Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Urheilullinen ja koulutettu Markus (30v) ei saa naista

Vierailija
03.11.2019 |

Myös omasta tuttavapiiristä löytyy markuksia. Mikä siinä on, että nykyaikana pariutuminen on niin vaikeaa? Ennen ajateltiin, että kelpaamattomat miehet ovat kainuulaisia peräkammarinpoikia, mutta nykyään skaala on laajempi. Suosittelen kaikkia lukemaan: https://www.iltalehti.fi/perheartikkelit/a/c24a584d-83f8-4e26-980d-bb13…

Kommentit (374)

Vierailija
81/374 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No riippuu ett mistä tulee!!!

Vierailija
82/374 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku aika sitten kuvittelin että minusta voisi tulla samanlainen kuin tämä Markus, ulkoiset puitteet, talous, työpaikat jne ihan kunnossa, urheilen paljon jne. Sitten ymmärsin että ei ihmissuhteissa ole kysymys tällaisista asioista varsinkaan jos puhutaan pariutumisesta. Toki ajattelen itsekin että haarukoin kumppaniehdokkaita "oman tasoisistani" ihmisistä mutta ei sillä ole loppupeleissä juuri merkitystä jos muuten natsaa. Koen vain että todennäköisemmin natsaa samalla tavalla koulutettujen ja samanhenkisten kanssa, heidän kans löytää enemmän yhteisiä puheenaiheita ym.

Olen myös sinkku mutta voisin kokeilla parisuhdettakin jos löydän sopivan kumppaniehdokkaan jonka kanssa lähteä yhteistä tulevaisuutta rakentamaan mutta kuulostaa kyllä kamalalta ajatus että ihminen etsii itselleen toista puoliskoa välttämättömäksi lastentekokoneeksi, olipa kyseessä mies tai nainen. Omat ajatukseni pariutumisesta on aikalailla se, että haluan tavata ihmisen jonka kanssa on mukava olla, jonka kanssa voisi lähteä rakentamaan yhteistä tulevaisuutta ja katsoa sitten mitä elämä tuo tullessaan. Tässä parinhaussakin voi onneksi kehittyä, sosiaaliset taidot ym paranee harjoitusten myötä niin eiköhän se minullekkin jossain vaiheessa tuota tulosta.

M24

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/374 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi löysin seksikkään vaimon, niin ei tarvitse tuntea vain tyytyneensä johonkin. Tuntuu kuin olisin voittanut lotossa. Varsinkin kun itse en ole hääppöisen näköinen ja olen kilttis. Uskon että Rasmuksellakin on samaan mahdollisuudet, kun vain menee avoimin mielin ja rohkeasti treffeille erilaisten naisten kanssa, niin sieltä se miellyttävä jossain vaiheessa tulee vastaan ja sitten vain heti sormusta sormeen ja siementä vakoon kasvamaan.

Vierailija
84/374 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä kyllä symppaan Rasmusta ja kuten hän itsekin sanoo, ei tämän päivän kolmekymppisiä sinkkunaisia usein kiinnosta perheen perustaminen.

Varmasti tuskallista miehelle, joka perheen haluaisi.

Mies kun ei voi niin vaan halutessaan hankkia sitä lasta.

Rasmus on varmaan kokeillutkin jo Helsingistä?

Täällä on ylijäämää tuon ikäluokan naisista ja niistä osa jopa haluaa perheen.

Pk-seudun ulkopuolella ne perheen haluavat naiset pariutuu yleensä nuorempana ja kolmikymppisenä perheet on jo perustettu.

Hesessä taas ton ikäiset lapsettomia ja perheet perustetaan myöhemmin.

Jännä runo. Mutta ei hyvä.

Ellet tarkoittanut kirjoittaa runoa, älä lyö rivinvaihtoa joka virkkeen jälkeen.

Vierailija
85/374 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en kyllä usko tuota. Olisko kuitenkin niin että kiinnostusta naisten puolelta löytyy mutta vääränlaisilta naisilta, väärän kokoisilta, väärän värisiltä, väärän ikäisiltä jne....

