Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sivut

Kommentit (424)

Vierailija

Pitää psyykata itsensä keskittymään juuri tähän valintakokeeseen ja yrittämään parhaansa. Olen itse ollut tilanteessa, jossa jäin puolen pisteen päähän sisäänpääsystä korkeakouluun ja varasijalle. Vuotta myöhemmin pääsin sisälle, mutta kun ryhdyin lukemaan toista kertaa pääsykokeeseen, oli vähällä iskeä paniikki. Pelkäsin jääväni jälleen varasijalle ja että kokeeseen lukeminen olisi turhaa. Jotenkin sain pääni kasaan, luettua kokeeseen ja pääsin toisella kerralla sisälle. Pahinta pääsykokeissa "epäonnistumisessa" on juuri se, jos niiden antaa haitata seuraavaa yritystä. Aiemman pääsykokeen pystyy kuitenkin karistamaan mielestä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Eilen tuli tunne että tänään julkaistaisiin jotain! Mutta ei ainakaan vielä... :’D Ääääää...

Mulla oli sama tunne. Nyt ärsyttää, kun en jaksais päivitellä opintopolkua koko aikaa, mutta en osaa olla päivittämättäkään :D

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eilen tuli tunne että tänään julkaistaisiin jotain! Mutta ei ainakaan vielä... :’D Ääääää...

Mulla oli sama tunne. Nyt ärsyttää, kun en jaksais päivitellä opintopolkua koko aikaa, mutta en osaa olla päivittämättäkään :D

Tuleekohan siitä sähköpostia sitten? Vai näkyykö se sitten vain opintopolussa 🤔 Ärsyttävää kirjautua sinne aina uudelleen ja uudelleen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Tuleekohan siitä sähköpostia sitten? Vai näkyykö se sitten vain opintopolussa 🤔 Ärsyttävää kirjautua sinne aina uudelleen ja uudelleen.

Mun käsittääkseni opintopolku lähettää joka päivä kello 8 ja 20 sähköpostitse viestit, jos on hyväksyttävissä opiskelupaikka. Mutta ne paikat toki päivittyy sinne opintopolkuun pitkin päivää.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Sähköpostia ei siis tuu, jos ei oo päässyt? Olikse niin?

Tuloskirje tulee kaikille hakijoille sähköpostiin riippumatta siitä, saiko opiskelupaikkaa. Mutta se tulee vasta sitten, kun kaikki tulokset on julkaistu.

Vierailija

Ei siellä opintopolussa kannata koko ajan käydä kurkkimassa. Tulokset on luvattu 29.11. joten ei ne nyt vielä missään nimessä ole valmiit. (Ainoastaan todistusvalinnat voi olla jo nyt). 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sähköpostia ei siis tuu, jos ei oo päässyt? Olikse niin?

Näin oon ainakin ymmärtäny :D

Kyllä keväällä ainakin tuli sähköpostilla ilmoitus opiskelijavalinnan tuloksesta joka tapauksessa. Kolmisen viikkoa meni keväällä tuloksen saamiseen. Toivottavasti nyt ei ainakaan marraskuun viimeiselle viikolle menisi. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ei siellä opintopolussa kannata koko ajan käydä kurkkimassa. Tulokset on luvattu 29.11. joten ei ne nyt vielä missään nimessä ole valmiit. (Ainoastaan todistusvalinnat voi olla jo nyt). 

Viimeistään tulokset julkaistaan 29.11.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Niin, ja voi olla ettei julkaista yhtään ennen kuin 29.11. Ite soitin tänään ja kysyin, niin valintakokeen pisteitä ei vielä ole edes siirretty koejärjestelmästä opintopolkuun. Että ihan tosiaan ei nyt vielä kannata sinne koko ajan kirjautua. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Niin, ja voi olla ettei julkaista yhtään ennen kuin 29.11. Ite soitin tänään ja kysyin, niin valintakokeen pisteitä ei vielä ole edes siirretty koejärjestelmästä opintopolkuun. Että ihan tosiaan ei nyt vielä kannata sinne koko ajan kirjautua. 

Siis ei herran jestas, ihan turhaan vaivaatte niitä työntekijöitä siellä soittelemalla ja kyselemällä. Meille on sanottu että tulokset tulee viimestään 29.11 ja ne sit tulee viimestään sillon. Ihan turha niille on mitää soitella

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Miksi en löydä vipusesta tuota 2020. Voisiko joku linkata. Kiitos jo etukäteen.

En ainakaan itse näe Vipusesta 2020 puhelimella ollenkaan, vaan pitää katsoa koneella.

Vierailija

Tuloksia saattaa alkaa tulla jo tän viikon lopulla tai ens viikon alussa. Opintopolku lähettää hyväksytyille automaattisesti sähköpostin joka aamu. 

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat