Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen itseluottamus ja ulkonäkö paranee suhteen aikana, jättää saadakseen muita naisia

Vierailija
31.10.2019 |

Onko kenelläkään muulle käynyt näin? Onkohan vain sattumaa, että minulle on tapahtunut kahdestikin?

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kokemusta minullakin. Huono itseluottamus oli miehellä, syrjäänvetäytyvä. Sitten kun sai mielestään tarpeeksi harjoitella sosiaalisia taitoja kanssani, tulin jätetyksi. Minä taas ajattelin pitempiaikaista suhdetta.

Vierailija
22/35 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

useimmiten naisilla homma just toisinpäin, ollaan hyvässä kunnossa alussa, vuoden päästä on jo +20kg ja harrastukset loppuneet.

Kohtelet ajoittain huonosti ja nainen syö suruunsa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

useimmiten naisilla homma just toisinpäin, ollaan hyvässä kunnossa alussa, vuoden päästä on jo +20kg ja harrastukset loppuneet.

Kohtelet ajoittain huonosti ja nainen syö suruunsa?

Tai vaadit alunperinkin liiallista laihuutta naiselta, sellaista painoa, mitä on vaikea pitää ilman nälkäkuuria. Ja normaalipainoinen (bmi alle 25) nainen on sitten läski.

Vierailija
24/35 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ihan samaa te naisetkin teette. Jos mies kannustaa naista laihtumaan ja nainen tämän johdosta alkaakin saamaan päivittäin huomiota miehiltä, menee usein se kiltti kannustajamies vaihtoon.

Olisko todennäköisempää, että miehen painostus laihtua suhteessa aiheuttaa paitsi laihtumista, myös masennusta tai syömishäiriötä ja nainen on esim.terapeutin avulla havainnut että on jätettävä kontrolloiva puoliso. Itsellä nuo miehet ovat muuttuneet spontaanisti kun ovat saaneet itseluottamuksen kuntoon, olen siis ilmaissut että ylipainoinenkin vartalo on minusta himoittava jne. Ap

Vierailija
25/35 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ihan samaa te naisetkin teette. Jos mies kannustaa naista laihtumaan ja nainen tämän johdosta alkaakin saamaan päivittäin huomiota miehiltä, menee usein se kiltti kannustajamies vaihtoon.

Olisko todennäköisempää, että miehen painostus laihtua suhteessa aiheuttaa paitsi laihtumista, myös masennusta tai syömishäiriötä ja nainen on esim.terapeutin avulla havainnut että on jätettävä kontrolloiva puoliso. Itsellä nuo miehet ovat muuttuneet spontaanisti kun ovat saaneet itseluottamuksen kuntoon, olen siis ilmaissut että ylipainoinenkin vartalo on minusta himoittava jne. Ap

Kertoo kyllä jotain itsestäsi kun tulkitset parempiin elintapoihin kannustavan miehen heti alistavaksi narsistiksi. Ehkä asenteesi miehiin on ollut se syy jättämiselle?

Vierailija
26/35 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisko todennäköisempää, että miehen painostus laihtua suhteessa aiheuttaa paitsi laihtumista, myös masennusta tai syömishäiriötä ja nainen on esim.terapeutin avulla havainnut että on jätettävä kontrolloiva puoliso.

No totta maar AV:lla on aina todennäköisempää, että mies on sika, vaikka osapuolista ei tiedettäisi mitään muuta kuin sukupuoli! :D

Vierailija
27/35 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tuo on tuttu ilmiö. Naimisissa tai vakiintuneessa parisuhteessa olevat miehet luulevat olevansa naisten asiantuntijoita ja mielellään jakavat tätä viisauttaan sinkkukavereilleenkin, pyytämättä. Ovat tosin osittain oikeassakin. Parisuhdemarkkinoille pääsee sisälle helpoimmin olemalla parisuhteessa.

Vierailija
28/35 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kertoo kyllä jotain itsestäsi kun tulkitset parempiin elintapoihin kannustavan miehen heti alistavaksi narsistiksi. Ehkä asenteesi miehiin on ollut se syy jättämiselle?

