Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ystäväni yrittää ilmeisesti iskeä miestäni

Vierailija
01.11.2019 |

Minulla on hyvä ystävä, jonka kanssa olemme olleet ystäviä noin 20 vuotta. Tutustuimme jo ala-asteella. Olen ollut mieheni kanssa suhteessa yli 10 vuotta. Miehelläni on oma kaveripiiri ja minulla omani. Olemme siis molemmat kavereita molempien kaveripiirin kanssa, mutta emme juuri vietä kaveripiirien kesken aikaa (jos joku nyt edes ymmärsi tästä mitään).
Vietin viime viikonloppuna aikaa tämän ystäväni kanssa ja mieheni oli kotona, mutta teki muita asioita. Kaikki meni hyvin ja joimme hieman viini, lukuun ottamatta ystäväni muutamaa härskiä vitsiä miehelleni. En ajatellut mitään, koska on hänen tapaistaan kun juo alkoholia. Nyt eilen kuitenkin mieheni näytti puhelimestaan ystävältäni saatuja viestejä. Tämä "ystäväni" oli kysynyt miestäni ensin kahville ja mieheni ihmetteli että miksi, onko kaikki hyvin. Ystäväni kertoi että haluisi vain tutustua paremmin häneen kahden kesken. Mieheni edelleen ihmetteli että miksi. Ystäväni jankkasi että koska he ovat niin samankaltaisia ja samalla aaltopituudella että olisi mukava ystävystyä myös hänen kanssaan. Mieheni kysyi että ottaako minut mukaan ja ystäväni sanoi ettei tarvitse, eihän minun tarvitse aina olla joka paikassa mukana, että kai miehelläni voi olla omiakin kavereita ja oma elämä (mikä siis on). Mieheni vastaili hieman vastahakoisesti ja ystäväni ehdotti suoraan, että mieheni voisi tulla hänen luokseen myös viinille. Tähän mies ei ollut vielä vastannut mitään, vaan tuli suoraan näyttämään minulle.
Olen hieman poissa tolaltani ja vihainen. En haluaisi maalata piruja seinille, mutta vahvasti näyttää, että "ystäväni" yrittäisi iskeä miestäni. Mutta onnellinen, että mieheni on uskollinen ja kertoi minulle heti. Mietin otanko ystävääni heti yhteyttä ja kysyn mitä hän tekee, mutta pyysinkin miestäni "suostumaan" tähän ja katsoa mitä ystäväni tekee ja mihin hän pyrkii.
Samassahan sieltä tuli lirkuttelua ja flirttailua. Ja tulihan sieltä sitten vielä "vahingossa" puolialaston kuva, missä hän näkyi ikkunan kautta, kun esitteli tänään ostamiaan uusia verhoja. Voi hyvä jumala ja me olemme jo kolmekymppisiä aikuisia ihmisiä, emme teinejä.
Ahdistaa ja todella paha mieli, miten ihminen johon olen luottanut melkein koko elämäni voi tehdä näin. Onhan hän aina ollut kova miehien kanssa treffailemaan, mutta että minun miestäni. Hän on ollut minulle perhettä ja olemme kokeneet niin paljon yhdessä. Minulla ei juuri ole ystäviä hänen lisäkseen ja en tiedä, miten tästä voi selvitä rikkomatta ystävyys suhdetta, koska en tietenkään halua tuollaista ihmistä lähipiiriini.
Anteeksi pitkä vuodatus, mutta pakko avautua johonkin. En halua vielä puhua yhteisille ystäville, ennen kuin olen ensin selvittänyt tilanteen ystäväni kanssa. Surettaa.

Kommentit (208)

Vierailija
141/208 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joko SE iski? Tulin vaan kysymään. Ei tätä jaarittelua jaksa montaa vuorokautta.

Vierailija
142/208 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olin taannoin tukena ystävälleni, kun hän oli pettänyt miestään. Vastailin yötä myöden puhelimeen ja istuin olkapäänä milloin meillä, milloin heillä ja otin lapsia hoitoon.

Hän ei tunne miestäni tai ole tätä juurikaan nähnyt edes. Soitin hänelle automatkalla mieheni puhelimesta tuon pettämisepisodin aikana kerran, koska omastani oli akku lopussa.

Pari viikkoa meni ja mieheni sai häneltä viestin, jossa kutsui kanssaan viettämään iltaa ja baariin.

