Rintojen koko
Naiset, oletteko huomanneet onko rintojen koolla väliä miehelle? Otetaan vaikka 165cm vaalea nainen, jolla on d-kupin luonnolliset rinnat ja muutenkin tiimalasi-vartalo, ok kasvot. Tai sitten 175cm nainen, jonka kasvot ovat kauniit, mutta rinnat pienet, a-tai b-kupit. Kumman miehet ottaa? Vartalon vai kasvot?
En vaan tajua miesten makua, toki on yksilöllisiä eroja, mutta silti miehet tuntuvat yleisesti arvostavan naisen pituutta ja kasvoja ennen rintojen kokoa?
Kaikki naiset arvostaa miehen pituutta ja leveitä hartioita sekä sopusuhtaista lihaksiskasta vartaloa, siis mikä on miesten yleisin maku?
Kommentit (92)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Musta tuntuu, että alfamiehet haluaa nimenomaan sellaisen 175 cm pitkän kaunottaren, tissien koolla ei väliä. Ja tavalliset miehet tykkää söpöistä 165 cm pitkistä, joilla on eloveena-tukka ja tiimalasi-vartalo.
Tietysti luonne vaikuttaa kaikilla ihmisillä, kaikki varmasti haluaa itselleen sopivan puolison. Mutta alfamiehet saa valita ulkonäön ja luonteen, eli pitkät ja kauniit voittaa, muodoista viis.
Ei ehkä ihan näinkään, vaan alfat saa sen naisen, jolla on ihan kaikki kunnossa eli on ne muodot ja nassu ja lisäksi missipituus ja yleensä vielä hyvä koulutus ja työkin (koska alfalla itselläänkin on).
Niin, sitä tarkoitin, että miehet haluaa mieluummin pitkän eli yli 173cm naisen jolla on kauniita kasvot. Rinnat ja muut muodot ei ole niin tärkeät. Aika monella huippumallilla on pienet rinnat. Ja yleinen naisihanne on siro ja pitkä malli. Suomen missikisoissakin aina kritisoidaan kilpailijoita jotka ovat lyhyitä, ei ikinä kurvien puuttumisesta.
Eli sori naiset, pituus on tärkeämpi kuin rintavarustus. Eikä sitä saa kirurgilta.
Taidat olla tällainen miesten ihannenainen ja lisäksi varsin hyvällä itsetunnolla varustettu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Musta tuntuu, että alfamiehet haluaa nimenomaan sellaisen 175 cm pitkän kaunottaren, tissien koolla ei väliä. Ja tavalliset miehet tykkää söpöistä 165 cm pitkistä, joilla on eloveena-tukka ja tiimalasi-vartalo.
Tietysti luonne vaikuttaa kaikilla ihmisillä, kaikki varmasti haluaa itselleen sopivan puolison. Mutta alfamiehet saa valita ulkonäön ja luonteen, eli pitkät ja kauniit voittaa, muodoista viis.
Ei ehkä ihan näinkään, vaan alfat saa sen naisen, jolla on ihan kaikki kunnossa eli on ne muodot ja nassu ja lisäksi missipituus ja yleensä vielä hyvä koulutus ja työkin (koska alfalla itselläänkin on).
Niin, sitä tarkoitin, että miehet haluaa mieluummin pitkän eli yli 173cm naisen jolla on kauniita kasvot. Rinnat ja muut muodot ei ole niin tärkeät. Aika monella huippumallilla on pienet rinnat. Ja yleinen naisihanne on siro ja pitkä malli. Suomen missikisoissakin aina kritisoidaan kilpailijoita jotka ovat lyhyitä, ei ikinä kurvien puuttumisesta.
Eli sori naiset, pituus on tärkeämpi kuin rintavarustus. Eikä sitä saa kirurgilta.
Taidat olla tällainen miesten ihannenainen ja lisäksi varsin hyvällä itsetunnolla varustettu?
"ihannenainen"
Ei mitään väliä kunhan ovat ryhdissä. Itse näin miehenä pidän ehkä kuitenkin enemmän pienemmistä rinnoista kun ovat useimmiten kiinteät. Ei isoissakaan kyllä mitään vikaa ole jos eivät ole roikkuvat tyhjät pussit.
