Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oonko ainoa jonka mielestä nää rytkyt on ihan hirveitä?

Vierailija
31.10.2019 |

https://www.iltalehti.fi/muoti/a/56b1a04f-e64f-4c63-a056-57c39e7f602a
Juhlien kuningatar my ass. Aivan kauheita, 70-lukulaisen ja halvan näköisiä. En pukisi päälleni.

Kommentit (62)

Vierailija
41/62 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

n24 kirjoitti:

Näkemyksiä on toki monia. Itse pidin noista paljonkin, mutta ei noista jaksa enää jauhaa sellaisten paikalle jumittaneiden tätimäisempien tyyppien kanssa jotka preferoi mieluummin jotain ankeita villaneuleita ja kauhtanoita. On parempi että siirtyy muihin keskusteluihin.

Mä oon sua 10 vuotta vanhempi ja mulle nuo mekot on juurikin sitä tätityyliä. Mutta näin se muoti vissiin kiertää. 

Vierailija
42/62 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

n24 kirjoitti:

Näkemyksiä on toki monia. Itse pidin noista paljonkin, mutta ei noista jaksa enää jauhaa sellaisten paikalle jumittaneiden tätimäisempien tyyppien kanssa jotka preferoi mieluummin jotain ankeita villaneuleita ja kauhtanoita. On parempi että siirtyy muihin keskusteluihin.

Mä oon sua 10 vuotta vanhempi ja mulle nuo mekot on juurikin sitä tätityyliä. Mutta näin se muoti vissiin kiertää. 

Mua kanssa nauratti tämä. Vai oikein paikalleen jumahtanut, hah. Olen 4-kymppinen ja noiden vermeiden aika oli kymmeniä vuosia sitten. Itse olen siirtynyt eteenpäin joten ei kiitos mulle tommosia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/62 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

n24 kirjoitti:

Mua kanssa nauratti tämä. Vai oikein paikalleen jumahtanut, hah. Olen 4-kymppinen ja noiden vermeiden aika oli kymmeniä vuosia sitten. Itse olen siirtynyt eteenpäin joten ei kiitos mulle tommosia.

Sama. Mä en tykkää noista juuri siksi etten tykkää tätimäisistä ja seksittömistä vaatteista. Noihan oli täysin muodottomia telttoja muumuu-tyyliin. Ei tuollaiset vyötäröttömät teltat ketään kaunista, en ymmärrä kenelle nää edustaa seksikkyyttä??? Pirjo-Riitta 64 v ehkä diggaa tällaisista bongatessaan Elloksen alesta, sen uskon, mutta onpa joillain palstan parikymppisilläkin tätimäimen maku!

Vierailija
44/62 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo keskimmäinen puku on malliltaan ok mutta kun nämä ovat vero modasta niin laatu on skeidaa. Samoin en tykkää kiiltävistä kankaista, en ainakaan koko mekossa, joku koristeraita voi olla. Värit ovat myös tylsiä suomalaiseen tapaan.

Vierailija
45/62 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä usein ihmettelen näiden "ihanien" asujen täydellistä tyylittömyyttä. Ehkä ne ovat tarkoitettu naisaille, joilla ei ole tyyliä eikä makua.

Vierailija
46/62 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta toi shampanjanvärinen oli ihan kiva

Aamutakiksi kiva..

Vierailija
47/62 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nää on kuin sen jääkiekkoilijan kanssa naimisiin menneen Emmi Granlundin väsäämiä. On kuulema muotisuunnittelija, katsokaa tuota rytkyä, jonka hän on kuulema itse tehnyt. Olin aikoinani kuolla nauruun, kun tuon lehdessä näin. Pikkuisen vois Emmi kehittää itsekritiikkiä, ja miettiä mitä päälleen laittaa.

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/411c128d-c98c-4c19-8dbb-f1367b…

Eikä, tämä kuva oli hiljattain jossain, ja mietin ihan samaa! Kaunis nainen, mutta mekko on kuin jostain vanhoista verhoista ja tyynynpäällisistä koottu. Kangas näyttää siltä, että se ei sovellu vaatetuskankaaksi, ompelujälki on kehnoa kun saumat kiertävät ja kupruilevat, eikä vaate edes istu.

Vierailija
48/62 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi muuten nuo lehdissä esiteltävät pikkujouluasut on aina tuollasia mauttomuuden huippuja? Lähteekö joku oikeasti pikkujouluihin jossakin kimaltavassa lyhyessä mekossa?

