Seksiä paljon saavana ihmisenä voitko kertoa, että onko se seksi niin hienoa ja maagista kuin puutteessa olevat ihmiset ajattelevat?
Onko se niin, että paljon seksiä saavana ihmisenä seksin hohto katoaa ja se ei olekaan niin hienoa kuin mitä puutteessa oleva ihminen mielessään kuvittelee ja pitää sitä maailman upeimpana asiana?
Eikö se ole vähän sama kuin karkkien syönnin suhteen. Ihminen joka haluaa vaikka laihtua ja ei voi syödä karkkia pitää karkkeja ja muita herkkuja maailman himoittavimpana asiana, kun taas joku toinen joka syö sohvalla karkkikasan ja muita herkkuja ei pidä niitä juurikaan arvossa herkkuähkyssä.
Onko asia himottava vain silloin, jos et saa sitä? Jos se on tavallista jokapäiväistä juttua, niin onko se edes arvokasta? Meneekö se seksinkin suhteen näin?
Kommentit (45)
Osittain juu.
Varsinkin pitkässä parisuhteessa sellainen jännitys katoaa, mikä on osin hyväkin juttu.
Mutta hyvältä se dilyi tuntuu ja ei tässä 50v iän ja 30v yhteiselon jälkeenkään seksiin vielä ole kyllästynyt.
Tavallinen seksi ei nyt ole niin iihmeellistä. Tantraseksi onkin sitten aivan jumalaista,
Oikean ihmisen kanssa seksi on aivan mielettömän upeaa, eikä siihen kyllästy, vaan se kerta toisensa jälkeen yllättää, kuinka nautinnollista se on.
Väärän ihmisen kanssa se on huonoa, vaikka sitä saisi kuinka harvoin. Ja ei, orgasmin saamisella ja hyvällä seksillä ei ole mitään tekemistä toistensa kanssa.
Meillä on miehen kanssa seksiä 4-5 krt viikossa. Ja on se maagista joka kerta=) On upea yhteenkuuluvuuden, läheisyyden ja rakkauden tunne.
Olin ennen nykyistä suhdettani puoli vuotta tahallani ilman seksiä. Ei ollut mitään mielenkiintoa yhden illan juttuihin, tapailuun tai pahemmin edes masturbointiin. Sitten törmäsin ihanaan ihmiseen ja siitä lähtien (pari vuotta) on harrastettu seksiä noin kuusi kertaa viikossa. Ja joka kerta se tuntuu oikein hyvältä ja saa minut hyvälle tuulelle. Olipa kyse arkiseksistä, känniseksistä tai jostain erikoisemmasta, kuten seksistä kylässä tai ulkona.
Ei se nyt niin ihmeellistä ole. Neljä kuukautta nyt ilman, on mennyt aika huomaamatta. Halutessani siis saisin seksiä, mutta en ole jaksanut nähdä vaivaa.
Mitä enemmän sitä saa, sen paremmalta se tuntuu. Miltei. Sopiva määrä minulle on aina ollut aamulla ja illalla. Se siis pitää myos todella onnellisena, ja vaikka olen välillä kokeillut todellista pidättyvyyttä, niin joudun palaamaan täysin siihen että näin se nyt juurikin on.
En siis osaa sanoa muuta, olen siis kai tavallaan nymfomaani, ja olen ollut sita alusta asti, ja edelleen, jos niin voi sanoa miehesta, ja minulla on nyt ikaa 53v. Olen tällä hetkellä ihan tyytyvainen, siihen mitä olen.
Eri ihmiset kokevat tämänkin asian varmasti hyvin eri tavoilla. Minulle seksi on erittäin tärkeää niin sinkkuna kuin pitkissä suhteissa. Suhteessa tietysti parempaa tutun ihmisen kanssa kuin sinkkuna randomeiden kanssa.
Seksi yleensä ottaen ei nyt mitenkään ihmeellistä puuhaa ole, mutta sitten jonkun tietyn ihmisen kanssa siitä tulee yhtäkkiä aivan ihmeellistä. Se on siis täysin partnerista kiinni. Randomin kanssa yhden illan kännipano on ehkä kivaa ajanvietettä, mutta nautintona sinänsä lähinnä masturbointiin verrattavissa. Vain aavistuksen karaokea hauskempaa.
Se on vielä paljon ihmeellisempää ja upeaa, kuin voisi kuvitella. Ja ei, ei siihen kyllästy. Seksi on elämää ja kuin olisi elossa. Ainakin minulle.
Vierailija kirjoitti:
Se on vielä paljon ihmeellisempää ja upeaa, kuin voisi kuvitella. Ja ei, ei siihen kyllästy. Seksi on elämää ja kuin olisi elossa. Ainakin minulle.
No sehän on sitten surullista kilteille miehille, jos asia todella näin on.
