Mitä/millaisia vaatteita tai vaateyhdistelmiä ette voi sietää? luetellaan!
Minä en jostain syystä koskaan ole tykännyt shaalikauluksellisista neuleista (tuli mieleen kun äsken tuli taas Nicotinell mainos jossa naisella ko. vaate). Ja toinen vaate tai pikemminkin kuosi on salmiakkikuvio jossain neuleessa/paidassa.
Mitkä on teidän inhokkeja pukeutumiseen liittyen?
Kommentit (398)
Naisten juhlamekossa Lumikin paha äitipuoli -kaulus. Ihan hirveä! Kohta on taas Linnan juhlat ja saletisti sieltä voi bongata ainakin 10 sellaista. Miksi niin moni haluaa näyttää syöjättäreltä?
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni Louis Vuittonin kuuluisa kuosi tuo mieleen miesten 70-luvun pitkien kalsareiden printit. Mutta eivät nuo laukut raivostuta. Pikemminkin huvittaa kun muista se on niin hieno statuslaukku ja itselle tulee ihan eri mielleyhtymä.
Ja kakanvärisiäkin ne ovat kaiken lisäksi!
Gudrun Sjödenin (tai joku sinnepäin) vaatteita en päälleni pukis 😖
Vierailija kirjoitti:
Tiukat trikoofarkut, stringit, sukkahousut päällyhousujen alla.
Sukkahousut päällyhousujen alla?
No onpas sietämätöntä. Toista se on, kun sukkahousut ovat päällyshousujen päällä. Sepäs onkin mukavaa.
Mua ärsyttää tää nykyinen trendi että kaikki housut on ankle length. Argh! Ihan ok näköiset mutta ei käytännölliset mun mielestä yhtään
Joskus 2011 tms ärsytti kun vyötärö mekoissa ei ollut ihan vyötärön kohdalla vaan ylempänä, mutta ei selvästi empire linjaakaan. Ihan väärässä paikassa ainakin mun keholle. En muista vuotta oikeasti tarkkaan mutta joskus silloin monet mekot tuollaisia
Vierailija kirjoitti:
Korkeavyötäröiset housut isoperseisillä tai alavatsakkailla naisilla (tai miehillä).
Napapaidat (eivät näytä hyvältä kuin Madonnalla 80-luvulla).
Villa-/neuletakit (nappikiinnityksellä) miehellä. Paappalook potenssiin miljoona.
Nappikiinnitteiset villa-/neuletakit myös naisella. Kietaisu- tai avoinna liehuva napiton malli ok.
Kaulahuivi lassolla (tulee heti oksennusta suuhun).
Luivyittooooon- laukut (aidot tai feikit) sekä Kånkenit (puhtaat tai paskaiset).
Millainen on kaulahuivi lassolla?
Vyötäröltä runsaasti rypytetty hame ja sen kanssa tiukka trikootoppi. Juu, ei kiitos. Sitten muuten hyvät ja istuvat vaatteet, mutta värit riitelevät keskenään tai on liikaa ruutua, raitaa ja kukkakuosia samanaikaisesti.
Ulkonna ne varsinkin nuorten naisten suosimat sängynpeitteen kokoiset huivit jopa kesällä. Hoitamattomat kengät.
Liituraita naisilla. Jotenkin tunkkainen tyyli. Janet Jackson jossain 2000-luvun alun videossa edustaa just tätä tyyliä. Ja lierihattu toki kammotuksen lisänä.
Collegehousut kainaloon asti kiskottuna Kardashianien tyyliin. Hanuri näyttää todella pitkältä, niinkuin ois tenat täynnä tavaraa.
Peräkylän räväkkä hevimammalook. Luonnoton tukan väri kruunaa tän ja kulahtaneet ennen mustat vaatteet.
Hupparit. Trikoopipot. Lenkkarit, ellei ole tulossa tai menossa urheilemaan. Ylipäätään uhreiluvaatteiden käyttö normaaleina vaatteina.
Vierailija kirjoitti:
Naisten juhlamekossa Lumikin paha äitipuoli -kaulus. Ihan hirveä! Kohta on taas Linnan juhlat ja saletisti sieltä voi bongata ainakin 10 sellaista. Miksi niin moni haluaa näyttää syöjättäreltä?
