Oonko ainoa jonka mielestä nää rytkyt on ihan hirveitä?
https://www.iltalehti.fi/muoti/a/56b1a04f-e64f-4c63-a056-57c39e7f602a
Juhlien kuningatar my ass. Aivan kauheita, 70-lukulaisen ja halvan näköisiä. En pukisi päälleni.
Kommentit (62)
Vähän on sellasia omatekoisen ja halvan näköisiä.
No ei kyllä ole mun makuuni. Ps. miksi nuo naiset poseeraavat jotenkin tosi vaivaantuneesti, ei näytä luonnolliselta vaan lähinnä todella typerältä.
Muut oli ok, mutta nuo mekot on selvästikin tehty tuhdeille tytöille, siksi en itse käyttäisi.
Vierailija kirjoitti:
Anna kun arvaat, laitat ennemmin housut ja "jonku kivan neuleen"?
En. Hiukan hankalaa kun en omista kuin yhdet farkut ja yhdet verkkarit :D Eikä ole niitä neuleitakaan, paitsi pari neuletakkia löytyy. Kotelo- tai kellomekko, muttei ikipäivänä mitään lurexia. Yök.
Ap
Vaatteessa maksaa työ, joten toki on halvinta väsätä huonosti istuvia rättejä suorista kappaleista ilman kuosittelua. Rahalla saa tyyliä, noissa ei sitä ole. Ja kivan muovisia kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Muut oli ok, mutta nuo mekot on selvästikin tehty tuhdeille tytöille, siksi en itse käyttäisi.
Mun mielestä just päinvastoin. Kaikki sellaista kangasta, että joka muhku näkyy. Ja vielä kiiltävä pinta.
Ihan ok. Ei erityisiä. Ensisijaisesti kannustaisin katsomaan mitä kaapista jo löytyy, kuin ostamaan heti uutta pikamuotia.
80-luku soitti. Se haluaa ylisuuren jakkunsa takaisin.
Älä pilkkaa 70-lukua. Silloin sai vielä laadukkaita vaatteita kohtuuhinnalla.
Nyt vaan rätei ja lumppui.
Nää on kuin sen jääkiekkoilijan kanssa naimisiin menneen Emmi Granlundin väsäämiä. On kuulema muotisuunnittelija, katsokaa tuota rytkyä, jonka hän on kuulema itse tehnyt. Olin aikoinani kuolla nauruun, kun tuon lehdessä näin. Pikkuisen vois Emmi kehittää itsekritiikkiä, ja miettiä mitä päälleen laittaa.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/411c128d-c98c-4c19-8dbb-f1367b…
Rumat bootsit ruman mekon kanssa. Jea. Jos Vero Modan stailaus on tuota tasia niin eipähän tarvitse kokeilla.
Kaiken muun voisin laittaa päälleni, mutta en polvet peittävää hametta. En voi sietää tuota mittaa, helma joko nilkoissa tai sitten polvet näkyvissä.
Musta toi shampanjanvärinen oli ihan kiva
Taitaa kirjottaja tykätä enemmän mummotyylistä ja pukeutuu mieluummin kaiken maailman karheisiin mummokaapuihin, viltteihin ja jätesäkkeihin.
Vierailija kirjoitti:
Taitaa kirjottaja tykätä enemmän mummotyylistä ja pukeutuu mieluummin kaiken maailman karheisiin mummokaapuihin, viltteihin ja jätesäkkeihin.
Aloittaja tossa jo kerran vastasi pitävänsä kotelo- ja kellomekoista, mä en ainakaan näe niitä mummokaapuina tai jätesäkkeinä. Kukin toki omalla tyylillään, mutta minunkin mielestäni ton artikkelin asukokonaisuudet oli aika hirveitä. Eka kuva on kuin Charlien enkelit ilman tyylitajua.
Nämä oli viime vuosikymmenten mummotyyliä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En. Hiukan hankalaa kun en omista kuin yhdet farkut ja yhdet verkkarit :D Eikä ole niitä neuleitakaan, paitsi pari neuletakkia löytyy. Kotelo- tai kellomekko, muttei ikipäivänä mitään lurexia. Yök.
Ap
Mekot on toki kivoja, mutta aika yksipuoliselta sun vaatekaappi kuulostaa. Kyllä kivoja housujakin kannattaa kokeilla! Ja haalareita!