Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä erottaa onko mies kiinnostunut oikeasti?

Vierailija
03.11.2019 |

Olen yrittänyt selvittää, mistä voi tietää onko mies oikeasti kiinnostunut? Ja mistä se johtuu, että jos itse kiinnostun miehestä, niin hän ei olekaan enää kiinnostunut minusta?

Voiko miesten viestiinvastailuista todella päätellä mitään? Eräs mies, jota tapailin esimerkiksi hyvin harvoin laittoi itse aloitteellisesti viestiä. Oikeastaan vain silloin, kun oli jotain asiaa tai sovittiin tapaamista. Tavatessa hän oli kuitenkin aina todella kiinnostuneen oloinen. Välimatkan vuoksi tämä tapailu ehtyi, en siis osaa sanoa, oliko miehen kiinnostus todellista. Toinen mies taas sitten vastailee viesteihin nopeasti ja jo lyhyen ajan sisällä puhuu vahvoista tunteista, mutta myöntää olevansa mieslortto. En osaa siis sanoa, voiko tähän mieheen todella luottaa.

Miksi miehelle on niin suuri turn off, jos nainen, josta he olivat alunperin kiinnostuneita, osoittaa itse aktiivisesti kiinnostustaan?

Kommentit (60)

Vierailija
41/60 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistakaa naiset että nykyaikana ei enää toimi se että esittää vaikeasti tavoiteltavaa ja vaatii olla tavoiteltu. Pariutuminen vaatii myös teiltä panostamista

Vierailija
42/60 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistakaa naiset että nykyaikana ei enää toimi se että esittää vaikeasti tavoiteltavaa ja vaatii olla tavoiteltu. Pariutuminen vaatii myös teiltä panostamista

Hah. Kautta aikojen sitä on saanut itse kaiken tehdä. Eipä ole prinssejä näkynyt.

t. nainen88

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/60 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos yhteinen aika jatkuvasti jää vähiin (pitää koko ajan mm nähdä kavereita) on aika turhaa odottaa mitään.

Oman kokemuksen kautta sanon myös: älkää jääkö päivä-tai jopa viikkokausiksi odottelemaan että toinen ottaa yhteyttä tai vastaa lähettämääsi viestiin. Odottelu on silkkaa helvettiä jos olet ollut kiinnostunut.

Jatka eteenpäin jos ei kuulu mitään, äläkä lankea toisen huonoihin tekosyihin. Jos se haluaa nähdä sua, se kyllä toimii nopeasti.

Tosi ihastumisen huomaa kuitenkin vain ajan kanssa, valitettavasti. Mutta älä sulata huonoa käytöstä ja välinpitämättömyyttä, vaikka mies olisi maailman viimeinen.

Vierailija
44/60 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ainakin tapahtuu niin, että jos tapaan seksikkään naisen kahdenkesken, minulta alkaa valua kuola suusta ja alan läähättää. Tämä on varsin yleinen miehinen piirre, josta tietää, että mies on aidosti kiinnostunut.

Vierailija
45/60 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos yhteinen aika jatkuvasti jää vähiin (pitää koko ajan mm nähdä kavereita) on aika turhaa odottaa mitään.

Oman kokemuksen kautta sanon myös: älkää jääkö päivä-tai jopa viikkokausiksi odottelemaan että toinen ottaa yhteyttä tai vastaa lähettämääsi viestiin. Odottelu on silkkaa helvettiä jos olet ollut kiinnostunut.

Jatka eteenpäin jos ei kuulu mitään, äläkä lankea toisen huonoihin tekosyihin. Jos se haluaa nähdä sua, se kyllä toimii nopeasti.

Tosi ihastumisen huomaa kuitenkin vain ajan kanssa, valitettavasti. Mutta älä sulata huonoa käytöstä ja välinpitämättömyyttä, vaikka mies olisi maailman viimeinen.

Sekö on täysin mahdoton ajatus että itse ottaa yhteyttä kun on kiinnostunut? Vai onko se näitä "se on miesten homma" asioita?

Vierailija
46/60 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hah. Kautta aikojen sitä on saanut itse kaiken tehdä. Eipä ole prinssejä näkynyt.

t. nainen88

Kautta aikojen on naiset kitissyt kuinka miehet ei tee sitä tai tätä vaikka kuinka nainen haluaisi. Jatkuvasti kuulee puheita kuinka miehen kuuluu tehdä sitä tai tätä ja samoista asioista sanotaan että ei naisten kuulu/voi tehdä niitä kun ne on miesten tehtävä

Vierailija
47/60 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sekö on täysin mahdoton ajatus että itse ottaa yhteyttä kun on kiinnostunut? Vai onko se näitä "se on miesten homma" asioita?

Lukutaito? Jos kestää vastata.

Vierailija
48/60 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aidon kiinnostuksen merkit:

- nöyryys,

- pelko,

- yrittää piilotella kiinnostustaan

Haluaa vain poksyihisi: 

- lässyttää tunteista, vaikka ette ole ehtineet edes tuttustumaan

- sulava ja itseluottavainen käytös

Liian suorasukainen kiinnostus on turn-off, jos mies ei koe ansainneensa huomiotasi, koska se viittaa siihen, että olet helposti vietävissä. 

Vierailija
49/60 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. nainen88

Kautta aikojen on naiset kitissyt kuinka miehet ei tee sitä tai tätä vaikka kuinka nainen haluaisi. Jatkuvasti kuulee puheita kuinka miehen kuuluu tehdä sitä tai tätä ja samoista asioista sanotaan että ei naisten kuulu/voi tehdä niitä kun ne on miesten tehtävä

Siirry miehiin. Aloita Grinderista.

Vierailija
50/60 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja se hidas vastaaminen voi johtua siitä, että mies miettiin tarkkaan mitä sinulle sanoo.

