Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies huusi riidan aikana "jos sä jumalauta olisit mies niin sulta olis jo luita poikki"

Vierailija
02.11.2019 |

Riita alkoi mitättömästä pikkuasiasta ja paisui huutamiseksi puolin ja toisin. Lopulta mies huusi noin. Ei ole koskaan koskenutkaan minuun siinä mielessä mutta oli niin raivona että katsoin parhaaksi poistua tilanteesta. Mitä mieltä tuollaisesta toiminnasta?

Kommentit (270)

Vierailija
81/270 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse 21 vuotiaana miehenä myönnän että olen lyönyt ex tyttöystävääni. Tämä johtui siitä, että kertoi pettäneensä minua. No kehoni reagoi tähän sillä että löin ä mmä ää suoraan keskelle naamaa ja se tippui kun saunalyhty. Tämän jälkeen hajotin kaikki tavarat mitä olin ostanut hänelle. Mua ei petetä ilman seurauksia ja tuun aina olee tätä mieltä.

Ihanan wt. Olet muuten syyllistynyt rikokseen, ex-tyttöystäväsi ei, vaikka väärin tekikin. Vältyt syytteiltä jatkossa kun et pätki ihmisiä.

Sinä siis annat ihmisten pitää itseäsi pilkkana ja kävellä ylitsesi? Tämä ex tyttöystävä yritti kertoa kaikille miten olin hakannut häntä, mutta sain asian käännettyä kaikille niin että oli itse tehnyt jäljet, koska hänellä oli diagnosoitu masennus ja oli tämän vuoksi itsetuhoinen ja hullu. Onneksi kaikki uskoivat minua ja tyttö sai pettäjän maineen lisäksi vielä hullun maineen

Hanki iteellesi itsetunto jostain, vaikka terapiasta.

Vierailija
82/270 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon mies ei tollasta paskaa puhu, vaan antaa nyrkin puhua puolestaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/270 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jätäpä se mies. Ihminen, jolle väkivalta on ok puheen tasolla, on taipuvainen ottamaan sen avuksi käytännössäkin. Siirtymään voi mennä kauankin, mutta miksi jäädä odottelemaan? Niin, eikä seksismikään ole ok. Saat parempaa seuraa.

Ainoa asia, jossa hyväksyn seksismin on tilanne, jossa mies ei ikinä pahoinpitelisi naista, mutta ääritilanteessa voisi pahoinpidellä miehen.

Mä taas hyväksyn itsepuolustuksen ilman "ei ikinä" -lisäkaneettia. Jos henkeä ja/tai terveyttä uhataan, ei uhkaajan sukupuoli ole mielestäni olennainen.

Toki jos henki on uhattuna. Mutta tilanteessa, jossa toinen provosoi ja vittuilee pahasti, voin ymmärtää, että miestä lyödään, jos ei kehotuksesta suostu poistumaan.

Vierailija
84/270 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni saattaa suuttua todella lapsellisesti rahaan liittyvissä asioissa. Huom. ei uhkaile väkivallalla. Mutta voisin kuvitella, että tuollainen tilanne saisi hänet suuttumaan. Yhden kerran olin vakavasti eroamassa, kun oli päällä joku aivan käsittämätön mykkäkoulu siitä, kuinka muka haluan miehen, joka vie hienoihin ravintoloihin ja ties mitä. Sen asian selvittelyssä mies sitten kertoi ensimmäisen kerran, kuinka hän on sössinyt omat raha-asiansa. Käytiin läpi hänen vipit ja kulutusluotot, ulosoton rajamailla. Häpeää sitä kaikkea syvästi eikä ollut uskaltanut kertoa. Meillä tuo keskustelu helpotti suhdettamme. Tuli vaan mieleen tästä, että olisiko sinun miehellä joku oma triggeri tässä, miksi toisen sormuksen ihailu sai aikaan noin vahvan reaktion.

Vierailija
85/270 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä tähän ketjuun kirjoittelee moni päästään sairas, väkivaltainen mies. Lienee kuitenkin todennäköistä, että nämä ovat näitä palstan ikineityitä? Ja syystä, näemmä.