Olin todella hämmentynyt ja loukkaantunut. Minä olin auttanut ja ollut olkapäänä päivin öin, mutta en kelvannut baariseuraksi, kun sanojensa mukaan tahtoi nollata.

Mies vastasi hänelle ensin, että tuliko viesti väärään numeroon, johon ystäväni vastasi, ettei tullut ja tahtoi tutustua.

Mies tietenkin näytti viestit minulle, eikä vastannut ystävälleni enää. Ei hän kyllä enää tuon jälkeen edes yrittänyt ottaa minuun yhteyttä. Hylkäsi kuin vanhan rukkasen, vaikka pieni menetys olikin tuollainen ystävä.

Mies sanoi heti alkuun, että ompas outoa käytöstä, eikä hän pitäisi siitä, jos hänen ystävänsä kutsuisi minut kahdestaan viinille ja baariin.

Ei ehkä liity suoraan sinun ikävään tilanteeseen tämä kommentti, mutta mielestäni ravintolaan voi kyllä lähteä vastakkaista sukupuolta olevan kanssa, vaikka olisikin parisuhteessa. Itse en ainakaan suostu siihen, että kumppani saisi päättää kenen kanssa ulos menen silloin harvoin kun pääsen. Mutta kaksistaan koti-illan viettäminen toisen miehen kanssa hänen kodissaan olisi kyllä liikaa. Julkiset paikat ovat neutraalimpia.[/quote

Tästähän juoruakat innostuu ja saavat vettä myllyihinsä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/208 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä näitä oikeasti tapahtuu.

Itse olin raskaana kotona ja mies oli baarissa katsomassa peliä ja moikkaamassa ystäviään. Baarissa oli ollut paikalla myös yksi minun kaverini, joka sitten oli alkanut ehdotella miehelleni ja pyydellyt tätä mukaansa harrastamaan seksiä. Mies tuli kotiin (aikaisin, olin vielä hereillä) ja kertoi tästä hieman hämmentävästä tilanteesta, joka oli siis jatkunut pidemmän aikaa aina, kun kukaan muu ei ollut kuulemassa. Minä tietenkin suutuin ja halusin selvittää asian. Näimme kolmisin minä, mieheni ja tämä kaveri ja hän tunnusti ihan suoraan kaiken. Selitteli, että oli vaan itse niin hukassa ja halusi huomiota. Ihan helv***n uskomatonta, mutta totta.

Vierailija
144/208 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä näitä oikeasti tapahtuu.

Itse olin raskaana kotona ja mies oli baarissa katsomassa peliä ja moikkaamassa ystäviään. Baarissa oli ollut paikalla myös yksi minun kaverini, joka sitten oli alkanut ehdotella miehelleni ja pyydellyt tätä mukaansa harrastamaan seksiä. Mies tuli kotiin (aikaisin, olin vielä hereillä) ja kertoi tästä hieman hämmentävästä tilanteesta, joka oli siis jatkunut pidemmän aikaa aina, kun kukaan muu ei ollut kuulemassa. Minä tietenkin suutuin ja halusin selvittää asian. Näimme kolmisin minä, mieheni ja tämä kaveri ja hän tunnusti ihan suoraan kaiken. Selitteli, että oli vaan itse niin hukassa ja halusi huomiota. Ihan helv***n uskomatonta, mutta totta.

Hukassa olevian ihmisten tulisi mennä terapiaan, eikä yrittää iskeä varattuja miehiä (tai naisia). Näitä, jotka eivät sitä tajua, valitettavasti on. Sanoohan se erittäin paljon myös siitä, jota isketään, jos menee tuollaiseen mukaan.

Vierailija
145/208 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap!!!

Älä unohda meitä, kerro miten tilanne etenee teidän kaveriporukassanne. Onko se ystäväsi vieläkään edes pah*itellut? Uskomaton s* k*, ensin koittaa i*k*ä miehesi ja kii*nijäätyään kehtaa vielä uh*iutua ja mu*tam*alata sinua. Mitä se ä**ä oli sitten kertonut yhteisille kavereillenne?

Ei tuota kaveruutta enää voi korjata. Ainakaan itse en uskoisi voivani antaa anteeksi.

Ps. huoh m**e ja tämä typerä s*ns*uri. Ehkä jatkossa laitan viesteihin vain t*htiä koska juuri muuta ei voi kirjoittaa.