Vierailija
51/60 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin ja se hidas vastaaminen voi johtua siitä, että mies miettiin tarkkaan mitä sinulle sanoo.

Miettiikö miehetkin millaisen vaikutelman antavat ja mitä tarkoittavat? uutta.

Vierailija
52/60 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä, että sinulla ei käy tuo ajatus edes mielessä. Kiinnostus on niin päivänselvää.

Vierailija
53/60 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omakohtaisella kokemuksella voin sanoa ohjesäännön naisille:

Jos mies on vakavasti kiinnostunut niin sanot hänelle aina että "vaikutat mukavalta mutta en tunne kipinää/ihastumista"

Jos mies on kiinnostunut vain seksistä niin harrastat hänen kanssaan seksiä ja itket hänen peräänsä ja kiroat kaikki miehet sioiksi.

Näin se vaan menee, ei voi mitään. Esimerkissä ensimmäinen on  beeta-mies ja jälkimmäisessä chad. 

Vierailija
54/60 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos osoittaa kiinnostusta niin mies katoaa....se ei ollu vaan tarpeeks kiinnostunut :).  Mun mielestä sitä kiinnostusta ei tiedä kuin vasta pitkässä juoksussa....näkee siitä,roikkuuko se mies vielä perässä :D vaikka oisit mimmonen....teidän välillä on se jokin,kemia,vetovoima....

Vierailija
55/60 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Touhutipasta.

Vierailija
56/60 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tosiaan yrittää sinua...hakeutuu sun lähelle,kyselee muilta susta ja puhuu susta muiden kanssa....kuulut hänen suunnitelmiin...mies on yhtä kiinnostunut susta kuin autoista,joita tiiraa netistä....mies näyttäytyy mielellään sinun kanssa julkisilla paikoilla,baareissa,ravintoloissa,tutustuttaa kavereihisi,sukulaisiin,ei piilottele sinua.....

Vierailija
57/60 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mies kiinnostunut minusta? Nukumme yhdessä, halimme ja pussailemme. Autossa hän laittaa käden reidelleni. Hän ottaa minut huomioon ja hieroo jos minulla on vaikka niskat jumissa. Juttelemme joka päivä, hän myös laittaa viestiä minulle oma-aloitteisesti. Kun olemme sängyssä, mies katsoo minua pitkään ja silittää päästä. Olen niin ihastunut häneen, mutten halua pettyä jos mies ei pidäkään minusta

Vierailija
58/60 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumpikaan esimerkkimiehistä ei ollut aidosti tai tarpeeksi kiinnostunut.

Kiinnostuksen näkee teoista, eli mies on aktiivisesti sopimassa tapaamisia ja myös ilmestyy niihin paikalle, ei peru viime hetkellä tai mene mieluummin kaverin kanssa kaljalle. Yleensä myös yhteydenpito on melko aktiivista. Jos miehellä kestää päiviä vastata viestiin tai viestejä tulee vain viikonloppuöisin, kiinnostusta ei ole.

Kaikki eivät tietenkään halua jatkuvasti näpytellä viestejä tai puhua puhelimessa, mutta jos kiinnostusta on, niin sitten tällainen tyyppi järjestää niitä tapaamisia, jolloin voitte jutella kasvokkain.

Miesten sanoilla ei juurikaan ole väliä. Mies voi sanoa mitä tahansa, mutta ei välttämättä tarkoita sitä. Eikä aina ole edes kyse tietoisesta valehtelusta tai huijaamisesta. Mutta teot kertovat enemmän kuin sanat, muista se.

Miehet puheissaan elävät sitä ideaali minäänsä jota toivoisivat olevansa. Toteutus kuitenkin useimmiten puuttuu kokonaan. Kyse ei ole tietoisesta valehtelusta vaan oman positiivisen minäkuvan ylläpitämisestä ja aidosta uskosta siihen että asiat vain tapahtuu maagisesti ilman mitään vaivannäköä, ponnistelua tai omaehtoista toimeen tarttumista.

Vierailija
59/60 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos naisen osoittama kiinnostus on turn-off, ei kiinnostusta miehen puolelta ole alunperinkään ollut. Tiedän tämän omasta kokemuksestani. Pommitin mun miestä aikoinaan ihan järjettömällä määrällä viestejä, kunnes hän tunnusti olevansa umpirakastunut ja täysin mun lumoissa. Nyt olemme olleet pari jo useamman vuoden ajan ja hän on oikeasti mun unelmien täyttymys:)

Pommitus tai yli-innokkuus eivät silti ole suositeltavia toimintatapoja. Kyllä se orastava kiinnostus voi siitä lopahtaa.

Aijaa, se on kuitenkin mun neuvo, piditpä siitä tai et. Uskoisin monen miehen väsyvän tylsään ja intohimottomaan naiseen:)

Se on narsistien käytösmalli lovebombing johon kuuluu massiivinen viestitulva yhtenä piirteenä. Jos on yhtään kokeneempi deittaaja ja ymmärtää psykologian päälle niin tuollainen käytös on ehdoton ei.

Vierailija
60/60 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aidon kiinnostuksen merkit:

- nöyryys,

- pelko,

- yrittää piilotella kiinnostustaan

Haluaa vain poksyihisi: 

- lässyttää tunteista, vaikka ette ole ehtineet edes tuttustumaan

- sulava ja itseluottavainen käytös

Liian suorasukainen kiinnostus on turn-off, jos mies ei koe ansainneensa huomiotasi, koska se viittaa siihen, että olet helposti vietävissä. 

Tämä on huomattu. Nämä kun ei pelkää menettävänsä mitään niin käytös on rentoa ja rohkeaa. Mikä tietysti vetoaa naiseen enemmän kuin mies joka sitä ei ole.