Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rintojen koko

Vierailija
04.11.2019 |

Naiset, oletteko huomanneet onko rintojen koolla väliä miehelle? Otetaan vaikka 165cm vaalea nainen, jolla on d-kupin luonnolliset rinnat ja muutenkin tiimalasi-vartalo, ok kasvot. Tai sitten 175cm nainen, jonka kasvot ovat kauniit, mutta rinnat pienet, a-tai b-kupit. Kumman miehet ottaa? Vartalon vai kasvot?
En vaan tajua miesten makua, toki on yksilöllisiä eroja, mutta silti miehet tuntuvat yleisesti arvostavan naisen pituutta ja kasvoja ennen rintojen kokoa?
Kaikki naiset arvostaa miehen pituutta ja leveitä hartioita sekä sopusuhtaista lihaksiskasta vartaloa, siis mikä on miesten yleisin maku?

Kommentit (92)

Vierailija
81/92 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet EIVÄT pidä pitkistä tai edes pitkähköistä naisista. Heille tärkeintä on nätit kasvot ja isot rinnat sekä yhdistelmä hoikkuutta ja muotoja. Kaikki muu on melko yhdentekevää.

T. Ikisinkku 174 cm nainen (hoikka oon, mutta miehille en kelpaa)

Seminätit kasvot ja miellyttävä luonne riittää. Toki jos kuvittelet saavasi jonkun Hollywood-julkkiksen niin voi olla vaikeaa.

Terkuin perusnätti pienitissinen (75AA), muodoton, hoikka, 174cm pitkä 29v nainen, jolla on aina riittänyt miehiä. Mulla on lievä akne ja perunahko nenä, mutta kauniit silmät, pitkä tukka ja hyvä kasvojen luusto (sitä nenää lukuun ottamatta). Silti aina on ollut baarissa iskijöitä, yliopistolla kahville kysyjiä, työpaikalla flirttailijoita...

Ihan kunnollisia, tavallisia, kivannäköisiä miehiä olen tapaillutkin ja parin kanssa seurustellut pitempään.

Vierailija
82/92 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rintojen koolla ei mitään väliä, kunhan ne ovat aidot!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/92 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun itsetuntoni ovat miehet polkeneet maanrakoon rintojen osalta. Pari isorintaista ystävääkin ovat siinä avustaneet. Pari miestä on tuumannut minulle suoraan tapailun alkuvaiheessa, että pienistä rinnoistani saattaa koitua heille ongelmia jatkossa. Olen 75C. Vartaloltani suht normaali, pylly ihan hyvä, mutta ei nykymuodin mukainen sekään, maha on ärtyneen suolen takia aina vähän pömppö. Kasvoista olen omasta mielestäni ihan ok, kauniiksikin jotkut erehtyneet sanomaan. Hiukset ovat paksut ja kaikki ylipäätään luomua: ei ole pidennyksiä tai pigmentointeja. Olen yliopiston käynyt. Ikää 29v. Kuulemma olen mukava, hauska, empaattinen ja älykäs.

Entinen puolisoni halusi, että pidän paidan/rintsikat päällä aina seksin aikana. Kuulemma hän kiihottui siitä enemmän kun jotain vaatetta oli päällä. Jännä, että sen piti vaan aina olla joku rätti rintojen peittona. Hänen uusi naisensa on minua reilusti rintavampi. Tämän puolison jälkeinen seurustelukumppanini kyllä näytti pitävän minua todella seksikkäänä kaikkine pienine rintoineni, mutta hänkin jätti minut huimasti isorintaisemman TYTÖN (Huom. ei naisen, koska oli niin nuori) vuoksi.

Itse olen jäänyt siis aina kakkoseksi rintava mille kanssasisarille. Ei siis ihme, että minä koen, että miehet tykkäävät (valitettavasti) enemmän isoista tisseistä. Samalla kuitenkin tiedän, että jokainen on yksilö ja jokaisella mieltymyksensä, ei voi yleistää. Mutta minkäs teet...

Muuten hyvä, mutta 75 C on aika näyttävänkokoiset rinnat.

