Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rintojen koko

Vierailija
04.11.2019 |

Naiset, oletteko huomanneet onko rintojen koolla väliä miehelle? Otetaan vaikka 165cm vaalea nainen, jolla on d-kupin luonnolliset rinnat ja muutenkin tiimalasi-vartalo, ok kasvot. Tai sitten 175cm nainen, jonka kasvot ovat kauniit, mutta rinnat pienet, a-tai b-kupit. Kumman miehet ottaa? Vartalon vai kasvot?
En vaan tajua miesten makua, toki on yksilöllisiä eroja, mutta silti miehet tuntuvat yleisesti arvostavan naisen pituutta ja kasvoja ennen rintojen kokoa?
Kaikki naiset arvostaa miehen pituutta ja leveitä hartioita sekä sopusuhtaista lihaksiskasta vartaloa, siis mikä on miesten yleisin maku?

Kommentit (92)

Vierailija
1/92 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä on varmaan enemmän merkitystä onko koko 95D vai 65D.

Vierailija
2/92 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottavat sen kummalta saa, ei tämä mitään rakettitiedettä ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/92 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

A ja d kuppi voi olla saman kokoisia, riippuu ympärysmitasta.

Vierailija
4/92 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ottavat sen jonka saavat. Vain pienellä osalla miehistä on samanlaista luksusta kuin naisilla että voisivat valita.

Vierailija
5/92 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No enpä tiedä mitä miehet mahtavat arvostaa, edelleen mysteeri minulle. Olen keskimittainen, en kaunis ja tissitkin ovat pienet. Silti noita kiinnostuneita on ollut. Ehkä tätä pitäisi kysyä miehiltä ennemmin.

Vierailija
6/92 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on tuo mainittu c/d-kuppi, kiinteät rinnat, nätit kasvot ja urheilullinen kroppa, miehet kiinnostuvat kyllä.. Mutta ekana kiinnittävät huomiota ulkonäköön mikä säälittää.. Sillä haluan tutustua ainakin itse kunnolla ennen suhteen etenemistä.. Akateeminenkin olen ja talousjohtajan tutkinto. Mutta ei miehet vaan ulkonäköä katso, moni tuntemani komea mies on ottanut aika tavallisen mimmin vierelleen. Aika loogista silti, että miehet huomioivat muodot, pepun tai tissit tai molemmat, osa miehen bilogiaa.. Eri asia onkin mikä johtaa pysyvään parinvalintaan, joskus heille riittää "kunhan saa".

Vierailija
7/92 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta elämästäni on kokemus, ettei se ulkonäkö lopulta ole niin kauhean tärkeää. Esim. mieheni exä on hänen ulkoista ihannettaan: pitkä, vaalea, pienitissinen, sellainen "komean" näköinen nainen. Minä taas olen lähinnä vastakohta: lyhyt, tumma, H-kupin tissit, naamasta enemmän söpö kuin näyttävä. Mutta silti mies on halunnut olla minun kanssani, koska luonteet natsaa niin hyvin yhteen ja exän kanssa tuli ero kun ei sopinut arjessaan ollenkaan yhteen vaan oli jatkuvaa riitaa ja draamaa. 

Muutenkin tuntuu että itseeni on ihastuttu koska olen helppo lähestyä ja mukavan ja rennon oloinen, ulkonäöstä viis. Ja olen siis ns. tavis ulkoisesti, uskon että jos olisi ihan sysiruma niin varmaan se voisi vähentää lähestyjiä tai toisaalta jos olisi tosi upea niin varmaan sitten se ulkonäkö vetäisi enemmän puoleen ulkonäkökeskeisempiä miehiä. 

Vierailija
8/92 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin ensimmäisenä tulee mieleen, että tuo 175cm pituus tuskin laajentaa kiinnostuneiden miesten määrää, 165cm sytyttää useammille. Toiseksi yleisesti miehet tuntuu tykkäävän sirosta ja kurvikkaasta (Huom. Ei lihava vaan aidosti kurvikas) kuin kapeasta, mutta tasapaksusta.

