Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Urheilullinen ja koulutettu Markus (30v) ei saa naista

Vierailija
03.11.2019 |

Myös omasta tuttavapiiristä löytyy markuksia. Mikä siinä on, että nykyaikana pariutuminen on niin vaikeaa? Ennen ajateltiin, että kelpaamattomat miehet ovat kainuulaisia peräkammarinpoikia, mutta nykyään skaala on laajempi. Suosittelen kaikkia lukemaan: https://www.iltalehti.fi/perheartikkelit/a/c24a584d-83f8-4e26-980d-bb13…

Kommentit (374)

Vierailija
141/374 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täyspäiset ja kohtuullisenkaan hehkeät naiset ovat näinä päivinä harvassa, joten ymmärrän miesten tuskaa. Itse en onneksi ole varma haluanko edes lapsia, niin tuo täyspäisyys ei ole niin justinsa. Ikää toki on jo sen verran, että päätös projektiin ryhtymisestä pitäisi kohtapuolin tehdä, sillä tuollaisten naisten jälestäminen on haastavaa kuin lumimiehen löytäminen Siperiasta.

Vierailija
142/374 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistäpä sitä tietää miksei löydä. 

Speksejä, kuvia yms. ei kerrottu. Kuka tahansa on tänä päivänä korkeakoulutettu ja urheilullinen. Katsokaa naisia, jotka pitävät itseään edellämainittuina - siihen riittää avoin amk ja kotitrikoot. Sitten pitäisi jotain avaruuskapteenia saada niillä spekseillä. 

Jos koko kaveri ei ole vain toimittajan mielikuvituksen tuotos. 

Mutta yleissääntönä voidaan sanoa naisten olevan erittäin konservatiivisia miestenhaussa. Erittäin konservatiivisia! Miehen ei todellakaan sovi mistään sitoutumisista tai perheistä puhua (mikä toki tuntuu hiukan oudolta muutoinkin muka muutamien treffien jälkeen...). 

Myöskään liian homohtava ei sovi olla. Eli helposti tuollaiset "tunteelliset koulutetut miehet" on sellaisia aika neitimäisiä. Tiedätte, pilkullinen kauluspaita pienillä kauluksilla jne. Tämä karkottaa naiset. 

Katsokaa millaisia miehiä naisilla oikeasti on, älkääkä sitä mitä joku nainen puhuu mediassa. 

Voi kuule. Katso ennemmin noita miehiä ja sitä ovatko ikinä sinkkuina. Voin kertoa, että niistä on kova kilpailu.

Ai pilkkupaidalliset? Ei kellään naisella sellaista miestä ole. 

Tyylikäs ja huoliteltu voi olla olematta neitimäinen. Niillä miehillä onkin naisia jotka tämän osaavat. 

No niin on myös "tunteellisilla ja koulutetuilla" vihervassarimiehillä, joita niin jatkuvasti nimitellään soijapojiksi ja neideiksi että oletan sun puhuvan heistä. Ihan kunnolla neitimäisiä ei ole riittävän paljon jotta heistä olisi mitään mieltä puhua "tyyppinä" saati mennä olettamaan että joku joka ei naista saa on varmaan tällainen. Ja heilläkin on naisten parissa ihailijansa.

Ville Niinistökin oli löytänyt naisen!

Rahalla saa, ei siihen naama mitenkään auttanut.

Siis mitä, Ville Niinistöhän on todella hyvännäkönen??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/374 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en kyllä alkaisi miehen kanssa, joka ei halua perustaa perhettä.

Tämä pitäisi tulla ilmi mielellään vaikka jo ensimmäisillä treffeillä, jotta ei tule tuhlattua aikaa mieheen joka ei halua lapsia tai vaikka mennä naimisiin.

Minulle siis ei olisi todellakaan turn-off saati kummallinen juttu, jos mies kertoisi ensitreffeillä haluavansa naimisiin ja lapsia. En ole niin typerä, että kuvittelisin sitten ettei miehessä ole mitään muuta kuin tuo halu tai ettei hän voisi olla mielenkiintoinen persoona.

Sitoutumis- ja perhehaaveet ei kerro yksilön persoonasta vielä mitään.

