Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ystäväni yrittää ilmeisesti iskeä miestäni

Vierailija
01.11.2019 |

Minulla on hyvä ystävä, jonka kanssa olemme olleet ystäviä noin 20 vuotta. Tutustuimme jo ala-asteella. Olen ollut mieheni kanssa suhteessa yli 10 vuotta. Miehelläni on oma kaveripiiri ja minulla omani. Olemme siis molemmat kavereita molempien kaveripiirin kanssa, mutta emme juuri vietä kaveripiirien kesken aikaa (jos joku nyt edes ymmärsi tästä mitään).
Vietin viime viikonloppuna aikaa tämän ystäväni kanssa ja mieheni oli kotona, mutta teki muita asioita. Kaikki meni hyvin ja joimme hieman viini, lukuun ottamatta ystäväni muutamaa härskiä vitsiä miehelleni. En ajatellut mitään, koska on hänen tapaistaan kun juo alkoholia. Nyt eilen kuitenkin mieheni näytti puhelimestaan ystävältäni saatuja viestejä. Tämä "ystäväni" oli kysynyt miestäni ensin kahville ja mieheni ihmetteli että miksi, onko kaikki hyvin. Ystäväni kertoi että haluisi vain tutustua paremmin häneen kahden kesken. Mieheni edelleen ihmetteli että miksi. Ystäväni jankkasi että koska he ovat niin samankaltaisia ja samalla aaltopituudella että olisi mukava ystävystyä myös hänen kanssaan. Mieheni kysyi että ottaako minut mukaan ja ystäväni sanoi ettei tarvitse, eihän minun tarvitse aina olla joka paikassa mukana, että kai miehelläni voi olla omiakin kavereita ja oma elämä (mikä siis on). Mieheni vastaili hieman vastahakoisesti ja ystäväni ehdotti suoraan, että mieheni voisi tulla hänen luokseen myös viinille. Tähän mies ei ollut vielä vastannut mitään, vaan tuli suoraan näyttämään minulle.
Olen hieman poissa tolaltani ja vihainen. En haluaisi maalata piruja seinille, mutta vahvasti näyttää, että "ystäväni" yrittäisi iskeä miestäni. Mutta onnellinen, että mieheni on uskollinen ja kertoi minulle heti. Mietin otanko ystävääni heti yhteyttä ja kysyn mitä hän tekee, mutta pyysinkin miestäni "suostumaan" tähän ja katsoa mitä ystäväni tekee ja mihin hän pyrkii.
Samassahan sieltä tuli lirkuttelua ja flirttailua. Ja tulihan sieltä sitten vielä "vahingossa" puolialaston kuva, missä hän näkyi ikkunan kautta, kun esitteli tänään ostamiaan uusia verhoja. Voi hyvä jumala ja me olemme jo kolmekymppisiä aikuisia ihmisiä, emme teinejä.
Ahdistaa ja todella paha mieli, miten ihminen johon olen luottanut melkein koko elämäni voi tehdä näin. Onhan hän aina ollut kova miehien kanssa treffailemaan, mutta että minun miestäni. Hän on ollut minulle perhettä ja olemme kokeneet niin paljon yhdessä. Minulla ei juuri ole ystäviä hänen lisäkseen ja en tiedä, miten tästä voi selvitä rikkomatta ystävyys suhdetta, koska en tietenkään halua tuollaista ihmistä lähipiiriini.
Anteeksi pitkä vuodatus, mutta pakko avautua johonkin. En halua vielä puhua yhteisille ystäville, ennen kuin olen ensin selvittänyt tilanteen ystäväni kanssa. Surettaa.

Kommentit (208)

Vierailija
1/208 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No aika ilmeistähän tuo on, mitä arpomista siinä enää on onko iskemässä vai ei?

Vierailija
2/208 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odottelinkin jo viikon perjantaiprovoa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/208 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä. En vaan haluaisi millään uskoa tätä. Toivoisin että hänellä olisi joku järkevä selitys tälle, mutta miten muka voisi.

Ap

Vierailija
4/208 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä. En vaan haluaisi millään uskoa tätä. Toivoisin että hänellä olisi joku järkevä selitys tälle, mutta miten muka voisi.

