Eipä ole äijästä kuulunut mitään kolmeen päivään. Oli varmaan tässä sitten taas tämäkin juttu.
Tapasin mukavan miehen ja kirjoteltiin whatsapissa paljon useita viikkoja, minkä käytiin treffeillä maanantaina. Treffit meni mun mielestä oikeinkin mukavasti. Laitettiin viestiä vielä tapaamisen jälkeen mutta nyt bum! Ei kuulu mitään. Voisko miehet ystävällisesti vaikka sanoa ääneen, että ”kiitos mutta ei kiitos”, eikä jättää odottelemaan varahenkilönä vaihtopenkille joskus ehkä mahdollisesti tippuvaa tekstaria. Ymmärrän jos hänestä en ollut tarpeeksi kiinnostava tms. ja se on mulle ihan ok, mutta kannattaa tuottaa tämä tieto ihan ulos asti toisen kuultavaksi. Hohhoijaa!
Kommentit (223)
Vierailija kirjoitti:
Samoin mulle tuli tunne, että mies halusi päättää keskustelun tuohon toivotukseen hauskaa elokuvailtaa.
Ei halunnut jatkaa koska ei halunnut tehdä mitään lupauksia seuraavasaa tapaamisesta.
Kyllä tuo on ihan selvää jokaiselle, että jos jompikumpi laittaa viestin, että oli mukavat treffit, niin se on merkki kiinnostuksesta ja vihreästä valosta.
Jos ei siihen tartu tai ei älyä tarttua, niin ei ole kiinnostunut, miettii ja epäröi tai on muuta sutinaa. Tai sitten sellainen tilanne että juuri nyt ei käy, mutta ei halua sitä sanoa. Pitkittää miettimisaikaa, mutta ei laita poikki.Sanoisin siis, että mies saattaa olla kiinnostunut, mutta miettii tai pelaa aikaa.
Voi olla niinkin, että ei ole, tai ei ole nyt tarpeeksi, mutta silti pitkittää ja pelaa aikaa.
Minusta taas on ihan selvää, että toisen mennessä elokuviin, niin juuri silloin ei viestitellä muuta. Jos toinen ei edes vastaa toivotuksiin mitenkään, niin se pistää miettimään. Joko jostain otettiin nokkiinsa, oli parempaa tekemistä (ei ollutkaan vain naapuri eikä ehkä edes elokuvat johon oltiin menossa) tai sitten sitä kiinnostusta ei niin paljon ollutkaan. Toki on mahdollista myös se, että kiinnostusta naisella oli, mutta ei käytöstapoja. Jos mies ei ole 110% varma, että kyseessä on elämänsä nainen, niin ei maksa vaivaa lähteä selvittelemään mistä näistä oli kyse.
Vierailija kirjoitti:
Siis ei näihin ole mitään yksioikoista vastausta..
Mutta olen kyllä huomannut saman, että kiinnostunut mies kyllä on aktiivinen, omakin mieheni vaikka on hieman ujo. Meidän ensitreffien jälkeen mies laittoi heti viestiä ja taisi olla se joka tämän jälkeenkin laittoi viestiä ekana ja oli se aloitteellinen viestien laitossa. Eikä se ahdistanut minua yhtään, koska olinhan itsekin kiinnostunut. Että toisaalta et häviä mitään vaikka laittaisit vielä viestin.. Mies kyllä vaan ilahtui, jos on kiinnostunut. Mutta jos vastailu yhtä nihkeäa eikä mies laita oma-aloitteisesti koskaan viestiä niin voit olla varma, että ei ole kiinnostunut. Mutta toki jos ylpeys ei anna periksi niin uskoisin, että kiinnostunut mies kyllä on yhteydessä vielä.
Olisiko miehesikin pitänyt silloin luovuttaa, koska selkeästi sinua ei kiinnostanut kun et ollut aloitteellinen viesteissä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis ei näihin ole mitään yksioikoista vastausta..