Puhuit laihduksessa kannustamisesta. Minusta laihdutuksessa ei pitäisi kannustaa kuin lääkärin ja trainerin. Läheiset toki voi auttaa noudattamaan ruokavaliota ja kertoa, että toivoo toisen olevan terve ja hyvinvoiva. Laihdutuksessa kannustaminen helposti tulee tulkituksi niin, että toivoo että toinen olisi eri näköinen. Ap

Vierailija
29/35 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On taas naisilla teorioita. Ja vielä oikein teini-ikäisten viisaudella. 

Totuushan on se, että  naiset eivät osaa  katsoa peiliin ja vika on aina kaikkialla muualla kuin prinsessassa itsessään

Vierailija
30/35 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En loppujen lopuksi tiedä, mikä on milloinkin ollut syy jättämiselle. Uskon että nuo kokemattomat miehet halusi vain kokeilla, mitä muutakin on ja kyllä sinänsä sen ymmärränkin. Ehkä olisi kannattanut ottaa sellainen, joka on jo seurustellut monta kertaa. Ap

Vierailija
31/35 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhuit laihduksessa kannustamisesta. Minusta laihdutuksessa ei pitäisi kannustaa kuin lääkärin ja trainerin. Läheiset toki voi auttaa noudattamaan ruokavaliota ja kertoa, että toivoo toisen olevan terve ja hyvinvoiva. Laihdutuksessa kannustaminen helposti tulee tulkituksi niin, että toivoo että toinen olisi eri näköinen. Ap

kaiken voi tulkita miten haluaa. Jos kannustaa leikkaamaan tukkaa toisella tavalla kertoo tukkatyylin olevan ruma. Jos kannustaa etenemään uralla kerttoo toisen olevan matalastatuksinen ja pienipalkkainen. Jos kertoo pukeutumaan toisella tavalla kertoo toisen olevan tyylitajuton.

Vierailija
32/35 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kaiken voi tulkita miten haluaa. Jos kannustaa leikkaamaan tukkaa toisella tavalla kertoo tukkatyylin olevan ruma. Jos kannustaa etenemään uralla kerttoo toisen olevan matalastatuksinen ja pienipalkkainen. Jos kertoo pukeutumaan toisella tavalla kertoo toisen olevan tyylitajuton.

No kyllä. Ei minulle todellakaan tule ehdotella muille uusia hiustyylejä ja vaatteita, elleivät he ilmaise toivovansa ehdotuksia! Ap

Vierailija
33/35 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minun mieheni ulkonäkö on kieltämättä parantunut. Teineinä tavatessamme hän oli siimakätinen eikä niin tyrmistyttävän komeakaan, mutta luonne kultaisin. Parikymppisenä alkoi haba ja parta kasvaa ja äänikin on madaltuntut. Mutta olen mielestäni itsekin naisistunut ja kaunistunut suhteen aikana, lasten myötä sain tissit ja pepun kun nuorempana olin vain laiha. Ei se vaihtelun vuoksi lähtisi hyvästä suhteesta rakastetaan toisiamme ja mies vaikuttaa tyytyväiseltä. En ole itsekään lähtemässä.

Vierailija
34/35 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No minun mieheni ulkonäkö on kieltämättä parantunut. Teineinä tavatessamme hän oli siimakätinen eikä niin tyrmistyttävän komeakaan, mutta luonne kultaisin. Parikymppisenä alkoi haba ja parta kasvaa ja äänikin on madaltuntut. Mutta olen mielestäni itsekin naisistunut ja kaunistunut suhteen aikana, lasten myötä sain tissit ja pepun kun nuorempana olin vain laiha. Ei se vaihtelun vuoksi lähtisi hyvästä suhteesta rakastetaan toisiamme ja mies vaikuttaa tyytyväiseltä. En ole itsekään lähtemässä.

Kävipä hyvin - Ap

Vierailija
35/35 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidemmät suhteeni ovat olleet niin että nainen on kaunistunut merkittävästi yhdessäolomme aikana. Se ei ole johtanut eroon vaan entisestään syventänyt yhteyttämme. Erot tuleet muista syistä. M41

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä viisi