Haluan olla kotivaimo ja löytää miehen joka suostuu tähän
Ollut jo pitkään sellainen olo, että voisin vain ottaa jonkun miehen joka hyväksyy sen että haluan olla kotivaimo. Mua ei haittaisi jos kotona pitäisi paiskia töitä, mutta muissa yrityksissä työskentely ahdistaa.
Kommentit (68)
Vierailija kirjoitti:
Ei tuollaisia miehiä ole olemassa, jotka suostuu elättämään. Haha. Miehet haluaa kotipiian, joka käy myös palkkatyössä.
Minä suostun elättämään naisen, lapset ja koirat, jos nainen rakastaa ja tykkää olla kodin hengetär. <3
M35
treffit kirjoitti:
Ap - etko tuntisi oloasi vaivaantuneeksi kun joutuisit aina pyytamaan miehelta rahaa esim. shoppailuun, kauneudenhoitoon, "tyttojen" matkoille ym omiin menoihin?
Ei se mene noin, vaan ap omat rahat tekee lisää rahaa koko ajan, osinkoja siis.
Tuota köyhemmän miehen kanssa tuo ei onnistu, vaan siitä tulee väkivaltaliitto, jossa käytetään juurikin taloudellista väkivaltaa.
treffit kirjoitti:
Ap - etko tuntisi oloasi vaivaantuneeksi kun joutuisit aina pyytamaan miehelta rahaa esim. shoppailuun, kauneudenhoitoon, "tyttojen" matkoille ym omiin menoihin?
Minulle riittäisi kunhan pakolliset jutut saisi hoidettua. Toki miehen pyynnöstä voisin myös hoitaa mm. kauneudenhoitoa tai uusia vaatteita, mutta "tyttöjen jutut" eivät ole muutenkaan minulle tärkeimpiä asioita maailmassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tuollaisia miehiä ole olemassa, jotka suostuu elättämään. Haha. Miehet haluaa kotipiian, joka käy myös palkkatyössä.
Minä suostun elättämään naisen, lapset ja koirat, jos nainen rakastaa ja tykkää olla kodin hengetär. <3
M35
Olen jo matkalla, mihin paikkakunnalle tulen? ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M35
Ilmeisesti olen sitten tavannut vaan vääränlaisia miehiä.
Itsekin aikani etsin miestä, joka tuohon yhtälöön olisi suostunut. Toki omalla kohdalla tilanne olisi ollut hieman eri kun olisin myös toivonut miestä, joka olisi halunnut kanssani suurperheen. Olisin siis pääasiassa kasvattanut lapsia kotona sekä tehnyt niitä kotitöitä ja myös töissäkin olisi satunnaisesti voinut käydä.
Lopulta kun ei sopivaa miestä tuntunut löytyvän niin hankin sitten lapsen yksin hedelmöityshoidoilla, ja näillä näkymin seuraavatkin lapset hankin samalla tavalla.
Vierailija kirjoitti:
treffit kirjoitti:
Minulle riittäisi kunhan pakolliset jutut saisi hoidettua. Toki miehen pyynnöstä voisin myös hoitaa mm. kauneudenhoitoa tai uusia vaatteita, mutta "tyttöjen jutut" eivät ole muutenkaan minulle tärkeimpiä asioita maailmassa.
Et sä ole sopiva tuohon sitten, paitsi jonkun renoreiskan vaimoksi.
Ulkonäkö (siis siisti ja edustava, ei mikään silikonibotox) on todella tärkeä osa tuota koko pakettia, jos sun miehellä on ura.
Mul eioo tuloja, mut fyrkaa riittää elättämään vaikka 5 naista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M35
Viitasaarelle. Uskot myös sitten Jumalaan, niin kaikki on hyvin.
Mul eioo tuloja, mut fyrkaa riittää elättämään vaikka 5 naista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
treffit kirjoitti:
Ulkonäkö (siis siisti ja edustava, ei mikään silikonibotox) on todella tärkeä osa tuota koko pakettia, jos sun miehellä on ura.
Itsestään voi pitää huolta muullakin tavalla kuin ravaamalla kynsihoitoloissa ja ties missä. Hyvin pukeutumalla ja huolittelulla saa paljon aikaan, ilman että tarvitsee käydä juoruilemassa kampaajalla viikon välein :D ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M35
Kyllä meitä "perussuomalaisia" miehiäkin vielä löytyy, jotka haluavat elää ihan normaalia perhe-elämää ja jotka eivät todellakaan pyöri missään somessa öyhöttämässä.