Mutta olen kyllä huomannut saman, että kiinnostunut mies kyllä on aktiivinen, omakin mieheni vaikka on hieman ujo. Meidän ensitreffien jälkeen mies laittoi heti viestiä ja taisi olla se joka tämän jälkeenkin laittoi viestiä ekana ja oli se aloitteellinen viestien laitossa. Eikä se ahdistanut minua yhtään, koska olinhan itsekin kiinnostunut. Että toisaalta et häviä mitään vaikka laittaisit vielä viestin.. Mies kyllä vaan ilahtui, jos on kiinnostunut. Mutta jos vastailu yhtä nihkeäa eikä mies laita oma-aloitteisesti koskaan viestiä niin voit olla varma, että ei ole kiinnostunut. Mutta toki jos ylpeys ei anna periksi niin uskoisin, että kiinnostunut mies kyllä on yhteydessä vielä.
Olisiko miehesikin pitänyt silloin luovuttaa, koska selkeästi sinua ei kiinnostanut kun et ollut aloitteellinen viesteissä?
Näissä jutuissa on kuules miehille eri säännöt. Siksipä korpeaa tuo naljailu, millä koitatte kasvattaa nuorta naista kaltaiseksenne. Sehän tuntuu hemmetin hyvältä munaskuissa saakka kun nainen tekee selväksi, että tahtoo juuri mut. On aito ja rehellinen tunteissaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensiksi ollaan aina niin modernia ja itsenäistä, sitten taannutaan keskiajalle ja odotetaan että mies tekee kaiken tapaamisten suhteen.
Se on totta. Moni itsenäinen ja vahva nainen paljastuukin heikoksi ja hyvin perinteiseksi, miehen kainalossa köllötteleväksi lähietäisyydeltä.
Luultavasti myös Neuvostoliitossa aluksi oltiin julkisesti systeemin mukaisesti, mutta salaa kulisseissa yksityiselämässä systeemistä erilaisia. Ideologiat ovat sellaisia.
Ei ole olemassakaan mitään itsenäistä tai vahvaa naista tai heikkoakaan. Luokittelu on typerää. On vain ihmisiä, jotka ovat yksin joko vasten tahtoaan tai sitten omasta halustaan. Jos on vasten tahtoaan sinkku, niin mitä sille asialle voi tehdä?
Pakko on aikuisen ihmisen pärjätä omillaan, ei ole ketään kädestä pitelemässä. Pitääkö tässä oma elämä pysäyttää kokonaan vastakkaisen sukupuolen puutteen vuoksi? Itsenäisesti on vain pakko olla, samanlaista on elämäni ollut aina eikä se tästä tule muuttumaan. Olen jo 26 vuotias, enkä ole koskaan seurustellut. Vaihtoehtoja on 0.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se pallo on tässä tasan AP:llä, eikä miehellä. AP on hyvä ja laittaa viestiä ja vaikka kysyy, et nähdäänkö uudestaan tmv.
Jos nyt viilataan pilkkua niin mun mielestä pallo todella on miehellä. Hän ei todennäköisesti lue vauva-palstaa niin kirjottaa meidän viimeisen viestinvaihdon tähän:
Minä: Moi, miten menee? Oli kiva nähdä eilen!
Mies: Niin oli 😀
Mies: Tässä tätä projektisuunnitelmaa kirjotellut koko päivän.
Mies: pitäis lähteä kotiin.
Mies: Mitäs sulle?
Minä: Ylitöiksi meni, kohta onneksi sitä Jokeria katsomaan naapurin kanssa.
Mies: hauskaa elokuvailtaa!Ja sitten ei enää mitään.
Ap
Eli et vastannut enää, vaikka "kiitos ja kivaa iltaa sinnekin". Kyllä ap tässä hiljeni ihan yhtä lailla kuin mieskin.
No nyt luin tuon viestittelyn kun joku sen tähän lainasi.
Mitä ihmeellistä tuossa nyt oli?
