Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä oikeasti haluaisit, käsi sydämellä?

Vierailija
02.11.2019 |

Juuri nyt, mukava talo Sveitsin Alpeilla. Sauna. Gordon Ramsay tekisi illallisen. Takassa kaunis tuli läpi yön. Jotain rauhoittavaa musiikkia taustalla. Maailman parhaat viinit. Maailman komein mies seurana. Kertoisi rakastavansa minua.

Mitä sinä haluaisit juuri nyt, jos ei olisi mitään rajoitteita?

Kommentit (75)

Vierailija
41/75 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kamalaa joutua katsomaan tai kuuntelemaan Gordon Ramsayta. 

Vierailija
42/75 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin olla terve, ei kipuja, ei uupumusta. Haluaisin modernin hirsitalon Ylläkseltä, siivous ja pihatyöt tehtynä, valmis ruoka kotiin tuotuna. Hiihtelisin/vaeltaisin ja tekisin tutkimustyötä omaan tahtiin ja joku maksaisi siitä hyvän palkan, ajoittain kävisin yliopistolla tapaamassa kollegoita ja tekemässä labratyöt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/75 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lopettakaa tuon käsi sydämellä -kliseen hokeminen, melkein joka toisessa keskustelussa pitää hokea tuota rasittavuuteen asti.

Ok. Millä Teidän Majesteettinen haluaa minun korvaavan sen? Tarkoitus oli lähinnä pyytää ihmisiä antamaan täysin rehellisiä vastauksia.

t. ap

Sinun kuuluisi pussata kysyjän jalkoja itsestään selvyytenä.

Vierailija
44/75 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi kamalaa joutua katsomaan tai kuuntelemaan Gordon Ramsayta. 

Miksi?

Vierailija
45/75 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pitäydytään realistisissa asioissa, niin seksikumppanin. Mukavan, hyvänhajuisen, luotettavan ja taitavan seksikumppanin.

Vierailija
46/75 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gordon Ramsey on äijä.

Vierailija
47/75 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos pitäydytään realistisissa asioissa, niin seksikumppanin. Mukavan, hyvänhajuisen, luotettavan ja taitavan seksikumppanin.

Nyt kyllä luulet itsestäsi liikoja lahna emakkò.

Vierailija
48/75 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että saisimme mieheni kanssa tämän toimimaan, haluamme sitä niin kovin. Enemmän omaa ja yhteistä aikaa. Sitä, että lapsesta kasvaa terve.

Vierailija
49/75 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki sen lottovoiton ja terveyttä itselle ja läheisille. Mutta jos ajatellaan jotain realistisempaa niin haluaisin viettää pitkän viikonlopun ihan yksin kotona, katsoen netflixiä, syöden herkkuja ja nukkuen niin paljon kun nukuttaa. Olen uupunut kotiäiti, jolla ei ole omaa aikaa ja joka ei ole nukkunut yli 4 vuoteen yhtään kokonaista yötä. Ei tuo viikonloppu uupumusta korjaisi mutta pidempään tuskin kestäisin olla lapsista erossa.

Vierailija
50/75 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan tyhmän minulle manipuloidun euroopan matkan rahat takaisin.

Tosin minulle voitaisiin myös tehdä kolmannen jalohopean c-l-i-p-p-e-r metallin joka olisi hermofrodiittista jalohopean paskaa mutta sitten ihmiskunnan maailmankaikkeuden ja galaksin avain olisi hävitetty taontaan.

En kannata tätä. Palauttakaa minun toxinen jalohopea c-l-i-p-p-e-r metalli sáátanan kámèļínpâšķá varkaat!

Vierailija
51/75 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei lahnat edes halua seksiä. 

ERi

Ja mäkin kyllä olen niin puutteessa, että välillä tekisi mieli tehdä elämäni ensimmäinen Tinder-profiili. Mutta kaipa vaan vedän käteen taas tänään. - nainen

Toivon, että joku tulisi meille siivoamaan.

Vierailija
52/75 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija]Haluan tyhmän minulle manipuloidun euroopan matkan rahat takaisin.

Tosin minulle voitaisiin myös tehdä kolmannen jalohopean c-l-i-p-p-e-r metallin joka olisi hermofrodiittista jalohopean paskaa mutta sitten ihmiskunnan maailmankaikkeuden ja galaksin avain olisi hävitetty taontaan.

En kannata tätä. Palauttakaa minun toxinen jalohopea c-l-i-p-p-e-r metalli sáátanan mentaaliset kámèļínpâšķá varkaat!

Vierailija
53/75 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveyttä! Kaikki muu on aikalailla toisarvoista...

Vierailija
54/75 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhannuksen jälkeinen aamuyö, kunnon juhlinnat takana.  Ollaan jossain Mökillä, missä järvi lähellä ja asutus kaukana. Illan aikana olemme löytäneet toisemme ja nyt puhellaan mukavia ja katsellaan kun aurinko nousee. Hetken vielä katsellaan ja kohta mennään nukkumaan. Ihana nukahtaa kun tietää, että herätessä on edessä taas hauska ja jännittävä päivä hänen kanssaan. Ihan sama oikeasaan mitä tehdään, kunhan saan olla seurassa.  Tunnen nautintoa, kihelmöintiä vatsassa, tämä on parasta elämää mitä voi olla. 

Vierailija
55/75 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei lahnat edes halua seksiä. 

ERi

Ja mäkin kyllä olen niin puutteessa, että välillä tekisi mieli tehdä elämäni ensimmäinen Tinder-profiili. Mutta kaipa vaan vedän käteen taas tänään. - nainen

Toivon, että joku tulisi meille siivoamaan.

Minkä eteen?

Vierailija
56/75 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä osa toiveesta oli susta kohtuuton? Taitavuusko? Se on kyllä totta että sängyssä etevistä miehistä on huutava pula.

Vierailija
57/75 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa kuin moni muukin tässä keskustelussa: komean miehen, joka rakastaisi minua.

Vierailija
58/75 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eurojackpotin... sillä rahamäärällä saisin aika lailla kaiken, mitä haluaisin.

Vierailija
59/75 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin vakituisen työpaikan läheltä kotiani, kivalla työyhteisöllä ja hyvällä palkalla. Nyt muut kohdat toteutuvat, mutta työ on määräaikainen.

Vierailija
60/75 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pienen mummonmökin jossa elää suht omavaraisesti :) joku samanhenkinen mies ja jo valmiiksi koulutettu koira joka ei karkaa pihalta ja suojelee. Ylimääräistä rahaa ja sijoituksia ettei tarvitsisi käydä töissä

Lisään vielä tuohon että mökki sais olla meren rannalla, metsä lähellä. Siellä minä viihtyisin. Ja mielellään ei miestä eikä koira-allergiaa. Auto olis jees myös.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yhdeksän