Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies huusi riidan aikana "jos sä jumalauta olisit mies niin sulta olis jo luita poikki"

Vierailija
02.11.2019 |

Riita alkoi mitättömästä pikkuasiasta ja paisui huutamiseksi puolin ja toisin. Lopulta mies huusi noin. Ei ole koskaan koskenutkaan minuun siinä mielessä mutta oli niin raivona että katsoin parhaaksi poistua tilanteesta. Mitä mieltä tuollaisesta toiminnasta?

Kommentit (270)

Vierailija
61/270 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi käyttäydyit niin että tilanne eskaloitui noin pitkälle?

Vierailija
62/270 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa jättää toiselle enemmän tilaa. Jos toisella on huono hetki, niin ei kannata alkaa jankkaamaan mistään tyhmästä asiasta, koska se johda mihinkään vaan heikentää tilannetta entisestään. Asian voi ottaa puheeksi myöhemmin asiallisesti, jos asiassa on jotain puhuttavaa eikä kyseessä ole pelkkä riitely riitelyn vuoksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/270 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tilanne ei uhkaillut aloittajaa. Aloittajan mies uhkaili.

Vierailija
64/270 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa jättää toiselle enemmän tilaa. Jos toisella on huono hetki, niin ei kannata alkaa jankkaamaan mistään tyhmästä asiasta, koska se johda mihinkään vaan heikentää tilannetta entisestään. Asian voi ottaa puheeksi myöhemmin asiallisesti, jos asiassa on jotain puhuttavaa eikä kyseessä ole pelkkä riitely riitelyn vuoksi.

Toimii normaalin ihmisen kanssa. Aloittajan mies ei sellainen ole.

Vierailija
65/270 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä tasa-arvo? Miksi hän kohtelee naista eritavoin kuin miestä?

Vierailija
66/270 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mikä oli se "mitätön pikkuasia", josta mies noin meni tolaltaan?

Naimisiin mennyt ystäväni kävi kylässä ja ihastelin ääneen hänen sormustaan, ja hän kertoi sen maksaneen summan X. Kun ystävä lähti, mies alkoi inttää että pitäisikö rouvallekin olla tonnin sormus että kelpaa (minulla on paljon halvempi) Siitä se sitten lähti ja mukaan vedettiin vanhoja asioita.

ap

Että sellainen luuseri miehenä. Paha alemmuuskompleksi, joka purkautuu luolamiestasoisella uhoilulla.

Hyppäät aika nopeasti päätelmiin? Mitäs jos ensin kuultaisiin enemmän ap:n ja miehensä arjesta ja mitä odotuksia ap omalla toiminnallaan lataa miehen suuntaan?

Jos mies on väkivallalla uhkaileva paska niin ei muilla asioilla ole mitään väliä. Oikeasti, vaikka yhteinen arki olisi sujunut hyvin 20 vuotta eikä miehessä koskaan aiemmin olisi ollut mitään aggression merkkejä, niin se ei tuollaisen käytöksen jälkeen merkitse enää mitään.

Minulle aikoinaan vanhempi perhekerhoa vetänyt sosiaalityöntekijä sanoi hyvin, että naisella on aina salainen tili mistä mies ei tiedä mitään koska miehiin ei voi ikinä luottaa. Hänkin oli ollut 25 vuotta onnellisesti avioliitossa, mutta mies voi muuttua sekunnissa ihan toiseksi ja niistä ei ikinä osaa sanoa. Aina pitää olla valmis pakenemaan ja heti. Hänelläkin oli salainen tili mistä mies ei tiennyt ja oli sinne säästänyt koko avioliittonsa ajan huolimatta siitä että hänen miehensä oli maailman kultaisin ihminen.

Toimii myös miehellä: nainen kun päättää erota omaisuus pitää jakaa. Salaista tiliä ei helpolla kaiveta ositukseen.

Vierailija
67/270 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä edes uhkaillut vaan totesi tosiasian.