Sitä en ymmärrä kun jotkut naiset tunkevat kirurgin toimenpiteenä ylikokoiset kumipallot tissiensä täytteeksi. Etenkin jos rintojen väliin rintalastan kohdalle jää sellainen tyhjä tasainen alue, hyi helvetti. Vaikkapa Amanda Harkimo, olisi kaunis nainen jos ei olisi pilannut ulkonäköään tissien täytteillä. Olen aivan varma että oli hänellä ennen operaatiota minkä kokoiset rinnat tahansa niin ne näyttäisivät paremmalta ja sopisivat hänelle paremmin kuin nykyiset.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minua häiritsee se että silikonirinnat ei ole aidot. Kyllähän naisetkin voivat pitää isoja lihaksia tai kookasta p enistä houkuttelevana, mutta moniko niitä vakavalla naamalla hivelisi jos miehelle sellaiset muovista askarrellaan? Miksi rinnoissa se on monelle ihan normaalia?
Yleensäkään miehet ei noita tekojuttuja harrasta. Mutta naisilla kaikki feikki on sallittua, kynnet, hiukset, ripset. Ainoastaan silareista jotkut naiset vetää hirveät itkupotkuraivarit. Taitaa olla jonkun isotissisten viimenen valttikortti.
Ellu90 kirjoitti:
Mua vituttaa tää ulkonäkökeskeisyys. Monet naiset halventaa ihan itse itseään vapaaehtoisesti tuolla somessa laittamalla tissit tiskiin ja perseen pitkälle niin että kaikki Jormat ja Anterot saa käydä kommentoimassa himokkaasti ja ällöttävästi. Tämän ilmiön kautta on syntynyt myös illuusio siitä, että kaiken maailman peräkammarin Pettereilläkin on valta vaatia kumppaniltaan vähintään Sara Siepin ulkonäköä, koska sen näköiset naiset keikistelevät heidän puhelimensa ruuduilla joka ilta.
Nainen on muutakin kuin tissit ja perse. Nainen on muutakin kuin timmi vatsa ja gasellin jalat. Ulkonäkö rapistuu ajan myötä, mutta sisin pysyy.
Ja me naiset olemme tässä maailmassa ihan muuta tarkoitusta varten, kuin miehiä miellyttääksemme. Siispä lopetetaan tällaiset kyselemiset siitä, mitä MIES haluaa. Mietitään pikemminkin mitä ME haluamme.
Naisen puhetta :-)
Minun naisystävällä on silikonit ja rinnat on kookkaat, mutta ei överit. Tykkään hänestä juuri tuollaisena, mutta ihan yhtä paljon tykkäisin vaikka implantit joskus poistaisi tai vaikka syöpä veisi rinnat kokonaan, kunhan vain saan pitää hänet.
Entä jos silikonilla buustattuja rintoja ei tuoda esille normaalia enempää ja ovat juuri ja juuri epäillyttäviä pienemmät? Muuttuuko asia paheksuttavaksi kun totuus selviää?
Onhan nimittäin isoja luomujakin joita ei haluta korostaa mutta ei toisaalta pystytä piilottamaan. Tuleeko kanssasisarille noista mieleen tyrkky sugarbabe?
Miksi jotkut "korjaavat" ulkonäköään laittamalla silikonipallot rintojen sisään? Mikä on ajatusmalli tämän takana että se voi jonkun mielestä olla hyvä idea? Mielestäni kyse ei ole ulkonäöstä, henkisellä puolella täytyy olla jotain häikkää jos ei pysty hyväksymään itseään sellaisena kuin on eikä ne silikonit sitä korjaa. M49
Vierailija kirjoitti:
Jos minulla olisi varaa, laittaisin heti silikonit. Haluaisin tuntea itseni todella naiselliseksi. Minua ei haittaisi, vaikka puhuteltaessa miehet tuijottaisivat rintojani.
Yäk, silarit ovat turn off mulle, kuten tatskat ja botox huulissa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi jotkut "korjaavat" ulkonäköään laittamalla silikonipallot rintojen sisään? Mikä on ajatusmalli tämän takana että se voi jonkun mielestä olla hyvä idea? Mielestäni kyse ei ole ulkonäöstä, henkisellä puolella täytyy olla jotain häikkää jos ei pysty hyväksymään itseään sellaisena kuin on eikä ne silikonit sitä korjaa. M49
Itseään varten tekevät. Tällä ei ole mitään tekemistä sen kanssa mitä muut, etenkään miehet, heidän ulkonäöstään ajattelevat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos minulla olisi varaa, laittaisin heti silikonit. Haluaisin tuntea itseni todella naiselliseksi. Minua ei haittaisi, vaikka puhuteltaessa miehet tuijottaisivat rintojani.
Yäk, silarit ovat turn off mulle, kuten tatskat ja botox huulissa.
Ja mulle sivistymättömyys on turn off. Sivistynyt tietää, että huuliin ei laiteta botoxia.
Itse en ole kovin pitkä, 168 cm. Olen vähän pyöreähkö ja isorintainen sekä kauniskasvoinen ja pitkähiuksinen. Vientiä olisi riittänyt vaikka kuinka, mutta näin nelikymppisenä olen jo pitkään ollut naimisissa rikkaan älykkään miehen kanssa. Silti yhä miehet osoittavat tosi usein mielenkiintoaan. Minussa toki kaikki on luomua, kynnet, hiukset, rinnat ja huulet.
Miehenä olen sitä mieltä, että rinnat saa olla ihan millaiset vain, kunhan eivät ole silikonia. Peppu on aina tärkeämpi! 👍
Vierailija kirjoitti:
Miehenä olen sitä mieltä, että rinnat saa olla ihan millaiset vain, kunhan eivät ole silikonia. Peppu on aina tärkeämpi! 👍
Näin on!
Luomu kirjoitti:
Itse en ole kovin pitkä, 168 cm. Olen vähän pyöreähkö ja isorintainen sekä kauniskasvoinen ja pitkähiuksinen. Vientiä olisi riittänyt vaikka kuinka, mutta näin nelikymppisenä olen jo pitkään ollut naimisissa rikkaan älykkään miehen kanssa. Silti yhä miehet osoittavat tosi usein mielenkiintoaan. Minussa toki kaikki on luomua, kynnet, hiukset, rinnat ja huulet.
Joo, me vaan peilin eteen masturboimaan miehes rahapussilla kun oot niin ihana.
Kun on nätti naama niin tisseillä ei ole niin suurta merkitystä.
Paitsi tietty jos äijällä on joku pakkomielle tietynlaisiin.
Jaa. Itse olen isorintainen ja varmaan se on sitten mun paras ominaisuus.
Vierailija kirjoitti:
Tämä "minkä näköisistä naisista "miehet" tykkää" on mennyt ihan älyttömyyksiin.
Makuja on monia, toiset miehet pitävät pitkistä naisista, toiset siroista, yhdet hoikasta urheillullisesta, yhdet pyöreistä muodokkaista. Ja mikä tärkeintä, isolle osalle miehistä ulkonäöllä ei ole oikeasti merkitystä, vaan miehetkin viihtyvät sellaisen ihmisen seurassa, jonka kanssa synkkaa (=omasta mielestä mukava luonne)
En myöskään jaksaisi näitä rintajaarituksia. Nyt on sitten myös aloitettu pitkämiesjaaritus. Minua ei miehessä pituus kiinnosta, joten uskon, että on miehiäkin, joita ei naisen kuppikoko kiinnosta.
Rinnat on hyllyvät ja ei tahdonalaiset kuten lihakset. Silikonilihaksissa ei ole sitä voimaa mikä lihakseen kuuluu. Fakta on, että jotkut miehet tykkää silikonirinnoista, jotkut ei ja jollekin täysin yhdentekevää onko silikonia täytteenä vai ei joten eiköhän naisen kannata tehdä päätös ihan sen mukaan millaisista rinnoista itsellään pitää.