Onko aloitteellinen nainen turn off?
Haen vain friends with benefits tyyppistä suhdetta ja mietin, voinko tarjota sellaista miehelle ilman että vaikutan ”helpolta” ja mies kiinnostuu vain yhdestä kerrasta. Haluan näet luotettavan vakikumppanin, en satunnaisia kertarykäisyjä. En ole superkaunis ja kilojalin on eli en mitäön mallimiestä hae.
Kommentit (35)
Tai naiset, millaisia kokemuksia teillä on ollut kun olette olleet aloitteellisia?
Ap
Aloitteellinen nainen ei ole itselleni turn off. Päinvastoin. Mutta en koe tai tunne halua ryhtyä "friends with benefits" tyyppisiin säätöihin ja suhde -viriyksiin. En vaikka pyytäjänä olisi kauniimpikin nainen.
Vierailija kirjoitti:
Aloitteellinen nainen ei ole itselleni turn off. Päinvastoin. Mutta en koe tai tunne halua ryhtyä "friends with benefits" tyyppisiin säätöihin ja suhde -viriyksiin. En vaikka pyytäjänä olisi kauniimpikin nainen.
Sama täällä. Aloitteellinen nainen on muuten turn on, mutta pelkän fwb-suhteen tarjoaminen olisi minulle turn off. Tulisi tunne, että en kelpaa naiselle mihinkään tuon enempään.
Vierailija kirjoitti:
Eihän noissa voi muutakuin mennä homma pieleen, aina jompikumpi menee kuitenkin ihastumaan.
Aloitteellinen nainen on yksinkertaisesti ihana!
M42
No kelpaa paremmin kuin hyvin pelkkään panosuhteeseen. Vakavammin ei noin kevytkenkäistä ja epätoivoista naista kannata edes ottaa, se kun kertoo ihan kaiken että nainen joutuu edelleen itse tekemään aloitteita..
Minä olen aloitteellinen nainen. Mieheni tykkäsi siitä niin että olemme jo vuosia yhdessä. Edelleen olen aloitteellinen.
Ei todellakaan ole turn off vaan täsmälleen päinvastoin suurin mahdollinen turn on mitä vaan voi olla.
Itselläni on ollut yksi muutaman viikon kestänyt fwb-juttu juuri ja juuri parikymppisenä. Mies olikin enemmän ihastunut ja rakastui.. Ei ollut sen mielipahan arvoista, en voi suositella. Koita pärjätä yhden illan jutuilla tai etsi suhteeseen kelpaava mies.
fwb kelpaa, sohvalla on tilaa viikonlopun leffailtoihin ja s.eksi kelpaa aina.
Fwb-suhteiden toimivuudesta muuten valehdellaan paljon. Lisäksi monella näiden hehkuttajista ei varmaan edes ole tällaistä järjestelyä, haaveilevat vain ja aikansa kuluksi satuilevat sulle. /11
Olen siis ollut pitkässä suhteessa enkä etsi nyt mitään vakavaa ja yhden yön jutuissa on aina riskinsä enkä koe saavani niistä nautintoa.
Ap
Olen itse ollut siis ennen tätä pitää suhdetta fwb suhteessa joka toimi kivasti kunnes muutin eri paikkakunnalle ja tapasin entisen mieheni.
Ap
Mitä tarkoitat kun sanot ettet halua vakavaa suhdetta?
Minulla ja miesystävällä on omat asunnot, nähdään muutamana päivänä viikossa ja pidetään kivaa, muu aika hoidetaan lapsia, töitä, kotia ja vanhoja sukulaisia, nähdään kavereita tai ihan vain nautitaan yksinolosta. Meistä tämä on ihan vakava parisuhde ja kauhean tyydyttävä.
N53
Millainen on fwb? Molemmilla on monia suhteita?
En tykkää kovin aloitteellisista naisista. Varsinkin avioeroni jälkeen olen halunnut olla se osapuoli suhteissani ja sängyssä, joka vie. Onneksi naisia, jotka tykkäävät tästä, on löytynyt ihan mukavasti . M41
Vierailija kirjoitti:
Fwb-suhteiden toimivuudesta muuten valehdellaan paljon. Lisäksi monella näiden hehkuttajista ei varmaan edes ole tällaistä järjestelyä, haaveilevat vain ja aikansa kuluksi satuilevat sulle. /11
FWB toimii, jos molemmat sitä haluavat ja tarpeet kohtaavat.. Esim seksiä, matkailua yms. Itse olen 50% ajasta isä, 25% poikamies ja 25% FWB-suhteessa ja FWB-naiseni tietää tämän.
Ja tosiaan siis kysymys pääasiassa miehille. Toki naisetkin saavat vastata jos hakisin naissuhdetta.