Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muilla ollut samaa ongelmaa sen jälkeen kun lopetitte korvien putsaamisen topspuikolla?

Vierailija
28.10.2019 |

Itsellä siis korvat olleet jatkuvasti tukossa sen jälkeen kun itse lopetin puikkojen käytön ja niihin muodostuu vahatulppa siitä huolimatta että huuhtelen korvia pipetillä ja kuumalla vedellä kolmesti päivässä. Nyt sitten kolme vuotta sen jälkeen sai riittä ja palasin vanhaan lapsuuden tapaan puhdistaa korvia puikoilla vaikka lääkärit ja asiantuntijat ankarasti kieltävät sen. Lääkärin neuvosta terveyden hoitaja voisi toisaalta hoitaa korvien puhdistamisen, mutta ei minulla ole varaa rampata kerta tai kahteen viikossa tyhjentämässä siellä korvia kun tuskin se lysti mitään ilmaistakaan on. Samalla kyselen onko täällä muita ropspuikkoihin palanneita ja oletteko palanneet samoista syistä kuin minä?

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ihan topsilla putsaan n. kerran viikossa. Ei sitä syvälle työnnetä, vaan puhdistetaan se käytävä kevyesti. Jos en putsaa, alkaa korvia kutisemaan. Lisäksi käyn korvakynttilähoidossa pari kertaa vuodessa, se on kyllä aivan mahtava ja ihana hoito. Tuntuu aina, että pää selkiytyy ja kuulokin on terävämpi ja korvista tulee kovia kikkareita. Eipä ole ollut mitään ongelmia korvien kanssa, vaikka putsailenkin topsilla. Joskus näkee ihmisillä vaikkukökköreitä siinä korvakäytävällä ja korvalehdessäkin, yäk.

Vierailija
42/44 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ainakin kaivan topsyllä päivittäin korvat suihkun jälkeen. Muuten korviin jää ällöttävästi vettä / kosteutta ja kyllä sieltä aina kevyt keltainen vivahde tulee vanupuikkoon. Joskus saatan jopa kastaa topsyn desinfiointiaineeseen ja pyöräyttää sillä korvakäytävän ulompaa osaa. Ei ole vielä kuulo lähtenyt.

Teen samoin. Turhaa stressata noista topseista, kunhan ei työnnä liian syvälle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taittelen paperiliittimestä silmukan jolla kaivan korvia. Toimii hyvin ja on helppo puhdistaa. Kulkee hyvin kännykkäkotelossa joten puhdistus onnistuu missä vain.

Vierailija
44/44 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisiko jossain kiinalaisen korvapuhdistuksen?