Pikkujoulusta ei makseta ylityökorvauksia - en osallistu
Firmassa on jälleen pikkujoulut tulossa. Kysyin pomolta, saako osallistumisesta ylityökorvausta ja ei kuulemma saa. En siis aio tänäkään vuonna osallistua. En halua vapaa-ajallani katsella työ-"kavereitani" edes selvin päin, saati kännissä. Ylityökorvauksella olisin voinut sen pari-kolme tuntia kärsiä.
Kommentit (126)
Menen mieluummin ystävä-kaveripiirin pikkujouluihin, joita onkin aika paljon, joten priorisoida täytyy. Työkavereita näen muutenkin 40h/viikko, ystäviä valitettavasti paljon vähemmän
Vierailija kirjoitti:
En osallistu. Mulla on muutakin elämää kuin viettää aikaani työkavereiden kanssa vaikka he mukavia ovatkin.
Just joo, niillä jotka KERRAN VUODESSA osallistuu pikkujouluihin, ei ole muuta elämää! Parempi, ettet osallistukaan, tiukkapipo.
Olen ollut työelämäni aikana parissa kymmenessä pikkujoulussa ja aina siellä on ryypätty ja pantu. Pelkkää sikailua. Kyseessä on tietotekniikan alan firmoja. Ei ole ollut avec-juhlia vaan ihan omalla porukalla - usein sekasaunaa jne. Sairasta!
Työskentelen pienessä yrityksessä, jossa on viisi työntekijää. Meillä pikkujoulut järjestää pomo kotonaan. Pikkujouluissa on aina vaivautunut tunnelma ja tuntuu, että olemme paikalla vain viihdyttämässä pomoa, joka ei ole kovin sosiaalinen tapaus. Koska firma on pieni, kukaan ei kehtaa olla pois, mutta tunnelma on todella jäykkä. Mielummin viettäisin sen illan kotona. Jos pomo veisi meidät vaikka ulos syömään, voisi tunnelma olla rennompi. Muiden työntekijöiden kanssa kemiat toimii kyllä.
Vierailija kirjoitti:
treffit kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pikkujoulut. Naiset pukeutuu fuckme-mekkoihin ja korkeisiin korkoihin ja firman pikkupomot jahtaa niitä temmi ojossa. Ei sellaista kukaan täysjärkinen kestä katsella. Mutta kai pikkupomojen pitää saada vuosittainen saalistushetkensä...
Missa mahdat olla toissa :D
Meidan pikkujoulut: varattu erillinen sali/tila jostain fine dining -ravintolasta. Syodaan neljan tai viiden ruokalajin illallinen viineineen ja partnerit on myos paikalla.
Tää on varmaan jostain Ranen raksapajan pikkiksistä. Sihteeri ja siistijä ainoat naiset.
:D Itseasiassa, olen itse meidan tyopaikan ainoa nainen. Yhdeksan miespuolista tyokaveria.
Tää on varmaan jostain Ranen raksapajan pikkiksistä. Sihteeri ja siistijä ainoat naiset.