Rintojen koko
Naiset, oletteko huomanneet onko rintojen koolla väliä miehelle? Otetaan vaikka 165cm vaalea nainen, jolla on d-kupin luonnolliset rinnat ja muutenkin tiimalasi-vartalo, ok kasvot. Tai sitten 175cm nainen, jonka kasvot ovat kauniit, mutta rinnat pienet, a-tai b-kupit. Kumman miehet ottaa? Vartalon vai kasvot?
En vaan tajua miesten makua, toki on yksilöllisiä eroja, mutta silti miehet tuntuvat yleisesti arvostavan naisen pituutta ja kasvoja ennen rintojen kokoa?
Kaikki naiset arvostaa miehen pituutta ja leveitä hartioita sekä sopusuhtaista lihaksiskasta vartaloa, siis mikä on miesten yleisin maku?
Kommentit (92)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet EIVÄT pidä pitkistä tai edes pitkähköistä naisista. Heille tärkeintä on nätit kasvot ja isot rinnat sekä yhdistelmä hoikkuutta ja muotoja. Kaikki muu on melko yhdentekevää.
T. Ikisinkku 174 cm nainen (hoikka oon, mutta miehille en kelpaa)
Usein, kun puhutaan naisten pituudesta, puhutaankin itseasiassa siroudesta eli asiasta, jonka assosioidaan pituuteen - ei itse pituudesta. Miehet eivät käsittääkseni yleensä pidä kovin ei-siroista ja varsinkaan ylipainoisista naisista. Poikkeuksiakin toki on. Aivan, kuten lainaamani kirjoittajakin sanoo, muut seikat ovat tärkeämpiä, mutta jos ne kaikki olisivat kunnossa ja mies itse ei ole hirveän lyhyt, väittäisin, että nainen näyttää miehen mielestä parhaimmalta missimitoissa. 2000-luvun missien keskipituus on 173,8 cm. Eli siinä mielessä aloittaja on ollut oikeilla jäljillä. Muiden asioiden pitää kuitenkin olla kunnossa. Pituus itsessään ei riitä.
Parikymmentä vuotta kavereina, kaveri 174cm, pienet rinnat, litteä peppu. Minä melkein 10cm lyhyempi, pyöreä peppu, isot rinnat (kiitos äiti geeneistä). Itselläni ollut aina enemmän tarjokkaita, olen ollut myös selvästi pidemmissä/vakaammissa parisuhteissa kuin ystäväni.
Suurin ero meissä kuitenkin on se että minulla on hyvä itsearvostus enkä elä muiden ihmisten kautta, ystäväni taas päinvastainen.
Vierailija kirjoitti:
Ne ottaa sen kummalla on parempi pers e
Auttaako asiaa, jos on isot silikonirinnat, vaikka muuten olisi ylipainoa ja perse roikkuisi? Vai onko silikonit sitten vain naurettavat ja parempi olla luomuilla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Auttaako asiaa, jos on isot silikonirinnat, vaikka muuten olisi ylipainoa ja perse roikkuisi? Vai onko silikonit sitten vain naurettavat ja parempi olla luomuilla?
Instassa nuo kaikki silikonimuijat ovat muutenkin treenattuja. Siksi ajattelin vain.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä joku jolle tissit ei merkkaa mitään, mutta minä ja useimmat (otos tosin vain kaveripiiristä) ollaan tissimiehiä. M45
Mulla ei ole ollut ikinä iso rintaista naista enkä ole edes saanut kokeilla isoja luomuja vaikka haluaisin😖.
Kaikilla ollut aina A-B kupit, en tiedä mistä johtuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet EIVÄT pidä pitkistä tai edes pitkähköistä naisista. Heille tärkeintä on nätit kasvot ja isot rinnat sekä yhdistelmä hoikkuutta ja muotoja. Kaikki muu on melko yhdentekevää.
