Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Varokaa Fiskarsin tuotteita

Vierailija
27.03.2024 |

Meillä meni neljä vuotta vanha lumikola just rikki, työntöaisaputki vaan katkesi. Otti päähän kun kuitenkin oli kaupan malleista kalleimmasta päästä. Tein reklamaation Fiskarsille mutta sieltä tuli kettuileva vastaus että korjatkaa ite tai ostakaa uusi. Eivät kuulemma vuotta vanhempia enää korjaa eli rivien välistä myöntävät tekevänsä pskaa laatua kalliilla. Siinä on turha selittää miten meillä on luontoarvot kunnossa kun tuutataan roskislaatua maailmalle. Tärkeintä kassavirta. Meidän talouteen ei enää Fiskarsin tuotteita osteta! Samaa laatua saa halvemmallakin. 

Kommentit (58)

Vierailija
1/58 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko joku toinen kauppa, josta löytyy sopiva. Kun tutkii minkälainen se on.

Vierailija
2/58 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taloyhtiössämme on fiskarsin kolia, jotka ovat varmaan 20 vuotta vanhoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/58 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taloyhtiössämme on fiskarsin kolia, jotka ovat varmaan 20 vuotta vanhoja.

Vanhat tuotteet ovatkin laadukkaita. Uustuotanto on ihan samaa kiinalaatua kuin halvemmilla merkeillä

Vierailija
4/58 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiskarsin kelaruohonleikkuria ei voi teroituttaa. Terä sijaitsee sillä lailla.

Vierailija
5/58 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli kans sama mielikuva että laadukasta tavaraa myyvät mutta karvaasti koettu ettei todellakaan nykylaatu ole enää laadukasta. Harmi, menettävät asiakkaita halvemmilla merkeille. 

Vierailija
6/58 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen Fazer tänään Fiskars...mikä firma haukutaan lyttyyn huomenna? Nokian Renkaat?

Vierailija
7/58 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eilen Fazer tänään Fiskars...mikä firma haukutaan lyttyyn huomenna? Nokian Renkaat?

Jossain se on ihmisten purettava turhautumistaan. Onhan tää nykymeno todella ärsyttävää,  kaikesta rahastetaan minkä ehditään mutta kuluttaja saa vastineeksi sekundakamaa joka rikkoutuu samantien. Mulle on ainakin ihan turha mussuttaa vastuullisesta kuluttamisesta jos firmat saa paskoa menemään miten haluavat.

Vierailija
8/58 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko niiden saksetkin nykyään huonoja?

Vierailija
9/58 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiskarssia varmaan suuresti harmittaa kun kaltaisesi köyhä ei osta uutta kolaa pussillisella viisi senttisiä. 

Vierailija
10/58 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään saa toivoa, että mikä tahansa laite kestäisi. Kaikki on tehty hajoamaan. Ihan sama mikä merkki kyseessä. 

Vierailija
11/58 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla katkesi Fiskarsin keittiöveitsi kahvan juuresta poikki että naps. Metalli katkeamiskohdassa näytti olevan jotain pinnasta kiillotettua jauhomaista höttömetallia. Tosin tapahtumasta on jo aikaa. Mutta sen jälkeen olen ostanut vain sellaisia veitsiä jotka ovat jotain japanilaisittain taottuja damascus-teräisiä skegluja.

Vierailija
12/58 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fiskarssia varmaan suuresti harmittaa kun kaltaisesi köyhä ei osta uutta kolaa pussillisella viisi senttisiä. 

Ääliö 

Vierailija
13/58 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla katkesi Fiskarsin keittiöveitsi kahvan juuresta poikki että naps. Metalli katkeamiskohdassa näytti olevan jotain pinnasta kiillotettua jauhomaista höttömetallia. Tosin tapahtumasta on jo aikaa. Mutta sen jälkeen olen ostanut vain sellaisia veitsiä jotka ovat jotain japanilaisittain taottuja damascus-teräisiä skegluja.

Me mennään kolakaupoille ja todellakin ostetaan joku muu merkki kuin Fiskars. Ihan sama ostaa sitten se halpamalli kun joutuu kuitenkin ostamaan uuden muutaman vuoden välein

Vierailija
14/58 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on autotallissa imuri vuodelta 1972 toimii aina vaan.

Kotiin on ostettu 10 vuoden sisällä jo kolme uutta imuria.

Vierailija
15/58 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

kohta koko fiskars prändi on muisto vaan aloitti alas ajon iittalasta jatkuu koko ketjuun.

Vierailija
16/58 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmyyksissäni ostin Fiskarsin pihaluudan. Joku idiootti siellä oli kekkassut, että tekevät muovisen irtovarren, johon voi vaihtaa sitten erilaisia päitä. Paskaksihan se muovihela räsähti alta aikayksikön. Otin opikseni ja hain puuvarren ja siihen perinteisen katuharjan. Sekin puuta. Ihan kaikkea ei kannattaisi keksiä uudelleen.

Vierailija
17/58 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvin on kestänyt puukahvainen Erik Anton Berg ja Iisakki Järvenpään vastaavat.  Molemmat ainakin 50v vanhoja, ei ole lohkeilleet eikä katkeilleet. Tomaatista saa helposti millin siivuja, siihen hyvä testata terävyyttä.

Vierailija
18/58 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fiskarssin veitset on kyllä surkeita, terä jotain peltiä, halpahalliveitset on ihan vastaavia.

Vierailija
19/58 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sää ny taas meluat ???

Vierailija
20/58 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyhmyyksissäni ostin Fiskarsin pihaluudan. Joku idiootti siellä oli kekkassut, että tekevät muovisen irtovarren, johon voi vaihtaa sitten erilaisia päitä. Paskaksihan se muovihela räsähti alta aikayksikön. Otin opikseni ja hain puuvarren ja siihen perinteisen katuharjan. Sekin puuta. Ihan kaikkea ei kannattaisi keksiä uudelleen.

Meillä käytössä vielä koivun varpuluudat haapavarsilla, kevyt ja kestävä.  Toimii samalla ulko-oven lukkona kun kylille lähtee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kahdeksan