Osuuspankki on perseestä
Kirjoitin kerran aloituksen tästä aiheesta, kun en saanut puhelinpalvelun kautta vaihdettua lisävahvistuksen numeroa. No tänään soitti omasta pankista virkailija, joka ihmetteli, miksi ei vaihto onnistunut vaikka tunnistauduin puhelun aikana. Kuulemma olisi pitänyt. Että sillä lailla.
Kommentit (7)
Kaltaisenne soittavat päivittäin yritykseen, jossa työskentelen.
Kyseessä ei ole pankki, saan sählärien auttamiskeskus.
Avasin tilin op:hen noin kuukausi sitten ja siitä ongelmat alkoivat koska mobiilipankki ilmoitti että lisävahvistuksen puh.nro on jonkun toisen ihmisen profiilissa, siis minun numeroni. Soitteluja toisensa perään ja kukaan ei osannut auttaa. V..... meni hermot ja marssin pankkiin ja lopetin tilin samantien. Onneksi olin säilyttänyt nordean tilini.
Virkailija jopa ihmetteli, että miksi on kysytty entisiä asumisosoitteita ja työpaikkoja vuosien takaa, kun asian olisi pitänyt hoitua tunnistautumisella.