Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko aloitteellinen nainen turn off?

Vierailija
01.11.2019 |

Haen vain friends with benefits tyyppistä suhdetta ja mietin, voinko tarjota sellaista miehelle ilman että vaikutan ”helpolta” ja mies kiinnostuu vain yhdestä kerrasta. Haluan näet luotettavan vakikumppanin, en satunnaisia kertarykäisyjä. En ole superkaunis ja kilojalin on eli en mitäön mallimiestä hae.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
22/35 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Fwb-suhteiden toimivuudesta muuten valehdellaan paljon. Lisäksi monella näiden hehkuttajista ei varmaan edes ole tällaistä järjestelyä, haaveilevat vain ja aikansa kuluksi satuilevat sulle. /11

FWB toimii, jos molemmat sitä haluavat ja tarpeet kohtaavat.. Esim seksiä, matkailua yms. Itse olen 50% ajasta isä, 25% poikamies ja 25% FWB-suhteessa ja FWB-naiseni tietää tämän.

Mielikuvitus-FWB-naisesi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni sopisi paremmin kuin hyvin, mutta tiedostan että tuollaista aloitteellista naista ei elämääni tule, sillä ei ole tullut tähänkään mennessä vaikka en edes kökötä kotona. M42

Vierailija
24/35 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Fwb-suhteiden toimivuudesta muuten valehdellaan paljon. Lisäksi monella näiden hehkuttajista ei varmaan edes ole tällaistä järjestelyä, haaveilevat vain ja aikansa kuluksi satuilevat sulle. /11

FWB toimii, jos molemmat sitä haluavat ja tarpeet kohtaavat.. Esim seksiä, matkailua yms. Itse olen 50% ajasta isä, 25% poikamies ja 25% FWB-suhteessa ja FWB-naiseni tietää tämän.

Mielikuvitus-FWB-naisesi

Niinpä 😂

Vierailija
25/35 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
26/35 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään. Minä pidän aloitteellisista naisista, kunhan eivät ole aloitetta tekiessään kaatokännissä. 

Vierailija
27/35 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole turn off, vaan satuolento

Vierailija
28/35 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon riippuu kyllä siitä, millaiset on miehen mieltymykset. Itseäni kun lähestyi omenavartaloinen, rumahkokasvoinen puolituttu nainen fwb-ajatuksella, niin kyllä lähdin aika äkkiä karkuun.

M37

Vierailija
29/35 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

huonoja kokemuksia, miehet (ilmeisesti?) tarttuvat helposti kyllä syöttiin kun tietävät helppoa seksiä olevan tarjolla mutta kun saavat mitä haluavat, katoavat kuin tuhka tuuleen ja mitään selitystä en koskaan saa. näitä virityksiä mulla kymmeniä, että en todella tiedä mistä tämä väite on tullut että miehet haluaa helppoja naisia. eivät minua ainakaan.

Vierailija
30/35 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai naiset, millaisia kokemuksia teillä on ollut kun olette olleet aloitteellisia?

Ap

Mä naisena teen myös aloitteen jos mies on kiinnostava.Hyvin on tärpänny.Yhen kerran ei kun mies oli varattu.Sitä en tienny ennen, kun hän sanoi asiasta.Älä anna miehelle heti piparia.Ne kyllä juoksee luoksesi, jos tykkäävät sinusta vaikka eivät saisi pian.Nimim.sellanen juuri napattu :D

Vierailija
31/35 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalla kohdalla vähän riippuu siitä miten aloitteellinen nainen on, ja mitkä ovat hänen suunnitelmansa.

Joku seksinnälkäinen munista kourija aiheuttaa ihan satavarmasti sen, että pakenen vuorille ja ahdistun lopuksi ikääni. Samoin myös vaan ihan liian innokas ihastuja, joka hyökkii päälle joko fyysisesti tai verbaalisesti vähän liian innokkaasti.

Sitten taas jos nainen vaan suoraan ilmaisee olevansa kiinnostunut ilman mitään ahdisteluja ja kourimisia, niin mitään ongelmaa ei ole. Sitten voinen asiallisesti keskustella asiasta ja siitä mitä kumpikin osapuoli oikein haluaa.

Tässä nyt sitten pitää ottaa huomioon kuitenkin se, että olen 26-vuotias kissless virgin, että mitä luultavammin normaalille miehelle ei ole mitään turn offia aloitteellisuudessa, olipa se millaista tahansa. Ihan vain oman mielipiteeni ilmaisin.

Terveisin Naispelko26

Vierailija
32/35 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juurikin sellainen nainen joka sopisi nyt minulle. Aloitteellinen, rohkea ja estoton seksin suhteen. M50+

Vierailija
33/35 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarkoitat kun sanot ettet halua vakavaa suhdetta?

Minulla ja miesystävällä on omat asunnot, nähdään muutamana päivänä viikossa ja pidetään kivaa, muu aika hoidetaan lapsia, töitä, kotia ja vanhoja sukulaisia, nähdään kavereita tai ihan vain nautitaan yksinolosta. Meistä tämä on ihan vakava parisuhde ja kauhean tyydyttävä.

N53

Oih, mä haluisin just tuollaisen suhteen 😊

T. N50

Vierailija
34/35 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

takertuis varmaa liha pulla kurkkuun ja joutuis muija nykäsee sen Himmlerin otteella v*ttuun sieltä.

Vierailija
35/35 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä päin aloittaja etsii ?