Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä oikeasti haluaisit, käsi sydämellä?

Vierailija
02.11.2019 |

Juuri nyt, mukava talo Sveitsin Alpeilla. Sauna. Gordon Ramsay tekisi illallisen. Takassa kaunis tuli läpi yön. Jotain rauhoittavaa musiikkia taustalla. Maailman parhaat viinit. Maailman komein mies seurana. Kertoisi rakastavansa minua.

Mitä sinä haluaisit juuri nyt, jos ei olisi mitään rajoitteita?

Kommentit (75)

Vierailija
1/75 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaas

Vierailija
2/75 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 20km päässä kaunis talo, komea ja rakas mies, tavallisen arjen hänen kanssaan. Yhteiset tekemiset ja talon pihapiirin laitto. Voi. Sen minä haluaisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/75 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä taida jakaa, ette ymmärtäisi edes viittä prosenttia siitä, mitä haluaisin.

Vierailija
4/75 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enpä taida jakaa, ette ymmärtäisi edes viittä prosenttia siitä, mitä haluaisin.

Äläs nyt. Maailmassa on paljon fiksumpiakin ihmisiä kuin sinä. :) Antaa jakaa nyt.

Vierailija
5/75 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

88 miljoonaa pankkitililleni.

Vierailija
6/75 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään, kaikki on nyt hyvin. Pitkällä tähtäimellä enemmän rahaa ja vapaa-aikaa.

Vierailija
7/75 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin, että eräs mätämuna saisi kärsiä kunnolla.

Vierailija
8/75 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villen ❤

Vierailija
9/75 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

auton

Vierailija
10/75 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienen mummonmökin jossa elää suht omavaraisesti :) joku samanhenkinen mies ja jo valmiiksi koulutettu koira joka ei karkaa pihalta ja suojelee. Ylimääräistä rahaa ja sijoituksia ettei tarvitsisi käydä töissä

Vierailija
11/75 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kälyn pois elämästäni.

Vierailija
12/75 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahaa vähintään tonnin kuussa elämäni loppuun asti, ilman työntekoa. 

Vierailija
13/75 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin, että eräs mätämuna saisi kärsiä kunnolla.

Samat sanat! Mukamas toivotin hänelle hyvät jatkot....ja pah! En muutes toivo kun pelkkää paskaa ja sen että karma potkaisee takaisin. Kuulostanko katkeralta? No joo....

Vierailija
14/75 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koti Etelä-Euroopassa, vaatimaton mutta mukava ja kodikas, maaseudulla. Iso puutarha, jossa vielä kypsyisi satoa. Olisin aamulla tehnyt pitkän lenkin koirieni kanssa (niitä olisi kaksi) ja ruokkinut muut eläimet (pari aasia, hevonen, vuohia, kanoja, kissoja, ankkoja). Söisin lounasta, jossa olisi paljon oman puutarhan tuotteita ja pitäisin pienen siestan. Sen jälkeen lähtisin pihalle puutarhatöihin tai vaikka kävelylle aasien kanssa. Illalla laittaisin jälleen maittavan aterian ja joisin sen kanssa viiniä.

Vierailija
15/75 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin, että vakavasti sairaat ystävät parantuisivat ja saisivat elää normaalin, terveen elämän juuri sellaisessa asuinpaikassa, missä itse viihtyvät. Laitoshoito on helvettiä, samoin kotihoito sellaisessa kodissa missä kaikki "vastuulliset aikuiset" ovat väkivaltaisia, itsekkäitä kusipäitä.

Mutta mitä haluaisin ITSELLENI? Sata miljardia euroa rahaa pankkitilille. Olen aina halunnut päästä maailman rikkaimpien ihmisten listalle mukaan. Tuo sata miljardia euroa on sellainen haamuraja, että Stockmannin Hullujen Päivien haamutkin lakkaavat kyselemästä, paljonko olen ostanut tavaroita ja onko minulla violetti kangaskassi.

Olen kai aika yksinkertaine ihminen, kun en osa muuta toivoa kuin ystäville terveyttä ja itselleni rahaa. Itse olen hyvässä kuosissa, joten "survivor's guilt" (henkiinjääneen syyllisyys) painaa mieltä joka päivä.

Vierailija
16/75 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin saada potkut nykyisestä työstäni ja olla työllistymättä sen jälkeen. Eli aikaa ja vapautta.

Vierailija
17/75 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopettakaa tuon käsi sydämellä -kliseen hokeminen, melkein joka toisessa keskustelussa pitää hokea tuota rasittavuuteen asti.

Vierailija
18/75 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisitte provona kuitenkin.

Vierailija
19/75 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin olla älykäs tekniikan ja humanististen tieteiden tohtori, joka johtaa menestyvää perheyritystä.

Nyt olen keskiverto maisteris virkamies varsin mitättömällä palkalla :D

Käsi sydämellä.

Vierailija
20/75 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari lasia shampanjaa, vaahtokylpy ja yö yksin hotellissa.

T. Vauvan äiti

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yhdeksän