Urheilullinen ja koulutettu Markus (30v) ei saa naista
Myös omasta tuttavapiiristä löytyy markuksia. Mikä siinä on, että nykyaikana pariutuminen on niin vaikeaa? Ennen ajateltiin, että kelpaamattomat miehet ovat kainuulaisia peräkammarinpoikia, mutta nykyään skaala on laajempi. Suosittelen kaikkia lukemaan: https://www.iltalehti.fi/perheartikkelit/a/c24a584d-83f8-4e26-980d-bb13…
Kommentit (374)
Jos Markus olisi kuvituskuvan miehen näköinen, olisi lapsia niin paljon kuin haluaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinhän naisia ei lapset vielä tuossa iässä kiinnosta, mutta odotas kun lapsi "ikkuna" alkaa mennä umpeen. Alkaa paniikki ja moni jää ilman nuoruuden tyhmyyksien takia. Katsokaa lapsettomia+40v naisia ja keskustelkaa heidän kanssaan, niin huomaatte tuskan vaikka moni ei välttämättä edes sitä myönnä. Erikoisesti naiselle lapsikuume on tosiasia, jopa lesboille. Toki tuo on tärkeä monelle miehellekin, mutta mies voi tehdä lapsen vaikka 70 vuotiaana thaikulle.
mies51v
Nykyään yhä useammat niin naiset kuin miehetkin jäävät vapaaehtoisesti lapsettomiksi, eikä vauvakuumetta koskaan tule. Kaikki eivät halua pilata elämäänsä ehdoin tahdoin.
Useimmat kuitenkin yhä tahtovat lapsia, me velat ollaan harvinaisuuksia. En usko että lapset pilaavat elämää, jos heitä haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ennenvanhaan tuntui olevan jotenkin niin helppoa tuo parin löytäminen. Vaikka millainen pikkukylä oli kyseessä, kyllä sieltä suppeasti valikoimasta silti kumppani löytyi. Ja yhdessä oltiin sitten seuraavat 60 vuotta.
Tein tästä joskus aloituksen, jota lainattiin Ilta-Sanomissa myös. Ajat olivat erilaiset, ihmisillä vähemmän valinnanvaraa. Ja vaatimustasokin varmaan alhaisempi.
Ennen vanhaan oli tyypillistä, että mies hyvätuloinen ja koulutettu, nainen kotiäiti. Nykypäivänä ihmiset haluavat älyllisesti samantasoisen ihmisen. Diplomi-insinööri ja siivoja pareja ei enää ole. Internet on mahdollistanut geenipoolin leviämisen. Enää ei tarvitse eukkoa hakea naapurikylästä tai "järven toiselta puolelta".
Tämähän on tietenkin ihan huuhaata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinhän naisia ei lapset vielä tuossa iässä kiinnosta, mutta odotas kun lapsi "ikkuna" alkaa mennä umpeen. Alkaa paniikki ja moni jää ilman nuoruuden tyhmyyksien takia. Katsokaa lapsettomia+40v naisia ja keskustelkaa heidän kanssaan, niin huomaatte tuskan vaikka moni ei välttämättä edes sitä myönnä. Erikoisesti naiselle lapsikuume on tosiasia, jopa lesboille. Toki tuo on tärkeä monelle miehellekin, mutta mies voi tehdä lapsen vaikka 70 vuotiaana thaikulle.
mies51v
Nykyään yhä useammat niin naiset kuin miehetkin jäävät vapaaehtoisesti lapsettomiksi, eikä vauvakuumetta koskaan tule. Kaikki eivät halua pilata elämäänsä ehdoin tahdoin.
Täytyy olla todella hedonistinen ja korvaamaton ihminen, jos elämä menee pilalle lasten takia. Sitä kummasti ymmärtää elämän jatkuvuuden ja oman paikkansa tässä ketjussa, kun saa omia lapsia. Elämme nyt poikkeuksellisia aikoja, kun tuollainen äärihedonistinen ajattelutapa on lisääntynyt.