Ap

Kiima. Muita selityksiä ei ole.

Vierailija
5/208 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä mies sinulla ainakin on, vaikka ystäväsi ei olekaan. Moni mies olisi saattanut lähteä tähän iskemiseen mukaan varsinkin pitkän liiton jälkeen.

Vierailija
6/208 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kerro ihmeessä, jos saat tietää sen järkevän selityksen moiselle. Kiinnostaa kyllä tietää. 

Vierailija
7/208 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten välinen ystävyys on upeaa, jopa Porvoossa.

Vierailija
8/208 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita välit poikki välittömästi. Et tarvitse noin kieroa ihmistä ystäväksi.

Vierailija
9/208 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kerro ihmeessä, jos saat tietää sen järkevän selityksen moiselle. Kiinnostaa kyllä tietää. 

Epäilen suuresti. Mutta haluan kyllä kuulla hänen selityksensä käytökselleen. Mieheni siis "menee" naisen luo tänä iltana, mutta tulen mukaan ja kysyn siitä. Lapsellista mutta aivan sama. Suututtaa ja surettaa.

Ap

Vierailija
10/208 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä väliä sillä on onko ap nyt oikeasti kokenut tämän? Tuo on kuitenkin kohtalaisen yleinen tapahtumaketju ja aiheesta on ihan mielenkiintoista keskustella.

Vierailija
11/208 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika paha! Tottakai se vikittelee sun miestä. Mutta, kukaan tosi ystävä ei tee toiselle noin. Kysy suoraan siltä ystävältäsi että mikä meininki??

Vierailija
12/208 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväsi pitää sinua parempana kuin itse on ja haluaa testata viehätysvoimaansa mieheesi sairaalla mahdollisella tavalla tarkoituksenaan pönkittää omaa itsetuntoaan.

Vierailija
13/208 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja hänen käytöksessään ei ole koskaan aiemmin ollut mitään tähän viittaavaa?

Vierailija
14/208 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole juuri ystäviä sinulla tuon lisäksi, mutta yhtäkkiä onkin yhteisiä ystäviä, joille et ole vielä kertonut?

Vierailija
15/208 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Epäilen suuresti. Mutta haluan kyllä kuulla hänen selityksensä käytökselleen. Mieheni siis "menee" naisen luo tänä iltana, mutta tulen mukaan ja kysyn siitä. Lapsellista mutta aivan sama. Suututtaa ja surettaa.

Ap

En usko, että saat mitään sellaista selitystä, jonka jälkeen sinulle tulisi asiasta jotenkin parempi mieli. Mutta onhan se ehkä hyvä oikein varmasti saada itselleen, että ystävyys on loppu. 

Vierailija
16/208 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene miehen mukaan ihan suvereenisti ja katso, miten naisen naama venähtää ja se vetää äkkiä pitsibodyn ja verkkosukkien päälle jotain aamutakkia.

Vierailija
17/208 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas sama novellisti Porvoosta.

Tiesittekö, että WSOY on alunperin porvoolainen kustantamo.

Vierailija
18/208 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika paha! Tottakai se vikittelee sun miestä. Mutta, kukaan tosi ystävä ei tee toiselle noin. Kysy suoraan siltä ystävältäsi että mikä meininki??

Ei todellakaan tee, mutta olen pitänyt häntä tosi ystäväni. Kysyn todellakin suoraan ja kasvotusten. Haluan todella tietää syyn tälle käytökselle. En todellakaan ole ansainnut tälläistä.

Ap

Vierailija
19/208 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä väliä sillä on onko ap nyt oikeasti kokenut tämän? Tuo on kuitenkin kohtalaisen yleinen tapahtumaketju ja aiheesta on ihan mielenkiintoista keskustella.

Onko tuo oikeasti yleistäkin? :O

Vierailija
20/208 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole juuri ystäviä sinulla tuon lisäksi, mutta yhtäkkiä onkin yhteisiä ystäviä, joille et ole vielä kertonut?

Ystäviä ei juuri ole, mutta kavereita kyllä. Eli siis vähemmän läheisiä. Anteeksi epäselvyydestä.

Ap