No yhdessä suhteessa seksiä oli joka päivä ja jostain syystä halusin sitä joka päivä, vaikka toisaalta se olikin ennalta-arvattavaa ja tylsähköä. Että joo, ei se oikeastaan ole niin hienoa, suhteessa ollessa vain olen tavallisesti tällainen. Nykyään sinkkuna pari vuotta ilman seksiä enkä juurikaan kaipaa sitä.
Ja yhdessä suhteessa seksi oli niin paskaa että välttelin sitä, kunnes lopetin koko suhteen.
On. Oikean kumppanin kanssa se on maagista ja upeaa. Aina sanotaan, että alkuhuuman vaaleanpunaiset lasit ja kanivaihe haihtuu. Olen ollut mieheni kanssa useita vuosia, eikä ole haihtunut. Ei vaikka lapset häiritsee ja on työstressiä ja ruuhkavuosia ja vaikka mitä. Hän on vaan niin ihana. Paras ystäväni ja suuri intohimoni.
Ei siinä mitään ihmeellistä ole. Tappi reikään ja se on siinä.
Kyllähän se seksi on ihanaa ja aika maagistakin, kun kumppani on joku sellainen joka aidosti välittää ja haluaa rakastella. Mitään mielenterveyttä tuhoavaa ei seksin puute kuitenkaan olisi. Jos nyt lakkaisin saamasta seksiä, niin oma käsi riittäisi kaveriksi ihan hyvin.
Riippuu paljon kumppanista. Sopivan kumppanin kanssa seksi on todella hienoa, mutta esimerkiksi satunnaisten kumppanien kanssa pääsääntöisesti huonoa. Tosin poikkeudet vahvistavat säännön. Usein nämä satunnaiskumppaninaiset vielä näyttelevät siveellistä ja päätyvät makaamaan lahnoina allasi. Siitä on nautinto ja hienous kaukana.
Onhan se ihanaa. Osana kyllä nauttia sooloseksistäkin, mutta läheisen ihmisen kanssa se rohkeus avautua ja kokeilla kaikenlaista on kyllä mahtavaa. Perusjyystöön tylsistyn nopeasti, ja haluan vaihtelevaa seksiä tantrasta rajumpiin sessioihin.
En saa paljon enää, aiemmin sain. Ei siitä ole mun mielessä kyllä tullut maagista siltikään. Edellisen eksän kanssa seksi oli älyttömän hyvää. En oikein osaa kuvitella miten se olisi siitä voinut enää parantua sittenkään vaikka olisin rakastanut häntä tai jos olisin saanut toteuttaa fantasiani. Sitten varmasti jos samalla olisi ottanut jotain sopivaa laitonta tehostetta.
Mä olen aika varma että valtaosa ihmisistä, kun ajattelevat olevansa puutteessa, ovatkin itse asiassa yksinäisiä. Mulla on hyvät syyt uskoa olevani keskimääräistä seksuaalisempi ja halukkaampi ihminen, ja kuitenkin 99% siitä mitä tarvitsen saan runkkaamalla. Jos minä, niin kyllä muutkin. Mitä muutakaan sen kumppanin kaipaaminen siihen lisäksi on kuin ihmisen kaipuuta, läheisyydentarvetta, halua olla haluttu?
Todella hyvää seksiä on aika vaikeaa saada, olisi löydettävä sopiva kumppani ja itsekin vaivauduttava opettelemaan vaikka mitä. Kannattaa pitää mielessä, että se seksi josta jäät paitsi on todennäköisesti sitä keskinkertaista tai huonoa seksiä. Arvostat vibraattoriasi enemmän.
On ja ei. Riippuu suhteesta ja tilanteesta. Hyvinä aikoina seksi on parasta maailmassa. Silloin kun sitä harrastetaan vähän kuin varmuuden vuoksi, ettei ajauduta erilleen niin ei se ole ihan niin ihmeellistä, mutta silloinkin noin 100 kertaa parempaa kuin ilman. Ja jos on eronnut ja sittemmin uudelleen rakastunut tai vaikka nyt palannut yhteen eksänsä kanssa niin onhan se todellakin paljon hienompaa kuin hehkutetaan. Palstalla seksiä ei kyllä hirveästi arvosteta mielestäni.
En tiedä saanko paljon, joinain viikkoina useamman kerran, joinain en ollenkaan. Kuussa ehkä 2-6 kertaa. Olen siis parisuhteessa.
Kyllä musta seksi on joka kerta ihanaa ja upeaa. En ole siihen kyllästynyt, 10 vuotta olen nyt ollut seksuaalisesti aktiivinen ja 4 vuotta saman kumppanin kanssa. En sitä joka päivä jaksaisi, koska hyvään seksiin vaaditaan oikeanlaista mielentilaa ja energiatasoa. Mutta kerran tai pari viikossa, kun molemmat ovat rentoutuneita ja halukkaita, se on todella ihanaa. Paljon parempaa kuin karkki tai suklaa mun mielestä.