T. Ikisinkku 174 cm nainen (hoikka oon, mutta miehille en kelpaa)
Usein, kun puhutaan naisten pituudesta, puhutaankin itseasiassa siroudesta eli asiasta, jonka assosioidaan pituuteen - ei itse pituudesta. Miehet eivät käsittääkseni yleensä pidä kovin ei-siroista ja varsinkaan ylipainoisista naisista. Poikkeuksiakin toki on. Aivan, kuten lainaamani kirjoittajakin sanoo, muut seikat ovat tärkeämpiä, mutta jos ne kaikki olisivat kunnossa ja mies itse ei ole hirveän lyhyt, väittäisin, että nainen näyttää miehen mielestä parhaimmalta missimitoissa. 2000-luvun missien keskipituus on 173,8 cm. Eli siinä mielessä aloittaja on ollut oikeilla jäljillä. Muiden asioiden pitää kuitenkin olla kunnossa. Pituus itsessään ei riitä.
Parikymmentä vuotta kavereina, kaveri 174cm, pienet rinnat, litteä peppu. Minä melkein 10cm lyhyempi, pyöreä peppu, isot rinnat (kiitos äiti geeneistä). Itselläni ollut aina enemmän tarjokkaita, olen ollut myös selvästi pidemmissä/vakaammissa parisuhteissa kuin ystäväni.
Suurin ero meissä kuitenkin on se että minulla on hyvä itsearvostus enkä elä muiden ihmisten kautta, ystäväni taas päinvastainen.
Luetun ymmärtäminen. :)
M kirjoitti:
Mulla ei ole ollut ikinä iso rintaista naista enkä ole edes saanut kokeilla isoja luomuja vaikka haluaisin😖.
Kaikilla ollut aina A-B kupit, en tiedä mistä johtuu.
Etkös itse ole valinnut kyseisiä naisia vai valitseeko joku muu sulle?
Jos kyse on siitä, ettei "muuta ollut tarjolla", niin sitten johtuu varmaan siitä hepusta, joka toljottaa takaisin peilistä. Isot luomurinnat eivät ole niin yleisiä. En minäkään ole päässyt kokeilemaan Ryan Reynoldsia, vaikka haluaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä joku jolle tissit ei merkkaa mitään, mutta minä ja useimmat (otos tosin vain kaveripiiristä) ollaan tissimiehiä. M45
Te ette saaneet tarpeeksi äidin tissiä vauvoina, siksi jäänyt tuollainen kaipuu? :DD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On rintojen koollakin merkitystä mutta se on vain pieni osa kokonaisuutta.
Itsevarmuus, hyvinvoivuus, iloinen hymy, ulospäin suuntautunut luonne, hyvä ryhti, tyylitaju, tilannetaju, riittävän älykäs, sivistynyt, vyötärö joka korostaa vartalon kaaria eli ts. pienetkin rinnat tulevat paremmin esiin.
Minulla on nuo kaikki, ainoastaan isot rinnat puuttuvat. Olen lisäksi sivistynyt, älykäs ja nöyrä.
Itsetuntoni paranisi roimasti, jos olisi isot rinnat.
Kirurgi laittaa. Tosin kannattaisi lapset tehdä ensin.
Olen tehnyt jo. Ei raskaus ole hirveästi muuttanut rintojani. Ikä vain alkaa näkyä. Olisi aivan mahtavaa olla supermuodokas. Vartalooni tulisi uusi ulottuvuus.
Siitä vaan kirurgin puheille sitten. :)
Siksi sanoin, että kannattaa lapset tehdä ensin niin leikkaustulos säilyy pitempään kauniina ja raskaus sekä imetys myös lisää kapseloitumisen riskiä.
Itse otin nuorimman lapsen ollessa 2,5v enkä ole päivääkään katunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silikonit eivät ensinnäkään edes ole mitkään rinnat. Ne on tekoproteesit, feikkirinnat, piraattituotteet eivätkä enää tätä päivää sillä turhasta muovijätteestä tulisi luopua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silikonit eivät ensinnäkään edes ole mitkään rinnat. Ne on tekoproteesit, feikkirinnat, piraattituotteet eivätkä enää tätä päivää sillä turhasta muovijätteestä tulisi luopua.