Sisaruksilla 8 lasta, ketju ei katkea, vaikken halua lapsia. En usko lasten pilaavan elämää, en vaan halua heitä. Hedonismia ja itsekkyyttä ei elämääni ole mahtunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei Rasmus kelpaisi esimerkiksi mulle? Naisettomuuden valittaminen on miehessä ihan tyrmäävä turn-off. Toinen seikka, mikä häiritsee, on tyhjänpäiväinen lässyttäminen. Ei mua ainakaan huvittaisi olla suhteessa, jonne mies on edennyt lapset ja perhe-elämä päällimmäisenä mielessään. Booooooooooring:(
Luuletko, että Rasmukset ja vastaavat tulee sulle valittamaan naisettomuuttaan päin naamaa? Se siitä turn-offista. Tuollaiset tylsistyjät ei muutenkaan kelpaa suhteeseen, koska ei sua kukaan jaksa viihdyttää. Se vasta tylsää onkin.
Sulta jäi nyt jotain tajuamatta. Vaikka mulla olisi miten intohimoinen luonne tahansa, noin tasapaksu persoona latistaisi myös minut. Siksi mua ei kiinnosta tuollainen miestyyppi pätkän vertaa.
Mistä sä nyt keksit että se on tasapaksu? Äijä kertoo itsestään ja ajatuksistaan ihan muutaman sanan jotka suodattuvat iltalehden toimittajan läpi ja sinä tämän perusteella tiedät jo että liian tylsä sulle?
No ihan huvikseni trollasin, kun odotin jäävuoroa. Mukavaa päivän jatkoa kaikille tasapuolisesti. Eniten kuitenkin sille miehelle, joka haukkui mua emakoksi:D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistäpä sitä tietää miksei löydä.
Speksejä, kuvia yms. ei kerrottu. Kuka tahansa on tänä päivänä korkeakoulutettu ja urheilullinen. Katsokaa naisia, jotka pitävät itseään edellämainittuina - siihen riittää avoin amk ja kotitrikoot. Sitten pitäisi jotain avaruuskapteenia saada niillä spekseillä.
Jos koko kaveri ei ole vain toimittajan mielikuvituksen tuotos.
Mutta yleissääntönä voidaan sanoa naisten olevan erittäin konservatiivisia miestenhaussa. Erittäin konservatiivisia! Miehen ei todellakaan sovi mistään sitoutumisista tai perheistä puhua (mikä toki tuntuu hiukan oudolta muutoinkin muka muutamien treffien jälkeen...).
Myöskään liian homohtava ei sovi olla. Eli helposti tuollaiset "tunteelliset koulutetut miehet" on sellaisia aika neitimäisiä. Tiedätte, pilkullinen kauluspaita pienillä kauluksilla jne. Tämä karkottaa naiset.
Katsokaa millaisia miehiä naisilla oikeasti on, älkääkä sitä mitä joku nainen puhuu mediassa.
Tämä. Voi että kun palstamiehet nimenomaan katsoisivat ympärilleen kotona (perheessään, suvussaan, työpaikallaan, naapurustossa, harrastuksissa, paikallisessa Prismassa jne)!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelkästään hyvä, ettei saamattomat vässykät lisäänny.
Eikä kaikki kaipaa lapsia, ihmisiä on liikaa näinkin.
No tuo Rasmus ei ole saamaton vässykkä, vaan koulut käynyt komea urheilullinen mies. Naiset eivät silti arvosta ulkonäköä, vaan ainoastaan rahaa ja statusta eli aatetta siitä että on "haluttu" omassa viitekehyksessään. Eli naisen logiikalla ruma sikaläski rikas rikollinen on viehättävämpi kuin komea köyhä urheilullinen työtön.
Entä, jos naisen parinvalintamekanismia muuttaisi jollain empatiaa lisäävällä kemikaalilla? Kun tähän asti se on tuonut massasukupuuton ja ilmastonmuutoksen suosimalla ahneutta.
Mistä tiedät Rasmuksen olevan komea?
Ovatko sukusi naiset (äitisi, siskosi, serkkusi, tätisi jne) kaikki parisuhteessa rikollisten kanssa, vai mistä ihmeestä maailmankuvasi kumpuaa? Miksi sinä haluaisit naisen, joka haluaisi rikollisen miehen? Miksi esimerkiksi minun kaltaiseni naiset (joille ei ikimaailmassa kelpaisi rikollinen) eivät kiinnosta sinua?
