Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ja sellainenkin kummallinen juttu voi olla kuin veromätkyt, jotka täytyy maksaa :) OPINTOLAINALLA

Vierailija
02.11.2019 |

Että enpä ole tässä tehnyt muuta kuin hoitanut velvollisuudet ja maksanut laskuja tuhottoman paljon :) Että sen takia olen tilanteessa jossa olen :)

Kommentit (63)

Vierailija
21/63 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi vtun id-iootit KUN EN OLE ELÄNYT YLI VAROJENI VAAN MYYNYT STNA OSAKKEITA KOKEMATTOMANA SAAMATTA APUA MISTÄÄN!!!!!

Et sitten googlea osaa käyttää... vink vink. www.vero.fi. On hyvät ohjeet. Minä olen osannut hoitaa asiani kokemattomana saamatta apua mistään ihan hyvin käyttämällä mm Kanadan, Ranskan, Saksan, Ruotsin ja Suomen verottajan sivuja ja googlen hakukonetta.

Sinä olet elänyt yli varojesi, jos et pysty maksamaan sinulle kuulumatonta rahaa eli veroja valtiolla ilman lainaa.

Voi vtun id-iootti, sinulla ei ole harmainta hajuakaan kuinka hel_vetin paljon olen maksanut mätkyjä. EDELLEEN EN OLLUT TIETOINEN ETTÄ TULEE USEAMMAN TONNIN MAKSUT. SE ON AINOA ONGELMA JA NIITÄ OLEN MAKSANUT OPINTOLAINALLA JA NYT OLEN TÄSSÄ TILANTEESSA.

Vierailija
22/63 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

MÄTKYT ELI JÄÄNNÖSVEROT. KUINKA VAIKEAA ON YMMÄRTÄÄ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/63 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ETTÄ MITÄPÄ JOS TE ULKOPUOLISET ETTE PUUTTUISI ASIOIHIN KUN ETTE NIISTÄ VTTUAKAAN TIEDÄ. EI OLE MITÄÄN VTUN YLI VAROJENI ELÄMISTÄ JOS YHTÄKKIÄ LÄTKÄHTÄÄ USEAMMAN TONNIN MÄTKYT. KYLLÄ MINÄ TIESIN ETTÄ JOTAIN TULEE, MUTTA EN TIENNYT SUMMAA.

Et osaa laskea kertolaskuja? Mars ala-asteelle. Kertolaskuilla olisit voinut itse laskea sen summan ja maksaa ennen mitään jälkiveroja, tai laittaa talteen jälkiveroja varten...

Vierailija
24/63 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olette DORKIA kun jankkaatte etten tiedä mitä mätkyt ovat. Koko ajan olen puhunut jäännösveroista ELI MÄTKYISTÄ. KANNATTAISI HANKKIA VÄHÄN JÄRKEÄ PÄÄHÄN ETTÄ PÄRJÄISITTE PERUSASIOISSA. Ei kukaan voi olla noin tyh mä.

Vierailija
25/63 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ETTÄ MITÄPÄ JOS TE ULKOPUOLISET ETTE PUUTTUISI ASIOIHIN KUN ETTE NIISTÄ VTTUAKAAN TIEDÄ. EI OLE MITÄÄN VTUN YLI VAROJENI ELÄMISTÄ JOS YHTÄKKIÄ LÄTKÄHTÄÄ USEAMMAN TONNIN MÄTKYT. KYLLÄ MINÄ TIESIN ETTÄ JOTAIN TULEE, MUTTA EN TIENNYT SUMMAA.

Et osaa laskea kertolaskuja? Mars ala-asteelle. Kertolaskuilla olisit voinut itse laskea sen summan ja maksaa ennen mitään jälkiveroja, tai laittaa talteen jälkiveroja varten...

MINÄ EN TIEDÄ MITEN NE LASKETAAN.

Vierailija
26/63 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syy on vain ja ainostaan sinussa itsessäsi.

Kun perit osakkeita, sinun olisi pitänyt ottaa selvää, miten niiden kanssa toimitaan ja miten niitä verotetaan myynnin osalta. 

Täysin oma mokasi.

Ei kannata syyttää verottajaa, koska se toimii verolakien mukaan.

Vierailija
27/63 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

JOKA TAPAUKSESSA EN OLE TEHNYT MUUTA KUIN MAKSANUT PAKOLLISIA MAKSUJA JA TÄSSÄ SITÄ NYT OLLAAN.

Vierailija
28/63 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se jos olet tuhlannut rahat, jotka ei sinulle kuulu. Idiootti.

Vierailija
29/63 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syy on vain ja ainostaan sinussa itsessäsi.

Kun perit osakkeita, sinun olisi pitänyt ottaa selvää, miten niiden kanssa toimitaan ja miten niitä verotetaan myynnin osalta. 

Täysin oma mokasi.

Ei kannata syyttää verottajaa, koska se toimii verolakien mukaan.