No aika törppöä tuota perhehaluaan on ensi treffeillä toitottaa. Sitäpaitsi osa miehistä sanoo mitä tahansa pimppaa saadakseen. Kyllähän näitä näkee, että luvataan kuukauden n taivaalta, mutta sitten käytännössä sitä lasta ei olla kun Akaan valmiita tekemään.

Mitä ihmeen ”toitottaa”?

On aivan normaalia ja omalla kohdallani suorastaan suotavaa, että uuden ihmisen tavatessa keskustellaan arvoista ja tulevaisuudesta, mitä haluaa elämältä.

Mulle siinä ei ole mitään törppöä sanoa haluavansa perheen, päinvastoin.

Normaali juttu, omasta lähipiiristä kaikki nuoret miehet puhuu siitä että haluavat perheen.

Vierailija
144/374 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinhän naisia ei lapset vielä tuossa iässä kiinnosta, mutta odotas kun lapsi "ikkuna" alkaa mennä umpeen. Alkaa paniikki ja moni jää ilman nuoruuden tyhmyyksien takia. Katsokaa lapsettomia+40v naisia ja keskustelkaa heidän kanssaan, niin huomaatte tuskan vaikka moni ei välttämättä edes sitä myönnä. Erikoisesti naiselle lapsikuume on tosiasia, jopa lesboille. Toki tuo on tärkeä monelle miehellekin, mutta mies voi tehdä lapsen vaikka 70 vuotiaana thaikulle.

mies51v

Kuinka paljon lapsettomia yli 40-vuotiaita naisia oikein tunnet? Ja oletko varma, että he ovat omasta halustaan lapsettomuuden valinneita vaiko olosuhteiden pakosta sellaiseksi jääneitä? Minä tunnen 10-15 ensimmäiseen ryhmään kuuluvaa naista eikä kukaan heistä ole katkera tai mieleltään järkkynyt. Eivät itse asiassa edes oma-aloitteisesti puhuisi valinnastaan, koska heillä ei ole tarvetta siihen. Muita ihmisiä se tuntuu kyllä kalvavan ja he nimenomaan haluavat jatkuvasti jauhaa asiasta.

Niinpä. Eivät kestä kuulla mitään lapsista..ja minkähän takia. Näitä tapauksia löytyy. Eräs puoli tuttu edellisenkaltainen tapaus löysi 43 vuotiaana miehen ja hedelmöityshoitojen kautta sai lapsen ja näyttäisi vielä olevan yli-iloinen tästä ja hyvä äiti. En ole viittinyt kiusata häntä siitä, että: " miten se nyt mieli näin muuttui"

Mies51v

Tähän voin naisena vastata suoraan, että mieli voi hyvinkin muuttua, os ja kun OIKEA mies tulee kohdalle. Sehän on tärkein syy perustaa perhe, kun kohtaa ihmisen, jonka kanssa se tuntuu hyvältä.

Sitä jos ei ole kokenut, voi lapsettomuus tuntua parhaalta vaihtoehdolta, ja se on täysin ok.[/sitte]

Vaikka mun kohdalle osuisi millainen mies tahansa, en ikimaailmassa suostuisi pilaamaan mun vartaloa vauvamahalla:(

Vierailija
145/374 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän tässä tyypissä pitää vikaa olla jossei kumppania löydä edes Jyväskylän kaltaisessa yliopistokaupungissa ,jossa on suhteellisen paljon nuoria naisia. Toisaalta itse sanoo ettei ole edes todella yrittänytkään, niin miten se kuvittelee ketään löytävänsä.

Mitä? Näitkö tämän tekstin?

"Hän on käyttänyt Tinderiä ja muita deittisovelluksia ja käynyt treffeillä. Mitään pidempiaikaista suhdetta ei kuitenkaan ole löytynyt."

Mulle on ainakin ihan totaalinen turn-off, jos kuulisin mua kiinnostavan miehen olleen Tinderissä:(

Koska siellä on pelkkiä epätoivoisia luusereita, surkeaa kelpaamatonta jakojäännöstä jne. Mun tuttava on deittaillut sieltä miehiä todella lahjakkaasti ja kaikki ovat olleet toinen toistaan ihmeellisempiä kuvatuksia:(

Eli sun tuttava on luuseri ja kelpaamaton jakojäännös jne? 

