Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ystäväni yrittää ilmeisesti iskeä miestäni

Vierailija
01.11.2019 |

Minulla on hyvä ystävä, jonka kanssa olemme olleet ystäviä noin 20 vuotta. Tutustuimme jo ala-asteella. Olen ollut mieheni kanssa suhteessa yli 10 vuotta. Miehelläni on oma kaveripiiri ja minulla omani. Olemme siis molemmat kavereita molempien kaveripiirin kanssa, mutta emme juuri vietä kaveripiirien kesken aikaa (jos joku nyt edes ymmärsi tästä mitään).
Vietin viime viikonloppuna aikaa tämän ystäväni kanssa ja mieheni oli kotona, mutta teki muita asioita. Kaikki meni hyvin ja joimme hieman viini, lukuun ottamatta ystäväni muutamaa härskiä vitsiä miehelleni. En ajatellut mitään, koska on hänen tapaistaan kun juo alkoholia. Nyt eilen kuitenkin mieheni näytti puhelimestaan ystävältäni saatuja viestejä. Tämä "ystäväni" oli kysynyt miestäni ensin kahville ja mieheni ihmetteli että miksi, onko kaikki hyvin. Ystäväni kertoi että haluisi vain tutustua paremmin häneen kahden kesken. Mieheni edelleen ihmetteli että miksi. Ystäväni jankkasi että koska he ovat niin samankaltaisia ja samalla aaltopituudella että olisi mukava ystävystyä myös hänen kanssaan. Mieheni kysyi että ottaako minut mukaan ja ystäväni sanoi ettei tarvitse, eihän minun tarvitse aina olla joka paikassa mukana, että kai miehelläni voi olla omiakin kavereita ja oma elämä (mikä siis on). Mieheni vastaili hieman vastahakoisesti ja ystäväni ehdotti suoraan, että mieheni voisi tulla hänen luokseen myös viinille. Tähän mies ei ollut vielä vastannut mitään, vaan tuli suoraan näyttämään minulle.
Olen hieman poissa tolaltani ja vihainen. En haluaisi maalata piruja seinille, mutta vahvasti näyttää, että "ystäväni" yrittäisi iskeä miestäni. Mutta onnellinen, että mieheni on uskollinen ja kertoi minulle heti. Mietin otanko ystävääni heti yhteyttä ja kysyn mitä hän tekee, mutta pyysinkin miestäni "suostumaan" tähän ja katsoa mitä ystäväni tekee ja mihin hän pyrkii.
Samassahan sieltä tuli lirkuttelua ja flirttailua. Ja tulihan sieltä sitten vielä "vahingossa" puolialaston kuva, missä hän näkyi ikkunan kautta, kun esitteli tänään ostamiaan uusia verhoja. Voi hyvä jumala ja me olemme jo kolmekymppisiä aikuisia ihmisiä, emme teinejä.
Ahdistaa ja todella paha mieli, miten ihminen johon olen luottanut melkein koko elämäni voi tehdä näin. Onhan hän aina ollut kova miehien kanssa treffailemaan, mutta että minun miestäni. Hän on ollut minulle perhettä ja olemme kokeneet niin paljon yhdessä. Minulla ei juuri ole ystäviä hänen lisäkseen ja en tiedä, miten tästä voi selvitä rikkomatta ystävyys suhdetta, koska en tietenkään halua tuollaista ihmistä lähipiiriini.
Anteeksi pitkä vuodatus, mutta pakko avautua johonkin. En halua vielä puhua yhteisille ystäville, ennen kuin olen ensin selvittänyt tilanteen ystäväni kanssa. Surettaa.

Kommentit (208)

Vierailija
121/208 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene miehesi mukana ja tehkää asia selväksi . Laittaisin ystävyyden kyseenalaiseksi.

Vierailija
122/208 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noita jaarituksia ei huoli yksikään kustantamo. Siksipä niitä on kiva postailla tänne, jossa niitä pari ketjun tyhmintä lukee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/208 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ja tulihan sieltä sitten vielä "vahingossa" puolialaston kuva, missä hän näkyi ikkunan kautta, kun esitteli tänään ostamiaan uusia verhoja."

;DDDDDD

Vierailija
124/208 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hirveetä... kutsuisin tuon ”ystävän” kahville ja sitten kun hän on saapunut niin miehen kanssa yhdessä kysyttäisiin, että ”mitähän paskaa tämä on” ja näytettäisiin viestit yms. Jonka jälkeen toteaisin, että minä ja me miehen kanssa emme halua olla missään tekemisissä. Ja adios.

