valtoimenaan kuuman kosteasta reiästä.
kostuuko sinulla persereikä?
Saan niin usein sek siä, kuin haluan. Mies on meillä aina ollut haluavampi osapuoli ja voi harrastaa seksiä lukuisia kertoja päivän aikana, ennätys taitaa olla seitsemän.
Omasta mielestäni seksi ei ole niin loistokasta, mitä annetaan ymmärtää. Saan o:n aina, jos haluan (mies tekee suulla ja/tai leluilla) ja yhdyntäkin tuntuu ihan mukavalle, mutta sek si on aina vähän sellaista, että luovutan siinä osan itseäni pois. Tykkään olla omissa oloissani ja touhuta omia juttuja. Kirjan lukeminen ja suklaan syöminen on vähintään yhtä ihanaa kuin sek si. Sek sissä on parasta, kun jälkeenpäin mies ottaa kainaloon, silittää ja suukottaa ja siinä on lämmin, hyvä ja rakastettu olo. Oikeastaan voisin hypätä siitä lukemisesta ja suklaasta suoraan tuohon kainalofiilikseen. Tai no, ehkä kerran kuussa voisin kaivata sek siä. Nyt meillä on sitä 2-5 krt/vko ja ihan mukavaa se on, en koskaan pakota itseäni mihinkään, mistä en pidä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kostuuko sinulla persereikä?
Syljen ja sperman kostuttama.
Kuten moni muukin on jo sanonut niin oikean ihmisen kanssa se on hyvinkin nautinnollista.
Minulle seksi on tuottanut nautintoa korvien välissä eli nautin siitä kun toinen nauttii, mutta muuten se ei tunnu oikein miltään. Sitten menin sänkyyn miehen kanssa johon olin pitkän aikaa ihastunut ja sain ihan uusia tuntemuksia. Siis fyysisesti. Tuli ajatus että tältäkö se oikeasti tuntuu.
On! Melkein joka kerta sanon, että se oli parasta ikinä. Aivan kuin unohtaisin, miten upeaa se onkaan. Melkein joka kerta tuntuu, että laukesin kovempaa kuin koskaan ennen.
Seksi on elämän yksi suurimmista nautinnoista. Pois en antaisi, eikä onneksi tarvitse.
Kai sitä tavallisella ihmisellä on kumpiakin kokemuksia?
Välillä seksiä on ja osa siitä on hyvää. Ei se jatkuva paneskelukaan kaikki fantastista ole. Toisinaan seksiä ei ole, eikä siihen puutteeseen kuole tms. Onhan sitä kädet ja lelut keksitty. Vaikka puutteessa olisi ollut vuosiakin. Itse kun harrastan seksiä vaan ihmisen kanssa, johon luotan. Vastatavattu ei ole sellainen.
Sitten se luotetun ihmisen kanssa voi harrastella vaikka mitä kivoja juttuja, koska on sitä luottamusta, niin voi rentoutua monin tavoin. Nautiskellen.