Vierailija
146/374 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällä palstalla sitä huomaa kerta toisensa jälkeen sen, että naisilla ei ole yhtään empatiaa miehiä kohtaan. Vähättely ja selittely alkaa heti, kun joku miesten ongelmia tuo esiin.

Miesten pitäisi hiljalleen alkaa ymmärtää, että et pääse tässä maailmassa minnekään hakemalla empatiaa muilta ja itsesäälissä rypemällä. Vain yksi ihminen sinut tässä maailmassa voi pelastaa, ja se olet sinä itse.

T: luuserikuopasta omin avuin kiivennyt

Vierailija
147/374 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

”Vaikka mun kohdalle osuisi millainen mies tahansa, en ikimaailmassa suostuisi pilaamaan mun vartaloa vauvamahalla:(”

Apua. Onko tällaisia naisia oikeasti olemassa?:D

Minkä ikäinen olet? 16?

Vierailija
148/374 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millainen nainen kelpaa Rasmukselle?

Rasmus haluaa maanläheinen ja iloisen naisen, joka on valmis luopumaan omasta elämästään ja ryhtymään äidiksi. Itse asiassa hakee äitiään, muttei ymmärrä ettei nykyisin maailma toimi niin.

Minä en ainakaan ole koskaan kokenut, että äidiksi ryhtyessäni olisin joutunut luopumaan omasta elämästäni. Äitiys on osa omaa elämääni ja lapsia halunneena koen, että ennemmin sain elämääni lasten myötä jotain lisää sen sijaan, että olisin menettänyt jotain. Vapaaehtoisesti lapseton luonnollisesti saattaa ajatella toisin, mutta kyllä meitä lapsia haluaviakin vielä löytyy.

Vierailija
149/374 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en kyllä usko tuota. Olisko kuitenkin niin että kiinnostusta naisten puolelta löytyy mutta vääränlaisilta naisilta, väärän kokoisilta, väärän värisiltä, väärän ikäisiltä jne....

Jospa hänen deittisovelluksensa antavat jotenkin väärän kuvan sekä hänestä itsestään että naisesta mahdollisena kumppanina. Tämä todistanee, että livenä on sittenkin helpompi löytää pitkäaikainen kumppani.

Tai sitten hän osoittautuu heti jotenkin sosiaalisesti kömpelöksi, löyhkää vanhalle viinalle, ilmaisee liian aikaisessa vaiheessa pitävänsä naista vain lapsenteko- tai kodinkoneena ... onhan näitä syitä paljonkin.

Vierailija
150/374 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi nyyh nyyh. Kannattaisia lähteä vähän merta edemmäs kalaan.

Tosiaan omituista valitusta, sillä itse sanoo ettei ole tosissaan edes etsinytkään kumppania, mutta nyyh nyyh kun ei naisia tunge kotiin ovista ja ikkunoista lisääntymään Rasmuksen kanssa.

Ehkä Rasmus on kateellinen, että naisten ei tarvitse vastaavassa tilanteessa tehdä muuta kuin avata puhelin ja pyytää miehiä tulemaan ovista ja ikkunoista.

Vierailija
151/374 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en kyllä usko tuota. Olisko kuitenkin niin että kiinnostusta naisten puolelta löytyy mutta vääränlaisilta naisilta, väärän kokoisilta, väärän värisiltä, väärän ikäisiltä jne....

Näin se on. Markus varmasti kiinnostaa yksinhuoltajia, heikommin koulutettuja ja ylipainoisa. Sellaiset kolmikymppiset perusnätit ja urheilulliset maisteritytöt jotka oikeasti ovat markuksen kanssa saman tasoisia taas eivät tyydy enää nykyään Markukseen vaan etsivät sitä miljonääripankkiiria.

Vierailija
152/374 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

”Vaikka mun kohdalle osuisi millainen mies tahansa, en ikimaailmassa suostuisi pilaamaan mun vartaloa vauvamahalla:(”

Minkä ikäinen olet? 16?

Hehe, sun provoilut on tullu jo selväks :D

Vierailija
153/374 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennenvanhaan tuntui olevan jotenkin niin helppoa tuo parin löytäminen. Vaikka millainen pikkukylä oli kyseessä, kyllä sieltä suppeasti valikoimasta silti kumppani löytyi. Ja yhdessä oltiin sitten seuraavat 60 vuotta.

