Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaveri meni taas rakastumaan ukkomieheen

Vierailija
03.11.2019 |

Ja ystävänä tulen jälleen kerran olemaan tunteiden kaatopaikkana kun hän huomaa, että olikin vaan hoito. Kyllä mä kuuntelen ja olen olkapäänä, se ei haittaa mut miksei hän koskaan opi?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollakin tavalla hän nauttii tilanteesta, saa siitä jotakin. Toivoo, että ehkä tällä kertaa tämä sama kirja loppuu eri tavalla. Jokaisella meillä on jokin oma juttu, johon alitajuisesti ihastumme, ja hänellä se kai liittyy jollakin tavalla juuri siihen miehen saavuttamattomuuteen.

Voi olla, ettei hän edes osaa rakastua mieheen, joka on vapaa ja saatavilla; ehkei hän vain kiinnostu miehestä, joka olisi yksin hänen. Ihminen on hyvä ajamaan itsensä kerta toisensa jälkeen samaan pussiin, kun ei osaa muuta ja kaipaa sitä tuttua ojaa ja allikkoa.

Vierailija
2/23 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kyllä tollasta ystävää tukisi. Nyyhkikööt yksisteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa olin tulossa sanomaan. Tyhmähän saa olla, mutta tuossa sopassa satutetaan kolmatta osapuolta, eikä näytä kaveria lainkaan haittaavan. Ehken kokonaan katkaisisi kaveruutta, mutta tekisin kyllä selväksi, että minulle ei tarvitse koko suhteesta puhua mitään, enkä myöskään kuuntelisi itkua asiasta.

Vierailija
4/23 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa olin tulossa sanomaan. Tyhmähän saa olla, mutta tuossa sopassa satutetaan kolmatta osapuolta, eikä näytä kaveria lainkaan haittaavan. Ehken kokonaan katkaisisi kaveruutta, mutta tekisin kyllä selväksi, että minulle ei tarvitse koko suhteesta puhua mitään, enkä myöskään kuuntelisi itkua asiasta.

Minäkin toimisin näin. Tekisin selväksi, että en todellakaan tule kuuntelemaan ruikutusta tilanteesta, johon on ihan itse tietoisesti hakeuduttu (taas). 

Vierailija
5/23 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännää.

Sitä se on, jännitystä: tuleeko mies niin kuin sovittiin, onko niin kauan luonaan kuin sovittiin...

.

Jännitys, jännitys.

Sitä siellä haetaan, jännitystä.

On jännittävää maata varatun kanssa, kulkea jopa ulkona varatun kanssa, mennä ravintolaan varatun kanssa.

Ja sitten kun se saa ukon itselleen, ei ole mitään jännää, vaan arki ja tylsyys.

Vierailija
6/23 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma valintasi olla olkapäänä. Älä itke siellä.

Vierailija
7/23 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännää.

Sitä se on, jännitystä: tuleeko mies niin kuin sovittiin, onko niin kauan luonaan kuin sovittiin...

.

Jännitys, jännitys.

On jännittävää maata varatun kanssa, kulkea jopa ulkona varatun kanssa, mennä ravintolaan varatun kanssa.

Ja sitten kun se saa ukon itselleen, ei ole mitään jännää, vaan arki ja tylsyys.

Jännitystä, sitä. Kuvittelee mielessään tilanteita, kun vaimo saisikin heidät rysän päältä kiinni vaikka matkalla ravintolaan, ja mies tylysti torjuisi tämän ja kaappaisi salarakkaansa syliin sanoen rakastavansa tätä enemmän kuin vaimoa koskaan.

Vierailija
8/23 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Been there, done that.

Liirumlaarum.

Jännittää jopa kirjoittaa aiheesta, koska oikeasti salarakkaudessa ei ole muuta kuin tuskaa.

Vierailija
9/23 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisille saattaa olla se villakoiran ydin toisen laadukkaan naisen päihittäminen, ei suinkaan sen miehen omaksi saaminen. Mies on joskus vain pelinappula naisten välisessä kilpailussa.

Vierailija
10/23 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisille saattaa olla se villakoiran ydin toisen laadukkaan naisen päihittäminen, ei suinkaan sen miehen omaksi saaminen. Mies on joskus vain pelinappula naisten välisessä kilpailussa.

Jos vaimo paljastuukin epäviehättäväksi tursakkeeksi, menettää mieskin arvonsa. Niinpä, toisen päihittämisestä siinä on kysymys.

