Mitä oikeasti haluaisit, käsi sydämellä?
Juuri nyt, mukava talo Sveitsin Alpeilla. Sauna. Gordon Ramsay tekisi illallisen. Takassa kaunis tuli läpi yön. Jotain rauhoittavaa musiikkia taustalla. Maailman parhaat viinit. Maailman komein mies seurana. Kertoisi rakastavansa minua.
Mitä sinä haluaisit juuri nyt, jos ei olisi mitään rajoitteita?
Kommentit (75)
Haluaisin olla terve, ei kipuja, ei uupumusta. Haluaisin modernin hirsitalon Ylläkseltä, siivous ja pihatyöt tehtynä, valmis ruoka kotiin tuotuna. Hiihtelisin/vaeltaisin ja tekisin tutkimustyötä omaan tahtiin ja joku maksaisi siitä hyvän palkan, ajoittain kävisin yliopistolla tapaamassa kollegoita ja tekemässä labratyöt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lopettakaa tuon käsi sydämellä -kliseen hokeminen, melkein joka toisessa keskustelussa pitää hokea tuota rasittavuuteen asti.
Ok. Millä Teidän Majesteettinen haluaa minun korvaavan sen? Tarkoitus oli lähinnä pyytää ihmisiä antamaan täysin rehellisiä vastauksia.
t. ap
Sinun kuuluisi pussata kysyjän jalkoja itsestään selvyytenä.
Vierailija kirjoitti:
Olisi kamalaa joutua katsomaan tai kuuntelemaan Gordon Ramsayta.
Miksi?
Jos pitäydytään realistisissa asioissa, niin seksikumppanin. Mukavan, hyvänhajuisen, luotettavan ja taitavan seksikumppanin.
Vierailija kirjoitti:
Jos pitäydytään realistisissa asioissa, niin seksikumppanin. Mukavan, hyvänhajuisen, luotettavan ja taitavan seksikumppanin.
Nyt kyllä luulet itsestäsi liikoja lahna emakkò.
Että saisimme mieheni kanssa tämän toimimaan, haluamme sitä niin kovin. Enemmän omaa ja yhteistä aikaa. Sitä, että lapsesta kasvaa terve.
Toki sen lottovoiton ja terveyttä itselle ja läheisille. Mutta jos ajatellaan jotain realistisempaa niin haluaisin viettää pitkän viikonlopun ihan yksin kotona, katsoen netflixiä, syöden herkkuja ja nukkuen niin paljon kun nukuttaa. Olen uupunut kotiäiti, jolla ei ole omaa aikaa ja joka ei ole nukkunut yli 4 vuoteen yhtään kokonaista yötä. Ei tuo viikonloppu uupumusta korjaisi mutta pidempään tuskin kestäisin olla lapsista erossa.
Haluan tyhmän minulle manipuloidun euroopan matkan rahat takaisin.
Tosin minulle voitaisiin myös tehdä kolmannen jalohopean c-l-i-p-p-e-r metallin joka olisi hermofrodiittista jalohopean paskaa mutta sitten ihmiskunnan maailmankaikkeuden ja galaksin avain olisi hävitetty taontaan.
En kannata tätä. Palauttakaa minun toxinen jalohopea c-l-i-p-p-e-r metalli sáátanan kámèļínpâšķá varkaat!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei lahnat edes halua seksiä.
ERi
Ja mäkin kyllä olen niin puutteessa, että välillä tekisi mieli tehdä elämäni ensimmäinen Tinder-profiili. Mutta kaipa vaan vedän käteen taas tänään. - nainen
Toivon, että joku tulisi meille siivoamaan.
Vierailija]Haluan tyhmän minulle manipuloidun euroopan matkan rahat takaisin.
Tosin minulle voitaisiin myös tehdä kolmannen jalohopean c-l-i-p-p-e-r metallin joka olisi hermofrodiittista jalohopean paskaa mutta sitten ihmiskunnan maailmankaikkeuden ja galaksin avain olisi hävitetty taontaan.
En kannata tätä. Palauttakaa minun toxinen jalohopea c-l-i-p-p-e-r metalli sáátanan mentaaliset kámèļínpâšķá varkaat!
Terveyttä! Kaikki muu on aikalailla toisarvoista...
Juhannuksen jälkeinen aamuyö, kunnon juhlinnat takana. Ollaan jossain Mökillä, missä järvi lähellä ja asutus kaukana. Illan aikana olemme löytäneet toisemme ja nyt puhellaan mukavia ja katsellaan kun aurinko nousee. Hetken vielä katsellaan ja kohta mennään nukkumaan. Ihana nukahtaa kun tietää, että herätessä on edessä taas hauska ja jännittävä päivä hänen kanssaan. Ihan sama oikeasaan mitä tehdään, kunhan saan olla seurassa. Tunnen nautintoa, kihelmöintiä vatsassa, tämä on parasta elämää mitä voi olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei lahnat edes halua seksiä.
ERi
Ja mäkin kyllä olen niin puutteessa, että välillä tekisi mieli tehdä elämäni ensimmäinen Tinder-profiili. Mutta kaipa vaan vedän käteen taas tänään. - nainen
Toivon, että joku tulisi meille siivoamaan.
Minkä eteen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä osa toiveesta oli susta kohtuuton? Taitavuusko? Se on kyllä totta että sängyssä etevistä miehistä on huutava pula.
Samaa kuin moni muukin tässä keskustelussa: komean miehen, joka rakastaisi minua.
Eurojackpotin... sillä rahamäärällä saisin aika lailla kaiken, mitä haluaisin.
Haluaisin vakituisen työpaikan läheltä kotiani, kivalla työyhteisöllä ja hyvällä palkalla. Nyt muut kohdat toteutuvat, mutta työ on määräaikainen.
Vierailija kirjoitti:
Pienen mummonmökin jossa elää suht omavaraisesti :) joku samanhenkinen mies ja jo valmiiksi koulutettu koira joka ei karkaa pihalta ja suojelee. Ylimääräistä rahaa ja sijoituksia ettei tarvitsisi käydä töissä
Lisään vielä tuohon että mökki sais olla meren rannalla, metsä lähellä. Siellä minä viihtyisin. Ja mielellään ei miestä eikä koira-allergiaa. Auto olis jees myös.
Olisi kamalaa joutua katsomaan tai kuuntelemaan Gordon Ramsayta.