Urheilullinen ja koulutettu Markus (30v) ei saa naista
Myös omasta tuttavapiiristä löytyy markuksia. Mikä siinä on, että nykyaikana pariutuminen on niin vaikeaa? Ennen ajateltiin, että kelpaamattomat miehet ovat kainuulaisia peräkammarinpoikia, mutta nykyään skaala on laajempi. Suosittelen kaikkia lukemaan: https://www.iltalehti.fi/perheartikkelit/a/c24a584d-83f8-4e26-980d-bb13…
Kommentit (374)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelkästään hyvä, ettei saamattomat vässykät lisäänny.
Eikä kaikki kaipaa lapsia, ihmisiä on liikaa näinkin.
No tuo Rasmus ei ole saamaton vässykkä, vaan koulut käynyt komea urheilullinen mies. Naiset eivät silti arvosta ulkonäköä, vaan ainoastaan rahaa ja statusta eli aatetta siitä että on "haluttu" omassa viitekehyksessään. Eli naisen logiikalla ruma sikaläski rikas rikollinen on viehättävämpi kuin komea köyhä urheilullinen työtön.
Entä, jos naisen parinvalintamekanismia muuttaisi jollain empatiaa lisäävällä kemikaalilla? Kun tähän asti se on tuonut massasukupuuton ja ilmastonmuutoksen suosimalla ahneutta.
Rasmuksen komeudesta emme kyllä tiedä yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistäpä sitä tietää miksei löydä.
Speksejä, kuvia yms. ei kerrottu. Kuka tahansa on tänä päivänä korkeakoulutettu ja urheilullinen. Katsokaa naisia, jotka pitävät itseään edellämainittuina - siihen riittää avoin amk ja kotitrikoot. Sitten pitäisi jotain avaruuskapteenia saada niillä spekseillä.
Jos koko kaveri ei ole vain toimittajan mielikuvituksen tuotos.
Mutta yleissääntönä voidaan sanoa naisten olevan erittäin konservatiivisia miestenhaussa. Erittäin konservatiivisia! Miehen ei todellakaan sovi mistään sitoutumisista tai perheistä puhua (mikä toki tuntuu hiukan oudolta muutoinkin muka muutamien treffien jälkeen...).
Myöskään liian homohtava ei sovi olla. Eli helposti tuollaiset "tunteelliset koulutetut miehet" on sellaisia aika neitimäisiä. Tiedätte, pilkullinen kauluspaita pienillä kauluksilla jne. Tämä karkottaa naiset.
Katsokaa millaisia miehiä naisilla oikeasti on, älkääkä sitä mitä joku nainen puhuu mediassa.
Voi kuule. Katso ennemmin noita miehiä ja sitä ovatko ikinä sinkkuina. Voin kertoa, että niistä on kova kilpailu.
Ai pilkkupaidalliset? Ei kellään naisella sellaista miestä ole.
Tyylikäs ja huoliteltu voi olla olematta neitimäinen. Niillä miehillä onkin naisia jotka tämän osaavat.
No niin on myös "tunteellisilla ja koulutetuilla" vihervassarimiehillä, joita niin jatkuvasti nimitellään soijapojiksi ja neideiksi että oletan sun puhuvan heistä. Ihan kunnolla neitimäisiä ei ole riittävän paljon jotta heistä olisi mitään mieltä puhua "tyyppinä" saati mennä olettamaan että joku joka ei naista saa on varmaan tällainen. Ja heilläkin on naisten parissa ihailijansa.
Ville Niinistökin oli löytänyt naisen!
Rahalla saa, ei siihen naama mitenkään auttanut.