Vierailija
84/92 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi jotkut "korjaavat" ulkonäköään laittamalla silikonipallot rintojen sisään? Mikä on ajatusmalli tämän takana että se voi jonkun mielestä olla hyvä idea? Mielestäni kyse ei ole ulkonäöstä, henkisellä puolella täytyy olla jotain häikkää jos ei pysty hyväksymään itseään sellaisena kuin on eikä ne silikonit sitä korjaa. M49

Entäpä jos korjaakin? Aika pieni operaatio siitä, että tuntee olonsa hyväksi.

Vierailija
85/92 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naiset tykkää vain isokyrpäisistä miehistä?

Vierailija
86/92 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis AP on ilmeisesti nainen, jolla ei ole muita avuja kun isot daisarit, niinkö? Voi tsiisus...

No näin miehenä sanoisin, että rintojen koolla ei ole minulle väliä (kunhan ei ole aivan järkyttävän suuret, tai vastaavasti ihan lautarintainen). Huomattavasti tärkeämpää on rintojen muoto ja sopusuhtaisuus sekä yleinen esteettisyys, mukaanlukien se, miten nainen kantaa niitä. Muutenkaan rinnat eivät mielestäni ole lähimainkaan naisen tärkein seikka, ei tietenkään noin yleisemmin ihmisenä, mutta ei edes mitä tulee ulkonäköön tai seksikkyyteen.

Vierailija
87/92 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun itsetuntoni ovat miehet polkeneet maanrakoon rintojen osalta. Pari isorintaista ystävääkin ovat siinä avustaneet. Pari miestä on tuumannut minulle suoraan tapailun alkuvaiheessa, että pienistä rinnoistani saattaa koitua heille ongelmia jatkossa. Olen 75C. Vartaloltani suht normaali, pylly ihan hyvä, mutta ei nykymuodin mukainen sekään, maha on ärtyneen suolen takia aina vähän pömppö. Kasvoista olen omasta mielestäni ihan ok, kauniiksikin jotkut erehtyneet sanomaan. Hiukset ovat paksut ja kaikki ylipäätään luomua: ei ole pidennyksiä tai pigmentointeja. Olen yliopiston käynyt. Ikää 29v. Kuulemma olen mukava, hauska, empaattinen ja älykäs.

Entinen puolisoni halusi, että pidän paidan/rintsikat päällä aina seksin aikana. Kuulemma hän kiihottui siitä enemmän kun jotain vaatetta oli päällä. Jännä, että sen piti vaan aina olla joku rätti rintojen peittona. Hänen uusi naisensa on minua reilusti rintavampi. Tämän puolison jälkeinen seurustelukumppanini kyllä näytti pitävän minua todella seksikkäänä kaikkine pienine rintoineni, mutta hänkin jätti minut huimasti isorintaisemman TYTÖN (Huom. ei naisen, koska oli niin nuori) vuoksi.

Itse olen jäänyt siis aina kakkoseksi rintava mille kanssasisarille. Ei siis ihme, että minä koen, että miehet tykkäävät (valitettavasti) enemmän isoista tisseistä. Samalla kuitenkin tiedän, että jokainen on yksilö ja jokaisella mieltymyksensä, ei voi yleistää. Mutta minkäs teet...

Siinä 75c https://www.bratabase.com/browse/comexim/geisha-plunge-bra-202/75C/pict…

Näyttävät? Sun täytyy päivittää tietämyksesi kuppikoosta.

Vierailija
88/92 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä 75c https://www.bratabase.com/browse/comexim/geisha-plunge-bra-202/75C/pict…

Amerikkalaiset koot ei vastaa suomalaisia kokoja

Vierailija
89/92 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ohessa opetusvideo. Vertaa myyjättären käden kokoa kuppikokoon. 

https://bigbrandwholesale.com/shop-by-category/clothing/bras-panties-li…

Vierailija
90/92 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi tätä on alapeukutettu?

Tekstistä huokuu merkittävä itsetunnon puute. Ainakin minulle se on iso punainen varoituslippu koska se indikoi että henkilöllä on (tai voi olla) isoja psyykkisen puolen ongelmia. Ei jatkoon.

Vierailija
91/92 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on peppumies. Nyt kun olen vanhentunut, niin hän on peppumies, vyötärömies, tissimies, kaunisnaamamies, persoonamies. Hän on jokaisella solullaan mun mies ja mä hänen nainen.

T: tiimalasi

Vierailija
92/92 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 165 cm ja minulla on 75D rinnat. Miehet ovat aina olleet ihan hulluna niihin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kuusi