Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluan olla kotivaimo ja löytää miehen joka suostuu tähän

Vierailija
29.10.2019 |

Ollut jo pitkään sellainen olo, että voisin vain ottaa jonkun miehen joka hyväksyy sen että haluan olla kotivaimo. Mua ei haittaisi jos kotona pitäisi paiskia töitä, mutta muissa yrityksissä työskentely ahdistaa.

Kommentit (68)

Vierailija
1/68 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kelpaisi. Mistä tälläisiä helmiä löytyy?

Vierailija
2/68 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänne vaan. Tervettuloa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/68 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän saman haluaisin myös tietää! Ei tarvitse edes rikas olla, kunhan pärjättäisiin hyvin ilman mitään pennien venyttelyä. Tuntuu vain, että leimataan heti golddiggeriksi vaikka tosiasiassa olisin valmis tekemään mitä tahansa että miehen elämä olisi helpompaa ja mukavempaa sitten kotona ollessaan. Ap

Vierailija
4/68 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämän saman haluaisin myös tietää! Ei tarvitse edes rikas olla, kunhan pärjättäisiin hyvin ilman mitään pennien venyttelyä. Tuntuu vain, että leimataan heti golddiggeriksi vaikka tosiasiassa olisin valmis tekemään mitä tahansa että miehen elämä olisi helpompaa ja mukavempaa sitten kotona ollessaan. Ap

Tee profiili johonkin deittipalveluun ja kerro esittelyssä toiveestasi, niin ainakin minä ottaisin heti yhteyttä

M38

Vierailija
5/68 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on kohtuullinen tulotaso miehellä? Riittääkö 5000€/brutto jos ei ole velkaa yhtään?

Vierailija
6/68 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako lasta olisit valmis tekemään ja hoitamaan?

T:Yrittäjä

Vierailija
7/68 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. En maksaisi miehelle juuri mitään, olen todella pieniruokainen mutta tehokas kodinhoitaja.

Vierailija
8/68 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tee profiili johonkin deittipalveluun ja kerro esittelyssä toiveestasi, niin ainakin minä ottaisin heti yhteyttä

M38

Mikähän olisi varteenotettava palvelu? Tiedä mistä alottaisi :D Tinder taitaa olla vähän teinien juttuja...

Vierailija
9/68 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaksi olisi minulle aika ihanteellinen :) ap

Vierailija
10/68 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M38

Mikähän olisi varteenotettava palvelu? Tiedä mistä alottaisi :D Tinder taitaa olla vähän teinien juttuja...

Eliittikumppani voisi olla sellainen. Siellä on ne paremmin toimeentulevat. Ihan duunarin palkalla ei kahta henkeä pysty elättämään vaikka olisi pienikulutuksinenkin.

Vierailija
11/68 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä ajattelit elää sitten, kun miestä ei ole elättämässä?

Vierailija
12/68 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta 3-4:kin olisi ehkä ok?

Vierailija
13/68 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä te kaikki kotivaimon haluavat miehet lymyilette? Oma ukko pakottaa käymään töissä vaikka itse tienaa hyvin. En tykkää, haluaisin vain jumppailla, lukea, kokata, siivota ja tehdä kotitöitä ihan rauhassa päivät pitkät. 

Vierailija
14/68 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on kohtuullinen tulotaso miehellä? Riittääkö 5000€/brutto jos ei ole velkaa yhtään?

Luulisi riittävän. Riippuu toki mitä kaikkea sitä mielii tehdä yhdessä muuta kuin marjailla kotona. ap

Vierailija
15/68 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuollaisia miehiä ole olemassa, jotka suostuu elättämään. Haha. Miehet haluaa kotipiian, joka käy myös palkkatyössä.

Vierailija
16/68 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta 3-4:kin olisi ehkä ok?

maksimissaan kolme. miksi pitää enemmän? Ap

Vierailija
17/68 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap - etko tuntisi oloasi vaivaantuneeksi kun joutuisit aina pyytamaan miehelta rahaa esim. shoppailuun, kauneudenhoitoon, "tyttojen" matkoille ym omiin menoihin? 

Vierailija
18/68 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä te kaikki kotivaimon haluavat miehet lymyilette? Oma ukko pakottaa käymään töissä vaikka itse tienaa hyvin. En tykkää, haluaisin vain jumppailla, lukea, kokata, siivota ja tehdä kotitöitä ihan rauhassa päivät pitkät. 

Rakastaisin tälläistä.. Tykkään pitää miehestä ja kodista huolta. Ap

Vierailija
19/68 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nieletkö myös?

Vierailija
20/68 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. saksa ja sveitsi akselilla löytyy, jos olet hyvännäköinen ja ilman ns. ongelmia ap.

Sen miehen palkan pitää olla sellainen, että sulle tulee omat osakesalkut jne. se maksaa myös sun eläkkeen. Mitään avioehtoja ei tule, jos jäät kotiäidiksi, kotirouvaksi.

Vähintään jotain 150t vuodessa sen miehen palkka, joten senkin takia kannattaa laittaa ilmoituksia muualle kuin suomeen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kaksi