Vierailija kirjoitti:
Miksei Rasmus kelpaisi esimerkiksi mulle? Naisettomuuden valittaminen on miehessä ihan tyrmäävä turn-off. Toinen seikka, mikä häiritsee, on tyhjänpäiväinen lässyttäminen. Ei mua ainakaan huvittaisi olla suhteessa, jonne mies on edennyt lapset ja perhe-elämä päällimmäisenä mielessään. Booooooooooring:(
Luuletko, että Rasmukset ja vastaavat tulee sulle valittamaan naisettomuuttaan päin naamaa? Se siitä turn-offista. Tuollaiset tylsistyjät ei muutenkaan kelpaa suhteeseen, koska ei sua kukaan jaksa viihdyttää. Se vasta tylsää onkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Speksejä, kuvia yms. ei kerrottu. Kuka tahansa on tänä päivänä korkeakoulutettu ja urheilullinen. Katsokaa naisia, jotka pitävät itseään edellämainittuina - siihen riittää avoin amk ja kotitrikoot. Sitten pitäisi jotain avaruuskapteenia saada niillä spekseillä.
Mutta yleissääntönä voidaan sanoa naisten olevan erittäin konservatiivisia miestenhaussa. Erittäin konservatiivisia! Miehen ei todellakaan sovi mistään sitoutumisista tai perheistä puhua (mikä toki tuntuu hiukan oudolta muutoinkin muka muutamien treffien jälkeen...).
Myöskään liian homohtava ei sovi olla. Eli helposti tuollaiset "tunteelliset koulutetut miehet" on sellaisia aika neitimäisiä. Tiedätte, pilkullinen kauluspaita pienillä kauluksilla jne. Tämä karkottaa naiset.
Katsokaa millaisia miehiä naisilla oikeasti on, älkääkä sitä mitä joku nainen puhuu mediassa.
Voi kuule. Katso ennemmin noita miehiä ja sitä ovatko ikinä sinkkuina. Voin kertoa, että niistä on kova kilpailu.
Tyylikäs ja huoliteltu voi olla olematta neitimäinen. Niillä miehillä onkin naisia jotka tämän osaavat.
No niin on myös "tunteellisilla ja koulutetuilla" vihervassarimiehillä, joita niin jatkuvasti nimitellään soijapojiksi ja neideiksi että oletan sun puhuvan heistä. Ihan kunnolla neitimäisiä ei ole riittävän paljon jotta heistä olisi mitään mieltä puhua "tyyppinä" saati mennä olettamaan että joku joka ei naista saa on varmaan tällainen. Ja heilläkin on naisten parissa ihailijansa.
Jep, rahalla ja asemalla saa sitten kun ne ovat riittävän korkeat. Siihen asti parempi olla naama kunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Ennenvanhaan tuntui olevan jotenkin niin helppoa tuo parin löytäminen. Vaikka millainen pikkukylä oli kyseessä, kyllä sieltä suppeasti valikoimasta silti kumppani löytyi. Ja yhdessä oltiin sitten seuraavat 60 vuotta.
Ennen vanhaan oli paljon nykyistä suurempi sosiaalinen paine pariutumiseen ja perheen perustamiseen. Eikä erotakaan saanut.
Moni näyttää paperilla hyvältä. Mun elämästä esimerkki: Insinööri, vakityö, omakotitalo, pitkä ja urheilullinen, saa suunsa auki ja monen mielestä varmasti ihan hyvännäköinen. Mutta hirvittävän tuomitseva ja riidanhaluinen.
Niin hyviä ominaisuuksia ei olekaan, jotka kompensoisivat nuo huonot puolet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai millään 100k bruttotuloilla vielä varsinaisesti houkutella naisia? Ei tuolla vielä naikkosen kuluja isommin kuittailla.
Nähdäkseni pitää miljonääri olla, että rahan perässä olevat naiset vaivautuu paikalle?
Markus (tai siis Rasmus, kuten jutussa lukee) etsii liian nuoria naisia. Kyllä 30 vuotiaista pitäisi jo löytyä sitoutumishaluisia naisia. En käsitä, miksi monet kolmekymppiset miehet katselevat parikymppisiä naisia? Antaisivat naisten nauttia nuoruudesta, turha katkeroitua. Ja mikä kiire Rasmuksella on, nelikymppinen lapseton mies on aika monelle naiselle saalis.
