Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ystäväni yrittää ilmeisesti iskeä miestäni

Vierailija
01.11.2019 |

Minulla on hyvä ystävä, jonka kanssa olemme olleet ystäviä noin 20 vuotta. Tutustuimme jo ala-asteella. Olen ollut mieheni kanssa suhteessa yli 10 vuotta. Miehelläni on oma kaveripiiri ja minulla omani. Olemme siis molemmat kavereita molempien kaveripiirin kanssa, mutta emme juuri vietä kaveripiirien kesken aikaa (jos joku nyt edes ymmärsi tästä mitään).
Vietin viime viikonloppuna aikaa tämän ystäväni kanssa ja mieheni oli kotona, mutta teki muita asioita. Kaikki meni hyvin ja joimme hieman viini, lukuun ottamatta ystäväni muutamaa härskiä vitsiä miehelleni. En ajatellut mitään, koska on hänen tapaistaan kun juo alkoholia. Nyt eilen kuitenkin mieheni näytti puhelimestaan ystävältäni saatuja viestejä. Tämä "ystäväni" oli kysynyt miestäni ensin kahville ja mieheni ihmetteli että miksi, onko kaikki hyvin. Ystäväni kertoi että haluisi vain tutustua paremmin häneen kahden kesken. Mieheni edelleen ihmetteli että miksi. Ystäväni jankkasi että koska he ovat niin samankaltaisia ja samalla aaltopituudella että olisi mukava ystävystyä myös hänen kanssaan. Mieheni kysyi että ottaako minut mukaan ja ystäväni sanoi ettei tarvitse, eihän minun tarvitse aina olla joka paikassa mukana, että kai miehelläni voi olla omiakin kavereita ja oma elämä (mikä siis on). Mieheni vastaili hieman vastahakoisesti ja ystäväni ehdotti suoraan, että mieheni voisi tulla hänen luokseen myös viinille. Tähän mies ei ollut vielä vastannut mitään, vaan tuli suoraan näyttämään minulle.
Olen hieman poissa tolaltani ja vihainen. En haluaisi maalata piruja seinille, mutta vahvasti näyttää, että "ystäväni" yrittäisi iskeä miestäni. Mutta onnellinen, että mieheni on uskollinen ja kertoi minulle heti. Mietin otanko ystävääni heti yhteyttä ja kysyn mitä hän tekee, mutta pyysinkin miestäni "suostumaan" tähän ja katsoa mitä ystäväni tekee ja mihin hän pyrkii.
Samassahan sieltä tuli lirkuttelua ja flirttailua. Ja tulihan sieltä sitten vielä "vahingossa" puolialaston kuva, missä hän näkyi ikkunan kautta, kun esitteli tänään ostamiaan uusia verhoja. Voi hyvä jumala ja me olemme jo kolmekymppisiä aikuisia ihmisiä, emme teinejä.
Ahdistaa ja todella paha mieli, miten ihminen johon olen luottanut melkein koko elämäni voi tehdä näin. Onhan hän aina ollut kova miehien kanssa treffailemaan, mutta että minun miestäni. Hän on ollut minulle perhettä ja olemme kokeneet niin paljon yhdessä. Minulla ei juuri ole ystäviä hänen lisäkseen ja en tiedä, miten tästä voi selvitä rikkomatta ystävyys suhdetta, koska en tietenkään halua tuollaista ihmistä lähipiiriini.
Anteeksi pitkä vuodatus, mutta pakko avautua johonkin. En halua vielä puhua yhteisille ystäville, ennen kuin olen ensin selvittänyt tilanteen ystäväni kanssa. Surettaa.

Kommentit (208)

Vierailija
21/208 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene miehesi kanssa "viinille" ja kysy silloin suoraan asiasta. 

Vierailija
22/208 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Odottelinkin jo viikon perjantaiprovoa

Mitä väliä sillä on onko ap nyt oikeasti kokenut tämän? Tuo on kuitenkin kohtalaisen yleinen tapahtumaketju ja aiheesta on ihan mielenkiintoista keskustella.

Onko tuo oikeasti yleistäkin? :O

No on

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/208 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on päivän selvä.

Vierailija
24/208 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt alku lähti ihan hyvin, mutta viimeistään tuossa puolialaston/verhot kohdassa puolsi ojaan 👍👌

Vierailija
25/208 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja hänen käytöksessään ei ole koskaan aiemmin ollut mitään tähän viittaavaa?

Kuten mainitsin että hän on ollut aina kova treffailemaan miehiä ja kovin pitkiä suhteita hänellä ei ole ollut. Mutta koskaan en ole ainakaan saanut tietää, että hän olisi ketään kavereidensa kumppaneita yrittänyt. Eli en olisi koskaan uskonut.

Ap

Vierailija
26/208 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No aika ilmeistähän tuo on, mitä arpomista siinä enää on onko iskemässä vai ei?

En tiedä. En vaan haluaisi millään uskoa tätä. Toivoisin että hänellä olisi joku järkevä selitys tälle, mutta miten muka voisi.

Ap

Okei. Asutte Porvoossa. Olisit edes yrittänyt.

