Mitä/millaisia vaatteita tai vaateyhdistelmiä ette voi sietää? luetellaan!
Minä en jostain syystä koskaan ole tykännyt shaalikauluksellisista neuleista (tuli mieleen kun äsken tuli taas Nicotinell mainos jossa naisella ko. vaate). Ja toinen vaate tai pikemminkin kuosi on salmiakkikuvio jossain neuleessa/paidassa.
Mitkä on teidän inhokkeja pukeutumiseen liittyen?
Kommentit (398)
Vierailija kirjoitti:
Häämekko hunnulla on aina huono juttu varsinkaan jos ei ole itse menossa naimisiin. Tulee mieleen suljetulta karkuun päässyt hoidon tarpeessa oleva ihminen.
Hetkinen, missä näkee ihmisiä häämekossa JA hunnussa jollei ole menossa naimisiin?
Vierailija kirjoitti:
Kånken reppu (ja en ole se hullu, en vaan tykkää niistä minäkään). Kånken on jotenkin niin mainstream-hipster. Pukisi mieluummin joko jotain siistiä tai jotain oikeasti persoonallista.
Rakastan sinua! Olin jo tulossa kirjoittamaan mutta nyt ei tarvitse. T. Se oikea kånken-hullu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikuinen ihminen pukeutuneena johonkin lapsellisiin vaatteisiin kuten kuoman kenkiin mitä päiväkotilaiset käyttää, myös trikoopipot ja pinkit ulkoiluvaateet näyttävät hirveiltä aikuisella naisella
Kuoma-merkki ei ole vain lasten kenkämerkki.
Mulla on mustat miesten Kuoma-kengät, eikä ole yhtään lapselliset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Häämekko hunnulla on aina huono juttu varsinkaan jos ei ole itse menossa naimisiin. Tulee mieleen suljetulta karkuun päässyt hoidon tarpeessa oleva ihminen.
Hetkinen, missä näkee ihmisiä häämekossa JA hunnussa jollei ole menossa naimisiin?
Eihän sillä mitään väliä ole vaan ajatuksella.
Haaremihousut vääristää kroppaa liikaa. Kuka haluaa vapaaehtoisesti saada persiiseen metrin lisää mittaa?
Vähänkin pulskemmilla trikoohousut, jossa vyötärö tulee ylös ja näin ollen persus näyttää laatikolta.
Ja miehillä tiukat, leggings-tyyppiset farkut. Vaikka olisi kuinka hyvät jalat niin liian naismaiset.
Neonväriset vaatteet on aina kamalat, varsinkin jos kaikki vaatteet päällä on neonvärisiä.
Eikö kukaan ole vielä maininnut minigarkkuhametta ja legginssejä? Vieläkin näkee kesäisin tätä tyyliä joka oli muodissa joskus 2005.
Jos pukeutumistyyli ei ole yhteydessä persoonan temperamentin kanssa. Esim. jos joku räiskyvä tatuoitu persoona on jossain "pyhäkoulupuvussa" nörttivaatteissa tai sitten sellainen arka ja ujo tyyppi pukeutuu johonkin kovislookiin.
Housut ja sukat-yhdistelmä jotka jättävät pakkasilla nilkat paljaaksi, ja kaulassa on kuitenkin se parisängyn peitteen kokoinen kaulaliina.
- kulutetut ja valkaistuin läikin koristellut fiorella-farkut
- ed hardy
- 2000-luvun alun pissistyyli
- valkoinen keinonahka ihan missa vaan vaatteessa
- ugg -kengät
- äityleiden trikoiset lettipipot ja kikertävän kukertavat trikootunikat ja legginsit
- perskannikat paljastavat shortsit
Vierailija kirjoitti:
Canada Goose takki. Kertoo kaiken oleellisen kantajastaan.
Mitä se kertoo? Hanhenvihaaja?
Villavaatteet paljasta ihoa vasten. Olkoon mitä vaan merinovillaa ja väittäköön kuka vaan että on niin lämmin ja pehmeä eikä yhtään kutita - mutta saan kauhean ahdistuskohtauksen jos vahingossa joutuu jotain villaa sisältävää päälle, ja se pääsee koskettamaan esim. kaulaa tai ranteita. Muistan pienenä kun mulle puettiin villasukkahousut jalkaan. En osannut edes puhua, huusin vaan suoraa huutoa mutta kukaan ei tajunnut että johtui villasukkahousuista.
Jos näen villaa jonkun muun päällä, koitan olla ajattelematta asiaa. Pelkkä ajatuskin kun alkaa syyhyttää.
Stringit.... Sain vakavia traumoja, kun tilasin vahingossa, sovitin piruuttani ja katsoin takaapäin itseäni peilistä 😱 Voiko ne näyttää hyvältä kenelläkään???
Tekokuituiset trikoovaatteet, sellaiset joissa hiki haisee hirveen pahalle. En tiiä mitä matskua on, mutta kamalia ovat. Ja haisevia.
Pikkumusta... Siis mitä hittoa, miksi kaikilla pitää olla juhlissa lähestulkoon samanlainen mekko??? Ei tajuu...
Vierailija kirjoitti:
Trikoot ja niiden päällä shortsit. Miehillä nähtyä.
Ne on vaan niin kätevät, en tietenkään kehtaa ulkona käyttää.
Vierailija kirjoitti:
Aikuinen ihminen pukeutuneena johonkin lapsellisiin vaatteisiin kuten kuoman kenkiin mitä päiväkotilaiset käyttää, myös trikoopipot ja pinkit ulkoiluvaateet näyttävät hirveiltä aikuisella naisella
Minulla on Minna Parikan pinkit puputennarit. T. N60v.
Huppari 5-kymppisellä tai sitä vanhemmalla.