Kuinka moni teistä kestää yli 30min?
Itellä menee jokakerta ainaki se 30min siihen et tulee?
Onko se niiku keskivertoo pidempää vai ei?
Kommentit (14)
Itte painoin äskön naista ilman taukoja ja lääkkeitä noin 40min putkee.
Eka kierros vartti, toka kierros alle30min, kolmas yli 30min, neljäs pitää polkasta imemällä käyntiin ja kestää hiukan alle tunnin, näissä ehtii kokeilla kaikki asenno mitä nainen haluaa... viidennellä pitää saada jo peppua lopuksi,jos meinaa mut laukaista.
Riippuu ihan kerrasta.
Ei viittii kauheen pitkään, kun suuremmalla todennäkösyydellä sitten joku kersoista herää ja homma jää kesken.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sitä pitää alle kahteen minuuttin tulla.
Olen samaa mieltä. Kaikki siitä ylimenevä on elämän tuhlausta.
Vierailija kirjoitti:
Eka kierros vartti, toka kierros alle30min, kolmas yli 30min, neljäs pitää polkasta imemällä käyntiin ja kestää hiukan alle tunnin, näissä ehtii kokeilla kaikki asenno mitä nainen haluaa... viidennellä pitää saada jo peppua lopuksi,jos meinaa mut laukaista.
Eli sinä et kestä!
Nooo, pojut on vielä herkkiä!
No jos on tarpeeksi ruma muija niin meneehän siinä. Yleensä valitsen seksikkään ja kauniin, ja sitten tulee kyllä aika nopeesti. Nainen toki ensin.
Kumppanilla vie yli 30 minuuttia saada o. Joten minun on kestettävä yli 30 min. En valita. Sängyssä menee siis noin tunti esi- ja jälkileikkeineen.
Vierailija kirjoitti:
No jos on tarpeeksi ruma muija niin meneehän siinä. Yleensä valitsen seksikkään ja kauniin, ja sitten tulee kyllä aika nopeesti. Nainen toki ensin.
No just näin. Orgasmi on oikeastaan parempi kun tulee nopeammin. Tunnin jyystämisen jälkeen puolet tunnosta on kadonnut molemmilta. Ehkä meillä homma on liian orgasmikeskeistä, mutta en valita.
Kun on kunnolla latausta niin eihän siihen montaa minuuttia mene. Joskus lataus rakentuu ja toisinaan se täytyy yhdessä rakentaa.
Tutkimusten mukaan itse penetraatio kestää vain jotain 5-7 minsaa! Siis itse yhdyntä! Se on niin fiiliksistä kiinni eli joskus tulee tosi nopsaa ja toisinaan saa jyystää kyllästymiseen saakka. Se auttaa jos on runkannut just mut sit taas halut ja seisokki ei oo niin hyvä.
Timo Korhonen
Nykyisellä vakipanolla kestää 4-5min. Mulle aivan absoluuttinen maksimi.
Äänestin mieheni puolesta "vähemmän". Kun käytti ssri-lääkkeitä niin kesti tunninkin. Nykyään 15-20(-30) min sis. esileikit. yhdyntä ilman keskeytystä n. 5 min veikkaan. Hyvä näin.