Eihän tuosta käynyt mitenkään ilmi ettei mies olisi kiinnostunut?
Kuulostat lapselliselta AP.
Minä olen kissautunut ja pysynyt kaukana miehistä jo vuosia, mutta ei tää AP:n case nyt miltään miehen perseilyltä vaikuta.
Ryhdistäydy AP
Vierailija kirjoitti:
Käsittämätöntä marinaa.
Paska mies kun ei ota yhteyttä kun minä haluan ja odotan. Miehen näkökulmasta tuo näyttää ihan perus ghostaukselta jos et hänelle vastaa.
Laita se viesti ja jos ei vastaa niin unohda, äläkä vingu.
Ai kamala, tekee ihan pahaa kun AP:n tilanne herättää ihmisissä näin raivokkaita tunteita.
Näin se menee:
AP laittoi heti treffien jälkeen viestin -> osoitti kiinnostuksensa, joten ei ghostannut.
Viestittely loppui geneeriseen viestiin miehen puolelta -> pallo ei tullut takaisin AP:lle.
On miehen vuoro ottaa yhteyttä -> Ei siis ole kiinnostunut.
Totuus on, että kiinnostunut mies laittaa viestiä, varsinkin kun AP on jo oman viestinsä laittanut.
Mistä päästään sitten siihen, että panostaisin AP:na vain sellaisiin miehiin, joiden kanssa kiinnostusta ei tarvitse arvuutella ja punnita tai vuoroja miettiä, vaan asiat menee neuraalisti eteenpäin. Eli älä tuhlaa tähän sankariin enää sekuntiakaan. Rohkeasti vaan uusille treffeille etsimään ihmistä, jonka kanssa klikkaa kaikin puolin suht aikaisessa vaiheessa :) Kyllä se sieltä vielä tulee vastaan!
Tästä syystä kannattaa nähdä mahdollisimman aikaisessa vaiheessa. Jos viikkokausia viestitellään siinä ehtii ihastumaan siihen mielikuvaan minkä on päässään toisesta luonut. Lopulta kun nähdään luonnossa voi todellisuus olla ihan muuta kun on kuvitellut ja tulee pettymyksiä. Siinä vaiheessa on noloo kun on lirkutellut ja tunnustanut tunteitaan mielikuvitushenkilölle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käsittämätöntä marinaa.
Paska mies kun ei ota yhteyttä kun minä haluan ja odotan. Miehen näkökulmasta tuo näyttää ihan perus ghostaukselta jos et hänelle vastaa.
Laita se viesti ja jos ei vastaa niin unohda, äläkä vingu.
Ai kamala, tekee ihan pahaa kun AP:n tilanne herättää ihmisissä näin raivokkaita tunteita.
Näin se menee:AP laittoi heti treffien jälkeen viestin -> osoitti kiinnostuksensa, joten ei ghostannut.
Viestittely loppui geneeriseen viestiin miehen puolelta -> pallo ei tullut takaisin AP:lle.
On miehen vuoro ottaa yhteyttä -> Ei siis ole kiinnostunut.Totuus on, että kiinnostunut mies laittaa viestiä, varsinkin kun AP on jo oman viestinsä laittanut.
Mistä päästään sitten siihen, että panostaisin AP:na vain sellaisiin miehiin, joiden kanssa kiinnostusta ei tarvitse arvuutella ja punnita tai vuoroja miettiä, vaan asiat menee neuraalisti eteenpäin. Eli älä tuhlaa tähän sankariin enää sekuntiakaan. Rohkeasti vaan uusille treffeille etsimään ihmistä, jonka kanssa klikkaa kaikin puolin suht aikaisessa vaiheessa :) Kyllä se sieltä vielä tulee vastaan!
No ei tuosta mitään romanssia olisi saanut tekemälläkään. Joku sanoi oivallisesti, että pystyynkuollutta. Sitäpä juuri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja oli laittanut jo heti viestiä että hänellä oli kivaa.