Tein tästä joskus aloituksen, jota lainattiin Ilta-Sanomissa myös. Ajat olivat erilaiset, ihmisillä vähemmän valinnanvaraa. Ja vaatimustasokin varmaan alhaisempi.

Vierailija
154/374 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ennenvanhaan tuntui olevan jotenkin niin helppoa tuo parin löytäminen. Vaikka millainen pikkukylä oli kyseessä, kyllä sieltä suppeasti valikoimasta silti kumppani löytyi. Ja yhdessä oltiin sitten seuraavat 60 vuotta.

Tein tästä joskus aloituksen, jota lainattiin Ilta-Sanomissa myös. Ajat olivat erilaiset, ihmisillä vähemmän valinnanvaraa. Ja vaatimustasokin varmaan alhaisempi.

Sinkkuus ei ollut oikein todellinen vaihtoehto tuolloin. Jos on pakko löytää joku niin siinähän ne vaatimukset alenee.

Vierailija
155/374 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi nyyh nyyh. Kannattaisia lähteä vähän merta edemmäs kalaan.

Tosiaan omituista valitusta, sillä itse sanoo ettei ole tosissaan edes etsinytkään kumppania, mutta nyyh nyyh kun ei naisia tunge kotiin ovista ja ikkunoista lisääntymään Rasmuksen kanssa.

On etsinyt Tinderistä ja harrastusten parista.

Vierailija
156/374 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Korkeakoulutus mainittu, mutta en huomannut mainintaa työpaikasta (mikä ei todellakaan ole nykyään itsestäänselvyys edes korkeakoulutetuilla). 

Teollisuuden palveluksessa kertoo työskentelevänsä?

Maistelee Alkon tuotteita omakustanteisesti

Vierailija
157/374 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei Rasmus kelpaisi esimerkiksi mulle? Naisettomuuden valittaminen on miehessä ihan tyrmäävä turn-off. Toinen seikka, mikä häiritsee, on tyhjänpäiväinen lässyttäminen. Ei mua ainakaan huvittaisi olla suhteessa, jonne mies on edennyt lapset ja perhe-elämä päällimmäisenä mielessään. Booooooooooring:(

Luuletko, että Rasmukset ja vastaavat tulee sulle valittamaan naisettomuuttaan päin naamaa? Se siitä turn-offista. Tuollaiset tylsistyjät ei muutenkaan kelpaa suhteeseen, koska ei sua kukaan jaksa viihdyttää. Se vasta tylsää onkin.

Sulta jäi nyt jotain tajuamatta. Vaikka mulla olisi miten intohimoinen luonne tahansa, noin tasapaksu persoona latistaisi myös minut. Siksi mua ei kiinnosta tuollainen miestyyppi pätkän vertaa.

Mistä sä nyt keksit että se on tasapaksu? Äijä kertoo itsestään ja ajatuksistaan ihan muutaman sanan jotka suodattuvat iltalehden toimittajan läpi ja sinä tämän perusteella tiedät jo että liian tylsä sulle?

Vierailija
158/374 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäinen olet? 16?

Hehe, sun provoilut on tullu jo selväks :D

Aijaa, miten niin;)

Vierailija
159/374 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinhän naisia ei lapset vielä tuossa iässä kiinnosta, mutta odotas kun lapsi "ikkuna" alkaa mennä umpeen. Alkaa paniikki ja moni jää ilman nuoruuden tyhmyyksien takia. Katsokaa lapsettomia+40v naisia ja keskustelkaa heidän kanssaan, niin huomaatte tuskan vaikka moni ei välttämättä edes sitä myönnä. Erikoisesti naiselle lapsikuume on tosiasia, jopa lesboille. Toki tuo on tärkeä monelle miehellekin, mutta mies voi tehdä lapsen vaikka 70 vuotiaana thaikulle.

mies51v

Ei ole totta. Olen 43 v nainen, enkä ikinä halunnut lapsia, Yhtään en tunne tuskaa.

Vierailija
160/374 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäinen olet? 16?

23, ja seison vakaasti mun mielipiteiden takana:)