Vierailija
125/208 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetä mies hänen luokse ja jos hommat etenevät seksiin niin tiedät mitä ystäväsi halusi. Mies saa ilmaisen panon. Kaikki voittavat

Vierailija
126/208 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä näitä on. Mulla oli todella hyvä ystävä, tunnettiin monta vuotta, mutta kun hän tuli samaan työpaikkaan kuin minä, alettiin viettämään paljon aikaa yhdessä. Olin eri paikkakunnalla töissä, joten oli ihanaa löytää ystävä, jolle kerroin kaikki, hänkin avautui monesta jutusta. juteltiin tuntikausia ja tehtiin kaikkea. 

Mieheni tuli sitten käymään ja mentiin yhdessä ravintolaan. Kun tulin vessasta, mieheni alkoi vaatia, että nyt lähdetään. Olin aika vihainen, että ei me nyt tälleen ja ystävä tässä. Mies tinkasi lähtöä ja näin, että on tosissaan. Lähdin, vaikka tosi pitkin hampain.

Kadulla mies kertoi ystäväni ehdottaneen, että he kaksi lähtevät ravintolasta ja jättävät minut sinne.

Olin aivan järkyttynyt. Töissä puhuimme tämän jälkeen vain pakolliset. Hän ei koskaan selittänyt mitään, enkä minä saanut kysyttyä mitään. Mitäpä tuosta olisikaan puhumista, toisaalta.

Vierailija
127/208 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on tapahtunut vastaavaa ihan jokaisen uuden tyttöystävän kanssa, ei se niin erikoista ole. Eli kun mennään yhteen ja tulee mukaan täysin uusi ja tuntematon uusi ystäväpiiri niin toistaiseksi aina, siis aina, on joku uusi "ystävä" alkanut vihjailemaan vaikka millä....

Mutta en tiedä kyllä ketään miestä, joka on asiasta eteenpäin kertonut, minusta se nyt ei vaan kuulu tyyliin. Varsinkin kun naiset eivät osaa käsitellä asiaa...

Nämä pidetään omassa tiedossa ja itse hoidetaan vastaukset fiksusti loppuu ja elämä jatkuu

Siis kun tätäkin lukee, niin olen pelastanut ainakin parikymmentä naisten kaverisuhdetta elämäni aikana...

Vierailija
128/208 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle on tapahtunut vastaavaa ihan jokaisen uuden tyttöystävän kanssa, ei se niin erikoista ole. Eli kun mennään yhteen ja tulee mukaan täysin uusi ja tuntematon uusi ystäväpiiri niin toistaiseksi aina, siis aina, on joku uusi "ystävä" alkanut vihjailemaan vaikka millä....

Mutta en tiedä kyllä ketään miestä, joka on asiasta eteenpäin kertonut, minusta se nyt ei vaan kuulu tyyliin. Varsinkin kun naiset eivät osaa käsitellä asiaa...

Nämä pidetään omassa tiedossa ja itse hoidetaan vastaukset fiksusti loppuu ja elämä jatkuu

Siis kun tätäkin lukee, niin olen pelastanut ainakin parikymmentä naisten kaverisuhdetta elämäni aikana...

Siis annat tyttöystäväsi kuvitella, että hänellä on hyviä ystäviä, vaikka nämä kieroilevat selkänsä takana? Sut on varmaan jätetty usein. Tuollainen luonne kyllä näkyy muissakin asioissa, piittaamattomuus toisesta.

Vierailija
129/208 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tämä on totta, niin ei voi kuin ihmetellä, että kylläpä maailma on muuttunut! Totta kai aina on joku löyhämoraalinen löytynyt, mutta että tämän ketjun määrissä, niin vaikea ymmärtää!

Mikä syynä? Liikaa katsottu Temppareita ja nyt ajatellaan, et on hyväkin koetella suhdetta, ja on ihan täysin ookoo viedä toiselta kumppani? Tässäkin on iso syy, miksi en suosittele et kukaan katsoo sitä roskaa. Koska se alitajuisesti, pikku hiljaa, kovettaa, kyyynistää, muuttaa ajattelua ja löyhentää moraalia. Myönsi sen tai ei.