Voisiko olla niin, että Rasmus itse koittaa pariutua ylöspäin? Jos vakavarainen, hyvännäköinen ja sosiaalinen nuori nainen haluaa perustaa perheen, tulee miehen sitoutua tekemään puolet kotitöistä ja hoitaa lasta tasapuolisesti.
Itse olen 37v nainen ja valmis nykyisessä parisuhteessa siirtymään lapsiperhearkeen vain siinä tapauksessa, että mies jää lapsen kanssa kotiin kun äitiysloma ohi. On tähän enemmän kuin suostuvainen, sillä mun palkka on isompi ja kyllä mäkin lapsia haluan. Mies oli pitkään sinkkuna (39v nyt) ja on alusta asti kertonut perhehaaveistaan. Ja on tosi hyvä mies, tunnollinen, siisti, laittaa ruokaa ja hoitaa kotia paremmin kuin minä. Ja olisi varmasti hänellä ottajia, mutta ei sitten itsekään ole halinnut ottaa ketään elätettäväksi.
Mitä samankaltaisempi pari kyseessä, sitä enemmän uskon perhearjen soljuvan. jos mielenkiinnon kohteet ja elämänarvot ovat synkassa, niin tietysti naisetkin sitten haluavat perheen.
Mutta nykyisin eivät vielä alle 30 vuotiaina, parempi vaan, jos perhe perustetaan lähempänä 40 ikävuotta. On jo ehtinyt rillutella.
Mikään ei takaa onnea rakkaudessa. Se vaatii niin monta samanaikaista sattumaa, että on suorastaan ihme, jos jotkut löytävät _molemminpuolisen_ tosirakkauden, joka kestää.
Minä en kyllä alkaisi miehen kanssa, joka ei halua perustaa perhettä.
Tämä pitäisi tulla ilmi mielellään vaikka jo ensimmäisillä treffeillä, jotta ei tule tuhlattua aikaa mieheen joka ei halua lapsia tai vaikka mennä naimisiin.
Minulle siis ei olisi todellakaan turn-off saati kummallinen juttu, jos mies kertoisi ensitreffeillä haluavansa naimisiin ja lapsia. En ole niin typerä, että kuvittelisin sitten ettei miehessä ole mitään muuta kuin tuo halu tai ettei hän voisi olla mielenkiintoinen persoona.
Sitoutumis- ja perhehaaveet ei kerro yksilön persoonasta vielä mitään.
Vierailija kirjoitti:
Markus (tai siis Rasmus, kuten jutussa lukee) etsii liian nuoria naisia. Kyllä 30 vuotiaista pitäisi jo löytyä sitoutumishaluisia naisia. En käsitä, miksi monet kolmekymppiset miehet katselevat parikymppisiä naisia? Antaisivat naisten nauttia nuoruudesta, turha katkeroitua. Ja mikä kiire Rasmuksella on, nelikymppinen lapseton mies on aika monelle naiselle saalis.
Voisiko olla niin, että Rasmus itse koittaa pariutua ylöspäin? Jos vakavarainen, hyvännäköinen ja sosiaalinen nuori nainen haluaa perustaa perheen, tulee miehen sitoutua tekemään puolet kotitöistä ja hoitaa lasta tasapuolisesti.
Itse olen 37v nainen ja valmis nykyisessä parisuhteessa siirtymään lapsiperhearkeen vain siinä tapauksessa, että mies jää lapsen kanssa kotiin kun äitiysloma ohi. On tähän enemmän kuin suostuvainen, sillä mun palkka on isompi ja kyllä mäkin lapsia haluan. Mies oli pitkään sinkkuna (39v nyt) ja on alusta asti kertonut perhehaaveistaan. Ja on tosi hyvä mies, tunnollinen, siisti, laittaa ruokaa ja hoitaa kotia paremmin kuin minä. Ja olisi varmasti hänellä ottajia, mutta ei sitten itsekään ole halinnut ottaa ketään elätettäväksi.