Ehkä ne on nähnyt muutakin taidetta kuin disneyfilmin? Silloin nuo kaulukset tuottaa ihan toisenlaisia mielleyhtymiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Canada Goose takki. Kertoo kaiken oleellisen kantajastaan.
Mitä se kertoo? Hanhenvihaaja?
Canada Goose käyttää mm. takkien huppuihin erittäin epäeettisellä tavalla hankittuja kidutettujen eläinten turkkeja.
Tekokuituiset vaatteet, varsinkin semmoiset vartalonmyötäiset. Alkaa ahdistaa jo ajatuskin siitä hiostamisesta ja sähköisyydestä. Enkä tarkoita mitään urheilukerrastoja vaan jotain satiini/pitsipaitoja esimerkiksi. Ja nyppyyntyneet akryylineuleet :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Canada Goose takki. Kertoo kaiken oleellisen kantajastaan.
Mitä se kertoo? Hanhenvihaaja?
Canada Goose käyttää mm. takkien huppuihin erittäin epäeettisellä tavalla hankittuja kidutettujen eläinten turkkeja.
Jep, ihmisten pitäis ylipäätään olla paremmin selvillä epäeettisesti tuotetuista tuotteista, mitä varsinkin muotialalla riittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiukat trikoofarkut, stringit, sukkahousut päällyhousujen alla.
Sukkahousut päällyhousujen alla?
No onpas sietämätöntä. Toista se on, kun sukkahousut ovat päällyshousujen päällä. Sepäs onkin mukavaa.
Kuka pitää sukkahousuja päällyshousujen päällä?
Vierailija kirjoitti:
Fjällräven tms. -tyylinen eräpukeutuminen muualla kuin Lapin vaelluksella. Ja tähän vielä kirsikkanan päälle pyöräilykypärä (parhaimmillaan pipon päällä), kun tullaan asioimaan kauppaan. Ai että mä kärsin..............
No mut se on käytännöllistä :) mä ihailen ihmisiä jotka harrastaa hyötyliikuntaa ja pyöräilee sinne kauppaan sen sijaan että ajaa oven eteen autolla tyylikkäästi pukeutuneena.
Oon aina ihmetelly itekin sitä miten jotkut viittii käyttää sellaisia paitoja ja muita kuteita joissa oikein isoin kirjaimin mainostetaan sitä merkkiä eikä oikein muuta sitten olekaan
Vierailija kirjoitti:
Oon aina ihmetelly itekin sitä miten jotkut viittii käyttää sellaisia paitoja ja muita kuteita joissa oikein isoin kirjaimin mainostetaan sitä merkkiä eikä oikein muuta sitten olekaan
Tottakai tuotteen tekijä haluaa mainostaa tuotettaan printein ja logoin. Ihan eri asia on sitten jos itse tekee vaatteensa.
"Nuorekas" haalistunut farkkutakki aikuisella naisella tyyliin Ringa Ropo.
Tai "sähäkkä", lyhyt, kaulukseton (teko)nahkajakku.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikuinen ihminen pukeutuneena johonkin lapsellisiin vaatteisiin kuten kuoman kenkiin mitä päiväkotilaiset käyttää, myös trikoopipot ja pinkit ulkoiluvaateet näyttävät hirveiltä aikuisella naisella
Oletko kokeillut Kuomia? Ne ovat parhaat, lämpimät ja liukkaalla kelillä luistamattomat, kevyet. Näin reumamummona ostan vain Kuomia, nyt on menossa jo neljännet punaiset. Eikä mitään väliä, mitä muut ajattelevat, parhaita ostan.
Neljännet millä ajanjaksolla? Eivätkö ne kestä? Minun talvisaappaitteni pitää kestää 3 talvea. Jos tulee vikoja, käytän suutarissa. Olen suosinut nahkaisia, mutta voisin harkita muitakin, mutta kestävyydestä en haluaisi tinkiä.
Milläs sen logon siitä takista poistat tuhoamatta takkia? En minäkään tykkää, että ulkoilutakissa lukee merkki, mutta niissä nyt vaan yleensä lukee.