Vierailija kirjoitti:
"Urheilullinen mies, jolla on vakaa taloudellinen tilanne, ystäviä ja korkeakoulutus. Tällaisia ominaisuuksia parisuhdemarkkinoilla yleensä arvostetaan."
Parisuhde ja markkinat, ihanan kapitalistinen tapa puhua ihmissuhteista. Ongelma on jo tässä. Ei ihme, että tällainen ihminen ei edes mainitse arvostettuna ominaisuutena empaattisuutta, ystävällisyyttä, rakastavuutta. Kun jo lähtökohtana on, että parisuhteita tapahtuu jossain "markkinoilla", jossa arvostetaan pinnallisia asioita. Eikö yhtään hälytyskellot soi, jos ajatus parisuhteista kytkeytyy vain pinnallisiin ominaisuuksiin, kuten vartaloon, talouteen ja tutkintoon? Itse valitsin miehen, jolla on lämmin sydän ja yhteneväiset elämän arvot kanssani.
Eiköhän parisuhdemarkkinat ollut toimittajan käyttämä termi. Tuntuu että tuosta miehestä etsitään vikoja suurennuslasin kanssa. Jopa toimittajan sanavalinta käännetään häntä vastaan.
Voin tietysti olla vähän jäävi sanomaan mutta mielestäni tämänkaltaisista artikkeleista tulee pääsääntöisesti sympaattinen vaikutelma kun kokijana on mies ja hiukan passiivisaggressiivinen vaikutelma kun kokijana on nainen.
Koska nykyään jokainen pärjää taloudellisesti yksinäänkin. Eikä sinkkua enää paheksuta. Siksi ei ole kiire pariutua, eikä tarvitse tyytyä ensimmäiseen vastaan tulijaan. Minun sukupolven vanhemmista suurin osa on mennyt ns.pakkoavioliittoon. Suurin osa on siis saanut vauvan 6-8kk häiden jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millainen nainen kelpaa Rasmukselle?
Rasmus haluaa maanläheinen ja iloisen naisen, joka on valmis luopumaan omasta elämästään ja ryhtymään äidiksi. Itse asiassa hakee äitiään, muttei ymmärrä ettei nykyisin maailma toimi niin.
Jos haluaa perustaa perheen niin sitäkö ei saa sanoa. Missä on vaadittu omasta elämästään luopumista? Ihme porukkaa tässä ketjussa. t. lapseton nainen
Vierailija kirjoitti:
Koska nykyään jokainen pärjää taloudellisesti yksinäänkin. Eikä sinkkua enää paheksuta. Siksi ei ole kiire pariutua, eikä tarvitse tyytyä ensimmäiseen vastaan tulijaan. Minun sukupolven vanhemmista suurin osa on mennyt ns.pakkoavioliittoon. Suurin osa on siis saanut vauvan 6-8kk häiden jälkeen.
Hedelmöityshoidot pitäisi kieltää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en kyllä usko tuota. Olisko kuitenkin niin että kiinnostusta naisten puolelta löytyy mutta vääränlaisilta naisilta, väärän kokoisilta, väärän värisiltä, väärän ikäisiltä jne....
Näin se on. Markus varmasti kiinnostaa yksinhuoltajia, heikommin koulutettuja ja ylipainoisa. Sellaiset kolmikymppiset perusnätit ja urheilulliset maisteritytöt jotka oikeasti ovat markuksen kanssa saman tasoisia taas eivät tyydy enää nykyään Markukseen vaan etsivät sitä miljonääripankkiiria.
Höpö höpö. Tämä tyyppi on tasan sen tasoinen , mitä seuraa saa. Niin se vaan menee. Mitä pikemmin tajuaa etsiä mukavan läskin yhn niin sitä pikemmin saa sen perheen.
Lueskelin joskus pari vuotta sitten tätä sivustoa aktiivisemmin kun olin työtön ja vapaa-aikaa riitti. Ihmettelin silloin kun oli tosi paljon ketjuja, joissa voivoteltiin sitä kuin joku mies ei saa naista. Pääsääntöisesti ne olivat aika raskasta luettavaa, samojen asioiden toistoa.