Vierailija
86/270 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Sinä siis annat ihmisten pitää itseäsi pilkkana ja kävellä ylitsesi? Tämä ex tyttöystävä yritti kertoa kaikille miten olin hakannut häntä, mutta sain asian käännettyä kaikille niin että oli itse tehnyt jäljet, koska hänellä oli diagnosoitu masennus ja oli tämän vuoksi itsetuhoinen ja hullu. Onneksi kaikki uskoivat minua ja tyttö sai pettäjän maineen lisäksi vielä hullun maineen[/quote]

.

Olet väkivaltainen ja sinulla on sovinistiset kaksoisstsndardit.

Arvaan ettet hyväksyisi sitä, että tyttöystävä pahoinpitelisi sinut, jos kokisi sinun käytöksesi itseään loukkaavans ja jos vaikka pettäisit.

Vierailija
87/270 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse 21 vuotiaana miehenä myönnän että olen lyönyt ex tyttöystävääni. Tämä johtui siitä, että kertoi pettäneensä minua. No kehoni reagoi tähän sillä että löin ä mmä ää suoraan keskelle naamaa ja se tippui kun saunalyhty. Tämän jälkeen hajotin kaikki tavarat mitä olin ostanut hänelle. Mua ei petetä ilman seurauksia ja tuun aina olee tätä mieltä.

Ihanan wt. Olet muuten syyllistynyt rikokseen, ex-tyttöystäväsi ei, vaikka väärin tekikin. Vältyt syytteiltä jatkossa kun et pätki ihmisiä.

Sinä siis annat ihmisten pitää itseäsi pilkkana ja kävellä ylitsesi? Tämä ex tyttöystävä yritti kertoa kaikille miten olin hakannut häntä, mutta sain asian käännettyä kaikille niin että oli itse tehnyt jäljet, koska hänellä oli diagnosoitu masennus ja oli tämän vuoksi itsetuhoinen ja hullu. Onneksi kaikki uskoivat minua ja tyttö sai pettäjän maineen lisäksi vielä hullun maineen

Ei suinkaan. Asioita ei tarvitse hoitaa lyömällä ne säpäleiksi.

Kerropa joku parempi keino?

Vierailija
88/270 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jätäpä se mies. Ihminen, jolle väkivalta on ok puheen tasolla, on taipuvainen ottamaan sen avuksi käytännössäkin. Siirtymään voi mennä kauankin, mutta miksi jäädä odottelemaan? Niin, eikä seksismikään ole ok. Saat parempaa seuraa.

Ainoa asia, jossa hyväksyn seksismin on tilanne, jossa mies ei ikinä pahoinpitelisi naista, mutta ääritilanteessa voisi pahoinpidellä miehen.

Mä taas hyväksyn itsepuolustuksen ilman "ei ikinä" -lisäkaneettia. Jos henkeä ja/tai terveyttä uhataan, ei uhkaajan sukupuoli ole mielestäni olennainen.

Toki jos henki on uhattuna. Mutta tilanteessa, jossa toinen provosoi ja vittuilee pahasti, voin ymmärtää, että miestä lyödään, jos ei kehotuksesta suostu poistumaan.

Miksi miehen pitäisi poistua? Yhtä hyvin voit poistua itsekin.

Vierailija
89/270 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älkää kuunnelko tätä turpoa, haluaa kaikkien nielevät peen ilman tervettä omanarvotuntoa. Varsinkin miesten.

Vierailija
90/270 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tarvitse terapiaa minulla on paljon ystäviä ja elämässä menee muutenkin hyvin . Sen lisäksi minulla on hyvät puheenlahjat ja saan aina ihmiset tarvittaessa puolelleni.

Vierailija
91/270 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä teit että mies halusi kertoa että nyt pinna katkesi ja jos olisit mies niin asia selvittettäis nyrkeillä koska puhetta et ynmärrä?

Pakkaa kassis ja jätä se miehen kiusaaminen. Kasva ihmisenä ja sit voit vuosien päästä harkita uutta parisuhdetta.

Tai menkää parisuhdeterapiaan.

Tiedän ihmisiä jotka vääntelevät joka asian aivan kummallisesti palvelemaan vain omaa oikeassa olemistaan. Kuten EA Heidi Oskarinsa kanssa.

Miehellä ei enää riittänyt ymmärrys mistä nainen kiskoo olettamuksia asiaan. Ja varoitti kuten koirat tai kissat, että nyt loppuu tämä asian puiminen "jos olisit mies niin luita katkeais"

Väitän että asian puiminen on loppunut miehen kommenttiin.