Nainen voi monin paikoin edelleen sanoa unelmoivansa siitä, että jäisi kotiin ja toivoen miehen (tai kenties myös 2. naisen) tuovan rahan ja elannon, kodin ulkopuolelta yhteisen talouden ylläpitoon. Vaan voitaisiikonko roleja vaihaa lennosta, jos mies vaikka sairastuu burn outiin tai loukkaanuisi ja haavoittuisi ennalta arvaamattomasti? Vai oletko aatellut iskeä kumppaniksesi sellaisen, jolla on jo n. miljoonan omaisuus? (Ja luonnollisesti loukkaannut, jos ai kun kumppanisi ottaa puheeksi avioehdon)
Itse olen tasa-arvon kannalla,enkä vähiten siksi, että Suomessa muiden muassa verottaja pitää huolen siiä, ettei minun tuloillan kovin kummoista taloutta ja kotia ylläpidetä. Enkä myöskään usko oman palkkakehityksen muuttavan tilannetta toiseksi. En vaikka etenisin oman alani parhaimpien tienaavien joukkoon. Uskon, että tasa-arvo on meille kummallekin sukupuolelle hyväksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
treffit kirjoitti:
Itsestään voi pitää huolta muullakin tavalla kuin ravaamalla kynsihoitoloissa ja ties missä. Hyvin pukeutumalla ja huolittelulla saa paljon aikaan, ilman että tarvitsee käydä juoruilemassa kampaajalla viikon välein :D ap
Ymmärrän nyt, että olet joku maalaissuomalainen.
Suomalaisella miehellä ei ikävä kyllä ole varaa elättää sua ja sun lapsia, etkä ymmärrä miten ja miksi muualla toimitaan.
Tuo sun halveksima juoruilu on esim. tärkeä osa sun tehtävää sellaisen miehen kanssa, jolla on joku ura, sä luot sillä tavalla sosiaalisia kontakteja toisiin naisiin, joiden kautta te molemmat hyödytte (ne on esim. naimisissa sellaisen henkilön kanssa, jolla on vaikutusta sun miehen uraan).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M35
Viitasaarelle. Uskot myös sitten Jumalaan, niin kaikki on hyvin.
Mikäli ap:n kanssa ei tärppää niin Puolasta löytyy täysverisiä katolilaisia jotka ajaa saman asian.
Varakkaita miehiä löytyy myös niinkin läheltä kuin Norjasta ja Ruotsista. Kirjoitat vaan paikallisella kielellä (Google translate) mistä olet ja mitä vailla.
Vierailija kirjoitti:
Sama täällä. En maksaisi miehelle juuri mitään, olen todella pieniruokainen mutta tehokas kodinhoitaja.
Ai että, 1950-luvulla olisit ollut kuumaa kamaa avioliittomarkkinoilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M35
Kyllä meitä "perussuomalaisia" miehiäkin vielä löytyy, jotka haluavat elää ihan normaalia perhe-elämää ja jotka eivät todellakaan pyöri missään somessa öyhöttämässä.
Niin. Mutta kuinka moni "perussuomalainen mies" pystyy elättämään ja ylläpitämään ja vastaamaan yksin tuloillaan perheensä? - Toki heitäkin varmasti on, mutta yhä harvemmassa, nuoremmissa ikäluokissa. -Sanoisin jopa, että harvemmassa kuin ne "perussuomalaiset miehet" joiden kumppani on tai ainakin pyrkii olemaan kodin ulkopuolella(kin) töissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
treffit kirjoitti:
Ymmärrän nyt, että olet joku maalaissuomalainen.
Suomalaisella miehellä ei ikävä kyllä ole varaa elättää sua ja sun lapsia, etkä ymmärrä miten ja miksi muualla toimitaan.
Tuo sun halveksima juoruilu on esim. tärkeä osa sun tehtävää sellaisen miehen kanssa, jolla on joku ura, sä luot sillä tavalla sosiaalisia kontakteja toisiin naisiin, joiden kautta te molemmat hyödytte (ne on esim. naimisissa sellaisen henkilön kanssa, jolla on vaikutusta sun miehen uraan).
Sa puhut nyt kylla enemman edustusvaimosta kuin kotiaidista...verkostoituminen tuolla tavalla on enemman ensiksi mainitun juttuja.
Mutta olen AP:n kanssa eri mielta. Kylla naisista huomaa panostaako ne kauneudenhoitoon ja omaan ulkonakoonsa kotikonstein vai ammattilaisten avulla.
Esim. itse leikatut/varjatyt hiukset vs. kampaajalla tehty - edellinen on poikkeuksetta homssuisemman nakoinen ja vain "sinne pain" hyva.
Sama juttu kynsien kanssa, helpompi ja ajallisesti tehokkaampi kayda manikyyrissa ja ottamassa geelilakat kerran kuussa, kuin ahrata kotona itse niita lakkoja joitten kesto on sitten vahan niin ja nain.
Ihonhoito - iho pysyy kuulaampana ja nuorekaampana pidempaan, kun kay kosmetologilla ottamassa kunnon hoidot silloin talloin.
En siis itse ole mikaan kotirouva (itseasiassa mun mies on nyt se, joka on kotona ja pitaa huushollista ja ruokahuollosta huolta..), mutta olen kokemuksen kautta huomannut etta jos haluaa nayttaa huolitellulta, noihin edella mainittuihin ammattilaisten tarjoamiin palveluihin kannattaa satsata.
Itse kayn kampaajalla viiden viikon valein, kynsihuollossa kerran kuussa ja kosmetologilla n. nelja kertaa vuodessa "sesonkihoidossa". Lisaksi (luonnollisen nakoiset) ripsien pidennykset kayn huollattamassa kerran kolmessa viikossa.
treffit kirjoitti:
Etkös sinä täällä joskus sanonut elättäväsi miehesi..?
ohis
Joudun joka tapauksessa pyytäämään rahaa mieheltä kaikkiin em. asioihin, koska pieni palkka... -Sivusta