Mitä samankaltaisempi pari kyseessä, sitä enemmän uskon perhearjen soljuvan. jos mielenkiinnon kohteet ja elämänarvot ovat synkassa, niin tietysti naisetkin sitten haluavat perheen.
Mutta nykyisin eivät vielä alle 30 vuotiaina, parempi vaan, jos perhe perustetaan lähempänä 40 ikävuotta. On jo ehtinyt rillutella.
Edelleenkin: jutusta tuli selkeästi ilmi, että Rasmus katselee ikäisiään naisia.
Miten tekstin ymmärtäminen voikin olla niin vaikeaa?!
Vierailija kirjoitti:
No en kyllä usko tuota. Olisko kuitenkin niin että kiinnostusta naisten puolelta löytyy mutta vääränlaisilta naisilta, väärän kokoisilta, väärän värisiltä, väärän ikäisiltä jne....
Ei välttämättä näinkään. Riittää että on ruma eikä saa naisia nauramaan. Eli ei ihan tavallinen mies, mutta kuitenkin suhteellisen yleinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei Rasmus kelpaisi esimerkiksi mulle? Naisettomuuden valittaminen on miehessä ihan tyrmäävä turn-off. Toinen seikka, mikä häiritsee, on tyhjänpäiväinen lässyttäminen. Ei mua ainakaan huvittaisi olla suhteessa, jonne mies on edennyt lapset ja perhe-elämä päällimmäisenä mielessään. Booooooooooring:(
Luuletko, että Rasmukset ja vastaavat tulee sulle valittamaan naisettomuuttaan päin naamaa? Se siitä turn-offista. Tuollaiset tylsistyjät ei muutenkaan kelpaa suhteeseen, koska ei sua kukaan jaksa viihdyttää. Se vasta tylsää onkin.
Sulta jäi nyt jotain tajuamatta. Vaikka mulla olisi miten intohimoinen luonne tahansa, noin tasapaksu persoona latistaisi myös minut. Siksi mua ei kiinnosta tuollainen miestyyppi pätkän vertaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinhän naisia ei lapset vielä tuossa iässä kiinnosta, mutta odotas kun lapsi "ikkuna" alkaa mennä umpeen. Alkaa paniikki ja moni jää ilman nuoruuden tyhmyyksien takia. Katsokaa lapsettomia+40v naisia ja keskustelkaa heidän kanssaan, niin huomaatte tuskan vaikka moni ei välttämättä edes sitä myönnä. Erikoisesti naiselle lapsikuume on tosiasia, jopa lesboille. Toki tuo on tärkeä monelle miehellekin, mutta mies voi tehdä lapsen vaikka 70 vuotiaana thaikulle.
mies51v
Kuinka paljon lapsettomia yli 40-vuotiaita naisia oikein tunnet? Ja oletko varma, että he ovat omasta halustaan lapsettomuuden valinneita vaiko olosuhteiden pakosta sellaiseksi jääneitä? Minä tunnen 10-15 ensimmäiseen ryhmään kuuluvaa naista eikä kukaan heistä ole katkera tai mieleltään järkkynyt. Eivät itse asiassa edes oma-aloitteisesti puhuisi valinnastaan, koska heillä ei ole tarvetta siihen. Muita ihmisiä se tuntuu kyllä kalvavan ja he nimenomaan haluavat jatkuvasti jauhaa asiasta.
Niinpä. Eivät kestä kuulla mitään lapsista..ja minkähän takia. Näitä tapauksia löytyy. Eräs puoli tuttu edellisenkaltainen tapaus löysi 43 vuotiaana miehen ja hedelmöityshoitojen kautta sai lapsen ja näyttäisi vielä olevan yli-iloinen tästä ja hyvä äiti. En ole viittinyt kiusata häntä siitä, että: " miten se nyt mieli näin muuttui"
Mies51v
Tähän voin naisena vastata suoraan, että mieli voi hyvinkin muuttua, os ja kun OIKEA mies tulee kohdalle. Sehän on tärkein syy perustaa perhe, kun kohtaa ihmisen, jonka kanssa se tuntuu hyvältä.
