Mitä oikeasti haluaisit, käsi sydämellä?
Juuri nyt, mukava talo Sveitsin Alpeilla. Sauna. Gordon Ramsay tekisi illallisen. Takassa kaunis tuli läpi yön. Jotain rauhoittavaa musiikkia taustalla. Maailman parhaat viinit. Maailman komein mies seurana. Kertoisi rakastavansa minua.
Mitä sinä haluaisit juuri nyt, jos ei olisi mitään rajoitteita?
Kommentit (75)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos pitäydytään realistisissa asioissa, niin seksikumppanin. Mukavan, hyvänhajuisen, luotettavan ja taitavan seksikumppanin.
Nyt kyllä luulet itsestäsi liikoja lahna emakkò.
Ei lahnat edes halua seksiä.
ERi
Ja mäkin kyllä olen niin puutteessa, että välillä tekisi mieli tehdä elämäni ensimmäinen Tinder-profiili. Mutta kaipa vaan vedän käteen taas tänään. - nainen
Toivon, että joku tulisi meille siivoamaan.
Minkä eteen?
?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos pitäydytään realistisissa asioissa, niin seksikumppanin. Mukavan, hyvänhajuisen, luotettavan ja taitavan seksikumppanin.
ERi
Ja mäkin kyllä olen niin puutteessa, että välillä tekisi mieli tehdä elämäni ensimmäinen Tinder-profiili. Mutta kaipa vaan vedän käteen taas tänään. - nainen
Minkä eteen?
?
Vihjailee, että sun pitäis maksaa luonnossa.
20 kg painonpudotus
kauneusleikkaus
parisuhde
lottovoitto
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ERi
Minkä eteen?
?
Vihjailee, että sun pitäis maksaa luonnossa.
Voisin keittää kahvit ja pitää seuraa. Ei varmaan ihan riittävä hinta vaivasta? :D Täytyy siivota itse.. niin kuin aina. :'(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Isäni elossa. Käyn viikoittain hänen haudalla rukoilemassa, viemässä kukkia tai kynttilöitä ja hartain toiveeni on että hän olisi jälleen elävien kirjoilla vaikkei tällainen ihme mahdollinen
N27Mitä isällesi tapahtui?
Menehtyi hoitovirheestä sairaalabakteeriin johon eivät aloittaneet ajoissa antibioottikuuria. Elintoiminnot pettivät sepsikseen
Haluaisin asua USAssa edes vuoden. Ei kuitenkaan millään kaikkein köyhimmällä alueella, jossa sais koko ajan pelätä että joku raiskaaja-murhaaja murtautuu yöllä taloon (Joo, Friin rikosohjelmat katsottu).
Haluaisin painosta pois 15 kg, selän takaisin ehjäksi, paljon rahaa vaikka pidänkin työstäni, upean kodin poikaystäväni kanssa, hevoselleni muutaman kaverin ja talli omaan pihaan.
Mutta ennen kaikkea haluaisin tänä vuonna syöpään menehtyneen äitini takaisin, ikävä on ihan järjetön... :(
N23
Haluaisin omaa aikaa ja tilaa, eli kakkosasunnon. Meren ääreltä mielellään.
Velat pois
Hyvä terveys
Perhe elossa
Voittaa lotossa 50 miljoonaa.
Voisi edes hetkeksi hengähtää kun ei tarvitsisi koko ajan pelätä tulevaisuutta ja työttömyyttä, köyhyyttä ja surkeutta.
Lottovoiton, eron ja muuton ulkomaille.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin, että vakavasti sairaat ystävät parantuisivat ja saisivat elää normaalin, terveen elämän juuri sellaisessa asuinpaikassa, missä itse viihtyvät. Laitoshoito on helvettiä, samoin kotihoito sellaisessa kodissa missä kaikki "vastuulliset aikuiset" ovat väkivaltaisia, itsekkäitä kusipäitä.
Mutta mitä haluaisin ITSELLENI? Sata miljardia euroa rahaa pankkitilille. Olen aina halunnut päästä maailman rikkaimpien ihmisten listalle mukaan. Tuo sata miljardia euroa on sellainen haamuraja, että Stockmannin Hullujen Päivien haamutkin lakkaavat kyselemästä, paljonko olen ostanut tavaroita ja onko minulla violetti kangaskassi.
Olen kai aika yksinkertaine ihminen, kun en osa muuta toivoa kuin ystäville terveyttä ja itselleni rahaa. Itse olen hyvässä kuosissa, joten "survivor's guilt" (henkiinjääneen syyllisyys) painaa mieltä joka päivä.
Pitäisi keksiä kunnollinen suomalainen sana survivor's guiltille. Henkiinjääneen syyllisyys ei ole hyvä koska ei se sairas ystäväsikään ole kuollut. Tuttuni kertoi potevansa tuota. Jäin miettimään.
Rakastua. Ja saada vastarakkautta. Kerta olisi ensimmäinen t. nainen 42-v.
Haluaisin että ei tulisi sotaa eikä tulisi vaarallista rokotetta ja haluaisin vaikka mitä muuta.
Haluaisin paksun hauviksen, timmin vatsan ja 10 miljoonaa euroa. Sit haluaisin Speedoissa ja rasvattuna rannalle siemailemaan mojito-drinkkiä ja iskemään hottis-bikini-naisia.