Amk valintakoe ja epätoivo
Mitä ajattelitte kokeesta?
Jos kokeesta on jo joku keskustelu, olisitko kiltti ja linkkaisit sen tähän? Itse en löytänyt kommentteja kokeesta miltään palstalta.
Otsikon epötoivo taas tulee siitä että en usko pääseväni opiskelemaan tänäkään vuonna. Koe oli niin vaikea itselleni. Olen yrittänyt käydä pääsykokeissa jo ties kuinka monta kertaa, mutta en vain pääse. Olen ihan perusfiksu omasta mielestäni, luen ja seuraan uutisia. Osaan jonkin verran vieraita kieliä. Moni nauraa, että kuka tahansa pääsee ammattikorkeakouluun ja että eihän niissä tarvitse lukea mitään. Itseäni alkaa masentaa todella. Vuosia menee hukkaan!
Kommentit (2017)
Vierailija kirjoitti:
Olen täysin samaa mieltä! Tein kevään 2019 sote-alan pääsykokeessa eettisen osion ja vastasin juuri näin ja läpihän se meni, eli en ole voinut vastata väärin. Jokaisesta tehtävästä piti siis päästä erikseen läpi ja jos olisin vastannut sillä toisella tyylillä, tuskin olisin läpäissyt koetta. Luulisi että nyt tehtävä menee samalla kaavalla.
Missä kokeessa on ollut eettinen osio? Ei ainakaan soteli-esivalintakokeessa ollut..
Vierailija kirjoitti:
Taidettiin Vipuseen päivittää vain paikan vastaanottaneiden määrä..
Nyt alkoi uudelleen tökkiä..
Vierailija kirjoitti:
Jos et pääse sisään useamman kerran jälkeen, eikö ole selvää ettei AMK ole sinua varten?
Itse pääsin lääkikseen 4. hakukerralla. Opinnoissani pärjään loistavasti ja saan tenteistä parempia pisteitä kuin suurin osa kurssikavereistani. Eli eipä se pääsykoemenestys aina korreloi opintomenestyksen kanssa.
Pääsykokeet ovat erilaisia eri vuosina ja samoin omaan koesuoritukseen vaikuttaa niin moni asia.
Vaikka kouluun pääsy joskus kestäisikin niin ei se missään nimessä tarkoita sitä ettei soveltuisi alalle tai etteiko pärjäisi opinnoissa.
Vierailija kirjoitti:
Itsellä myös jonosijat ovat hävinneet kaikista mihin itse hain. Julkaistavissa; false ja ehdollisesti hyväksyttävissä; false. Lisäksi yhdessä kohteessa ei ole valintatapajonoid numeroa joka löytyy muista. Osassa kohteissa viimeisin hakemuksen tilanmuutos on 18.10 ja osassa 20.11. Eiköhän tuloksia ala tulemaan tämän viikon lopulla tai viimeistään ensi viikolla.
Luulen, että ne joilla koodissa on on tapahtunut muutoksia ovat sekä todistus- että valintakoevalinnassa. Itse hain kouluun, jonne nyt syksyllä haettiin pelkästään amk-valintakokeella. Koodissani ei ole koko hakuaikana tapahtunut muutoksia. Ei ole ollut jonosijaa, julkaistavissa on ollut koko ajan false, ole ollut valintatapajonoid numeroa, eikä ole koko tilanmuutoskohtaa.
Joo yhdessä hakukohteessa 20.11 klo.1.27, 4 hakukohteessa muokattu viimeksi 18.10 ja yhdessä ei ole viimeisin hakemuksen tilanmuutos kohtaa eikä valintatapa jonoid juttua.
Tuloksia on jo joillekkin ilmotettu!!
Olisi kiva tietää minne olette hakeneet ja mitä muilla lukee koodissa ja miten se on muuttunut.
Vierailija kirjoitti:
Olisi kiva tietää minne olette hakeneet ja mitä muilla lukee koodissa ja miten se on muuttunut.
ViimeisinHakemuksenTilanmuutos on muuttunut ja jonosijat ja varasijat kadonneet (todistusvalinnasta)
Mullei edelleenkää mitään tapahtumia :( alan kohta uskoa et tää on valtakunnallinen pyramidihuijaus :DDDD
Vierailija kirjoitti:
Tuloksia on jo joillekkin ilmotettu!!
Keille? Todistusvalinnat julkaistu ajat sitten, eli valintakokeella hakeneillekö ilmoitettu? Minkä koulun hakijoille?
Liikaa avoimia kysymyksiä :D
Tiedän vain että se pääsi Haaga-Heliaan opiskelemaan!
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän tuloksia ala tulemaan tämän viikon lopulla tai viimeistään ensi viikolla.
No totta kai ne tulee viimeistään ensi viikolla, kun ensi viikon perjantai on se takaraja 😂
Se oli päässy Haaga-Heliaan opiskelemaan! Muuta en tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ViimeisinHakemuksenTilanmuutos on muuttunut ja jonosijat ja varasijat kadonneet (todistusvalinnasta)
XAMK:n ensihoitoon tuo tilanmuutos.
Vierailija kirjoitti:
Se oli päässy Haaga-Heliaan opiskelemaan! Muuta en tiedä.
taidat lukea jodelia? missä myös selvisi että kys. hlö on päässyt todistusvalinnalla kouluun?
Lukeeko teillä siellä alhaalla kun kattoo sen applications linkin kautta että tulos ok?
Vierailija kirjoitti:
Lukeeko teillä siellä alhaalla kun kattoo sen applications linkin kautta että tulos ok?
lukee
Onko kukaan hakenut Joensuuhun fysioterapeutiksi päivätoteutukseen? Olisi kiva kuulla mitä muilla on valintatapajonoOid kohdassa, mitä lukee viimeisinHakemuksenTilanMuutos ja onko muilla näkynyt aiemmin siinä jonosijaa.
Itselläni ei ole valintatapajonoOid kohdassa kuin "" ja viimeisin hakemuksen tilanmuutos kohtaa ei ole ja mitään jonosijoja ei ole näkynyt ollenkaan, vaikka muissa kohteissa on näkynyt XAMK:ia lukuunottamatta.
Mikähän on myöhäisin hakemuksen tilanmuutos kohdassa oleva kellonaika.. Itsellä siinä 20.11.2019 klo 5:01.
Tai ainakin oletan että se on kellonaika. :) Onko kellään tuon ajankohdan jälkeen ?
Joo. 05.21