Pitääkö urheilullisen tyytyä lihavaan sohvaperunaan?

Onko joku käskenyt? Kenenkään ei pidä tyytyä yhtään mihinkään vaan etsiä kunnes löytää sellaisen, johon ihastuu ja rakastuu ja jota arvostaa.

Vierailija
86/374 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinhän naisia ei lapset vielä tuossa iässä kiinnosta, mutta odotas kun lapsi "ikkuna" alkaa mennä umpeen. Alkaa paniikki ja moni jää ilman nuoruuden tyhmyyksien takia. Katsokaa lapsettomia+40v naisia ja keskustelkaa heidän kanssaan, niin huomaatte tuskan vaikka moni ei välttämättä edes sitä myönnä. Erikoisesti naiselle lapsikuume on tosiasia, jopa lesboille. Toki tuo on tärkeä monelle miehellekin, mutta mies voi tehdä lapsen vaikka 70 vuotiaana thaikulle.

mies51v

Nykyään yhä useammat niin naiset kuin miehetkin jäävät vapaaehtoisesti lapsettomiksi, eikä vauvakuumetta koskaan tule. Kaikki eivät halua pilata elämäänsä ehdoin tahdoin.

Niin tuo vaimokin puhui.

Nyt kun serkku sai lapsen, hän itkee omaa lapsettomuuttaan.

Sillä vaimolla ei sitten ollut tai edelleenkään ole sopivaa kumppania, jonka kanssa hän olisi halunnut lapsia. Hänen miehensä ei ollut sopiva isäksi. Surullista, mutta teki varmasti oikean ratkaisun, ettei lähtenyt raskaaseen lapsiarkeen huonoksi kokemansa kumppanin kanssa.

Hän vonkaa edelleen, minä kieltäydyn

Fiksu veto, keskenänne teidän ei kannata lisääntyä korkean ikänne takia, jos ajatellaan lapsen terveyttä. Vaimolle nuorempi mies ja sinulle nuorempi nainen, niin mahdollisuus saada terveitä lapsia on jo parempi.

Vierailija
87/374 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama vika. 3 vuotta vanhempi insinöörismies, kohta maisterintutkinto valmis. Enpä ole koskaan seurustellut.

Vaatimuksiakin on jonnin verran, koska nykypäivänä ei ole di-siivoja pariskuntia. Ellei sitten siivooja ole seksikäsvartaloinen neiti. Vaatimuksina koulujen käynti ja ulkonäöstä huolta pitäminen. Sekä ikä tietenkin +-5 vuota. Ehkä jos posiitivinen merkki, niin 3 vuotta. 

Vierailija
88/374 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun kaveripiiri koostuu vähän päälle kolmikymppisestä porukasta. Kyllä se on vähän niin, että ne joilla on kumppani, on löytänyt sen kumppanin jo yli viisi vuotta sitten. Niillä, joilla ei ole tällä hetkellä kumppania, on ollut vain lyhyempiä suhteita eikä mitään, joka olisi kestänyt yli vuoden. Pisimpään yhdessä ollut pariskunta on ollut yhdessä jo 15 vuotta.

Tuntuu siltä, että sitten kun se puoliso on löydetty, niin se hyvä puoliso pidetään ja usein se hyvä puoliso on löydetty jo nuorempana.

Minä taas olen nähnyt niitäkin suhteita, jotka päättyvät eroon 5-10 vuoden jälkeen. Voi olla lapsia tai ei. Joku suhde pysyy kasassa, mutta toinen puolisko kohtelee epämääräisesti ja epäluotettavasti ja toinen vain alistuu kohtaloonsa. Että ei se niin mustavalkoista aina ole.

Just näin. Vähän päälle kolmikymppisten eroaalto ei ole vielä alkanut. Sitten vasta kun lapset on vähän isompia.