Vierailija
9/92 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu niin paljon miehestä. Itse olen enemmän peppumiehiä, joten rintojen koolla ei ole mitään väliä. Tai oikeastaan en edes pidä mistään jättimelooneista. 

Hyvin muodostuneet pakarat ovat tärkeämmät. Ja siksi pidänkin tästä nykyisestä trikoomuotivillityksestä.

Vierailija
10/92 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööh.. Ai et isorintanen on automaattisesti parempi? Juu ei. Ja et pitkä ois joku ihanne?? Juu ei. Ite en ainakaa haluis ikinä olla pitkä, just lyhyys tekee musta naisellisen. 😊Tottakai pitkä näkyy kauemmas. Tyhmä aloitus.

Vierailija
11/92 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minulla olisi varaa, laittaisin heti silikonit. Haluaisin tuntea itseni todella naiselliseksi. Minua ei haittaisi, vaikka puhuteltaessa miehet tuijottaisivat rintojani. 

Vierailija
12/92 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On rintojen koollakin merkitystä mutta se on vain pieni osa kokonaisuutta.

Itsevarmuus, hyvinvoivuus, iloinen hymy, ulospäin suuntautunut luonne, hyvä ryhti, tyylitaju, tilannetaju, riittävän älykäs, sivistynyt, vyötärö joka korostaa vartalon kaaria eli ts. pienetkin rinnat tulevat paremmin esiin.

Vierailija
13/92 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni eksä oli isorintainen, pitkä kaunotar, minä lähes rinnaton, lyhyt ja mitäänsanomattoman näköinen. Että tiedä tuosta nyt sitten. Ja hän siis jätti itse eksänsä.

Vierailija
14/92 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras nainen tähän mennessä oli se, jolla oli rusinat rintalastan päällä. Lähti ulkomaille, joten se siitä. Nyxällä on D-kuppi luomuna, mutta se tuli bonuksena. Muut asiat hänessä kiinnostivat enemmän, ennen kuin vaatteet riisuttiin kokonaan. D-kupin kun saa kehiteltyä hyvillä rintsikoilla ja täytteillä A-kupin rintojen päälle. Muuten, joku kirjoitti, että hänellä on talousjohtajan tutkinto. Mistä sellaisia valmistuu?

Vierailija
15/92 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mul on esim kauniit kasvot joiden takia saan aona miehen vaikka oisin 30 kg ylipainoinen. Ja kai luonnekki vaikuttaa. Mun ex jätti korkee koulutetun, hoikan ja isorintasen naisen mun taksi itse olin ylipainoinen, pienirintanen ja ei koulutettu sillon...mut se rakastu mun kauneuteen ja luonteeseen omien sanojensa mukaan.

Vierailija
16/92 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsevarmuus, hyvinvoivuus, iloinen hymy, ulospäin suuntautunut luonne, hyvä ryhti, tyylitaju, tilannetaju, riittävän älykäs, sivistynyt, vyötärö joka korostaa vartalon kaaria eli ts. pienetkin rinnat tulevat paremmin esiin.

Minulla on nuo kaikki, ainoastaan isot rinnat puuttuvat. Olen lisäksi sivistynyt, älykäs ja nöyrä.

Itsetuntoni paranisi roimasti, jos olisi isot rinnat. 

Vierailija
17/92 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin, josko ottaisin lainaa silikonirintoihin vai psykoterapiaan. Kumpi olisi pankin näkökulmasta parempi ratkaisu?

Vierailija
18/92 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajalla on umpihullu oletus, että miehet pitäisivät kirahvin korkuisista naisista.

Vierailija
19/92 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on nuo kaikki, ainoastaan isot rinnat puuttuvat. Olen lisäksi sivistynyt, älykäs ja nöyrä.

Kirurgi laittaa. Tosin kannattaisi lapset tehdä ensin.

Vierailija
20/92 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirurgi laittaa. Tosin kannattaisi lapset tehdä ensin.

Olen tehnyt jo. Ei raskaus ole hirveästi muuttanut rintojani. Ikä vain alkaa näkyä. Olisi aivan mahtavaa olla supermuodokas. Vartalooni tulisi uusi ulottuvuus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kaksi