Uhkailua olisi "jos jatkat saat turpiisi" ei "jos olisit mies olisit saanut turpiisi"

Kysyn siis edelleen: miksi nalkutit kunnes mies joutui toteamaan noin? Miksi et lopettanut ajoissa kun kerran pystyit siihen välittömästi toteamuksen jälkeen.

Vierailija
68/270 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naimisiin mennyt ystäväni kävi kylässä ja ihastelin ääneen hänen sormustaan, ja hän kertoi sen maksaneen summan X. Kun ystävä lähti, mies alkoi inttää että pitäisikö rouvallekin olla tonnin sormus että kelpaa (minulla on paljon halvempi) Siitä se sitten lähti ja mukaan vedettiin vanhoja asioita.

ap

Että sellainen luuseri miehenä. Paha alemmuuskompleksi, joka purkautuu luolamiestasoisella uhoilulla.

Hyppäät aika nopeasti päätelmiin? Mitäs jos ensin kuultaisiin enemmän ap:n ja miehensä arjesta ja mitä odotuksia ap omalla toiminnallaan lataa miehen suuntaan?

Jos mies on väkivallalla uhkaileva paska niin ei muilla asioilla ole mitään väliä. Oikeasti, vaikka yhteinen arki olisi sujunut hyvin 20 vuotta eikä miehessä koskaan aiemmin olisi ollut mitään aggression merkkejä, niin se ei tuollaisen käytöksen jälkeen merkitse enää mitään.

Minulle aikoinaan vanhempi perhekerhoa vetänyt sosiaalityöntekijä sanoi hyvin, että naisella on aina salainen tili mistä mies ei tiedä mitään koska miehiin ei voi ikinä luottaa. Hänkin oli ollut 25 vuotta onnellisesti avioliitossa, mutta mies voi muuttua sekunnissa ihan toiseksi ja niistä ei ikinä osaa sanoa. Aina pitää olla valmis pakenemaan ja heti. Hänelläkin oli salainen tili mistä mies ei tiennyt ja oli sinne säästänyt koko avioliittonsa ajan huolimatta siitä että hänen miehensä oli maailman kultaisin ihminen.

Toimii myös miehellä: nainen kun päättää ero

ta omaisuus pitää jakaa. Salaista tiliä ei helpolla kaiveta ositukseen.

Totta kai toimi. Miksi tässä olisi sukupuoleen perustuvia eroja?

Vierailija
69/270 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätäpä se mies. Ihminen, jolle väkivalta on ok puheen tasolla, on taipuvainen ottamaan sen avuksi käytännössäkin. Siirtymään voi mennä kauankin, mutta miksi jäädä odottelemaan? Niin, eikä seksismikään ole ok. Saat parempaa seuraa.

Ainoa asia, jossa hyväksyn seksismin on tilanne, jossa mies ei ikinä pahoinpitelisi naista, mutta ääritilanteessa voisi pahoinpidellä miehen.

Vierailija
70/270 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

"Hyppäät päätelmiin"!!??

Vierailija
71/270 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä tasa-arvo? Miksi hän kohtelee naista eritavoin kuin miestä?

Tämä on mullekin silmiinpistävää. Ei siksi, että olisi ok lyödä naista(kaan), kenenkään lyöminen ei ole ok. Ajatusmaailma, jossa on eri säännöt naisille ja miehille on sellainen, jota en ymmärrä. Onneksi ei tarvitsekaan.

Vierailija
72/270 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä edes uhkaillut vaan totesi tosiasian.

Uhkailua olisi "jos jatkat saat turpiisi" ei "jos olisit mies olisit saanut turpiisi"

Kysyn siis edelleen: miksi nalkutit kunnes mies joutui toteamaan noin? Miksi et lopettanut ajoissa kun kerran pystyit siihen välittömästi toteamuksen jälkeen.

Typerä trolli. Mitä jos lakkaisit hakkaamasta vaimoasi?

Ja ei. Et ole nainen.

Vierailija
73/270 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

"Hyppäät päätelmiin"!!??

Niin. Loikata jonkin asian yli lopputulemaan.

Vierailija
74/270 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oisit vastannut että "Samoin!"