Mies ei tarttunut siihen mitenkään.
Minä en enää toista kertaa kehtaisi käyttää sitä oli kivaa-korttia.
Nyt on miehen vuoro ilmaista, että hänellä myös oli viimeksi niin kivaa, että kysyisi koska mentäisiin uudestaan treffeille/kahville/elokuviin/ihan mihin keksitään.En ole ymmärtänyt koskaan noita pareja, joissa nainen on ollut vetovastuussa, että koko suhde edes olisi saanut alkunsa.
Minulle tulee kuva, että siinä suhteessa nainen saa jatkossakin olla se, joka sanoo mitä ja miten tehdään jne.
Toisille naisille se on vissiin ok, vaikka mies olisikin hiukan aloitteenton parisuhteessa.
Saattaapi olla niinkin, että haluavatkin itse pomottaa ja päättää asioista.Jos nainen on jo aloittanut itse viestittelyn, niin miehellä pitäisi olla
Tahtoa ja tajua, että nainen on jo antanut sen vinkin, ja näyttää vihreää valoa.
Turha tässä nyt on haukkua aloittajaa, hän oli aktiivinen ja kohtelias, miehen pitäisI vastata samalla tavalla. Vastavuoroisuus ei ole paha vaan juuri hyvä kun ollaan vasta tutustumisen alussa.
Antaa paljon fiksumpana kuvan kuin sitkeä päälle käyminen ja jatkuva pommittaminen.
Sitten myöhemmin kun jo tunnetaan paremmin ja tapaillaan on ihan sama ja se kuka ja koska ottaa yhteyttä.
Mutta alussa on ihan viisasta hiukan haistella onko se toine n edes minusta kiinnostunut sen enempää.
Tässä nyt haistelisin onko se mies.Minä taas en ole ymmärtänyt koskaan niitä pareja, joissa mies on ollut vetovastuussa, että koko suhde edes olisi saanut alkunsa. Käy helposti niin, että nainen odottaa miehen viihdyttävän ja palvovan häntä jatkossakin kuin mikäkin seremoniamestari tai fani.
Mieshän kertoi puolestaan että hänellä oli kivaa. Kertoi myös sen että juuri nyt on kiire ja silti oli kohtelias. Ap puolestaan ei viitsinyt edes vastata kohteliaisuuksiin eli väläytti punaista heti vihreän perään. En ihmettele yhtään että mies jäi varovaisesti odottelemaan että mistä oikein on kyse. Ei ilmeisesti mistään kun ap ei enää viestiäkään viitsinyt laittaa.
Joo sen pitäisi olla tasapuolista.
Paljon on myös niitä suhteita, joissa nainen on seremoniamestari.
Ja ollut sitä myös alussa.
Antauduitko heti ekoilla treffeillä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se pallo on tässä tasan AP:llä, eikä miehellä. AP on hyvä ja laittaa viestiä ja vaikka kysyy, et nähdäänkö uudestaan tmv.
Jos nyt viilataan pilkkua niin mun mielestä pallo todella on miehellä. Hän ei todennäköisesti lue vauva-palstaa niin kirjottaa meidän viimeisen viestinvaihdon tähän:
Minä: Moi, miten menee? Oli kiva nähdä eilen!
Mies: Niin oli 😀
Mies: Tässä tätä projektisuunnitelmaa kirjotellut koko päivän.
Mies: pitäis lähteä kotiin.
Mies: Mitäs sulle?
Minä: Ylitöiksi meni, kohta onneksi sitä Jokeria katsomaan naapurin kanssa.
Mies: hauskaa elokuvailtaa!Ja sitten ei enää mitään.
Ap
Eli et vastannut enää, vaikka "kiitos ja kivaa iltaa sinnekin". Kyllä ap tässä hiljeni ihan yhtä lailla kuin mieskin.
