Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesmakusi? Pidätkö tummista vai vaaleista? Entä pitkä vai lyhyt? Heteronaisille kysymys.

Vierailija
28.10.2019 |

Mä ihastun aina vaaleisiin miehiin jotka on noin 180cm pitkiä.

Kommentit (67)

Vierailija
41/67 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tumma. Pituus saisi olla jonkin verran itseäni pidempi, mutta ei liikaa. Ehkä n. 180?

Olen kyllä seurustellut vain vastakohtien kanssa, että mitenkään kiveen hakattua se ei ole.

Vierailija
42/67 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituusvaatimus on 195-205cm enkä tosiaankaan vitsaile, en pysty syttymään lyhyistä miehistä. Hiusvärillä ei sinäänsä ole paljoa väliä, tumma tai aavistuksen punertavat hiukset on ihanat. Hoikkuus on myös ehdoton vaatimus, vatsaa ei saa olla ollenkaan. No, onneksi mulla on tämmöinen mies jo, helppoa ei ollut löytää. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/67 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän fiksuista miehistä, joiden kanssa keskustellessa säkenöi - haluan tulla haastetuksi, mutta en tuntea itseäni tyhmäksi tai vähätellyksi. Intensiivinen katse, hymy joka yltää silmiin saakka - ah!

Joskus olin puhunut miehen kanssa muutaman tunnin ja vähän pussailtiinkin - seuraaville treffeille valmistautuessa en muistanut yhtään, minkä näköistä kaveria olen menossa tapaamaan. Vähän noloa! :-D

Vierailija
44/67 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole koskaan seurustellut, mutta täytyy myöntää, että jotenkin minua kiinnostaa miehet joilla pidemmät hiukset. Viimeiset ihastuksen kohteet ovat olleet pidempi hiuksisia. Muuten silmien värillä ei ole merkitystä ja joskus ajattelin, että siniset ovat "parhaita", mutta sitten huomasin kuinka kauniita kaiken väriset ovat. Kasvon piirteissä pidän ehkä enemmän sellaisista leveämpi kasvoisista ja muutenkin rotevista miehestä. Pituutta saisi mielellään olla ainakin 180 cm, koska olen itsekin aika pitkä.  Plussaa on se, että pitää itsestään huolta ja liikkuu ainakin jonkinverran. Muuten sitten se luonne on todella tärkeä ja en yhtään siedä ylimielisiä ja muuten töykeitä ihmisiä. Tietynlainen vaatimattomuus on hyvä asia. Oikeastaan myös pieni erikoisuus ei ole pahasta ja nuorempana ihastuin aina "hevareihin".  Oikeastaan silti voin varmasti pitää hyvin monenlaisista miehistä. Nuori olen vieläkin.

Vierailija
45/67 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän pitkistä (+180cm) ja tummista miehistä.

Rakastan avopuolisoani paljon, enkä vaihtaisi mihinkään. Hän on reilu 170cm ja blondi.

Vierailija
46/67 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tumma ja pituus 175-185cm. 

Toki pilkettä simäkulmassa vaaditaan, huumoria yms. 

Vierailija
47/67 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pituusvaatimus on 195-205cm enkä tosiaankaan vitsaile, en pysty syttymään lyhyistä miehistä. Hiusvärillä ei sinäänsä ole paljoa väliä, tumma tai aavistuksen punertavat hiukset on ihanat. Hoikkuus on myös ehdoton vaatimus, vatsaa ei saa olla ollenkaan. No, onneksi mulla on tämmöinen mies jo, helppoa ei ollut löytää. :)

Alapeukut saa perustella. En pysty muuttamaan mieltymyksiäni teitä miellyttääkseni. On se kumma, että miehelle on sallittua sanoa, että vain alle 160-senttiset naiset kelpaa.

Vierailija
48/67 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän hiekanvaaleasta tai ruskehtavasta tukasta. Siniset silmät. Kullanruskea tukka upea. En pidä erityisemmin tummasta tukasta. Pituus keskmittainen, pitkähkö, ei liian pitkä. Kalju myös ok. En pidä miehellä liian paksusta tukasta. Voi olla myös silmälasit. Luonne tärkein, tässä kysyttiin ulkonäköä.