Vierailija
49/62 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta toi shampanjanvärinen oli ihan kiva

Se sana on SAMPPANJA ja kaikki ovat rumia.

Vierailija
50/62 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi muuten nuo lehdissä esiteltävät pikkujouluasut on aina tuollasia mauttomuuden huippuja? Lähteekö joku oikeasti pikkujouluihin jossakin kimaltavassa lyhyessä mekossa?

Ööö no ihan hyvin voin käyttää kimaltavia vaatteita juhlissa?? Voin käyttää aavistuksen kimalletta JOPA ARJESSA :O Noita rytkyjä en kyllä päälleni panisi.

Vierailija
51/62 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

n24 kirjoitti:

Ja minä olen 40 vuotta vanhempi, enkä herra nähköön laittaisi tuommoisia päälleni edes rahasta. On säälittävää ettet keksi mitään muuta vaatetta kuin nuo tekokuiturytkyt ja villapaidat.

Jospa se elämä sinua opettaa, tuntuu kyllä tuo makusi olevan niin tätimäinen, että ehkäpä vaan pukeudut edelleen halpoihin, huonosti leikattuihin halpisvaatteisiin, me muut jatkamme laatuvaatteitten parissa.

Vierailija
52/62 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kroppa ja karisma kestävät, voi lähteä juhliin vaikka jätesäkissä. Mutta auttamatta näissä nykyajan valmisvaatteissa näkyy ihmisten paisuva vartalomalli. Täytyy tehdä pussimaisia ja löysiä ja joustavia vaatteita, että joka mamma tuntisi olonsa hyväksi. Kuminauhavyötärö juhlamekossa on todella no-no. Minusta juhlavaatteen pitää olla lähtökohtaisesti leikkaukseltaan ja malliltaan istuva ja sopiva kantajansa vartalolle.

Tuo puhvihihainen paita yhdistettynä kapeisiin housuihin on oma suosikkini ja näyttää kuvan mallin päällä todella hyvältä. Eri asia sitten, kun keskiverto siiderimirkku yrittää tähdätä samaan lopputulokseen.... voi olla että lopputulos ei ole aivan yhtä onnistunut.

Vierailija
53/62 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halpismuotia. En pukisi päälleni.

Vierailija
54/62 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halvoiltahan nuo näyttää. 

Vierailija
55/62 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Ei. Ei. Halloween-juhliin voisin vitsinä laittaa, muuten ei ikinä. Miten täällä tulee niin paljon alapeukkuja niille jotka ei tykkää vaikka suurin osa just inhoaa??

Vierailija
56/62 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Halvoiltahan nuo näyttää. 

Ja maksavat silti liikaa laatuunsa ja istuvuuteensa nähden.

Vierailija
57/62 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummallista luirua materiaalia nuo mekot. Hiilihangon päällä saattaisivat vielä menetellä, mutta jos on vähänkin linjavikoja, niin kaikki näkyy. Yksi asu oli mieleeni: ne väljähköt mustat pitkäthousut ja musta toppi. Siihen kun vielä pukisi nätin bleiserin, ei mustaa, niin olisi menovaate kohdallaan. Housutkin kun näyttivät olevan ihan oikean mittaiset, ei pohkeissa lepattavat leveälahkeiset.

Vierailija
58/62 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei taas tätä tosikkotätien kokoontumisajoa😊 Pikkujoulut ovat rento juhla, siellähän on ihan hauska kimaltaa ja kiiltää, kuuluu vähän niin kuin asiaan. Mammat on ihan että IIK, on niin halvan näköistä ja mautonta. No ehkä arkikäytössä joo, mutta nuohan ovat pikkujoulubiletystä varten. Just hauskoja vaatteita. Te tosikkotädit voitte rauhassa jäykistellä niissä kalliissa ja ah niin tyylikkäissä vaatteissanne jos se tekee teidät onnellisiksi. Meillä on ainakin hauskaa noissa kimallevaatteissa, joita ei arkena käytetä.

Vierailija
59/62 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

n24 kirjoitti:

TÄYSIN samaa mieltä.

N20

Vierailija
60/62 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halpoja rättejä niille joilla ei ole makua lainkaan, ja niitä näyttää olevan suuri osa tämän ketjun lukijoista. Minua aina säälittää juhlissa/ravintolassa nämä tekokuiturytkyissä juhlivat. Naureskelemme heille porukalla!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kaksi