Juuh ei, tämä olisi käytännössä ollut tietoinen itsemurha.

Vierailija
75/270 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse 21 vuotiaana miehenä myönnän että olen lyönyt ex tyttöystävääni. Tämä johtui siitä, että kertoi pettäneensä minua. No kehoni reagoi tähän sillä että löin ä mmä ää suoraan keskelle naamaa ja se tippui kun saunalyhty. Tämän jälkeen hajotin kaikki tavarat mitä olin ostanut hänelle. Mua ei petetä ilman seurauksia ja tuun aina olee tätä mieltä.

Ihanan wt. Olet muuten syyllistynyt rikokseen, ex-tyttöystäväsi ei, vaikka väärin tekikin. Vältyt syytteiltä jatkossa kun et pätki ihmisiä.

Sinä siis annat ihmisten pitää itseäsi pilkkana ja kävellä ylitsesi? Tämä ex tyttöystävä yritti kertoa kaikille miten olin hakannut häntä, mutta sain asian käännettyä kaikille niin että oli itse tehnyt jäljet, koska hänellä oli diagnosoitu masennus ja oli tämän vuoksi itsetuhoinen ja hullu. Onneksi kaikki uskoivat minua ja tyttö sai pettäjän maineen lisäksi vielä hullun maineen

Vierailija
76/270 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ap itse sanoit?

Vierailija
77/270 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jätäpä se mies. Ihminen, jolle väkivalta on ok puheen tasolla, on taipuvainen ottamaan sen avuksi käytännössäkin. Siirtymään voi mennä kauankin, mutta miksi jäädä odottelemaan? Niin, eikä seksismikään ole ok. Saat parempaa seuraa.

Ainoa asia, jossa hyväksyn seksismin on tilanne, jossa mies ei ikinä pahoinpitelisi naista, mutta ääritilanteessa voisi pahoinpidellä miehen.

Mä taas hyväksyn itsepuolustuksen ilman "ei ikinä" -lisäkaneettia. Jos henkeä ja/tai terveyttä uhataan, ei uhkaajan sukupuoli ole mielestäni olennainen.

Vierailija
78/270 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Eli olet jatkuvasti piilovttuillut miehelle hänen köyhyydestään. Muuten mies ei olisi tuollaista hölmöä piikkiä tuossa välissä käyttänyt.

Vierailija
79/270 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Toimii myös miehellä: nainen kun päättää ero

ta omaisuus pitää jakaa. Salaista tiliä ei helpolla kaiveta ositukseen.

Totta kai toimi. Miksi tässä olisi sukupuoleen perustuvia eroja?

Se oli  enemmänkin huomio miehille että voivat käyttää samaa tekniikkaa koska heidän vaimoillaan todennäköisesti on näin.

Vierailija
80/270 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse 21 vuotiaana miehenä myönnän että olen lyönyt ex tyttöystävääni. Tämä johtui siitä, että kertoi pettäneensä minua. No kehoni reagoi tähän sillä että löin ä mmä ää suoraan keskelle naamaa ja se tippui kun saunalyhty. Tämän jälkeen hajotin kaikki tavarat mitä olin ostanut hänelle. Mua ei petetä ilman seurauksia ja tuun aina olee tätä mieltä.

Ihanan wt. Olet muuten syyllistynyt rikokseen, ex-tyttöystäväsi ei, vaikka väärin tekikin. Vältyt syytteiltä jatkossa kun et pätki ihmisiä.

Sinä siis annat ihmisten pitää itseäsi pilkkana ja kävellä ylitsesi? Tämä ex tyttöystävä yritti kertoa kaikille miten olin hakannut häntä, mutta sain asian käännettyä kaikille niin että oli itse tehnyt jäljet, koska hänellä oli diagnosoitu masennus ja oli tämän vuoksi itsetuhoinen ja hullu. Onneksi kaikki uskoivat minua ja tyttö sai pettäjän maineen lisäksi vielä hullun maineen

Ei suinkaan. Asioita ei tarvitse hoitaa lyömällä ne säpäleiksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kolme