Vierailija
49/67 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ilmeisesti haettiin vain ulkoisia piirteitä? Jos mietin millaisia miehiä olen useimmin pitänyt hyvännäköisinä (näitä on todella vähän), heitä yhdistää aika monta tekijää. Intensiivinen, jopa pistävä katse, tummat piirteet, kroppa melko lyhyt (selvästi alle 180) ja hoikka, leveät hartiat. Pidän huomattavasti enemmän vakavasta kuin hymyilevästä perusilmeestä.

Kuitenkaan se, että mies täyttää nuo kaikki edellämainitut, ei tarkoita että pitäisin häntä välttämättä viehättävänä. Suurinta osaa en pidä. Ja myös täysin toisenlaista miestä saatan pitää, mutta se on harvinaisempaa.

Vierailija
50/67 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskiruskeat hiukset, yli 180 cm, hoikka. Siinä mun miesmaku.

Vierailija
51/67 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä huomaan sellaiset salaperäiset oman polun kulkijat, varmaan koska itsekin olen vähän sellainen ja hekin pitävät minusta. Pituudeltaan ovat olleet 170 cm:stä ylöspäin, ei väliä koska itse olen pieni ja siro. Mieleiseni miehet eivät pelkää sanoa mitä ajattelevat, ovat johtajatyyppiä. Ilmeiltään ennemminkin tuimia kuin ystävällisiä. Silmistä paistaa kiihkeys joka konkretisoituu sängyssä. He eivät ole mitään mielistelijöitä, paitsi hyvällä maulla naisia kohtaan. Ovat ritarillisia, mutta eivät tee siitä numeroa. Älykkyys hurmaa, näkevät kaikessa sen ison kuvion eikä heitä voi helpolla huijata. Ovat matemaattisesti ja teknisesti lahjakkaita. Osaavat tehdä käsillä juttuja.. vielä jos on silmälasit ja tumma, paksu tukka niin olen myyty.

Vierailija
52/67 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiusten värillä ei ole mitään väliä. Pituudella on sen verran, ettei mielellään minua lyhyempi (alle 170 cm), mutta ei sekään nyt kynnyskysymys ole jos muuten oikeasti natsaa.

Vierailija
53/67 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesmakuni on niin geneerinen, että nolottaa. Tummat, pitkät hiukset. Parta ja viikset, ei sotkuista ylipitkää joulupukkimallia kuitenkaan. Hoikka, mutta ei ihan laiheliini. Ideaalipituus olisi ~190 cm, mutta kuumun kyllä oikeasti lyhyistäkin miehistä, jos kaikki muu osuu kohdalleen.

Vierailija
54/67 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän isoista ja harteikkaista 50+ miehistä, itse olen 46. Noin muuten ei ulkonäöllä merkitystä enää tässä iässä, sellainen on karsiutunut pois, jos sitä on koskaan ollutkaan. Luonteen kanssa olenkin sitten suoperronkeli.

Vierailija
55/67 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tummista tai hopeanharmaista, kaljukin käy, mielellään itseäni vähän pidempi saa olla.

Vierailija
56/67 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vietetyn aina iloisesta, vilpittömästä hymystä. Muilla ulkoisilla tekijöillä ei ole mitään väliä, jos mies on hymyileväinen.

Harmi, kun hymyileviä miehiä on niin vähän.

Ei ole syytä hymyillä.

Vierailija
57/67 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

pituus 185-195cm, lihaa luiden ympärillä.

Vierailija
58/67 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punaiset hiukset ja parta pitää olla, jokin 175-180 cm olisi täydelllinen pituus.

Vierailija
59/67 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnun kiinnostuvan eniten normaalivartaloisista n. 180-185cm miehistä, joilla on vaaleahko hipiä ja maantienruskeat hiukset. 

Vierailija
60/67 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska lukea miten erilaisista miehistä naiset pitävät. Jokaisella tuntuu olevan jokin tietty asia mikä viehättää erityisesti, oli se sitten silmät, hymy tai hiukset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi neljä