Vierailija
89/374 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinhän naisia ei lapset vielä tuossa iässä kiinnosta, mutta odotas kun lapsi "ikkuna" alkaa mennä umpeen. Alkaa paniikki ja moni jää ilman nuoruuden tyhmyyksien takia. Katsokaa lapsettomia+40v naisia ja keskustelkaa heidän kanssaan, niin huomaatte tuskan vaikka moni ei välttämättä edes sitä myönnä. Erikoisesti naiselle lapsikuume on tosiasia, jopa lesboille. Toki tuo on tärkeä monelle miehellekin, mutta mies voi tehdä lapsen vaikka 70 vuotiaana thaikulle.

mies51v

"Nuoruuden tyhmyyksien takia". Jopas on törkeätä puhetta, jota valitettavasti kuulee liikaa. Saisit hävettää. Miehenkin ikä vaikuttaa lapsen terveyteen. Isäni oli 60 v., kun synnyin. Minulla on tod.näk. Aspergerin syndrooma, enkä ole voinut itse hankkia lapsia, koska olen joutunut hoitamaan vanhat vanhemmat.

Vierailija
90/374 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin Markus (30v) naisia tarvii? :o

M42

Vierailija
91/374 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun kaveripiiri koostuu vähän päälle kolmikymppisestä porukasta. Kyllä se on vähän niin, että ne joilla on kumppani, on löytänyt sen kumppanin jo yli viisi vuotta sitten. Niillä, joilla ei ole tällä hetkellä kumppania, on ollut vain lyhyempiä suhteita eikä mitään, joka olisi kestänyt yli vuoden. Pisimpään yhdessä ollut pariskunta on ollut yhdessä jo 15 vuotta.

Tuntuu siltä, että sitten kun se puoliso on löydetty, niin se hyvä puoliso pidetään ja usein se hyvä puoliso on löydetty jo nuorempana.

Joillekin vakaa yhdessäolo on prioriteetti ja luonnollista. Toisille ei. Mun kaveripiirissä näkyy vähän sama ilmiö, tosin nämä naimisiin nuorena menneet on suurelta osin tehneet lapsia ja kadonneet omaan maailmaansa ja muuttuneet aika ikäviksi ihmisiksi. Sieltä he tulevat sitten yksitellen takaisin kun avioliitot alkaa kariutua, tai koittavat.

Ne jotka sinkkuilevat yhä saattavat valitella tilannettaan, mutta kysyttäessä myöntävät kuitenkin että ovat liian tyytyväisiä eivätkä vaan jaksa etsiä kovin tarmokkaasti. Tosi paljon niinkuin tuo Rasmus.

Ihan totta se on että halukkailtakin on jossain määrin kadonnut kyky ja mahdollisuudet löytää sopiva kumppani ja vakiintua.

Vierailija
92/374 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama vika. 3 vuotta vanhempi insinöörismies, kohta maisterintutkinto valmis. Enpä ole koskaan seurustellut.

Vaatimuksiakin on jonnin verran, koska nykypäivänä ei ole di-siivoja pariskuntia. Ellei sitten siivooja ole seksikäsvartaloinen neiti. Vaatimuksina koulujen käynti ja ulkonäöstä huolta pitäminen. Sekä ikä tietenkin +-5 vuota. Ehkä jos posiitivinen merkki, niin 3 vuotta. 

Mua kiinnostaa tosi paljon miten mielessäsi sovitat yhteen sen ettet koskaan ole seurustellut ja sen että vaatimuksia on. En siis tuomitse tai sano, että olisit väärässä tai edes epärealistinen. Mutta haluaisin ymmärtää tätä ajattelua paremmin koska olen suunnilleen saman ikäinen nainen ja varmasti en kelpaisi sulle. 

Vierailija
93/374 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo kelpaa sitten kun yh kaipaa elättäjää... Toivottavasti on siinä vaiheessa ymmärtänyt MGTOW-filosofian

Vierailija
94/374 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Korkeakoulutus mainittu, mutta en huomannut mainintaa työpaikasta (mikä ei todellakaan ole nykyään itsestäänselvyys edes korkeakoulutetuilla). 

