Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maastaveto 150kg

Vierailija
03.11.2019 |

Onko ihan pelle tulos? Mies, 176cm/82kg. Ikä 44-v. Treenitausta, 7 vuotta maastavetoa tehty.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihan pelle tulos.

Vierailija
2/18 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä nostan 125kg ihan tosta noin vaan,penkistä,ikä 65

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä mä sen tiesinkin, että on ihan pelle tulos. Nostaahan Trumpin poikakin 170kg maasta. T. Ap

Kaikki ei vaan pelkällä kaurapuurolla vahvaksi tule, kun geenejä ei ole suotu. Horkkaa kun ottaisin, niin johan 200kg maasta nousisi.

Vierailija
4/18 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän lisää treeniä vaan. Kyllä se siitä kehittyy.

Vierailija
5/18 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma paino mavesta on ihan tarpeeksi. Suuremmalla tuloksella ei saavuta mitään hyötyjä

Vierailija
6/18 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on 7 v. säännöllisesti treenannu ja nimenomaan vielä maastavetoa koko ajan, niin melko vähäinen tulos.

Vierailija
7/18 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on 7 v. säännöllisesti treenannu ja nimenomaan vielä maastavetoa koko ajan, niin melko vähäinen tulos.

Maastaveto kuuluu vain osana harjoitteluun, eli selkäpäivänä sitä otetaan. Sitten kolmena muuna päivänä tehdään muuta. Heikko olen kyllä kaikilla osa-alueilla. Penkki esim. 115kg. 

Vierailija
8/18 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta en kehoita missään nimessä lopettamaan. Joko ei geneettisesti ole enempään mahkuja, jolle asialle ei mitään voi, mutta silti mavetulos on parempi kuin noin 99 prosentilla vastaan tulevilla ihmisistä, tai harjoittelussa on jotain pielessä.

Vierailija
9/18 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein jaksat nostaa mut syliin!

Vierailija
10/18 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maastaveto kuuluu vain osana harjoitteluun, eli selkäpäivänä sitä otetaan. Sitten kolmena muuna päivänä tehdään muuta. Heikko olen kyllä kaikilla osa-alueilla. Penkki esim. 115kg. 

Harjoitteletko nimenomaan voimaa, vai esim. kehonrakennustyylistä treeniä? Voimanostotreeniä ja tuloston pitäisi nousta. Mut jos ei nouse niin mitä väliä, olet silti huomattavasti normijamppaa vahvempi ja fyysisen kunnon ylläpito kannattaa aina.

Vierailija
11/18 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsiisus. 

Tsiisus ei siksi, että nostat lantionpohjasi hyvinvoinnin uhallakin tuollaisia painoja vaan että kuka oikeasti jaksaa ja viitsii tuollaisella pullistella. Jos hetkeä ennen olit mun silmissä neutraali, nyt meni pakkaselle.

Vierailija
12/18 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile vuoden ajan vaikka Wendlerin 5/3/1 treeniä. Googlaa itse. Jos ei tulokset nouse niin sitten on geneettiset rajat vastassa.

Vierailija
13/18 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tsiisus. 

Tsiisus ei siksi, että nostat lantionpohjasi hyvinvoinnin uhallakin tuollaisia painoja vaan että kuka oikeasti jaksaa ja viitsii tuollaisella pullistella. Jos hetkeä ennen olit mun silmissä neutraali, nyt meni pakkaselle.

150 kg maastaveto ei uhkaa miehen lantionpohjaa millään tavalla.

Vierailija
14/18 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki on suhteellista. Katsoin juuri videon jossa suomalainen läskiperse tyttö noin 70kiloinen teki maastavedossa 3x185kg

Mies51v

Vierailija
15/18 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma paino mavesta on ihan tarpeeksi. Suuremmalla tuloksella ei saavuta mitään hyötyjä

Aha. Treenaamaton viisikymppinen mieskin pystyy tuohon, jos painaa alle sanotaanko 80 kg.

Vierailija
16/18 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tsiisus. 

Siis tarkoitatko minua, ap:ta? Missä välissä minä ehdin olla normaali? Ensimmäisessä viestissäni, kun nostin maasta vain 150kg, mutta sitten meni pakkaselle, kun kerroin penkistä nostavani 115kg?

Vierailija
17/18 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harjoitteletko nimenomaan voimaa, vai esim. kehonrakennustyylistä treeniä? Voimanostotreeniä ja tuloston pitäisi nousta. Mut jos ei nouse niin mitä väliä, olet silti huomattavasti normijamppaa vahvempi ja fyysisen kunnon ylläpito kannattaa aina.

Kyllä enemmän voimaa, eli sarjat 2-8 toistoa. Kun aloitin treenin, niin sain penkistä varmaan 45kg. Moni kaveri nosti heti sen 60kg. Olisinko maasta nostanut ensimmäisen kerran 70-80kg. Maastaveto on kyllä junnannut paikallaan jo vuosia, eli taisin nostaa tuon 150kg jo parin vuoden harjoittelun jälkeen. Olen saavuttanut sen voimatason, joka on minulle maksimi ilman horkkaa. 

Vierailija
18/18 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki on suhteellista. Katsoin juuri videon jossa suomalainen läskiperse tyttö noin 70kiloinen teki maastavedossa 3x185kg

Mies51v

Välillä ihmettelen, mistä nämä tytöt saavat moiset voimat? T. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yhdeksän