Vierailija
27/208 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkinlaisen ansan voisi järjestää.

Mies voisi mennä vaikka yksin sisälle, sinä jäät vähäksi aikaa piiloon lymyämään.

Näkisitkö ikkunasta mitä ”ystävä” yrittää? Tai mies voisi sitten avata sinulle oven jos/kun nainen on alkanut vähentää vaatetta.

Vierailija
28/208 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä väliä sillä on onko ap nyt oikeasti kokenut tämän? Tuo on kuitenkin kohtalaisen yleinen tapahtumaketju ja aiheesta on ihan mielenkiintoista keskustella.

Mulle kävi vähän vastaava mutta ystäväni tyttären kanssa. Kyllä näitä kieroja naisia on olemassa.

Vierailija
29/208 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja heivaat sitten sen naisen kokonaan elämästäsi, mikäli jotain sopimatonta paljastuu hänen aikeistaan. Ihan sama vaikka olisi ainoa kaveri, parempi kokonaan ilman kuin tuommoisen kanssa.

Vierailija
30/208 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli samanlainen ystävä.se soitteli miehelleni monta kertaa päivässä.Ei ole enää ystäväni Mies ei ole enää mieheni.Naiset on kieroja.Onneksi niitä viisaitakin ja toisia kynnioittavia vielä löytyy.

Vierailija
31/208 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ghostaa. Älä kutsu mihinkään yhteiseen. Jos hän kutsuu, niin et ehdi tai voi juuri silloin. Kaverisi saa luvan ihmetellä, että mikä nyt on oikein tullut. Jos kehtaa kysyä suoraan, että mikä oikein on, niin sano sinä ihan yhtä suoraan.

Vierailija
32/208 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se jätkä on noin helposti vietävissä, niin anna mennä. Kai sillä miehelläsi on itselläänkin jotakin vetoa muualle, jos joku suttura vetää puoleensa. 

Mottoni on:

Mene, takaisin ei ole tulemista!

Vierailija
33/208 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On.

Mun yks kaveri on flirttailu kahdesti miehelleni, kerran siten etten ollut paikalla (mies itse kertoi tästä) ja toisella kertaa melkeinpä mun silmien edessä. On myös tiedossa, että flirttailee muidenkin kavereidensa poikaystävien kanssa. Jostain syystä en ole tämän lu*ntun kanssa paljon tekemisissä.

Vierailija
34/208 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja heivaat sitten sen naisen kokonaan elämästäsi, mikäli jotain sopimatonta paljastuu hänen aikeistaan. Ihan sama vaikka olisi ainoa kaveri, parempi kokonaan ilman kuin tuommoisen kanssa.

Eikö jo ole paljastunut?

Vierailija
35/208 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos se jätkä on noin helposti vietävissä, niin anna mennä. Kai sillä miehelläsi on itselläänkin jotakin vetoa muualle, jos joku suttura vetää puoleensa. 

Mottoni on:

Mene, takaisin ei ole tulemista!

Olipa tulkinta :D 

Vierailija
36/208 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en todellakaan alentuisi lähtemään sinne asunnolle millekään tarkastuskäynnille mieheni kanssa. Huono idea tuo suostuminen tällaiseen pelleilyyn. Olet saanut tarpeeksi todisteita, voit pudottaa ihmisen ystävälistaltasi. Ihmettelen silti, miten hänellä on miehesi numero? Ei ystävilläni ole mieheni numeroa.

Vierailija
37/208 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ystäväsi on ihan ihastunut mieheesi ja haluaa tietää, voisiko tunne olla molemminpuolinen tai saisiko "muuten vaan" iskettyä miehesi. Epäkunnioittavaa ehkä sinua kohtaan, toisaalta yllättävän rohkeaa - miten ystäväsi muka ajattelisi, ettei mies kertoisi sinulle. Onko niin harhainen, että luulee sinun miehesi olevan ihastunut häneen?

Mitäpä tuolle nyt tarvitsisi tehdä. Miehesi ehkä kannattaisi sanoa, että ei kiinnosta. Sinun pitää päättää haluatko jatkaa ystävyyttä. Jäynät ja ansat ovat lapsellisempia kuin tuo ystäväsi suorittama vikittely.

Vierailija
38/208 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö jo ole paljastunut?

No joo, kyllä kaverin miehelle flirttailu ylittää kaikki hyvän maun rajat. Itse samassa tilanteessa kuitenkin haluaisin vielä saada kaverin ns. rysän päältä kiinni, jotta mitään ei jäisi epäselväksi ja tulkinnanvaraiseksi.

Vierailija
39/208 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomatonta miten moraalittomia käärmeitä jotkut naiset ovat. En usko, että miehet tekevät tätä läheskään niin paljon kuik naiset.

Onneksi myös on paljon naisia, jotka ei koskaan lähtisi vikittelemään varattua, puhettakaan vielä kaverin miehestä.

Antaisin tuon kaverin kyllä kuulla kunniansa, kuinka on nolannut itsensä ja en halua kuulla enää hänestä, onnea vaan jatkoon.

Vierailija
40/208 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulehan kertomaan miten ilta meni.