Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haluan olla kotivaimo ja löytää miehen joka suostuu tähän

Vierailija
29.10.2019 |

Ollut jo pitkään sellainen olo, että voisin vain ottaa jonkun miehen joka hyväksyy sen että haluan olla kotivaimo. Mua ei haittaisi jos kotona pitäisi paiskia töitä, mutta muissa yrityksissä työskentely ahdistaa.

Kommentit (68)

Vierailija
61/68 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei siinä mitään pahaa ole. Kaikki minun miehenikin ovat halunneet olla kotivaimoja ja on olleetkin. Pientä närkästystä on ollut ehkä jälkeenpäin kun olen sanonut loiseksi, mutta no jaah...

Noh, ei ihme, että ovat entisiä. Ensin otat halukkaan kotivaimon miehestä ja sen jälkeen haukut loiseksi. Mitä peilikuvasi kertoo sinusta?

Vierailija
62/68 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

treffit kirjoitti:

Ap - etko tuntisi oloasi vaivaantuneeksi kun joutuisit aina pyytamaan miehelta rahaa esim. shoppailuun, kauneudenhoitoon, "tyttojen" matkoille ym omiin menoihin? 

Minulle riittäisi kunhan pakolliset jutut saisi hoidettua. Toki miehen pyynnöstä voisin myös hoitaa mm. kauneudenhoitoa tai uusia vaatteita, mutta "tyttöjen jutut" eivät ole muutenkaan minulle tärkeimpiä asioita maailmassa.

Et sä ole sopiva tuohon sitten, paitsi jonkun renoreiskan vaimoksi.

Ulkonäkö (siis siisti ja edustava, ei mikään silikonibotox) on todella tärkeä osa tuota koko pakettia, jos sun miehellä on ura.

Itsestään voi pitää huolta muullakin tavalla kuin ravaamalla kynsihoitoloissa ja ties missä. Hyvin pukeutumalla ja huolittelulla saa paljon aikaan, ilman että tarvitsee käydä juoruilemassa kampaajalla viikon välein :D ap

Ymmärrän nyt, että olet joku maalaissuomalainen.

Suomalaisella miehellä ei ikävä kyllä ole varaa elättää sua ja sun lapsia, etkä ymmärrä miten ja miksi muualla toimitaan. 

Tuo sun halveksima juoruilu on esim. tärkeä osa sun tehtävää sellaisen miehen kanssa, jolla on joku ura, sä luot sillä tavalla sosiaalisia kontakteja toisiin naisiin, joiden kautta te molemmat hyödytte (ne on esim. naimisissa sellaisen henkilön kanssa, jolla on vaikutusta sun miehen uraan).

Miksi täällä kuvitellaan, että pitäisi viettää jotain luksuselämää? Olen ollut miehen elätettävänä ilman mitään tuloja lapsen kanssa ja ihan tavallista elämää elimme. Samaa perunaa ja kastiketta syötiin kuin silloin kun kävin töissä. Se vaan helpottaa miehenkin elämää kun kumpikin ei juokse työn perässä vaan toinen huolehtii rauhassa perheestä ja kodista. Vaatii että miehellä on varaa maksaa lainanlyhennykset, laskut ja ruuat yksin. Mun tavismiehellä ainakin riitti hyvin rahat näihin.

Eihän tässä tavisliitossa nainen ollut kuitenkin työtön työnhakija ja saanut työttömyyskorvausta? Ymmärsin että ap ei halua sitä että työkkäri patistaa töihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/68 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ymmärrä tämän kaltaisia naisia.

Mies elättää ja päivän suurin saavutus on ruuanlaitto ja siivoaminen??? Missä on itsensä haastaminen ja pyrkimys omaan, itsenäiseen talouteen? Miehesikö makselee sulle sitten viikkorahaa? Millä perusteella jäät kotiin ennen lapsia? Sairas vai työtön?