11/23 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja taas jää yksin tälläkin hetkellä monta kilttiä ja kunnollista miestä, ei kuitenkaan niin jännittäviä, mutta miehiä ketkä olisivat valmiita antamaan jakamattoman itsensä naiselle. Miehiä jotka ovat luottamuksen arvoisia eivätkä mitään pelaajia. Naiset eivät vaan kiinnostu. Huoh.

Vierailija
12/23 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihme asenne täällä porukalla ja myös ap:lla. Mitä väärää siinä on jos ihminen rakastuu toiseen ihmiseen? Ei se parisuhdestatus siihen pitäisi mitenkään vaikuttaa. Eikä lopputulosta voi tietää ennen kuin sen on nähnyt. Voi hyvinkin käydä niin että nainen saa miehestä loppuelämän parisuhteen joko jakamalla miehen tai sitten saa miehen yksistään. Olisitte tyytyväisiä toisen puolesta.

Vierailija
13/23 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme asenne on jollakin, joka ei hyväksy sitä, että voidaan hiukan kritisoida.

Pitäiskö olla tyytyväisyyden perikuva, kun jengi pettää?

Vierailija
14/23 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä tällaisia kirjoittaneet (varmaankin sama tyyppi muka monena eri ihmisenä, kun peräjälkeiset viestit) eivät taida olla kovinkaan sankalla ystäväpiirillä ympäröityjä. Yksinäisyyshän se tietenkin ajaa tänne happamia tuomioita jyrähtelemään. 

Vierailija
15/23 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännää.

.

Jännitys, jännitys.

Siis käykö joku varattu ihminen avoimesti ihmisten ilmoilla salarakkaan kanssa? Siis joku ukkomies päättää viedä salarakkaan vaikka ravintolaan illalliselle ja vaimo ei saisi tietää tästä?

Vierailija
16/23 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännää.

.

Jännitys, jännitys.

Siis käykö joku varattu ihminen avoimesti ihmisten ilmoilla salarakkaan kanssa? Siis joku ukkomies päättää viedä salarakkaan vaikka ravintolaan illalliselle ja vaimo ei saisi tietää tästä?

Mikä ettei. Tuskin nyt sentään samaan aikaan ja paikkaan, kun vaimon tietää jossain ravintolassa olevan ruokailemassa. Ei toimi myöskään sadan hengen pikkukylässä, jossa kaikki tuntevat toisensa. Siellä lähdetään vaikka lenkille sattumalta yhtä aikaa johonkin metsätaipaleelle. 

Vierailija
17/23 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihme asenne on jollakin, joka ei hyväksy sitä, että voidaan hiukan kritisoida.

Pitäiskö olla tyytyväisyyden perikuva, kun jengi pettää?

Pettämisen paheksuminen on niin mennyttä aikaa. Ei kuulu enää 2010-luvulle. Oleellista on että ihmisillä on hauskaa ja jos sen eteen tekevät töitä että elämän laatu paranee niin se silloin heille suotakoon.

Vierailija
18/23 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä27148 kirjoitti:

Ja taas jää yksin tälläkin hetkellä monta kilttiä ja kunnollista miestä, ei kuitenkaan niin jännittäviä, mutta miehiä ketkä olisivat valmiita antamaan jakamattoman itsensä naiselle. Miehiä jotka ovat luottamuksen arvoisia eivätkä mitään pelaajia. Naiset eivät vaan kiinnostu. Huoh.

Tuskin kukaan mies haluaa itselleen noin moraalitonta naista. Jos joku huolii, niin varmasti tulee petetyksi.

Vierailija
19/23 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännää.

.

Jännitys, jännitys.

Mikä ettei. Tuskin nyt sentään samaan aikaan ja paikkaan, kun vaimon tietää jossain ravintolassa olevan ruokailemassa. Ei toimi myöskään sadan hengen pikkukylässä, jossa kaikki tuntevat toisensa. Siellä lähdetään vaikka lenkille sattumalta yhtä aikaa johonkin metsätaipaleelle. 

Metsätaipaleet on täynnä marjastajia, sienestäjiä, metsästäjiä, hiihtäjiä ja muita urheilijoita. Metsässä jos missä jää kiinni maalla.

Vierailija
20/23 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nämä tällaisia kirjoittaneet (varmaankin sama tyyppi muka monena eri ihmisenä, kun peräjälkeiset viestit) eivät taida olla kovinkaan sankalla ystäväpiirillä ympäröityjä. Yksinäisyyshän se tietenkin ajaa tänne happamia tuomioita jyrähtelemään. 

Kyllä mulla on ystäviä ja todella rakkaita onkin. Sä taidat olla yksinäinen nyyhkijä, jolle jää vaan happamat pihlajanmarjat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kaksi