"..., kertoo teollisuudessa työskentelevä Rasmus."

Vierailija
95/374 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua kiinnostaa tosi paljon miten mielessäsi sovitat yhteen sen ettet koskaan ole seurustellut ja sen että vaatimuksia on. En siis tuomitse tai sano, että olisit väärässä tai edes epärealistinen. Mutta haluaisin ymmärtää tätä ajattelua paremmin koska olen suunnilleen saman ikäinen nainen ja varmasti en kelpaisi sulle. 

Mitä siinä on sovittamista? Ei nainen ole mikään vaatimus hyvälle elämälle. Päinvastoin.

-eri

Vierailija
96/374 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen nainen kelpaa Rasmukselle?

Vierailija
97/374 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en kyllä usko tuota. Olisko kuitenkin niin että kiinnostusta naisten puolelta löytyy mutta vääränlaisilta naisilta, väärän kokoisilta, väärän värisiltä, väärän ikäisiltä jne....

Pitääkö urheilullisen tyytyä lihavaan sohvaperunaan?

Jo sana"tyytyä" kertoo kaiken sinusta. Sinä ja Rasmus ette vain ole parisuhde matskua.

Mikä siinä on, etteivät naiset osaa keskustella ilman henkilöhyökkäyksiä?

Ei tuo ollut henkilöhyökkäys. Suoraan kommentoitiin sitä mitä sanoit, aiheelle olennaisella tavalla. Täsmälleen saman olisi voinut muotoilla pidemmin niin, että olisi vältetty vetämästä johtopäätöstä sanomisista henkilön luonteeseen, mutta eipä se ollut tässä mitenkään tarpeen.

Vierailija
98/374 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä siinä on sovittamista? Ei nainen ole mikään vaatimus hyvälle elämälle. Päinvastoin.

-eri

En sanonut että on, enkä uskokaan niin. Mäkin olen varsin tyytyväinen sinkkuna. Ja tietenkin mulla myös on tietyt asiat joita odotan kumppanilta ja joista en luovu. Tosin olen arvioinut niitä uudestaan monta kertaa vuosien mittaan ja tämä tyyppi kuulostaa siltä ettei ole. Mua kiinnostaa, eikö hän oikeastaan haluakaan puolisoa, ja jos haluaa, eikö hän silloin koe että tähän asti nähdyn ja oman asenteen välillä on jännite.

Vierailija
99/374 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en usko, että mitään Rasmusta on olemassakaan. Toimittaja on lueskellut keskusteluja ja kehittänyt aiheen ihan omasta päästään. Sana "tavismies" kertoo kaiken. Iltapäivälehtien taso ei ole koskaan ollut kummoinen mutta uskomatonta kyllä, se tuntuu laskevan entisestään. Oikea toimittaja puhuisi tavallisesta miehestä, mutta nykyisin lainataan keskustelupalstoja niin, että otetaan sieltä termitkin. En enää hämmästyisi, vaikka kohta kirjoitettaisiin tuikkukupeista ja kevätverhoista ja karuselleista.

Vierailija
100/374 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistäpä sitä tietää miksei löydä. 

Speksejä, kuvia yms. ei kerrottu. Kuka tahansa on tänä päivänä korkeakoulutettu ja urheilullinen. Katsokaa naisia, jotka pitävät itseään edellämainittuina - siihen riittää avoin amk ja kotitrikoot. Sitten pitäisi jotain avaruuskapteenia saada niillä spekseillä. 

Jos koko kaveri ei ole vain toimittajan mielikuvituksen tuotos. 

Mutta yleissääntönä voidaan sanoa naisten olevan erittäin konservatiivisia miestenhaussa. Erittäin konservatiivisia! Miehen ei todellakaan sovi mistään sitoutumisista tai perheistä puhua (mikä toki tuntuu hiukan oudolta muutoinkin muka muutamien treffien jälkeen...).