Lapsia kun alkaa tulla, mies ei niitä tietenkään hoida kun on aina töissä. Suurin saavutus sinulla on puskea lapset ulos itsestäsi ja lopulta saada ne ulos kodista.

En ymmärrä.

Ei sun tarvitse ymmärtää. Naisiakin on erilaisia, ei kaikki tarvitse/halua mitään haasteita.

-ohis-

Vierailija
64/68 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikkea kanssa

Vierailija
65/68 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en ymmärrä tämän kaltaisia naisia.

Mies elättää ja päivän suurin saavutus on ruuanlaitto ja siivoaminen??? Missä on itsensä haastaminen ja pyrkimys omaan, itsenäiseen talouteen? Miehesikö makselee sulle sitten viikkorahaa? Millä perusteella jäät kotiin ennen lapsia? Sairas vai työtön?

Lapsia kun alkaa tulla, mies ei niitä tietenkään hoida kun on aina töissä. Suurin saavutus sinulla on puskea lapset ulos itsestäsi ja lopulta saada ne ulos kodista.

En ymmärrä.

Ei sun tarvitse ymmärtää. Naisiakin on erilaisia, ei kaikki tarvitse/halua mitään haasteita.

-ohis-

Mulla ei ole kysymys siitä ettenkö haluaisi edetä tai tehdä jotain työtä. En vain halua tehdä töitä millekkään firmalle, mielummin itselleni tai miehelleni. En vain kertakaikkiaan tykkää olla töissä muille. AP

Vierailija
66/68 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon niin samoilla linjoilla sun kanssa. Musta on ihanaa että on olemassa miehiä jotka haluavat pitää huolta puolisostaan.

Vierailija
67/68 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Montako lasta olisit valmis tekemään ja hoitamaan?

T:Yrittäjä

Kaksi olisi minulle aika ihanteellinen :) ap

Eiköhän ne oleelliset luvut ole että montaako reikää annat ja kuinka usein?

Vierailija
68/68 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jäät kotiin, annat vallan miehelle. Toki on miehiä jotka eivät käytä tilannetta edukseen, mutta on paljon myös niitä jotka lopulta sitten päättävät tärkeistä asioista, keräävät vain itselleen omaisuutta, haluavat avioehdon jne. Ja on myös naisia jotka kotona ollessaan tuhlaavat miehen rahat kysymättä sisustukseen, vaatteisiin ja siihen että kaikki näyttää täydelliseltä. Ja miehet harvoin lopulta arvostavat kotiin jäävää naista riittävästi. 20 vuotta teet kaiken jonka jälkeen mies on töistään ja liiasta elättämisvastuustaan ihan uupunut ja alkaa vilkuilla 20 vuotta nuorempaa kollegaansa. Siinä sitten olet yksin ilman työhistoriaa ja he muuttavat sinun rakkaudella ylläpitämään kotiin. Jotenkin vielä ehkä hyväksyn kotiinjäämisen, jos lapsia on paljon. Perus kaksi lasta ja omakotitalo oikeuttaa ehkä 5 vuoden poissaoloon töistä, mutta ei kauempaan. Mitä sää siellä kotona edes tekisit? Siivoaisit ja kokkaisit aamusta iltaan. Entä ystävät? Viikonloppukaan ei tunnu miltään jossei ole töissä. Ja töitä voi myös nykyään tehdä tosi paljo etänä. Itsekin olen vähintään kaksi päivää viikosta kotitoimistossa. Mikään ei korvaa sitä että naisella on omat rahat koska oma raha on yhtä kuin vapaus päättää omista asioistaan. Sen tietää jos on joskus joutunut pakenemaan exää yön selkään. Ilman omaa rahaa en olisi pystynyt lähtemään ja eroamaan. Täydellisessä maailmassa minäkin haluaisin olla kotona tekemättä töitä, mutta järjellä ajateltuna sehän olisi yhtä tiskaamista ja tylsyyteen tissuttelua.