En minäkään näe tässä mitään ihmeellistä miehen vaikenemista :D Jos itse olisin miehestä ollut kiinnostunut niin olisin jo tuossa ekassa viestissä kysellyt olisiko mielenkiintoa tavata uudelleen lähipäivinä. Ei tämä ole mitään ihmeellistä pallon heittelyä enää aikuisille ihmisille.
Nykyiseltä kumppanilta kysyin jo ekojen treffien päätteksi josko nähtäisiin uudestaankin ja ollaan nähty monta kertaa vielä niiden toistenkin treffien jälkeen. Olen varma että mies olisi myös itse sitä ehdottanut jos en olisi ehtinyt ensin.
Vierailija kirjoitti:
Minulla sama kokemus.
Ensin ei kuulunut päivään, sitte kahteen, kolmeen ja lopulta meni 2 viikkoa ennen kuin äijä suostui vastaamaan viestiini. Ja seuraavassa puhelussa tuli sanat " ei ole tunteita sua kohtaan, sori ".
Joitain miehiä kiinnostaa nainen niin kauan kuin sitä saa metsästää. Sitten kun nainen alkaa ihastua ja kiintyä ihaniin huomionosoituksiin mies lyö liinat kiinni. Jotkut aikuiset miehet ovat jämähtäneet teinipojan tasolle.
Vierailija kirjoitti:
Joko äijästä on kuulunut?
Ei oo kuulunu äijästä! Perhana!
Ap
Mun nykyinen mies oli alussa hieman hidas lähettelemään viestejä. Silloin en tiennyt sitä mutta nykyään tiedän että teki päivittäin hyvin keskittyneesti töitä iltamyöhään asti. Se selvis mulle sitten myöhemmin että tekee. Tai enää ei tee kun on lapsia mutta ennen lapsia teki silloinkin vielä kun asuttiin jo yhdessä ja kotona tekee töitä ne illat eli ei ole ollut missään liesussa.
Ja jos mies on kova menemään ulos ja ollut sinkkuna niin se elämäntapa pysyy päällä ja " saalistaminen" vaikka jostain tietystä olisi kiinnostunut. Silloin ei tuu läheteltyä viestejä. Vaatii hieman taitoa parisuhteen aloittaminen nykypäivänä ja hermoja.
ota silarit. ja sen jälkeen yhteyttä uudelleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et sinäkään ole siis kiinnostunut kys. miehestä, koska et ole ottanut yhteyttä. Et edes yhtä viestiä saa laitettua?
En saa enää laitettua. Mulle tuli nyt tämän viestiketjunkim perusteella selväksi että äijää ei kiinnosta. Mua kiinnosti vielä aamulla mutta ei enää.
Ap
Ihmettelin prinsessakommenttia mutta en enää. Ei sua kauhean isosti kiinnostanut, jos kiinnostus noin äkkiä lopahti.
Millaisessa virtuaalimaailmassa nainen elää, jos päättelee miehen kiinnostuksen tason viestiketjusta, johon ko. mies ei edes ole osallistunut?
Sun omat viestit miehelle vaikutti vähän tympeiltä ja väsähtäneiltä, ja niitä oli vain pari. Mies mukaili varovasti sun mielentilaa, mutta kirjoitteli useamman viestin, vaikka ei höpöttänyt niissä samalla tavalla kuin sinä omissasi.
Olen nainen, mutta mun mielestä vastausvuoro jäi loogisesti sulle, mutta jätit vastaamatta. Voit olla oikeassa siinä, että oot tottunut pelimiehiin (joiden kanssa ei kuitenkaan ole toiminut). Sellanen olis varmaan lämmitellyt vielä vaikka olitkin töykeä.
Laita nyt AP miehelle vielä yksi viesti. Kyselet että mitäs viikonloppuna mielessä ja kiinnostaisko vielä nähdä? Et todellakaan menetä mitään ja saat lopullisesti selvyyden. Eiköhän mies tuohon vastaa että ei halua nähdä jos sitä oikeasti ei halua.
Oli innoton ja ponneton viestienvaihto, molemminpuolin.