Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaveri meni taas rakastumaan ukkomieheen

Vierailija
03.11.2019 |

Ja ystävänä tulen jälleen kerran olemaan tunteiden kaatopaikkana kun hän huomaa, että olikin vaan hoito. Kyllä mä kuuntelen ja olen olkapäänä, se ei haittaa mut miksei hän koskaan opi?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en kyllä tollasta ystävää tukisi. Nyyhkikööt yksisteen.

Nämä tällaisia kirjoittaneet (varmaankin sama tyyppi muka monena eri ihmisenä, kun peräjälkeiset viestit) eivät taida olla kovinkaan sankalla ystäväpiirillä ympäröityjä. Yksinäisyyshän se tietenkin ajaa tänne happamia tuomioita jyrähtelemään. 

Kyllä mulla on ystäviä ja todella rakkaita onkin. Sä taidat olla yksinäinen nyyhkijä, jolle jää vaan happamat pihlajanmarjat.

Ei kun mä pysyn ystävänä vaikeissakin paikoissa, en ainoastaan silloin kun elämä sujuu mallikirjan mukaisesti. Ystävyys vaikuttaa ulkokultaisesta moralisoinnistasi todella kaukaiselta. Sähän vaan kiillotat toisia hyödyntäen omaa pintaasi. 

Vierailija
22/23 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännää.

Sitä se on, jännitystä: tuleeko mies niin kuin sovittiin, onko niin kauan luonaan kuin sovittiin...

.

Jännitys, jännitys.

Sitä siellä haetaan, jännitystä.

On jännittävää maata varatun kanssa, kulkea jopa ulkona varatun kanssa, mennä ravintolaan varatun kanssa.

Ja sitten kun se saa ukon itselleen, ei ole mitään jännää, vaan arki ja tylsyys.

Siis käykö joku varattu ihminen avoimesti ihmisten ilmoilla salarakkaan kanssa? Siis joku ukkomies päättää viedä salarakkaan vaikka ravintolaan illalliselle ja vaimo ei saisi tietää tästä?

Mikä ettei. Tuskin nyt sentään samaan aikaan ja paikkaan, kun vaimon tietää jossain ravintolassa olevan ruokailemassa. Ei toimi myöskään sadan hengen pikkukylässä, jossa kaikki tuntevat toisensa. Siellä lähdetään vaikka lenkille sattumalta yhtä aikaa johonkin metsätaipaleelle. 

Metsätaipaleet on täynnä marjastajia, sienestäjiä, metsästäjiä, hiihtäjiä ja muita urheilijoita. Metsässä jos missä jää kiinni maalla.

Juu mutta voihan lenkillä käydä ja kulkea yhtä matkaakin. Hyvä vaan jos on silminnäkijöitä, niin saa alibin. Jos sitä nyt jossain autiotalon piharakennuksessa piipahtaa ohimennen, kuka sitä huomaisi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihme asenne on jollakin, joka ei hyväksy sitä, että voidaan hiukan kritisoida.

Pitäiskö olla tyytyväisyyden perikuva, kun jengi pettää?

Pettämisen paheksuminen on niin mennyttä aikaa. Ei kuulu enää 2010-luvulle. Oleellista on että ihmisillä on hauskaa ja jos sen eteen tekevät töitä että elämän laatu paranee niin se silloin heille suotakoon.

Eläs nyt yleistä omaa mielipidettäsi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi neljä