Sitä jos ei ole kokenut, voi lapsettomuus tuntua parhaalta vaihtoehdolta, ja se on täysin ok.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulta jäi nyt jotain tajuamatta. Vaikka mulla olisi miten intohimoinen luonne tahansa, noin tasapaksu persoona latistaisi myös minut. Siksi mua ei kiinnosta tuollainen miestyyppi pätkän vertaa.
Ok, ymmärrän. hän kertoikin olevansa tavis ja pointti oli, että taviksilla tuntuu olevan vaikeaa. He eivät todellakaan edes halua naista, joka tylsistyy minuutissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep, rahalla ja asemalla saa sitten kun ne ovat riittävän korkeat. Siihen asti parempi olla naama kunnossa.
eli on ilman kunnes on status kunnossa
t. Hjallis
Vierailija kirjoitti:
Minä en kyllä alkaisi miehen kanssa, joka ei halua perustaa perhettä.
Tämä pitäisi tulla ilmi mielellään vaikka jo ensimmäisillä treffeillä, jotta ei tule tuhlattua aikaa mieheen joka ei halua lapsia tai vaikka mennä naimisiin.Minulle siis ei olisi todellakaan turn-off saati kummallinen juttu, jos mies kertoisi ensitreffeillä haluavansa naimisiin ja lapsia. En ole niin typerä, että kuvittelisin sitten ettei miehessä ole mitään muuta kuin tuo halu tai ettei hän voisi olla mielenkiintoinen persoona.
Sitoutumis- ja perhehaaveet ei kerro yksilön persoonasta vielä mitään.
No aika törppöä tuota perhehaluaan on ensi treffeillä toitottaa. Sitäpaitsi osa miehistä sanoo mitä tahansa pimppaa saadakseen. Kyllähän näitä näkee, että luvataan kuukauden n taivaalta, mutta sitten käytännössä sitä lasta ei olla kun Akaan valmiita tekemään.
"Vasemmistoarvot ja feministit ovat pilanneet tämän maan". Heti eka Iltalehden kommentti oli juuri sellaista roskaa kuin odotinkin.
Joillekin on heti syylliset selvillä, kaikkeen.
(Osittaisena) vasemmistolaisena ja feministinä ei ole ollut vaikeutta löytää seuraa, ja ihan maalaismiehistäkin.
Vierailija kirjoitti:
Mä en kyllä löytänyt siitä tuon jutun perusteella mitään vikaa. Puhui ihan asiallisia, vaikka aihe onkin sellainen että sanojaan olisi varottava. Erikseen sanoi ettei syytä naisia, enkä mä saanut kuvaa että tämä olisi ollut vain päälleliimattua.
Naisettomuuden valittaminen on eri asia kuin avoimesti siitä puhuminen, että kaipaa kumppania ja miltä tuntuu, kun sellaista ei löydy. Ei sortunut myöskään itsesääliin, vaan suhtautui oikein rakentavasti. Ja on ihan puhtaasti epäkypsä asenne, että omaa elämäänsä ja toiveitaan suhteen tulevaisuudelta olisi jotenkin kieroutunutta tai riittämättömän spontaania tai epäromanttista miettiä jo ennen kumppanin tapaamista, tai että asiasta puhuminen olisi jotenkin karmivaa tai faux pas. Sävyn voi tietenkin mokata näissä puheissa, mutta ei tämä Rasmus sortunut välineellistämiseenkään musta sitten yhtään.
Vaikutti jopa vähän liian hyvältä ollakseen totta. Jutun mitättömän asiasisällön ohessa herättää epäilyksen, että koko tyyppi on jonkun naisen tekaisema, joka haluaa jostain syystä kääntää julkista keskustelua vauvakadosta ja nuorten sinkkuudesta naisten kohtuuttomaan nirsouteen. (Mitä, ei pahalla, sä et kyllä ainakaan vääräksi osoita.)