Urheilullinen ja koulutettu Markus (30v) ei saa naista
Myös omasta tuttavapiiristä löytyy markuksia. Mikä siinä on, että nykyaikana pariutuminen on niin vaikeaa? Ennen ajateltiin, että kelpaamattomat miehet ovat kainuulaisia peräkammarinpoikia, mutta nykyään skaala on laajempi. Suosittelen kaikkia lukemaan: https://www.iltalehti.fi/perheartikkelit/a/c24a584d-83f8-4e26-980d-bb13…
Kommentit (374)
Vierailija kirjoitti:
Korkeakoulutus mainittu, mutta en huomannut mainintaa työpaikasta (mikä ei todellakaan ole nykyään itsestäänselvyys edes korkeakoulutetuilla).
"Arvostan perhettä ja ystäviä sekä tykkään luonnosta, kertoo teollisuudessa työskentelevä Rasmus."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän tässä tyypissä pitää vikaa olla jossei kumppania löydä edes Jyväskylän kaltaisessa yliopistokaupungissa ,jossa on suhteellisen paljon nuoria naisia. Toisaalta itse sanoo ettei ole edes todella yrittänytkään, niin miten se kuvittelee ketään löytävänsä.
Mitä? Näitkö tämän tekstin?
"Hän on käyttänyt Tinderiä ja muita deittisovelluksia ja käynyt treffeillä. Mitään pidempiaikaista suhdetta ei kuitenkaan ole löytynyt."
Mulle on ainakin ihan totaalinen turn-off, jos kuulisin mua kiinnostavan miehen olleen Tinderissä:(
Koska siellä on pelkkiä epätoivoisia luusereita, surkeaa kelpaamatonta jakojäännöstä jne. Mun tuttava on deittaillut sieltä miehiä todella lahjakkaasti ja kaikki ovat olleet toinen toistaan ihmeellisempiä kuvatuksia:(
Vierailija kirjoitti:
No en kyllä usko tuota. Olisko kuitenkin niin että kiinnostusta naisten puolelta löytyy mutta vääränlaisilta naisilta, väärän kokoisilta, väärän värisiltä, väärän ikäisiltä jne....
Pitääkö urheilullisen tyytyä lihavaan sohvaperunaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinhän naisia ei lapset vielä tuossa iässä kiinnosta, mutta odotas kun lapsi "ikkuna" alkaa mennä umpeen. Alkaa paniikki ja moni jää ilman nuoruuden tyhmyyksien takia. Katsokaa lapsettomia+40v naisia ja keskustelkaa heidän kanssaan, niin huomaatte tuskan vaikka moni ei välttämättä edes sitä myönnä. Erikoisesti naiselle lapsikuume on tosiasia, jopa lesboille. Toki tuo on tärkeä monelle miehellekin, mutta mies voi tehdä lapsen vaikka 70 vuotiaana thaikulle.
mies51v
Nykyään yhä useammat niin naiset kuin miehetkin jäävät vapaaehtoisesti lapsettomiksi, eikä vauvakuumetta koskaan tule. Kaikki eivät halua pilata elämäänsä ehdoin tahdoin.
Omat kokemukset on aivan toiset. Kyllä sanotaan +30v ikävuoteen saakka meno jalka vipattaa suomessa ja ulkomailla, mutta sitten tulee kyllästyminen baarielämään ja parinhaku tulee lähes kaikilla haluttavaksi asiaksi. Naisilla vielä tuo aika on hyvin rajallinen, ajatellen lasten tekoa. Tosiasiassa nainen joka oikeasti ei halua lapsia on harvinainen tapaus. Yleensä syyt on aivan muut, kuin että ei haluaisi lapsia oikean henkilön kanssa.
