Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä erottaa onko mies kiinnostunut oikeasti?

Vierailija
03.11.2019 |

Olen yrittänyt selvittää, mistä voi tietää onko mies oikeasti kiinnostunut? Ja mistä se johtuu, että jos itse kiinnostun miehestä, niin hän ei olekaan enää kiinnostunut minusta?

Voiko miesten viestiinvastailuista todella päätellä mitään? Eräs mies, jota tapailin esimerkiksi hyvin harvoin laittoi itse aloitteellisesti viestiä. Oikeastaan vain silloin, kun oli jotain asiaa tai sovittiin tapaamista. Tavatessa hän oli kuitenkin aina todella kiinnostuneen oloinen. Välimatkan vuoksi tämä tapailu ehtyi, en siis osaa sanoa, oliko miehen kiinnostus todellista. Toinen mies taas sitten vastailee viesteihin nopeasti ja jo lyhyen ajan sisällä puhuu vahvoista tunteista, mutta myöntää olevansa mieslortto. En osaa siis sanoa, voiko tähän mieheen todella luottaa.

Miksi miehelle on niin suuri turn off, jos nainen, josta he olivat alunperin kiinnostuneita, osoittaa itse aktiivisesti kiinnostustaan?

Kommentit (60)

Vierailija
21/60 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ENsin pitää kesyttää nainen jja sen jälkeen vasta uskaltaa pyytää sumpedeerokseelle.

Vierailija
22/60 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos naisen osoittama kiinnostus on turn-off, ei kiinnostusta miehen puolelta ole alunperinkään ollut. Tiedän tämän omasta kokemuksestani. Pommitin mun miestä aikoinaan ihan järjettömällä määrällä viestejä, kunnes hän tunnusti olevansa umpirakastunut ja täysin mun lumoissa. Nyt olemme olleet pari jo useamman vuoden ajan ja hän on oikeasti mun unelmien täyttymys:)

Pitänee paikkaansa, kuvailemasi käytös on kuin rakkaan vaimoni. Pelkäsin, että monien miesten ihailema kaunotar leikkii tunteillani, mutta viestitulva poisti epäilyni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/60 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos naisen osoittama kiinnostus on turn-off, ei kiinnostusta miehen puolelta ole alunperinkään ollut. Tiedän tämän omasta kokemuksestani. Pommitin mun miestä aikoinaan ihan järjettömällä määrällä viestejä, kunnes hän tunnusti olevansa umpirakastunut ja täysin mun lumoissa. Nyt olemme olleet pari jo useamman vuoden ajan ja hän on oikeasti mun unelmien täyttymys:)

Pommitus tai yli-innokkuus eivät silti ole suositeltavia toimintatapoja. Kyllä se orastava kiinnostus voi siitä lopahtaa.

Jotain perää tuossa silti on. Nainen kun vyöryy päälle kuin tulva-aalto, tuleepa hänelle selväksi ilman kummempia ihmettelyjä, onko mies kiinnostunut vaiko ei. Himmailulla ottaa enempi aikaa ja sitten täällä kysellään ja ihmetellään.

Vierailija
24/60 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka paljon viestejä päivässä on liikaa? 

Vierailija
25/60 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanotaan että jos miehen kiinnostusta pitää arvailla niin sitä ei ole.

Vierailija
26/60 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemuksesta sanon, että jos sitä miehen kiinnostumista pitää miettiä ja arvuutella niin silloin mies ei ole (aidosti) kiinnostunut. 

N43

Vierailija
27/60 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin turhaa tämmösiä funtsia. On jokunen vaikuttanut juurikin tosi kiinnostuneelta, eli tullu se 5-10 tekstiviestiä päivässä ja puh soitto, saavuttu ajoissa tapaamisiin jne. Mutta joskus sitä ollaan vaan kiinnostuneita piparista ja se aiheuttaa myös tommosta käytöstä. Nää samat katoaa jäljettömiin sitten kun seksistä lähtee se "uutuudenviehätys" eli metsästys on vähän niinkuin ohi ja uusi sulka hatussa. Ennemminkin pitäs oppii tietämään et milloin mies on kiinnostunut jostain suuremmasta ja siihen en vastausta tiedä. Ehkä sitten kun tosissaan menee ostamaan sormuksen ja lopulta kosii.

