Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sinä sarjasaikuttaja - tiesitkö, että kuormitat muita työntekijöitä jatkuvilla sairaslomillasi!!

Vierailija
30.10.2019 |

Eli et ole joukkuepelaaja vaan itsekkäästi katsot oikeudeksesi olla sairaslomalla milloin mistäkin pilipalisyystä.

On hirveää joutua tuuraamaan yhtä ja samaa työntekijää jatkuvasti. Sairasloman syy on esim ripuli tai vastaava.

Esimies stressaa kun ei saa töitä järjestettyä inhimillisesti. Jotkut on jouduttu pyytämään kesken vapaapäivän töihin kun sarjasaikuttaja saikuttaa taas.

Kommentit (177)

Vierailija
1/177 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän, mutta oma terveyteni on minulle tärkeämpi kuin työnantajan kyvyttömyys järjestää työt järkevästi.

Vierailija
2/177 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Itse aioin hakea uutta työpaikkaa sarjasaikuttajan takia. Mitään ei voi suunnitella kun sarjasaikuttaja aloittaa saikutuksen. Jatkuvaa työtehtävien muuttumista ja järjestelyjä. Hirveä vaiva yhden työvieroksujan vuoksi.

Teillä taitaa kyllä olla päässä vikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/177 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mua kiinnosta tulla ripulissa töihin.

Vierailija
4/177 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän, mutta oma terveyteni on minulle tärkeämpi kuin työnantajan kyvyttömyys järjestää työt järkevästi.

Sama juttu, sillä olen se joka tekee sun työt kun saikutat. Haen uutta työtä laiskimuksen vuoksi. Kiva kun työtä on kuudelle, mutta viisi ihmistä töissä.

Vierailija
5/177 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei sinä jatkuvasti heti vatsataudin jälkeen tai flunssaisena työpaikalle tulija! Oletko koskaan ajattellut että kun tulet töihin köhimään muiden naamalle tai käyt sillä nororipulillasi työpaikan vessassa tartutat siinä samalla muutkin, ja kaikilla ei ole yhtä hyvä tuuri olla vastustuskyvyltään kovin vahvoja tai perusterveitä, jolloin pikku ripulikin voi johtaa jopa sairaalahoitoon? Minulla on krooninen perussairaus, silti se ei kuulu työkavereille pätkääkään. 

Vierailija
6/177 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mua kiinnosta tulla ripulissa töihin.

Todellisuudessa ei ole mitään sairautta vaan valehtelee, että on sairas.

Vierailija
7/177 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap. Itse aioin hakea uutta työpaikkaa sarjasaikuttajan takia. Mitään ei voi suunnitella kun sarjasaikuttaja aloittaa saikutuksen. Jatkuvaa työtehtävien muuttumista ja järjestelyjä. Hirveä vaiva yhden työvieroksujan vuoksi.

Misstä sinä teidät, mistä syystä työkaverisi on pois? Joku päivä huomaat itse olevasi vakavasti sairas ja työkaverit yrittävät savustaa sinua töistä pois, tuntuisiko se kivalle?

Vierailija
8/177 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä. Sarjasaikuttajat pitäisi voida erottaa tai siirtää toisiin työtehtäviin. Menee hermot. Pahimpia ovat nämä faceen päivittelijät, jotka hehkuttavat elämäänsä saikkujen aikana. "Työuupumusta". Ja muut raataa heidän töitään.

Vierailija
9/177 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sehän ei ole saikuttelijan vika, jos olet niin tyhmä, ettet osaa ottaa mallia ja ala saikuttelemaan itsekin.

Vierailija
10/177 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahimpia saikuttajia on pienten lasten äidit. Millon ollaan poissa kun itse ollaan kipeitä ja heti seuraavalla viikolla lapsi on kipeä. Uskon, että osa käyttää myös lapsen sairautta tekosyynä olla itse poissa töistä.

Vierailija
11/177 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei sinä jatkuvasti heti vatsataudin jälkeen tai flunssaisena työpaikalle tulija! Oletko koskaan ajattellut että kun tulet töihin köhimään muiden naamalle tai käyt sillä nororipulillasi työpaikan vessassa tartutat siinä samalla muutkin, ja kaikilla ei ole yhtä hyvä tuuri olla vastustuskyvyltään kovin vahvoja tai perusterveitä, jolloin pikku ripulikin voi johtaa jopa sairaalahoitoon? Minulla on krooninen perussairaus, silti se ei kuulu työkavereille pätkääkään. 

Hae eläkkeelle sitten - minullakin on perussairaus ja monella työkaverille on ollut rintasyöpä, mutta sarjasaikuttaja vaan iskee.

Vierailija
12/177 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pahimpia saikuttajia on pienten lasten äidit. Millon ollaan poissa kun itse ollaan kipeitä ja heti seuraavalla viikolla lapsi on kipeä. Uskon, että osa käyttää myös lapsen sairautta tekosyynä olla itse poissa töistä.

Se on tämä sarjasaikuttajapersoona - nämä tyypit jatkossa saikuttavat jonkun muun tekosyyn vuoksi. Sama ihmistyyppi.

Vierailija
13/177 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä. Sarjasaikuttajat pitäisi voida erottaa tai siirtää toisiin työtehtäviin. Menee hermot. Pahimpia ovat nämä faceen päivittelijät, jotka hehkuttavat elämäänsä saikkujen aikana. "Työuupumusta". Ja muut raataa heidän töitään.

Meilläkin yksi työntekijä on ensin viikon poissa ja jo perjantai-iltana someen ilmestyy biletyskuvia. Miten joku voi olla noin tyhmä, että vielä jakaa someen noita bilekuvia vaikka työkaveritki siellä on omissa kontakteissa.

Vierailija
14/177 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sehän ei ole saikuttelijan vika, jos olet niin tyhmä, ettet osaa ottaa mallia ja ala saikuttelemaan itsekin.

Laiskoja ihmisiä nämä sarjasaikuttajat. Itsekkäitä.

Vierailija
15/177 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on yhteiskunnan vika, kun painostaa ihmisiä töihin joita työelämä ei kiinnosta pätkääkään.

Vierailija
16/177 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sit kun tulee yt niin nää sarjasaikuttelijat ovat ihan kauhuissaan ja ihmeissään kun heidän töitään ei jatkettu. Kun ovat niin ahkeria ja osaavia että!

Vierailija
17/177 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meilläkin yksi työntekijä on ensin viikon poissa ja jo perjantai-iltana someen ilmestyy biletyskuvia. Miten joku voi olla noin tyhmä, että vielä jakaa someen noita bilekuvia vaikka työkaveritki siellä on omissa kontakteissa.

Niin meilläkin. Ihminen jää saikulle kun käsi on kipeä, mutta ompelee, leipoo ja tekee lumitöitä...sillä kipeällä kädellä.

Vierailija
18/177 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä sarjauikuttaja - tiesitkö että kuormitat muita työntekijöitä jatkuvalla uikuttamisellasi?

Vierailija
19/177 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hae eläkkeelle sitten - minullakin on perussairaus ja monella työkaverille on ollut rintasyöpä, mutta sarjasaikuttaja vaan iskee.

Sitten tulee eteen se että työkyvyttömyyseläkkeelle ei välttämättä pääse vaikka ei pystyisi tekemään ollenkaan työtä. Kun systeemi on tällainen, se pakottaa jotkut usein toistuvalle saikulle.

Vierailija
20/177 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Meidän firmassa toimitiloihin ei saa tulla, jos on ripuli. Se on oikeasti ankarasti kielletty.