Vierailija
130/208 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli koulussa rinnakkaisluokalla yksi tyttö, jolla oli sellainen maine, että hän pokaa toisten poikaystäviä. Eiköhän tämä samainen tyttö tuli sitten monta vuotta myöhemmin kerran tuppautumaan minun ja yhden miespuolisen tuttavan pöytään kahvilassa, vaikka me ei tämän miestuttavan kanssa oltu nähty pitkään aikaan ja oltiin sovittu tapaaminen sen takia. En halua yleensä uskoa tuollaisiin huhuihin, mutta rupesi kyllä tuntumaan siltä, että tässä tapauksessa huhu taisi olla totta. Miehen reaktio tässä tapauksessa on tietenkin a ja o. Tämä mies rupesi kehumaan tätä naista, joka oli niin rohkea, että tuli esittäytymään ja istumaankin meidän pöytään. Kyseisen miespuolisen tuttavan isällä oli ollut silloin jo monta vuotta rakastajatar vaimonsa lisäksi. Kulkeekohan tällainen käytös geeneissä? En ole enää kaveri kyseisen miestuttavan kanssa.

Vierailija
131/208 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tämä on totta, niin ei voi kuin ihmetellä, että kylläpä maailma on muuttunut! Totta kai aina on joku löyhämoraalinen löytynyt, mutta että tämän ketjun määrissä, niin vaikea ymmärtää!

Mikä syynä? Liikaa katsottu Temppareita ja nyt ajatellaan, et on hyväkin koetella suhdetta, ja on ihan täysin ookoo viedä toiselta kumppani? Tässäkin on iso syy, miksi en suosittele et kukaan katsoo sitä roskaa. Koska se alitajuisesti, pikku hiljaa, kovettaa, kyyynistää, muuttaa ajattelua ja löyhentää moraalia. Myönsi sen tai ei.

Ei ole totta. Joku lapsellinen trolli vain yrittää esittää suosittua miestä, jota kaikki naiset muka yrittävät iskeä. 

Vierailija
132/208 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole totta. Joku lapsellinen trolli vain yrittää esittää suosittua miestä, jota kaikki naiset muka yrittävät iskeä. 

Kyllä kuule helposti on totta! Itsekin näitä hempukoita olen päästänyt huomaamatta ensin elämääni. Käärmeitä nämä naiset ovat!

Neitokainen ensin oli niin ystävää kunnes kahvipöydässä heitti kommentin:

” mä voisin kyllä kokeilla viedä ton sun miehen.”

Minä sitten siihen, että siitä yrittämään jos olet sitä mieltä, että mun mies ois vietävissä.

No ei siitä mennyt kauaa kun toinen uusi tuttavuus kyselee miehestäni kaikkea ja heittää pokkana, että..

” toi sun miehes on niin mun makuun.”

Jatkoi sitten vielä pokkana kyselyä käykö mies salilla jne.

Vierailija
133/208 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ap täällä! Anteeksi etten ole vastaillut eilis iltapäivän jälkeen.

Mietin asiaa ja mitä teen yön yli, onneksi. Päätin tänä aamuna laittaa ystävälleni viestiä ja kertoa että tiedän kaiken ja mieheni oli mukana tässä kehoituksestani ja kerroin mikä oli aikeeni ensin. Kerroin rehellisesti tunteistani ja annoin hänelle mahdollisuuden pahoitella. Kerroin että ystävyytemme on loppu minun puoleltani. 

Hän ei ole vastannut minulle mitään, mutta sen sijaan muilta kavereiltamme on tullut viestiä tämän iltapäivän aikana. Ilmeisesti tämä ystäväni nyt yrittää mustamaalata minua että miestäni oikein olan takaa. Onneksi suurin osa kavereistamme on meidän puolellamme tässä asiassa, kun olen avannut tilannetta. Ylipäätään kamala tilanne ja olen todella väsynyt. En kuvitellut että enää kolmekymppisenä olisi tälläistä. En halunnut tilannetta jossa yhteiset kaverimme joutuvat "valitsemaan puolensa". V*tuttaa suoraan sanottuna ja olen todella vihainen. Jotenkin uskomatonta miten parissa päivässä voi mennä koko 20 vuoden ystävyys vessanpöntöstä alas. 

Todella sekavat fiilikset siis. Saa nyt nähdä miten tästä eteenpäin, mutta valitettavasti vaikuttaa koko kaveriporukkaamme, vaikka en todellakaan olisi halunnut. Yritän nyt keskittyä parhaani mukaan selvittelemään mieleäni. Onneksi mieheni on tukena. 