Mies51v
Kannatta kömpiä sieltä henkiseltä viiskytluvulta nykyaikaan.
https://vapaaehtoisestilapsettomat.fi/vapaaehtoinen-lapsettomuus
Niin totta! Ihme vaari sekoilee:D Mua ei ainakaan huvita haaskata elämää hiekkalaatikolla istuskeluun:D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän tässä tyypissä pitää vikaa olla jossei kumppania löydä edes Jyväskylän kaltaisessa yliopistokaupungissa ,jossa on suhteellisen paljon nuoria naisia. Toisaalta itse sanoo ettei ole edes todella yrittänytkään, niin miten se kuvittelee ketään löytävänsä.
"Hän on käyttänyt Tinderiä ja muita deittisovelluksia ja käynyt treffeillä. Mitään pidempiaikaista suhdetta ei kuitenkaan ole löytynyt."
Mulle on ainakin ihan totaalinen turn-off, jos kuulisin mua kiinnostavan miehen olleen Tinderissä:(
Koska siellä on pelkkiä epätoivoisia luusereita, surkeaa kelpaamatonta jakojäännöstä jne. Mun tuttava on deittaillut sieltä miehiä todella lahjakkaasti ja kaikki ovat olleet toinen toistaan ihmeellisempiä kuvatuksia:(
Ja sun tuttava on täydellinen. On se kumma juttu.
Supliikkimies panee aina.
Opetelkoon puhumaan muustakin kuin sadanmetrin aitajuoksun tuloksista.
Itselleni kelpaisi oikein hyvin ihan tavallinen mies mutten kaipaa miestä joka syyllistäisi minua siitä etten koe soveltuvani äidiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinhän naisia ei lapset vielä tuossa iässä kiinnosta, mutta odotas kun lapsi "ikkuna" alkaa mennä umpeen. Alkaa paniikki ja moni jää ilman nuoruuden tyhmyyksien takia. Katsokaa lapsettomia+40v naisia ja keskustelkaa heidän kanssaan, niin huomaatte tuskan vaikka moni ei välttämättä edes sitä myönnä. Erikoisesti naiselle lapsikuume on tosiasia, jopa lesboille. Toki tuo on tärkeä monelle miehellekin, mutta mies voi tehdä lapsen vaikka 70 vuotiaana thaikulle.
mies51v
Nykyään yhä useammat niin naiset kuin miehetkin jäävät vapaaehtoisesti lapsettomiksi, eikä vauvakuumetta koskaan tule. Kaikki eivät halua pilata elämäänsä ehdoin tahdoin.
Niin tuo vaimokin puhui.
Nyt kun serkku sai lapsen, hän itkee omaa lapsettomuuttaan.
Tällä palstalla sitä huomaa kerta toisensa jälkeen sen, että naisilla ei ole yhtään empatiaa miehiä kohtaan. Vähättely ja selittely alkaa heti, kun joku miesten ongelmia tuo esiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luitkos itse tämän kohdan;
"Rasmus ymmärtää, ettei perhettä perusteta noin vain. Hän on pitänyt silmänsä auki, muttei ole aktiivisesti etsinyt sopivaa kumppania.
– En usko siihen etsimällä etsimiseen. Totta kai kohtalo voi aina avittaa."
Monihan sanoo, ettei etsimällä löydy sen jälkeen, kun on tullut pettymyksiä deittisovellusten kautta, eikä ketään löydy. Aivan varmasti hänkin on omat yrittämisensä tehnyt. Yksin sitä suhdetta ei kuitenkaan pysty perustamaan.
Ainahan sitä voi odotella että lottovoitto tai unelmien työpaikka tai kumppani tipahtaa taivaasta syliin, mutta jos ei toimi aktiivisesti ei mitään saakkaan.
Samaa voi sanoa niille tuhansille naisille, jotka kuvittelevat, että se oikea tulee sitten jossain kaupan kassalla tai kadulla vastaan. Voin kertoa: Ei tule.
Nämä naiset nyt ei tosin tule itkemään kovaa kohtaloaan viikosta toiseen iltalehtien palstoille.
Vierailija kirjoitti:
Edes nimeä et kirjoittanut oikein. Linkkaamasi artikkeli kertoo Rasmuksesta. Voi kyynel.
