Mitä/millaisia vaatteita tai vaateyhdistelmiä ette voi sietää? luetellaan!
Minä en jostain syystä koskaan ole tykännyt shaalikauluksellisista neuleista (tuli mieleen kun äsken tuli taas Nicotinell mainos jossa naisella ko. vaate). Ja toinen vaate tai pikemminkin kuosi on salmiakkikuvio jossain neuleessa/paidassa.
Mitkä on teidän inhokkeja pukeutumiseen liittyen?
Kommentit (398)
Puku, kravatti ja kauluspaita. Epämiehekästä ja epäkäytännöllistä. Rahan orja -tyyli.
Täällä on ollut mainittuna oikeastaan kaikki mitä käytän, Uggeista lähtien. Noh, kaikkia ei todellakaan voi miellyttää, joten en aio lopettaa lempivaatteideni (ja Uggien) käyttämistä! :)
Yhdistelmänä valkoinen toppi ja mustat rintaliivit. Jotenkin niin tyrkkyä:D
Naisilla kaulaan asti napitettu, pastellin sävyinen, tyköistuva kauluspaita, välittömästi mammavibat.
Kaikki hapsuvaatteet.
Ai niin ja sellainen välikausi-tikkitakki! Niin mummomaisia ja muodottomia.
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni Louis Vuittonin kuuluisa kuosi tuo mieleen miesten 70-luvun pitkien kalsareiden printit. Mutta eivät nuo laukut raivostuta. Pikemminkin huvittaa kun muista se on niin hieno statuslaukku ja itselle tulee ihan eri mielleyhtymä.
Tai horoskooppimerkit, tosi mauttomia kuoseja.
Vierailija kirjoitti:
Täällä on ollut mainittuna oikeastaan kaikki mitä käytän, Uggeista lähtien. Noh, kaikkia ei todellakaan voi miellyttää, joten en aio lopettaa lempivaatteideni (ja Uggien) käyttämistä! :)
Uggien käytön voisit lopettaa ihan siitä syystä, että ne ovat erittäin huonot jalalle. Eivät tue tippaakaan.
Täältä on kyllä lukenut niin järkyttävistä tyyleistä että saisi laittaa viestin perään sijaintitiedot, koska itse en ole koskaan osaan näistä törmännyt ja ovat ilmeisesti yleisiäkin yhdistelmiä? Kaiken maailman kokotrikoota pilkkihaalareiden päällä yhdistettynä toisessa jalassa olevaan kuomaan ja toisessa ugg, höystettynä neonvärisillä joka vakoon uppoavilla legginseillä, kypärämyssyllä ja kannikan vilkkumisshortseilla :o
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uggien käytön voisit lopettaa ihan siitä syystä, että ne ovat erittäin huonot jalalle. Eivät tue tippaakaan.
Samoin kuomat ovat jokaisen fysioterapeutin pahin painajainen.
Fjällräven tms. -tyylinen eräpukeutuminen muualla kuin Lapin vaelluksella. Ja tähän vielä kirsikkanan päälle pyöräilykypärä (parhaimmillaan pipon päällä), kun tullaan asioimaan kauppaan. Ai että mä kärsin..............
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tervettä jalkaa tarvitse tukea.
Siedän, mutta en ymmärrä: pakkasella lukioteineillä kylpypyyhkeen kokoinen kaulahuivi, iso ja lämmin villakangastakki, farkut, tennarit ja NILKAT PALJAINA. Pahin, minkä olen nähnyt, kahlasi 15-senttisessä sohjossa paljain nilkoin. En tiennyt, olisiko pitänyt nauraa vai itkeä.
Mä inhoon sellaisia vaatteita, jotka kiristää tai puristaa tai hiostaa. Itselläni siis. Muiden vaatteita en kyttää.
KÄPPI!
Yhtään. Kellään.
*yrjötys*
Ylipäätään kaikki näkyvät merkkilogot vaatteissa tai laukuissa tai missään. Miksi mainostaa, jos käyttäjälle ei siitä makseta mitään?
Vierailija kirjoitti:
Ylipäätään kaikki näkyvät merkkilogot vaatteissa tai laukuissa tai missään. Miksi mainostaa, jos käyttäjälle ei siitä makseta mitään?
Sama. Takissa vaikkapa HH kertomassa että on maksettu vähän enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Pilkkihaalarit joiden päälle on laitettu jalkaosiin sukkahousut ja keltaiset kumisaapaskorkkarit jaloissa.
Löytyisikö kuvaa? Minä en nyt yhtään hahmota, miten pilkkihaalareiden päälle on vedetty sukkahousut ja siihen iskettu vielä "kumisaapaskorkkarit" (?!) päälle... :D vai otanko ihan liian kirjaimellisesti tämän, apua.
Vierailija kirjoitti:
Voi apua. Rakastan legginssejä, korkeavyötäröisiä denimleggareita, erilaisia pipoja ja lippiksiä (ulkoilen paljon) sekä huiveja ja välillä nilkat vilkkuu. Tosin, mitkään legginssini eivät ole läpinäkyviä ja aika usein puen niiden kanssa pitkän neuleen, joka peittää kaiken puoleen reiteen asti. Käytän myös välillä pinkkiä. :D
Olen myös sitä mieltä, että jos viihtyy jossain vaatteessa tai asusteessa, niin miksi ei? Kunhan ei ole alasti tai vilauttelemassa strategisia paikkoja. Esim. Anna Wintour on aina aurinkolasit päässä joka paikassa vaikka olisi yö tai Englannin kuningatar istuisi vieressä.
Täällä toinen samanlainen! Pinkki on mun lempiväri, mutta pinkkejä vaatteita minulla ei valitettavasti ole, koska en ole sopivia löytynyt (N25). Äidilläni on paljon pinkkejä vaatteita, ja ne sopivat hänelle. Hän on kuitenkin kokoa 36 (itse olen 32/34), joten en voi käyttää hänen vaatteitaan. :D Rakastan myös paksuja sukkahousuja ja tunikoita! Minulla on myös trikoot, joita käytän urheillessa, koska kollarit ovat usein paksummat ja niissä tulee todella kuuma. Minulla oli ennen leveälahkeisempia urheiluhousuja, mutta niitä on vaikea löytää kun trendinä on trikoot... Mutta tarkistan aina sovituskopissa, ettei varmasti näy mitään läpi, kun kyykkään. Neonvärit ovat myös ihania! Mustia vaatteita minulla on ehkä muutama kpl, mutta värejä käytän hillitysti ja hallitusti, kynnetkin sopivat usein vaatetyyliin (tällä hetkellä taas pinkit kynnet).
Kuluneet farkut, jossa valmiina reikiä.
Tämähän on designer-look! 😅