Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesten pitäisi aikuistua ja tajuta, ettei vauvapalstalla vinkuminen paranna heidän elämänlaatuaan.

Vierailija
12.12.2023 |

.

Kommentit (61)

Vierailija
1/61 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terapia voisi auttaa ja se, että menisi töihin.

Vierailija
2/61 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun elämänlaatua se on parantanut, miten? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/61 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kun minä haluan! Ja kaiken tasa-arvo öyhötyksen nimissä olen siihen oikeutettu. <3

Vierailija
4/61 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten pitäisi aikuistua ja lopettaa miesten haukkuminen.

Sen kusisen puuron joutuu lopulta itse syömään.

Vierailija
5/61 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki ottaa nyt itse vastuun omasta elämästään. Ei saa antaa muiden sanomisten vaikuttaa liikaa omiin tunteisiin. 

Vierailija
6/61 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se paranna myöskään naisten. Tai helpota mt-ongelmaisten oloa.

Vierailija
7/61 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten siellä kusta voisi olla kun ei ole miestä kusemassa siihen?

Vierailija
8/61 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskee ihan naisiakin. Ja välillä tuntuu, että naiset ovat vielä katkerampiakin.

Vierailija
9/61 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vinkuminen? Minä ainakin röhkin kun sika.välillä myös korskeasti hirnahtelen.

Vierailija
10/61 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koskee ihan naisiakin. Ja välillä tuntuu, että naiset ovat vielä katkerampiakin.

Ymmärtänet, ettei naiset (kuten ei myöskään miehet) ole lauma, joka kaikki ajattelee samoin ja toimi tilanteissa kaikki samoin. Kyse on enemmän yksilön kyynisyydestä kuin hänen sukupuolestaan. Ole hyvä.

Vierailija
11/61 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikesta huonosta kohtelusta ja pahoinpitelystä saakin olla vihainen, se ei ole katkeruutta. Se on ihan perusteltua. Siitä on myös hyvä puhua, koska naisten pitää oppia lähtemään heti ensimmäisestä merkistä eikä jäädä ymmärtämään, psykologisoimaan ja odottelemaan että mies muuttuu jollain maagisella tavalla kunnon ihmiseksi.

Vierailija
12/61 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parantaa kyllä. On hyvä nähdä, että on muitakin hyvin pärjääviä miehiä, jotka eivät vain saa naista.

Vierailija
13/61 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntemani mies ei jaksa olla johtaja ja aikuinen ja sulava pukumies, ellei saa täällä solvata ja nimitellä naisia säännöllisesti.

Eronnut kaksi kertaa ja kaikki seurustelusuhteet päättyneet väkivaltaan. Mikä on, kun ei hyvä mies kelpaa 🤷🏾

Vierailija
14/61 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä jatkuva vastakkainasettelu jota ollaan nyt muutama vuosi käyty kovempaa tahtia ei edelleenkään auta tilannetta ollenkaan. Miten voisimme tulla toimeen toistemme kanssa jos kokoajan on hyökkäyssota päällä? Pitäisikö sitä omaa egoa laskea puolin ja toisin? 

Vierailija
15/61 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisten miesten aika on mennyt jo antaa heidän valittaa ei haukku haavaa tee. Nykyaika ja tulevaisuus suomessa on arabi ja afrikkalaismiesten ja suomalaisten naisten. Mainostajatkin ovat samaa mieltä.

Vierailija
16/61 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä teidän hiekkahaarojen kohdalla?

Aattelit sitten kumota aloitusväitteen vahvistamalla sen, että sulla on niukka äly ja sairas pää.

Vierailija
17/61 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uhriasema oikeuttaa puhumaan miehistä miten huvittaa? 

Vierailija
18/61 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluatte aselepoa niin:

Pysykää miehet hiljaa viikon ja antakaa naisten keskustella tällä naisten palstalla. Katsotaan sitten ensi viikon tiistaina osaatteko käyttäytyä paremmin. 

Ok? 

Vierailija
19/61 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteiskunta on yksinkertaistava ja miesvihamielinen. Pitkälti naisen heikkoa asemaa rummuttavaan keskustelun pohjalta olen parjatun ja väärinymmärretyn osapuolen, miesten, puolella.

Vierailija
20/61 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos haluatte aselepoa niin:

Pysykää miehet hiljaa viikon ja antakaa naisten keskustella tällä naisten palstalla. Katsotaan sitten ensi viikon tiistaina osaatteko käyttäytyä paremmin. 

Ok? 

suomen toiseksi suosituin keskustelupalsta- ja tulet komentamaan turpia tukkoon? Nyt on k-o-v-a!