Pps. Oikeasti mitä ihmettä tämä viestipelleily tällä palstalla on?

Vierailija
146/208 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta on myös näitä naisia, jotka väittävät esimerkiksi miehensä kaverin vaimon olevan ihastunut mieheensä ja yrittävän iskeä tätä. Minulle on käynyt kaksi kertaa näin. Siis mieheni hyvien ystävien vaimot ovat väittäneet tällaista. Minulla ja miehelläni meni kahvit väärään kurkkuun. Mies on jatkanut ystäviensä kanssa ystävyyttä, mutta minä en enää suostu näkemään miehen ystäviä enkä heidän vaimojaan. Pitäkööt tunkkinsa ja miehensä! Olen puhelias ja ystävällinen, mutta en voisi kuvitella koskevani heidän miehiinsä pitkällä tikullakaan. Mutta jos ystävällisyyttä erehdytään luulemaan ihastumiseksi ja iskemiseksi, minä nostan kytkintä. En jaksa turhaa draamaa. Minulla on omiakin ystäviä. 

Vierailija
147/208 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskomatonta miten moraalittomia käärmeitä jotkut naiset ovat. En usko, että miehet tekevät tätä läheskään niin paljon kuik naiset.

Onneksi myös on paljon naisia, jotka ei koskaan lähtisi vikittelemään varattua, puhettakaan vielä kaverin miehestä.

Antaisin tuon kaverin kyllä kuulla kunniansa, kuinka on nolannut itsensä ja en halua kuulla enää hänestä, onnea vaan jatkoon.

En allekirjoita tuota. Olen seurustellut mieheni kanssa 5 vuotta. Tänä aikana 2 hänen ystävistään on yrittänyt tehdä minua kohtaan peliliikkeitä. Molemmat veljensäkin ovat tunnustaneet hellät tunteensa.

En usko että kyse on sukupuoleen sidotusta ilmiöstä.

Miehet panevat jokaista kaverin naista jos vain onnistuvat.

Vierailija
148/208 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tollanen naapurin rouva vehtasi mun mieheni kanssa, joka oli niin ääliö, että meni siihen mukaan. Meidän perhe hajosi. Sen naisen perhe hajosi vasta myöhemmin. En silloin tajunnut, että halusikin minulle pahaa. Tämä tapaus sai mut ajattelemaan tältäkin kantilta asiaa. Silloin pyysin se naapurin rouvan miestä viemään rouvansa pois tilanteesta ja kerroin , kuinka paha mieli minulla on. Ei tehnyt elettäkään. Kuulemma vaimonsa on aina tuollainen.

Vierailija
149/208 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa miestä kiinnosti mennä sinne, kun kerran suostui.

Vierailija
150/208 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi ap laittoi viestin. Eikö tällaisessa asiassa olisi ihan paras keskustella, joko puhelimessa tai naamatusten?

Tulisi asiat selviksi ja se toinen osapuoli joutuisi kohtaamaan asian ihan eri tasolla kuin viestissä, jonka voi kohta poistaa ja unohtaa..

Vierailija
151/208 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jotain hyvää tästä tilanteesta etsisi, niin se, että miehesi näytti sinulle ystäväsi viestit. Miehesi ei siis ole kiinnostunut ystävästäsi. Pyytäkää ystävä teille ja kertokaa yhdessä miehesi kanssa, että viestit vaikuttivat flirttailulta ja toivotte niiden ja yleensäkin tuollaisen yhteydenoton loppuvan.

Vierailija
152/208 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tämä ihan mahdollista on. Oma ystäväni alkoi lirkutella miehelleni kaupungilla, kun tiesi avio-ongelmistamme. Seisoin itse vieressä. Mieheni ei reagoinut mitenkään, katsoi vaan naista ihmeissään ja vastaili lyhyesti. Mies kysyi myöhemmin multa miksi mulla edes on tollasia ystäviä.

Pistä ap välit vaan poikki tähän "ystävääsi", ei tossa ole mitään epäselvää. Miehesi voi vastata hänellle että ei kiinnosta. Turha alkaa selvitellä asiaa sen enempää.

Hyvä mies sulla.

Vierailija
153/208 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olin taannoin tukena ystävälleni, kun hän oli pettänyt miestään. Vastailin yötä myöden puhelimeen ja istuin olkapäänä milloin meillä, milloin heillä ja otin lapsia hoitoon.