Jätin palstan lukemisen sen negatiivisuuden vuoksi, mutta nyt tulin tänne takaisin katsomaan mikä meininki. Näyttäisi siltä ettei meininki ole paljon muuttunut. Naisen saamattomuus taitaa olla loppumaton puheenaihe.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mies51v
Kuinka paljon lapsettomia yli 40-vuotiaita naisia oikein tunnet? Ja oletko varma, että he ovat omasta halustaan lapsettomuuden valinneita vaiko olosuhteiden pakosta sellaiseksi jääneitä? Minä tunnen 10-15 ensimmäiseen ryhmään kuuluvaa naista eikä kukaan heistä ole katkera tai mieleltään järkkynyt. Eivät itse asiassa edes oma-aloitteisesti puhuisi valinnastaan, koska heillä ei ole tarvetta siihen. Muita ihmisiä se tuntuu kyllä kalvavan ja he nimenomaan haluavat jatkuvasti jauhaa asiasta.
Niinpä. Eivät kestä kuulla mitään lapsista..ja minkähän takia. Näitä tapauksia löytyy. Eräs puoli tuttu edellisenkaltainen tapaus löysi 43 vuotiaana miehen ja hedelmöityshoitojen kautta sai lapsen ja näyttäisi vielä olevan yli-iloinen tästä ja hyvä äiti. En ole viittinyt kiusata häntä siitä, että: " miten se nyt mieli näin muuttui"
Mies51v
Jaa, kyllä mulle saa puhua lapsistaan ja lapsenlapsista jos tahtoo. Kestän kyllä kuulla, Tuo tapaus ei ollut vapaaehtoisesti lapseton, se on eri asia jos tahtoo lapsia eikä saa. Jos nyt itse tulisin raskaaksi, olen 43, abortti olisi edessä, vaikken sen ihailija olekaan.
Vierailija kirjoitti:
Lueskelin joskus pari vuotta sitten tätä sivustoa aktiivisemmin kun olin työtön ja vapaa-aikaa riitti. Ihmettelin silloin kun oli tosi paljon ketjuja, joissa voivoteltiin sitä kuin joku mies ei saa naista. Pääsääntöisesti ne olivat aika raskasta luettavaa, samojen asioiden toistoa.
Jätin palstan lukemisen sen negatiivisuuden vuoksi, mutta nyt tulin tänne takaisin katsomaan mikä meininki. Näyttäisi siltä ettei meininki ole paljon muuttunut. Naisen saamattomuus taitaa olla loppumaton puheenaihe.
Tämäpä mielenkiintoista. Haluaisitko kertoa lisää kiinnostavasta elämästäsi ja mitä ajattelet maailmasta?
Kannattaisi deittailessa ilmoittaa, että on valmis jäämään koti-isäksi. Se voi auttaa asiaa.
Itse saan kuvan, ettei hän kestä itkevää ja nauravaa naista, vaan pitää olla hillitty eikä pahemmin tunteilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mies51v
Omat kokemukset on aivan toiset. Kyllä sanotaan +30v ikävuoteen saakka meno jalka vipattaa suomessa ja ulkomailla, mutta sitten tulee kyllästyminen baarielämään ja parinhaku tulee lähes kaikilla haluttavaksi asiaksi. Naisilla vielä tuo aika on hyvin rajallinen, ajatellen lasten tekoa. Tosiasiassa nainen joka oikeasti ei halua lapsia on harvinainen tapaus. Yleensä syyt on aivan muut, kuin että ei haluaisi lapsia oikean henkilön kanssa.
Mies51v
Varmaan joillakin noin. Itse kävin baareissa parikymppisenä muutaman kertaa, koska mukamas kuului käydä, vaikken niissä viihtynyt. Musiikkikin liian kovalla. Kolmikymppisenä elämä meni ihan muuhun, ei olisi vähempää voineet baarit kiinnostaa.
Ennen vanhaan oli tyypillistä, että mies hyvätuloinen ja koulutettu, nainen kotiäiti. Nykypäivänä ihmiset haluavat älyllisesti samantasoisen ihmisen. Diplomi-insinööri ja siivoja pareja ei enää ole. Internet on mahdollistanut geenipoolin leviämisen. Enää ei tarvitse eukkoa hakea naapurikylästä tai "järven toiselta puolelta".