Vierailija
28/60 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaa tavisnaisille olla kuitenkin eri säännöt?

Vierailija
29/60 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
30/60 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehistä on niin vaikea ottaa selvää...mutta nykyisen kohdalla olen ajatellut, että jos se puoli vuotta viitsii viestiä ja tapailla niin kai se kiinnostunut on.

Vierailija
31/60 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän keskustelun perusteella en ole ilmeisesti ollut yhdestäkään naisesta kiinnostunut kun en todellakaan ole aina puhelin kädessä ja en pidä aina edes puhelinta mukana.

Kaikki ei elä elämäänsä puhelimen kautta vaikka se tuntuu olevan nykyajan naiselle ihan mahdoton käsittää. Itse en mitää viesti kaveria etsi vaan etsin kumppania joka on läsnä muuten kuin puhelimen kautta

Vierailija
32/60 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omakohtaisella kokemuksella voin sanoa ohjesäännön naisille:

Jos mies on vakavasti kiinnostunut niin sanot hänelle aina että "vaikutat mukavalta mutta en tunne kipinää/ihastumista"

Jos mies on kiinnostunut vain seksistä niin harrastat hänen kanssaan seksiä ja itket hänen peräänsä ja kiroat kaikki miehet sioiksi.

Vierailija
33/60 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää oma-aloitteisesti yhteyttä, kohtelee todellakin kuin kukkaa kämmenellä (kannattaa muistaa itse vastavuoroisesti tehdä sama) ja sanat vastaa tekoja. Aina.

Vierailija
34/60 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostunut mies on heti kiinnostunut, ei ensi vuonna. Ja kiinnostunut pitämään yhteyttä fiksusti, ei vihjaile seksistä jatkuvasti. Kiinnostunut kysyy kysymyksiä toisinaan ja näkee yhteistä tulevaisuutta.

Vierailija
35/60 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostunut mies on heti kiinnostunut, ei ensi vuonna. Ja kiinnostunut pitämään yhteyttä fiksusti, ei vihjaile seksistä jatkuvasti. Kiinnostunut kysyy kysymyksiä toisinaan ja näkee yhteistä tulevaisuutta.

Näinpä. Hukkasin paljon aikaani mieheen, jonka kuvittelin välttelevän tapaamista koronan takia. Hitot. Jos mies on oikeasti kiinnostunut ei siinä mitkään koronat tule väliin.

Vierailija
36/60 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pommitus tai yli-innokkuus eivät silti ole suositeltavia toimintatapoja. Kyllä se orastava kiinnostus voi siitä lopahtaa.

Joo, kannattaa esittää kylmää lesboa. Se saa miehet polvilleen.

Vierailija
37/60 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
38/60 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mä olen kiinnostunut muijasta, niin mä

käyn vetäsemässä viikseen sitä.

Vierailija
39/60 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta teot kertovat enemmän kuin sanat, muista se.

Nope. Vaarallisia ovat nämä jotka käyttäytyvät kuin miesystävät, mutta kertovat että "en tiedä haluanko suhdetta, edetään rauhassa, on niin mukavaa olla sun kanssa mutta haluan olla varma ennenkuin sitoudun... "

Kiinnostuneen miehen erottaa parhaiten siitä että SEKÄ teot ETTÄ sanat kohtaa. Älä astu ansaan missä suo kohdellaan kuin tyttöystävää, ilman mitään lupausta todellisesta kiinnostumisesta ja seurustelusta. Siinä on iso riski että rakastut toiseen, ja sit puolen vuoden, vuoden mies jättää kun ei koskaan ole tosissaan ollutkaan.

Vierailija
40/60 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kohtelee sängyssä? Ujoudella ei voi selittää kaikkea. Mulla on ollut vaisu peluri ja kiihkeä neitsyt. Rupea tarkkailemaan kamarikäytöstä. Et katsele vaisuja!

Myöskin, sovi tapaamiset mahd. pian etkä niele selityksiä. Nyrkkisääntö treffeille, odota max. vartti sovitusta ajasta ja estä ghostaajat.