Hän ei tunne miestäni tai ole tätä juurikaan nähnyt edes. Soitin hänelle automatkalla mieheni puhelimesta tuon pettämisepisodin aikana kerran, koska omastani oli akku lopussa.

Pari viikkoa meni ja mieheni sai häneltä viestin, jossa kutsui kanssaan viettämään iltaa ja baariin.

Olin todella hämmentynyt ja loukkaantunut. Minä olin auttanut ja ollut olkapäänä päivin öin, mutta en kelvannut baariseuraksi, kun sanojensa mukaan tahtoi nollata.

Mies vastasi hänelle ensin, että tuliko viesti väärään numeroon, johon ystäväni vastasi, ettei tullut ja tahtoi tutustua.

Mies tietenkin näytti viestit minulle, eikä vastannut ystävälleni enää. Ei hän kyllä enää tuon jälkeen edes yrittänyt ottaa minuun yhteyttä. Hylkäsi kuin vanhan rukkasen, vaikka pieni menetys olikin tuollainen ystävä.

Mies sanoi heti alkuun, että ompas outoa käytöstä, eikä hän pitäisi siitä, jos hänen ystävänsä kutsuisi minut kahdestaan viinille ja baariin.

Ei ehkä liity suoraan sinun ikävään tilanteeseen tämä kommentti, mutta mielestäni ravintolaan voi kyllä lähteä vastakkaista sukupuolta olevan kanssa, vaikka olisikin parisuhteessa. Itse en ainakaan suostu siihen, että kumppani saisi päättää kenen kanssa ulos menen silloin harvoin kun pääsen. Mutta kaksistaan koti-illan viettäminen toisen miehen kanssa hänen kodissaan olisi kyllä liikaa. Julkiset paikat ovat neutraalimpia.

Joo, saa lähteä, mutta tässä ketjussa olevissa keisseissä on kyllä ihan selvä, mikä se kaverin takaa-ajatus noissa baarikeikoissa on.

Minullakin on miespuolisia ystäviä, joiden kanssa vietän aikaa ihan platonisesti. Ystävien miesten kanssa ei vaan aleta virittelemään edes mitään flirttisuhdetta, heihin tulee suhtautua kuin omaan veljeen. Pitäisin itsekin outona, jos joku kaverini haluaisi yhtäkkiä hengailla kahdestsan puolisoni kanssa.

Vierailija
154/208 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla tollanen naapurin rouva vehtasi mun mieheni kanssa, joka oli niin ääliö, että meni siihen mukaan. Meidän perhe hajosi. Sen naisen perhe hajosi vasta myöhemmin. En silloin tajunnut, että halusikin minulle pahaa. Tämä tapaus sai mut ajattelemaan tältäkin kantilta asiaa. Silloin pyysin se naapurin rouvan miestä viemään rouvansa pois tilanteesta ja kerroin , kuinka paha mieli minulla on. Ei tehnyt elettäkään. Kuulemma vaimonsa on aina tuollainen.

Niin, täytyy sanoa, että välillä tuntuu siltä, että näitä "perheenrikkojia" katsotaan melkein hiukan sinisilmäisesti, että "kun he nyt yhtä'äkkiä vaan löysivät elämänsä rakkauden, niin eihän siinä voinut mitään muuta tehdä kun aloittaa uuden suhteen, vaikka olemassa oleva suhde ei ollut vielä loppunut, voi, voi", vaikka todellisuudessa uuden suhteen aloittaminen kun edellistä ei ole vielä lopetettu voi olla monella suorastaan strategia, ettei tarvitse itse tulla jätetyksi.

Tosin, emme tiedä mitä ihmisten historiassa on. Jos exäni tai hänen nyxänsä jompikumi aloittaisi uuden suhteen kesken kaiken, en toista säälisi, koska he tekivät molemmat niin itse aloittaessaan suhteensa.

Vierailija
155/208 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhean vakavasti otatte nämä asiat. Seksi on seksiä, ei parisuhde. Voihan sitä miestä vähän lainata kaverille.

Vierailija
156/208 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko teillä puolisonne kavereiden puhelinnumerot? Siis sellaisten kavereiden, jotka ovat vain puolisoidenne, ei teidän yhteisiä? Miten olette saaneet numerot? Ja miksi?

Ihmettelen aina näitä "yks kaverini laittoi miehelleni viestiä, että..." mites niitä viestejä laitetaan, jos ei ole numeroa?

