Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Me nykyiset 3-kymppiset. Muistellaan nuoruutta :)

Vierailija
03.11.2019 |

muistellaan, nyt jo taakse jäänyttä nuoruutta. Teini-iästä kolmekymppisiin. Mitä jäi käteen?

Aikakautta leimaa:
Irc-galleria
Aito ircci
Mul on mese -yhteisö
Ja se mese
Boten Anna, jota kaikki luuli veneeksi
Onnelat, olit onnekas jos pääsit käymään Royal Onnelassa

Jatketaan listaa

Kommentit (134)

Vierailija
121/134 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jossain vaiheessa oli ne erittäin hiekkapestyt farkut in

Nämä muistan.

Ostin ne h&m.

https://aijaa.com/65Oxli

Vierailija
122/134 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/134 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko joskus 2002 muodissa sellaiset "valmiiksi liatut farkut"? Siis farkkukangas oli sellaista kulutettua ja etenkin saumoista ruskehtavan sameaa. Näytti paskaiselta. 

Vierailija
124/134 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hämmentävää tajuta näin 26-vuotiaana sopivansa ”kolmekymppisten nuoruuttaan muistelevien” kategoriaan. :/

Älä muuta sano, olen 27v. :D

Vierailija
125/134 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://nuoruusdisko.blogspot.com/2014/02/chat-elamaa.html?m=1

Minä kävin nuorena mixin chätissä.

Muistan sen kun laitoin irc-galleriaan uusia kuvia ja koulukiusaajani kommentoi niihin ilkeästi.

Se tuntui todella pahalta

Vierailija
126/134 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen nyt 25 ja voin¨sanoa, että tuttuja asioita myös minulle. Tuli mieleen mese, irc,  hiusten suoristaminen, emotyyli, mustat kajalit, anytime-meikit, cd-soitin, nokia 3310 puhelin, se kun tekstarilla tilattiin soittoääni, voicen musiikkivideot, radio city, kaikki nuorisolehdet, pillifarkut, monien bändien fanitus ( Him, The Rasmus, Negative itsellä) , omassa koulussa Lacoste-vaatteet. Se ainoa kerta, kun yksi poika olisi halunnut seurustella kanssani ja kysyi alaks oleen ja en uskaltanut sanoa mitään  ja jälkeen päin harmitti :)

Itsellä oli oikeastaan aika surkea ja tylsä nuoruus, joten jäin monesti jutusta paitsi kyllä :)

Vierailija
127/134 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinkkuelämää sarja 😂

Ja Ally McBeal. Ihan huippu.

Vierailija
128/134 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjekaverit ja slämyt vai mitä ne oli ne vihkoset mihin kirjotettiin laulujen sanoja, runoja ymsyms ja niitä kierrätettiin pitkin Suomea maksikirjeinä, kun olivat niin paksuja, ettei mennyt tavan kirjeenä.

Vierailija
129/134 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko joskus 2002 muodissa sellaiset "valmiiksi liatut farkut"? Siis farkkukangas oli sellaista kulutettua ja etenkin saumoista ruskehtavan sameaa. Näytti paskaiselta. 

Kyllä oli. Ja ihan ihme versioita niistä kans, yhellä kaverilla oli sellasest jossa oli sellasta kulutettua ruudukkoa, eli näytti, et ne lahkeet ois jääny auton alle! 

Ja sitten oli ihanat glitter-farkut, jotka kyllä vedettiin pois myynnistä, kun niistä kuulemma vapautu jotain hengitykselle vaarallista kemikaalia silittäessä :D

Vierailija
130/134 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinitytöt herutteli irc-galleriassa. Musta tissitoppi ja valkoiset miss sixty housut 👍

Vierailija
131/134 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Chorale - Univiidakko. Tarviiko sanoa enempää?

Vierailija
132/134 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mesen hymiöt (L) ❤️ (Y) 👍

Minulla on vieläkin salasanoja joissa käytän näitä yhdistelmiä joista sai hymiön. Jonnet ei pääse mun koneelle!

Vierailija
133/134 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ala-asteella Tarjoustalo ja Anytime meikit.

Ylä-asteella pikkuröökiaskit jotka ostettiin jostain pikkukiskoista.

Käytiin hakiksella että joku osti Ofeliaa, Fiblua ja Leijona viinaa.

Miss Sixtyt, Micmacit, tiukat Micmacin fleece-hupparit, Burberryn huivi, skeittikengät tai buffalot.

Eastpak, Dakine reput

Kissin chatti ja mese

Discman josta kuunneltiin Destiny's Childia ja Sugababesia. Spaissarit ja bäkkärit oli sitä mitä kuunneltiin ala-asteella.

Kotibileet, minne mentiin kutsuttuna tai ei. 

Kotiin sanottiin että mennään bestikselle yöks, bestis sanoi toisinpäin, ja sit juostiin pitkin kylää bileistä toiseen. Oltiin kotoa tietty tyhjennetty vanhempien viinakaapeista vähän jokaisesta pullosta johonkin tyhjään cokispulloon tosi hyvä blandis.

Radioon pystyi soittaa ja pyytää toivebiisejä ja soiteltiin bileistä ja hihiteltiin teinihiprakoissa ja pyydettiin jotain sen ajan hittejä. 

Vappuna espalle ja kaivariin jossain valkoisissa housuissa jotka illan päätteeksi oli aina ihan karseen näköset. Niin pissismeno kun voi vaan olla. :D

Oli hauskaa :D

Ai että mitä muistoja! Teini-iän loppupuoliskolla iskenyt depressio oli jo pyyhkinyt pois sen että on minunkin elämäni joskus ollut hauskaa. Aivan karmeaa näin aikuisena jos katsoisi muita mutta silloin itse oli niin huoleton.

Vierailija
134/134 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

/o Peelopallo o\ Sopisi muuten näin 15 vuoden jälkeenkin teihin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kahdeksan