Vierailija
134/208 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tietysti et vain enää vastaa ystäväsi yhteydenottoihin, eikä miehesikään. Näin yksinkertaista! Siinä sitten ihmetelkööt mitä tapahtui. Ystävyys lakkaa sillä sekunnilla kun tällaista tapahtuu, ja tyypistä tulee sinulle täysin tuntematon. Miksi ihmeessä selittelisit tuntemattomille ihmisille yhtään mitään?

Vierailija
135/208 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko olette estäneet tämän ystävän somessa ja puhelimessa?

Vierailija
136/208 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei ap täällä! Anteeksi etten ole vastaillut eilis iltapäivän jälkeen.

Mietin asiaa ja mitä teen yön yli, onneksi. Päätin tänä aamuna laittaa ystävälleni viestiä ja kertoa että tiedän kaiken ja mieheni oli mukana tässä kehoituksestani ja kerroin mikä oli aikeeni ensin. Kerroin rehellisesti tunteistani ja annoin hänelle mahdollisuuden pahoitella. Kerroin että ystävyytemme on loppu minun puoleltani. 

Hän ei ole vastannut minulle mitään, mutta sen sijaan muilta kavereiltamme on tullut viestiä tämän iltapäivän aikana. Ilmeisesti tämä ystäväni nyt yrittää mustamaalata minua että miestäni oikein olan takaa. Onneksi suurin osa kavereistamme on meidän puolellamme tässä asiassa, kun olen avannut tilannetta. Ylipäätään kamala tilanne ja olen todella väsynyt. En kuvitellut että enää kolmekymppisenä olisi tälläistä. En halunnut tilannetta jossa yhteiset kaverimme joutuvat "valitsemaan puolensa". V*tuttaa suoraan sanottuna ja olen todella vihainen. Jotenkin uskomatonta miten parissa päivässä voi mennä koko 20 vuoden ystävyys vessanpöntöstä alas. 

Todella sekavat fiilikset siis. Saa nyt nähdä miten tästä eteenpäin, mutta valitettavasti vaikuttaa koko kaveriporukkaamme, vaikka en todellakaan olisi halunnut. Yritän nyt keskittyä parhaani mukaan selvittelemään mieleäni. Onneksi mieheni on tukena. 

Voi juma. Olen pahoillani, varmasti hankala tilanne. Koittakaa jaksaa ja aivan ihana puoliso sinulla!

Vierailija
137/208 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtavaa draamaa lauantai iltaan! Popparit on mikrossa.

Vierailija
138/208 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joko olette estäneet tämän ystävän somessa ja puhelimessa?

Olemme kyllä. En halua olla missään tekemissä tuollaisen ihmisen kanssa enää. 

Ap

Vierailija
139/208 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ette ole poistaneet viestejä miehesi puhelimesta, tai siis ottaneet niistä kuvaa (jos wa-viestejä jotka lähettäjä voi poistaa). Voi sitten muullekin kaveriporukalle näyttää viestiketjun, niin ei taitaisi purra enää mikään mustamaalaus. 

Vierailija
140/208 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut naiset vaan ovat sellaisia, että omaa viehätysvoimaa on jotenkin pakko kokeilla just sellaisiin keihin nyt viimeiseksi kannattaisi. Siis just ystävien miehiin tai oman miehen hyviin kavereihin. Jostain syystä se ei voi olla kukaan satunnainen baarituttavuus tai Tinderistä löydetty, vaan joku tuttu, jolloin saa pilattua tosi monta ihmissuhdetta. Luulen, että jos tällainen ihminen menisi vaikka psykoterapiaan, niin sieltä löytyisi taustalta aika paljon skeidaa vaikka nyt lapsuudesta.

Mulla on (oli?) yksi kaveri, joka on tuhonnut yhden avoliiton ja kaksi avioliittoaan sillä, että on pettänyt puolisoitaan näiden kaveripiiriin kuuluvien miesten kanssa. Siinä on puolisot menettäneen vaimon ja parhaan kaverin. Ikinä se suhde ei kuitenkaan ole jatkunut sen jälkeen, kun puoliso on saanut tietää. Tätä ystävää ei oo ne miehet enää sen jälkeen kiinnostaneet. Viimeisessä kuviossa mukana oli jo lapsiakia. Vasta silloin tämä kaveri alkoi miettiä, että miksihän hän näin tekee. Tietysti vika on ollut niissä miehissä myös, kun ovat valmiita kaverin vaimon kanssa pettämään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kaksi