Kyllä mulla on muutaman mun miehen kaverin numero ja miehellä on mun kavereiden numeroita. En nyt muista miksi näitä numeroita on aikoinaan vaihdettu, mutta minusta tämä on ihan normaalia. Meillä varmaan on liittynyt kissojen tai koirien hoitamiseen kun joku reissaa ja haetaan tai viedään avaimia. Joskus ostin yhdeltä kaverilta Lundian hyllyjä ja mies hoiti sen noudon ja sopi aikatauluista suoraan kaverin kanssa kun itse en töiltä ehtinyt. 

Ja nykyäänhän saa somen kautta kiinni melkein kenet tahansa, ei tarvitse edes olla numeroa. 

Vierailija
157/208 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä näitä on. Mulla oli todella hyvä ystävä, tunnettiin monta vuotta, mutta kun hän tuli samaan työpaikkaan kuin minä, alettiin viettämään paljon aikaa yhdessä. Olin eri paikkakunnalla töissä, joten oli ihanaa löytää ystävä, jolle kerroin kaikki, hänkin avautui monesta jutusta. juteltiin tuntikausia ja tehtiin kaikkea. 

Mieheni tuli sitten käymään ja mentiin yhdessä ravintolaan. Kun tulin vessasta, mieheni alkoi vaatia, että nyt lähdetään. Olin aika vihainen, että ei me nyt tälleen ja ystävä tässä. Mies tinkasi lähtöä ja näin, että on tosissaan. Lähdin, vaikka tosi pitkin hampain.

Kadulla mies kertoi ystäväni ehdottaneen, että he kaksi lähtevät ravintolasta ja jättävät minut sinne.

Olin aivan järkyttynyt. Töissä puhuimme tämän jälkeen vain pakolliset. Hän ei koskaan selittänyt mitään, enkä minä saanut kysyttyä mitään. Mitäpä tuosta olisikaan puhumista, toisaalta.

Jaahas, minä taas saattaisin ajatella että miehesi yritti kaverisiasi iskeä mutta sai ein. Kiire viedä sut pois sieltä ettei olis tilanne selvinnyt.

Vierailija
158/208 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen yhden tällaisen tapauksen, jo 80-luvulta. Uskouduin hänelle, että olen ihastunut yhteen yhteiseen tuttavaamme, joka oli juuri siinä lähistöllä. No tämä nuori nainen meni SAMAN tien juttelemaan tuolle nuorelle miehelle flirtti-tyyliin, jäin vain suu auki katsomaan että ei ole todellista!

Käsitin, että näitä tapauksia on ollut enemmänkin, eli hänellä oli vahva tarve testata viehätystään, ja riittihän sitä, mukavannäköinen ja sana hallussa. 

Kauhea sanoa, mutta pientä vahingoniloa koin, kun kävi ilmi että hänen aviomies (puolikuuluisa) petti ja jätti. MUTTA sen jälkeen hän muuttui, nyt nainen on ihan todella kultainen ihminen <3 

Keski-ikäisiä nyt jo

Vierailija
159/208 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No aika ilmeistähän tuo on, mitä arpomista siinä enää on onko iskemässä vai ei?

En tiedä. En vaan haluaisi millään uskoa tätä. Toivoisin että hänellä olisi joku järkevä selitys tälle, mutta miten muka voisi.

Ap

Kiima. Muita selityksiä ei ole.[/quote

Nainen + känni + kiima - moraali = lapsi

Vierailija
160/208 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ihan uskottavalta tilanteelta, valitettavasti. Itselläni pari samankaltaista kokemusta, monet naiset ja miehet haluavat vaan testata viehätysvoimaansa ja lemppaavat heti kun itselleen piirityksen kohteen saavat. 

Eräs entinen ystäväni koko ajan kopioi asioita minulta, mutta en jaksanut välittää asiasta. Luulin kuitenkin että olimme ystäviä ja tuin häntä yhdessä tosi isossa ja vaikeassa asiassa. No, olin seurustellut miehen kanssa vuoden, kuinka ollakaan tämä "ystävä" alkoi piirittää miestä selkäni takana. Lopulta päätyivät yhteen. En ole missään tekemisissä kummankaan kanssa. Kummallakaan ei ollut pokkaa kertoa rehellisesti että mitä tapahtui, yhteisiltä tutuilta kuulin. Kuitenkin aikuiset ihmiset kyseessä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kaksi