Oho hups :D mietin liikaa oman tuttavapiirin Markusta ja se tuli tekstiin
AP
Mun kaveripiiri koostuu vähän päälle kolmikymppisestä porukasta. Kyllä se on vähän niin, että ne joilla on kumppani, on löytänyt sen kumppanin jo yli viisi vuotta sitten. Niillä, joilla ei ole tällä hetkellä kumppania, on ollut vain lyhyempiä suhteita eikä mitään, joka olisi kestänyt yli vuoden. Pisimpään yhdessä ollut pariskunta on ollut yhdessä jo 15 vuotta.
Tuntuu siltä, että sitten kun se puoliso on löydetty, niin se hyvä puoliso pidetään ja usein se hyvä puoliso on löydetty jo nuorempana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Edes nimeä et kirjoittanut oikein. Linkkaamasi artikkeli kertoo Rasmuksesta. Voi kyynel.
Oho hups :D mietin liikaa oman tuttavapiirin Markusta ja se tuli tekstiin
AP
Pitääkö toisten asioita levitellä täällä???
T. entinen tuttavasi Markus
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä ihmiset sitten tapaavat? Siis ihan oikeasti kysyn vinkkejä :D en ole kova käymään ulkona ja olen ujohko niin aattelin et tinder olisi juuri sopiva paikka tutustua ihmisiin. Tosin kolme ystäväänikin on löytänyt sieltä pitkäaikaisen kumppanin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kaveeraat epätoivoisen luuserin, surkean kelpaamattoman jakojäännöksen kanssa? Vai onko tuttavasi enemmänkin joku työpaikan kautta nimituttu kuin mikään kaveri?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sun tuttava on täydellinen. On se kumma juttu.
Ai, sanoinko niin:D Mun tuttava on ihan kaamea kälättäjä. Eräällä mun toisella tutulla oli tyyliin jalka poikki, niin tämä jaksoi paasata vain itsestään.
Kyseisen jutun mies on nuori. Hänellä on hyvin aikaa vielä vaikka 15 vuotta etsiä sopivaa kumppania. Naisilla tuo aika on rajallisempi, kuten tiedämme. Suosittelen vaan nauttimaan elämästä, harrastuksista ja olemaan avoin uusille tuttavuuksille. Elämästään nauttiva, iloinen ihminen vetää paremmin puoleensa kuin parittomuutta surkutteleva, pessimistinen ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Mun kaveripiiri koostuu vähän päälle kolmikymppisestä porukasta. Kyllä se on vähän niin, että ne joilla on kumppani, on löytänyt sen kumppanin jo yli viisi vuotta sitten. Niillä, joilla ei ole tällä hetkellä kumppania, on ollut vain lyhyempiä suhteita eikä mitään, joka olisi kestänyt yli vuoden. Pisimpään yhdessä ollut pariskunta on ollut yhdessä jo 15 vuotta.
Tuntuu siltä, että sitten kun se puoliso on löydetty, niin se hyvä puoliso pidetään ja usein se hyvä puoliso on löydetty jo nuorempana.
Minä taas olen nähnyt niitäkin suhteita, jotka päättyvät eroon 5-10 vuoden jälkeen. Voi olla lapsia tai ei. Joku suhde pysyy kasassa, mutta toinen puolisko kohtelee epämääräisesti ja epäluotettavasti ja toinen vain alistuu kohtaloonsa. Että ei se niin mustavalkoista aina ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mies51v
Niin tuo vaimokin puhui.
Nyt kun serkku sai lapsen, hän itkee omaa lapsettomuuttaan.
Sillä vaimolla ei sitten ollut tai edelleenkään ole sopivaa kumppania, jonka kanssa hän olisi halunnut lapsia. Hänen miehensä ei ollut sopiva isäksi. Surullista, mutta teki varmasti oikean ratkaisun, ettei lähtenyt raskaaseen lapsiarkeen huonoksi kokemansa kumppanin kanssa.
Kannatta kömpiä sieltä henkiseltä viiskytluvulta nykyaikaan.
https://vapaaehtoisestilapsettomat.fi/vapaaehtoinen-lapsettomuus