Nainen hakee täältä suuren yleisön tukea omalle oikeassa olemiseen. Voi sitten jatkaa miehen ripittämistä seuraavalla kerralla. Ottaa kaikki vanhat asiat tapetille ja tämän uuden myös.

-jatkoa omaan kommenttiin

Vierailija
92/270 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi käyttäydyit niin että tilanne eskaloitui noin pitkälle?

Tilanne ei uhkaillut aloittajaa. Aloittajan mies uhkaili.

Eikä edes uhkaillut vaan totesi tosiasian.

Uhkailua olisi "jos jatkat saat turpiisi" ei "jos olisit mies olisit saanut turpiisi"

Kysyn siis edelleen: miksi nalkutit kunnes mies joutui toteamaan noin? Miksi et lopettanut ajoissa kun kerran pystyit siihen välittömästi toteamuksen jälkeen.

Typerä trolli. Mitä jos lakkaisit hakkaamasta vaimoasi?

Ja ei. Et ole nainen.

Voi tyttö pieni, läpsin vaimoani vain jos hän toivoo sitä enkä koskaan vihaisena. 

Vierailija
93/270 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä 70-luvulla vaimoaan hakanneet miehet vietiin joksikin aikaa hullujenhuoneelle miettimään tekosiaan. Miksei enää tehdä näin? Yhden yön putkareissulla ei ole samaa voimaa. Kysehän on nimenomaan hullun ihmisen teosta, ei pikkurikkeestä.

Vierailija
94/270 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksististä lokeroida väkivallan kohteet sukupuolen mukaan, ei jatkoon.

Vierailija
95/270 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on suora uhkaus väkivallasta ja osoitus siitä ettå hånen mielestään hän on se joka on oikeassa ja sinun tyydyttävä siihen ja hän lopettaa riidan omaksi voitokseen vaikka väkivallalla jos et ä..mmä muuten tajua asemaasi eli ei jatkoon.

Vierailija
96/270 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vielä 70-luvulla vaimoaan hakanneet miehet vietiin joksikin aikaa hullujenhuoneelle miettimään tekosiaan. Miksei enää tehdä näin? Yhden yön putkareissulla ei ole samaa voimaa. Kysehän on nimenomaan hullun ihmisen teosta, ei pikkurikkeestä.

Tässä ei olla lyöty. On vain varoitettu sen mahdollisuudella kun mikään puhe ei enää auta.

Miehen kannattais erota riivinraudastaan jonka kanssa on paha olla.

Vierailija
97/270 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylläpä tähän ketjuun kirjoittelee moni päästään sairas, väkivaltainen mies. Lienee kuitenkin todennäköistä, että nämä ovat näitä palstan ikineityitä? Ja syystä, näemmä.

Ja naiset edelleen virheettömiä uniikkeja lumihiutaleita.

Vierailija
98/270 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tarvitse terapiaa minulla on paljon ystäviä ja elämässä menee muutenkin hyvin . Sen lisäksi minulla on hyvät puheenlahjat ja saan aina ihmiset tarvittaessa puolelleni.

Kun puhelahjat loppuvat, alkavat nyrkit heilua.

Vierailija
99/270 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mikä oli se "mitätön pikkuasia", josta mies noin meni tolaltaan?

Naimisiin mennyt ystäväni kävi kylässä ja ihastelin ääneen hänen sormustaan, ja hän kertoi sen maksaneen summan X. Kun ystävä lähti, mies alkoi inttää että pitäisikö rouvallekin olla tonnin sormus että kelpaa (minulla on paljon halvempi) Siitä se sitten lähti ja mukaan vedettiin vanhoja asioita.

ap

"Siitä se sitten lähti".

Eli sormus ei ollut syy. Miten itse käyttäydyit?

Vierailija
100/270 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä ei olla lyöty. On vain varoitettu sen mahdollisuudella kun mikään puhe ei enää auta.

Miehen kannattais erota riivinraudastaan jonka kanssa on paha olla.

Mutta mieshän ei eroa. Sitten kun nainen tekee sen miehen puolesta, seuraa armoton syyllistäminen: ”80 % eroista tapahtuu naisen aloitteesta!!,!!!!!”

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yhdeksän