Yhtälailla rinnat on edelleen vaikka täytteenä silikonia rasvan ja maitorauhasten lisäksi. Vai onko niin, että välillä naisella ei ole rintoja, kun otti silikonit ja jos ne poistaa niin sitten taas on rinnat? :D
Eipä nuo nyt sen suurempi synti ole kuin tekoripset, hiukset tai kynnetkään. En ymmärrä mitä se jotain ulkopuolista noin sylettää jos joku ottaa implantit. Ei sinun ole pakko ottaa.
Miksi silareita vastustetaan niin kovasti? Saahan naisilla nykyään olla ripsiproteesit, hiusproteesit, jne. Miksei tissit saa olla feikit?
Mä olen ollut seksuaalisesti aktiivinen 25 vuoden ajan. Teininä kärsin valtavasti lautamaisuudestani ja olinhan pitkä, 177 cm. Se oli ihan itseni aiheuttamaa ahdistusta, eihän minulla ole isoja tissejä ja olen näin pitkä. Olisinko onneton lukenut liikaa Suosikkia jossa silloin jatkuvasti esillä Sabrina ja Samantha Fox. Katsoin peiliin, enkä ollut tyytyväinen, ajattelin etten vastaa miesten unelmanaista. Mutta koskaan ei ole ollut ongelmia löytää kumppania. Ja kyllä sen viimeistään iän karttuessa huomaa, että nuo asiat ovat täysin triviaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä sinä olet määrittämään mitkä on rinnat ja mitkä ei. Miten joku voi olla noin ahdasmielinen.
Musta tuntuu, että alfamiehet haluaa nimenomaan sellaisen 175 cm pitkän kaunottaren, tissien koolla ei väliä. Ja tavalliset miehet tykkää söpöistä 165 cm pitkistä, joilla on eloveena-tukka ja tiimalasi-vartalo.
Tietysti luonne vaikuttaa kaikilla ihmisillä, kaikki varmasti haluaa itselleen sopivan puolison. Mutta alfamiehet saa valita ulkonäön ja luonteen, eli pitkät ja kauniit voittaa, muodoista viis.
Vierailija kirjoitti:
Musta tuntuu, että alfamiehet haluaa nimenomaan sellaisen 175 cm pitkän kaunottaren, tissien koolla ei väliä. Ja tavalliset miehet tykkää söpöistä 165 cm pitkistä, joilla on eloveena-tukka ja tiimalasi-vartalo.
Tietysti luonne vaikuttaa kaikilla ihmisillä, kaikki varmasti haluaa itselleen sopivan puolison. Mutta alfamiehet saa valita ulkonäön ja luonteen, eli pitkät ja kauniit voittaa, muodoista viis.
Ei ehkä ihan näinkään, vaan alfat saa sen naisen, jolla on ihan kaikki kunnossa eli on ne muodot ja nassu ja lisäksi missipituus ja yleensä vielä hyvä koulutus ja työkin (koska alfalla itselläänkin on).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ehkä ihan näinkään, vaan alfat saa sen naisen, jolla on ihan kaikki kunnossa eli on ne muodot ja nassu ja lisäksi missipituus ja yleensä vielä hyvä koulutus ja työkin (koska alfalla itselläänkin on).
Niin, sitä tarkoitin, että miehet haluaa mieluummin pitkän eli yli 173cm naisen jolla on kauniita kasvot. Rinnat ja muut muodot ei ole niin tärkeät. Aika monella huippumallilla on pienet rinnat. Ja yleinen naisihanne on siro ja pitkä malli. Suomen missikisoissakin aina kritisoidaan kilpailijoita jotka ovat lyhyitä, ei ikinä kurvien puuttumisesta.
Eli sori naiset, pituus on tärkeämpi kuin rintavarustus. Eikä sitä saa kirurgilta.
Kyllä minua häiritsee se että silikonirinnat ei ole aidot. Kyllähän naisetkin voivat pitää isoja lihaksia tai kookasta p enistä houkuttelevana, mutta moniko niitä vakavalla naamalla hivelisi jos miehelle sellaiset muovista askarrellaan? Miksi rinnoissa se on monelle ihan normaalia?
Mieheni otti 170cm, ristiverisen, kauniskasvoisen ja 75E-rintaisen naisen. Aloitukseen nähden välimallin kappaleen.