KUVITTELET TOSISSASI ETTEN OLE YRITTÄNYT OTTAA SELVÄÄ :'D EN OLE SAANUT APUA MISTÄÄN, DORKA. TAIDAT ITSE OLLA LUOTTOTIEDOTON LUUSERI :' D

Vierailija
30/63 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

OLEN MAKSANUT LASKUJA IDIOOTTI. EN OLE TODELLAKAAN OSANNUT VARAUTUA 4 TONNIN MÄTKYIHIN.

Vierailija
31/63 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ap. älä huuda (=suuraakkoset tekstissäsi).

Huuto ei enää auta, olisit tutkinut perintöäsi tarkemmin ja selvitellyt osakejuttuja kunnolla.

Tällöin olisit saattanut välttyä mätkyiltäsi.

Vierailija
32/63 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

JA MITÄ VTUN VEROTTAJAA OLEN SYYTTÄNYT?????? SANOIN ETTÄ MÄTKYJEN TAKIA TILANNE ON TÄMÄ. SE ON AIVAN VTUN SE JA SAMA MAKSAAKO VEROT ETUKÄTEEN VAI JÄLKIKÄTEEN. SUMMA ON TÄYSIN SAMA.

Vierailija
33/63 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MINÄ EN TIEDÄ MITEN NE LASKETAAN.

Hehe.. Juuri todisitit olevasi idiootti. Et osaa laskea yhteen ja vähennyslaskua, etkä osaa kertoa kahta lukua keskenään. Ne luvut ovat myyntivoitto ja veroprosentti.

Vierailija
34/63 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

KYLLÄ SE NYT ON NIIN, ETTÄ ERILLISTALO ON PISTETTÄVÄ MYYNTIIN!

Vierailija
35/63 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta olet sinäkin luottotiedoton luuseri, joka ei ole osannut hoitaa omia asioitaan, eikä ole osannut ottaa selvää, miten niitä pitäisi hoitaa. 

Hahaha, KELA:n tissiä imevä surkimus on vähän pulassa nyt, kun KELA:n tissistä ei tulekaan maitoa.

Vierailija
36/63 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä ap. älä huuda (=suuraakkoset tekstissäsi).

Huuto ei enää auta, olisit tutkinut perintöäsi tarkemmin ja selvitellyt osakejuttuja kunnolla.

Tällöin olisit saattanut välttyä mätkyiltäsi.

KUULEPA KUN YHDENKIN KERRAN KÄYTIN AIVAN TUHOTTOMASTI AIKAA MYYNTIEN ILMOITTAMISEEN. KÄSIN RAAPUSTIN JOKA IKISEN TIEDON JOKA MINULLA OLI JA MÄTKYT TULI PERÄSTÄ. ETTÄ EI TÄSSÄ SEN ENEMPÄÄ OLE VOINUT TEHDÄ KUN IKINÄ EI MENE OIKEIN EIKÄ MISTÄÄN OLE SAANUT APUA. JA KYLLÄ OLEN PYYTÄNYT APUA. ISÄNI LISÄKSI ALAN AMMATTILAISILTA.

Vierailija
37/63 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätkö muuten sellaista yksinkertaista pikku asiaa, että opintolaina pitää jossain kohtaa maksaa takaisin? Ettei tule trollikakaralle yllätyksenä.

Vierailija
38/63 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä olette DORKIA kun jankkaatte etten tiedä mitä mätkyt ovat. Koko ajan olen puhunut jäännösveroista ELI MÄTKYISTÄ. KANNATTAISI HANKKIA VÄHÄN JÄRKEÄ PÄÄHÄN ETTÄ PÄRJÄISITTE PERUSASIOISSA. Ei kukaan voi olla noin tyh mä.

Ei me jouduta maksamaan jäännösveroja. Niin makaa kuin petaa.

Vierailija
39/63 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pankeista saa kyllä sijoitusneuvontaa, myös osakemarkkinoille.

Silloin on kylläkin kysymyksessä suurehkot summat.

Jos sinulla oli runsaasti hyviä osakkeita, niin mikset kysynyt apua sieltä?

Jos taas osakkeita oli vähän ja ne olivat huonoja, et kovin niistä pätäkkää saanut, joten mätkytkin ovat pienet.

Olisit jutellut pankin sijoitusneuvonnan, he olisivat neuvonneet, kannaattko osakkeita myydä, samoin selittäneet vero seuraamukset.

ELi kun haukut täällä ihmisiä tyhmäksi, huomaat että se joka tässä on tyhmä, olet loppujen lopuksi,

vain ja ainostaan sinä itse.

Vierailija
40/63 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

OLEN MAKSANUT LASKUJA IDIOOTTI. EN OLE TODELLAKAAN OSANNUT VARAUTUA 4 TONNIN MÄTKYIHIN.

Eli tuhlannut sinulle kuulumattomat rahat niihin laskuihin. Oma vikasi. Idiootti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kolme